flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitenköhän minun EP-kausari ja parkkikausari maksaa hyvityksen jälkeen 242€? Eikö 150 olisi lähempänä totuutta?
Olet oikeassa, viime kauden parkkikausari maksoi 149€ ja tuo uuden parkkikausarin hinta tulee laskulle täyshintaisena eikä hyvitettynä kuten väittävät, pitääkin olla yhteydessä toimistolle. Soittelen tänään sinne tuosta. Eli mulla on kuitti olemassa viime kauden ja sitä edeltävän kauden kausikorttilaskuista (sähköpostissa) jossa on sekä normaali kausikortti ja sen lisäksi toinen kortti jossa on mukana myös parkkikausari joten sen perusteella kahtena viime kautena parkkikausari on maksanut tuon 149€. Joten tuossa on selvä virhe ja siinä ei ole hyvitys mukana. Ainakin oletan etteivät ole kolminkertaistaneet parkkikausarin hintaa ja väittävät nyt hyvittävänsä 2/3.
Lisäys: Soitin kausikorttitiimille, olivat sitä mieltä että hyvitetään mutta huomasivat saman kuin mitä täällä ja lupasivat pistää kyselyn ticketmasterille ja palaavansa asiaan. Eli en ainakaan itse tee tilausta ennen kuin tuo on selvitetty.
Viimeksi muokattu: