Asiasta tuli sähköpostia osoitteesta "noreply@tiedotus.ticketmaster.fi" 26.2. ja vastausaikaa on pe 12.3. asti.
Mulle ei ainakaan ole tullut mitään.
Asiasta tuli sähköpostia osoitteesta "noreply@tiedotus.ticketmaster.fi" 26.2. ja vastausaikaa on pe 12.3. asti.
Varmistan että oletko perunut kortin tilauksen? Tuo viesti on lähetetty kortin peruneille kaiketi. Joka tapauksessa tuota voi kysyä toimistolta jos on epäselvää, eivätköhän he vastaa.Mulle ei ainakaan ole tullut mitään.
Runkosarjan menetetyistä kotiotteluista tulevat hyvitykset otetaan huomioon ensi kauden runkosarjan Jokerikortin hinnassa.
Niin halutessaan voi Jokerikortin kestotilauksen irtisanoa 31.5.2021 asti. Jos päätät peruuttaa tilauksen, saat tämän kauden runkosarjan menetetyistä kotipeleistä korvauksen rahana tilille.
Varmistan että oletko perunut kortin tilauksen? Tuo viesti on lähetetty kortin peruneille kaiketi. Joka tapauksessa tuota voi kysyä toimistolta jos on epäselvää, eivätköhän he vastaa.
Muistakaa tänään viimeistään hakea hyvitykset missatuista runkosarjapeleistä. Joukkue pyllisti niin komeasti faneille, ettei toivottavasti yksikään kausarilainen jätä hyvityksiä hakematta.
Itse peruin ja en itseasiassa tiedä miten tilauksen jatkajien kanssa menetellään. Hyvä huomio.Tää taitaa siis koskea ainoastaan niitä jotka perui tuon Jokerikortin kestotilauksen?
Glen Hanlonilla ei olisi oltu 4-0 ulkona. Oma pää ei olisi vuotanut. :)Onhan tässä taas pitkä matka ensi kauteen, mutta aion olla katsomossa oli penkin takana sitten Marjamäki tai vaikka Glen Hanlon ;)
Sisäinen Jokerini ja pessimistinen minä (mikään ei kuitenkaan muutu) tappelee nyt keskenään. Ostaisiko vuoden tauon jälkeen taas kausarin tahi ei.Eikö noiden kausareiden pitänyt tulla jo myyntiin tänään? Muistaakseni Livessä näin sanottiin.
Vai arvotaanko siellä nyt niistä eduista taas. Antaakko omistajalle 5% alennus Pizza-Hutin slaissista vai 10% alennus SOL:in siivousmopista :)
Nyt ukko kaupoille siitä:Sisäinen Jokerini ja pessimistinen minä (mikään ei kuitenkaan muutu) tappelee nyt keskenään. Ostaisiko vuoden tauon jälkeen taas kausarin tahi ei.
Hyvittääkö ne nyt lainkaan siitä viime kauden suurimmaksi osaksi käyttämättä jääneestä parkkikausarista?
Veikkaan ryysistä halleihin. Itse ainakin ryysään ja pysähdyn vasta turvatarkastukseen.Jos nyt oletetaan ja toivotaan, että syksyllä pelit jatkuvat yleisömäärien suhteen tyyliin "no limits" niin mielenkiintoista tulee olemaan että ryysikö porukka halleihin ympäri Suomen vai onko tämä melkein parin kauden tauko saanut osan porukasta irtautumaan jääkiekosta ja keksimään lisääntyneeseen vapaa-aikaan jotain muuta aktiviteettia.
Mitenköhän minun EP-kausari ja parkkikausari maksaa hyvityksen jälkeen 242€? Eikö 150 olisi lähempänä totuutta?Ainakin viestin mukaan hyvitetään samalla tapaan kuin kausaristakin, suora lainaus Jokereiden kausareita koskevasta viestistä:
" Huom! Viime kauden tilaajat: Jokerikorttisi varaukseen on huomioitu viime kauden runkosarjasta hyvitykset. Hyvitämme asiakkaille runkosarjan 2020-2021 Jokerikortin hinnasta 2/3. Hyvitys on laskettu jakamalla Jokerikortin hinta 30 ottelulla, joista hyvitämme 20 ottelua. Myös parkkikausikortit hyvitetään samaan tapaan. "
Mitenköhän minun EP-kausari ja parkkikausari maksaa hyvityksen jälkeen 242€? Eikö 150 olisi lähempänä totuutta?
Sinänsä paskaa, koska maksoin parkkikausarista muistaakseni jotain 160 euroa. Silloin uskaltaisin väittää, että kusettavat tuossa väitteessään. Mikä tekee tuosta valituskelpoisen.Tähän tuo Jokereiden ilmoittama hinta parkkikortille 149€, josta on ilmeisesti myös se 2/3 jo laskettu pois.
Sinänsä paskaa, koska maksoin parkkikausarista muistaakseni jotain 160 euroa. Silloin uskaltaisin väittää, että kusettavat tuossa väitteessään. Mikä tekee tuosta valituskelpoisen.