Sähköpostista ”Olettehan tarkkana paikkaa valittaessa, että varaatte runkosarjassa käytössä olleet paikkanne. Kartassa ei ole valmiita varauksia. Mikäli varaatte vahingossa väärät paikat, siirrämme ne runkosarjassa käytössä olleisiin paikkoihinne.Vaihdoin paikat D5:sta Eteläpäätyyn. Jäi vähän epäselväksi että tuleeko mulle nyt uusi fyysinen kortti vai aktivoituuko vanha runkosarjan kausari vaikka onkin eri paikat? Vai mokasinko nyt jotenkin? Maksu meni ja kuitti tuli, ja kuitissa lukee että kausikortti aktivoidaan pudotuspeleihin.
Eli siis vanha kortti vanhoilla paikoilla aktivoituu?Sähköpostista ”Olettehan tarkkana paikkaa valittaessa, että varaatte runkosarjassa käytössä olleet paikkanne. Kartassa ei ole valmiita varauksia. Mikäli varaatte vahingossa väärät paikat, siirrämme ne runkosarjassa käytössä olleisiin paikkoihinne.
….
Mikäli haluatte vaihtaa kausikorttipaikkaanne, odotattehan ennakkomyynnin loppuun tai olkaa yhteydessä edellä mainittuun osoitteeseen.”
Näin tuon itse tulkitsen ellei erikseen ota yhteyttäEli siis vanha kortti vanhoilla paikoilla aktivoituu?
Soitan vielä varmuuden vuoksi ja varmistan. Taas piti hätäillä ja ostaa ja sitten vasta kunnolla lukea ohjeet, huoh.Näin tuon itse tulkitsen ellei erikseen ota yhteyttä
Sama Itselläni.En tiedä onko muilla vastaavaa ongelmaa, mutta itselläni ei ainakaan tuo sähköpostissa oleva linkki aukea ja näyttää että sivusto olisi "kaatunut
Lainaus sähköpostista:Eli siis vanha kortti vanhoilla paikoilla aktivoituu?
On niin kova kysyntä että sivustotkin kaatuu :)Sama Itselläni.
Ei toiminut, mutta avasin sen uutiskirjeen selaimessa, kopioin napissa olevan linkin ja avasin Safarin sijasta Chromella.En tiedä onko muilla vastaavaa ongelmaa, mutta itselläni ei ainakaan tuo sähköpostissa oleva linkki aukea ja näyttää että sivusto olisi "kaatunut
Ja edelleen odotetaan. Noh, kun kyse on Jokereista ja lippujen myynnistä niin tämä ei ylitä uutiskynnystä.Samoin, en ole saanut mitään meiliä.
Ja edelleen odotetaan. Noh, kun kyse on Jokereista ja lippujen myynnistä niin tämä ei ylitä uutiskynnystä.