Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 169 631
  • 5 749

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuleeko tuosta meili vai pitääkö ihmisten löytää tuo lomake itse tuolta Ticketmasterin sivuilta? Eli vaikka tuo näkyy olevan jo auki niin tiedottaako Jokerit vielä asiasta. Luulisi.
 

Hurde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle ei ainakaan ole tullut mitään.
Varmistan että oletko perunut kortin tilauksen? Tuo viesti on lähetetty kortin peruneille kaiketi. Joka tapauksessa tuota voi kysyä toimistolta jos on epäselvää, eivätköhän he vastaa.

Runkosarjan menetetyistä kotiotteluista tulevat hyvitykset otetaan huomioon ensi kauden runkosarjan Jokerikortin hinnassa.

Niin halutessaan voi Jokerikortin kestotilauksen irtisanoa 31.5.2021 asti. Jos päätät peruuttaa tilauksen, saat tämän kauden runkosarjan menetetyistä kotipeleistä korvauksen rahana tilille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Muistakaa tänään viimeistään hakea hyvitykset missatuista runkosarjapeleistä. Joukkue pyllisti niin komeasti faneille, ettei toivottavasti yksikään kausarilainen jätä hyvityksiä hakematta.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistakaa tänään viimeistään hakea hyvitykset missatuista runkosarjapeleistä. Joukkue pyllisti niin komeasti faneille, ettei toivottavasti yksikään kausarilainen jätä hyvityksiä hakematta.

Tää taitaa siis koskea ainoastaan niitä jotka perui tuon Jokerikortin kestotilauksen? Itse en ole perunut, eikä ole tullut mitään infoa toimistolta tai Tickermasterilta asiaan liittyen
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Onhan tässä taas pitkä matka ensi kauteen, mutta aion olla katsomossa oli penkin takana sitten Marjamäki tai vaikka Glen Hanlon ;)
Glen Hanlonilla ei olisi oltu 4-0 ulkona. Oma pää ei olisi vuotanut. :)
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Minä valitsin saman vaihtoehdon kuin aikaisemmin eli hyvityksen ensi kauden Jokerikortin hintaan.

Toivottavasti ensi kaudella päästään katsomaan kotiotteluja paikan päälle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö noiden kausareiden pitänyt tulla jo myyntiin tänään? Muistaakseni Livessä näin sanottiin.

Vai arvotaanko siellä nyt niistä eduista taas. Antaakko omistajalle 5% alennus Pizza-Hutin slaissista vai 10% alennus SOL:in siivousmopista :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eikö noiden kausareiden pitänyt tulla jo myyntiin tänään? Muistaakseni Livessä näin sanottiin.

Vai arvotaanko siellä nyt niistä eduista taas. Antaakko omistajalle 5% alennus Pizza-Hutin slaissista vai 10% alennus SOL:in siivousmopista :)
Sisäinen Jokerini ja pessimistinen minä (mikään ei kuitenkaan muutu) tappelee nyt keskenään. Ostaisiko vuoden tauon jälkeen taas kausarin tahi ei.

Kiistelen siis itseni kanssa, siinä mä olen tosin hyvä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sisäinen Jokerini ja pessimistinen minä (mikään ei kuitenkaan muutu) tappelee nyt keskenään. Ostaisiko vuoden tauon jälkeen taas kausarin tahi ei.
Nyt ukko kaupoille siitä:

 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllähän se kestotilaus täytyy taas laittaa tulille, nyt kun hallille pääsy näyttää taas huomattavasti lupaavammalta kuin vielä pari kuukautta takaperin.

Olen ennenkin nauranut kausaritiimin ja ticketmasterin vuosittaiselle toheloinnille, eikä tämä kevät tuo poikkeusta. Jostain syystä kausarikauppa tarjoaa uutta kausaria hyvityshinnalla, vaikka jo ennen pudotuspelejä lopetin koko tilauksen ja olen siitä kaikki hyvitykset jo saanut. Eikä omatunto kehtaa olla maksamatta täyttä hintaa jo muutenkin edullisesta kausikortista, joten saa taas selvitellä toimistolta mihin maksetaan lisää ja miten paljon...

Kausikortin ostamisen luulisi olevan tehty kuluttajalle maailman helpoimmaksi nakiksi, mutta jostain syystä Jokereilla tämä ei toimi koskaan ainakaan omalla kohdallani.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritin laskeskella onko tuo kausikorttikaupassa näkyvä hinta kohdillaan ja on kyllä melkosta, jos parkkikortti maksaa enemmän, kuin kausikortti nykyisellään. Tuon heidän laskelmansa mukaan kausikortti tekee normaalina aikana omalla kohdalla 280 €, kun taas parkkikortti 447€. Tällöin parkkeeraaminen on liki 15€/peli kortilla, kun taas kertaparkki on ollut 12€.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Hyvittääkö ne nyt lainkaan siitä viime kauden suurimmaksi osaksi käyttämättä jääneestä parkkikausarista?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hyvittääkö ne nyt lainkaan siitä viime kauden suurimmaksi osaksi käyttämättä jääneestä parkkikausarista?

Ainakin viestin mukaan hyvitetään samalla tapaan kuin kausaristakin, suora lainaus Jokereiden kausareita koskevasta viestistä:
" Huom! Viime kauden tilaajat: Jokerikorttisi varaukseen on huomioitu viime kauden runkosarjasta hyvitykset. Hyvitämme asiakkaille runkosarjan 2020-2021 Jokerikortin hinnasta 2/3. Hyvitys on laskettu jakamalla Jokerikortin hinta 30 ottelulla, joista hyvitämme 20 ottelua. Myös parkkikausikortit hyvitetään samaan tapaan. "
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos nyt oletetaan ja toivotaan, että syksyllä pelit jatkuvat yleisömäärien suhteen tyyliin "no limits" niin mielenkiintoista tulee olemaan että ryysikö porukka halleihin ympäri Suomen vai onko tämä melkein parin kauden tauko saanut osan porukasta irtautumaan jääkiekosta ja keksimään lisääntyneeseen vapaa-aikaan jotain muuta aktiviteettia.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös