# Seiskakasi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Urpåmatematiikalla siis EP-kausari about 300 € ja parkki 150€ = 450€. Siitä pois 2/3, niin tadaa, päästään 150€uroon, eller hur?
Eikös se joskus juhannuksen tienoilla ole yleensä tullut. Viimeistään heinäkuun ekalla viikolla.Milloinkas tuo otteluohjelma julkaistaan? Mulla jää ylimäätäinen 4vkoa lomaa tänä vuonna pitämättä, niin voisin pyytää kotipelit lomapäiviksi.
En voi ymmärtää miksei Jokerit siirrä vaikka Tiketin hoidettavaksi tuota lipunmyyntiä. Ticketmaster on kaikin tavoin niin luokattoman paska lafka että siellä ei yksinkertaisesti toimi yksikään asia. Joka kerta kun sieltä jotain ostat, niin hommassa tökkii per kaikki. En tiedä millä helvetillä ne noita asiakkaita sinne houkuttelee.
Tämäkin on käsittämätöntä. Voiko tosiaan halliyhtiöt, keikkapaikat yms. pakottaa järjestäjän käyttämään jotain jälkeenjäänyttä toimijaa, jonka palvelut pyörivät edelleen 90-luvun standardeilla.Samaa mieltä tästä. Syy on kuitenkin Hartwall Arenan. Jokerit ei pysty vaikuttamaan siihen, mistä putiikista lippuja kyseisen hallin tapahtumiin myydään.
Tiketillä on myös suoraan support esim. Edenredille etc. Asia joka ei tule tapahtumaan Ticketmasterin kanssa seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen.
Puhe oli verkossa maksamisesta. En voi käsittää että vuonna 2021 pitää raahata itsensä johonkin tiskille jonottelemaan lippujaItse ainakin käväisin Stokkan Ticketmasterissa maksamassa kausarin duunin puolesta saamallani Eazybreakilla.
Juu, kiva homma lähteä erikseen Stokkalle maksamaan kausaria ja kuulla paikan päällä, että Ticketmaster on kussu jotain ja maksu ei tällä kertaa onnistu. Eräänä toisena vuonna lähdin paikan päälle maksamaan ja tiski olikin yllättäen kiinni, siitäkään ei mitään tietoa netissä.Itse ainakin käväisin Stokkan Ticketmasterissa maksamassa kausarin duunin puolesta saamallani Eazybreakilla.
Onko muuten muilla kausikortit jo postissa tulleet?
Itse sorvasin vuoden jatkot heti kun tulivat myyntiin kesäkuussa mutta vielä ei ole kuulunut korttia postissa.
Mä luulin, että toi nykyinen kausikortti käy niinku jatkossa aina. Täytyi ihan tarkistaa, että siellähän se lukee, että kausi 2020-2021... Jos tilauskin on pysyvä, niin miksei korttikin voisi olla.
Niin, noinhan sen luulisi menevän, mutta onko se sitten kuitenkaan näin? Miksi kortissa lukee nuo viime kauden vuosiluvut? Eihän niitä olisi siihen painettu, jos kortti olisi pysyvä?Aivan. Totta puhut. Nyt vasta tajusin että Kausikortti on nyt Jokerikortti, niin kuin joukkue mainostaa. Eli se vaan pitää ostaa joka kaudelle uudestaan, mut sama kortti säilyy.
No niin yks huoli vähemmän. Kiitos sulle @powerplaymaker