Digitaalisessa lompakossa oleva kortti päivittyi automaattisesti. Ainakin minulla.
Ootas nyt - mites tämä toimii siis? Kiitos avusta jos jaksat selittää.
Digitaalisessa lompakossa oleva kortti päivittyi automaattisesti. Ainakin minulla.
Koska nyt näyttäisi siltä, lippujen hinnoittelu alkaa olemaan järkevällä tasolla.
Jos sinulla on/oli puhelimessa viime kaudella digitaalinen kausikortti ja olet saanut uuden fyysisen kortin, niin samalla puhelimen kortti on päivittynyt automaattisesti malliin KAUSI 18-19. Ehdin meinaan itsekkin kiroilla asiaa, ennen kuin satuin kurkkaamaan puhelimeen.Ootas nyt - mites tämä toimii siis? Kiitos avusta jos jaksat selittää.
Jos sinulla on/oli puhelimessa viime kaudella digitaalinen kausikortti ja olet saanut uuden fyysisen kortin, niin samalla puhelimen kortti on päivittynyt automaattisesti malliin KAUSI 18-19. Ehdin meinaan itsekkin kiroilla asiaa, ennen kuin satuin kurkkaamaan puhelimeen.
.. Mulla on iPhone vaihtunut välissä niin taitaa olla viimevuotinen kuvio poistunut. Muistelen etäisesti että oli tuo Lompakko-app mutta nyt ei enää leikkaa kunnolla.
.
Jotenkin tämäkin kuvastaa hyvin tätä touhua.
Kukaan ei oikein tiedä mitään.
Ensi keskiviikon peliin on junnuille ympäri pääkaupunki seutua jaettu läjäpäin lippuja.
Älä nyt. Kohta joku tulee sanomaan, että ilmaislippuja ei Jokereiden peleihin saa. Tai jos saa niin ne eivät ole ”ilmaisia”... :)
Mihin appiin tuo siis tulee? Soitin Jokereiden kausaripuhelimeen eikä hekään osanneet sanoa muuta kuin että jossain vaiheessa tulee jokin linkki sähköpostiin mistä homma sitten etenee. Ei vakuuttanut. Mulla on iPhone vaihtunut välissä niin taitaa olla viimevuotinen kuvio poistunut. Muistelen etäisesti että oli tuo Lompakko-app mutta nyt ei enää leikkaa kunnolla.
On se edelleen Lompakko-app. Itselleleni tuli eilen tekstari puhelimeen, jonka kautta sai ladattua tuon digitaalisen kausarin ko. appiin.
EDIT: Appi on saatavilla siis iPhonelle, Androidille ja Windows Phonelle. Appi ja kortti ovat CardPlussan tuotantoa.
Osaako joku kertoa mikä on katsomoiden 306-313 tarina? Sinne ei ainakaan kolmessa ekassa matsissa myydä lippuja. Lienee n. 2000 paikkaa.
Ovatko ne paikat joihin kouluissa jaetaan niitä kuuluisia ilmaislippuja, vai onko niissä joku muu ajatus?
Kiitokset jos joku osaa kertoa.
Näinköhän menee 8000 katsojaa rikki tänään. Onkohan miten paljon vaikutusta katsojamääriin tietämättömyys uudesta omistajasta/omistajista ja ei niin seksikkäillä pelaajahankinnoilla. Noh otanta on vielä pieni ja eiköhän tuo tuosta käänny nousuun mitä pidemmälle talvea mennään. Viime vuonnakin tais olla katsojamäärät 4-5 kotipeliä putkeen jotain 8100-8800 välillä. Eiköhän tuota ainakin Liiga aikojen keskiarvoon päästä kauden päätteeks.
Tyhjältä näyttää katsomo keskiviikon peliinkin. Jokereiden markkinointi on kyllä resursseihin nähdä surkeaa. Twitter ja Facebook mainoksia saadaan ulos, mutta siihen se sitten jääkin.
Viime vuonnakin tais olla katsojamäärät 4-5 kotipeliä putkeen jotain 8100-8800 välillä. Eiköhän tuota ainakin Liiga aikojen keskiarvoon päästä kauden päätteeks.
Magnia vastaan paljon tyhjiä paikkoja on vaikka millä mitalla ja alakatsomoihin +50€ ja yläkatsomot +36€. Eipä näemmä vielä ole herätty hinnoilla houkutteluun. Ei noilla hinnoilla helppoa ole satunnaiskatsojia peleihin saada.
Jokereilla ilmeisesti huomiseen peliin jokin tarjous eli kaksi lippua yhden hinnalla. Näin ainakin tuolla lippujen hinnat ketjussa kerrottiin.Olen samaa mieltä, että hinnat ovat korkeat. Mutta toisaalta tuon hintaisia niiden mielestäni pitääkin olla kun pelataan KHL:ää. Sille ei sitten voi mitään jos yleisöä ei tule ja siitä sitten pitäisi toiminnasta vastaavien vetää ainoa järkevä johtopäätös.
Tuossa sinulle lippujen hinnat jo esiteltiinkin, mutta eihän ne kelvanneet. Joillekin on varmasti tullut alennuksia, mutta mä puhun nyt niistä satunnaiskatsojista jotka puuttuu hallilta.Jokereilla ilmeisesti huomiseen peliin jokin tarjous eli kaksi lippua yhden hinnalla. Näin ainakin tuolla lippujen hinnat ketjussa kerrottiin.
Luulisi siis hintojen olevan vähintäänkin kohtuullisia.
Eikö satunnaiskatsojat voi ostaa lippuja alennuksella/käyttää hyväkseen kaksi lippua yhden hinnalla tarjousta? Tuossa vastasin toiselle kirjoittajalle tarjouksesta, mutta eihän se sinulle kelvannut.Tuossa sinulle lippujen hinnat jo esiteltiinkin, mutta eihän ne kelvanneet. Joillekin on varmasti tullut alennuksia, mutta mä puhun nyt niistä satunnaiskatsojista jotka puuttuu hallilta.
Heille kun ei välttämättä katsos Jokerit lähettele sähköpostia. Keskivertoperhe kun katselee lippujen hintoja, niin ne katsellaan tuolta sivulta ja todetaan liian kalliiksi. Simppeliä. Nyt jos joku heistä osaa etsiä alennuslippuja Jatkoajan eräästä ketjusta, niin hyvä homma.Eikö satunnaiskatsojat voi ostaa lippuja alennuksella/käyttää hyväkseen kaksi lippua yhden hinnalla tarjousta? Tuossa vastasin toiselle kirjoittajalle tarjouksesta, mutta eihän se sinulle kelvannut.