Kun sitä rahoitusta lähdetään hakemaan suomalaistahoilta niin kieltämättä maajoukkue antoi varmasti aika mahtavan boostin tähän. Vielä kun Jokereissa pelaa tämä koko kansan Mörkö niin luulisi tämän maan suurimman urheiluilmiön (näin someajan ansiosta Marko Anttila on todennäköisesti ehkä jopa suurin ilmiö koko Suomen historiassa) saavan potentiaaliset rahoittajat liikkeelle ja tätä Mörkö-buumia täytyy hyödyntää nyt kun se kuuluisa rauta on ihan täyttä sulaa laavaa. Office laittoi jo Mörkö-paitaa eetteristä ulos, mutta pelkällä paitamyynnillä ei nyt saada sitä kymmentä miljoonaa seuran kassaan.
Ja toki seuran täytyy nyt hyödyntää Anttilaa mainonnassa etenkin kesällä ennen uuden sesongin alkua. Mitkään geneeriset "minä, me, Jokerit"/"KHL is here" -mainokset eivät herätä juurikaan minkäänlaisia tunteita siinä satunnaiskatsoja-segmentissä, joka näkee mainoksen matkalla töihin, mutta pistäkääpä Mörkön pärstää mainoksiin isosti niin ainakin se tulee herättämään sitä hypeä ja todennäköisesti sillä saa myös sitä medianäkyvyyttä. "Mörkö valtasi Helsingin kadut" ja klikattuaan otsikkoa lukija huomaa, että kappas, helsinkiläinen jääkiekkojoukkue se vain tässä mainostaa tulevaa kauden alkua, mutta sitä ilmaisen mainonnan määrää, mitä Jokerit tällä saa niin ei sitä voi rahalla mitata.