Jokereihin liittyvät pelin ulkopuoliset asiat

  • 432 094
  • 2 379

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nornickel Harjavalta tuskin työllistää Helsingin seudulta kovinkaan montaa henkilöä ja sponsoroi käsittääkseni Jokereita kymmenillä miljoonilla euroilla. Ei ihan yhtä ymmärrettävää.
Ja NN Harjavallan liikevoitto on ollut sellaista reilut 30 miljoonaa vuodessa. Tuosta olisi varmasti tavan suomalaisyritykselle ihan ok lohkaista kolmasosa tai enemmänkin jonkun jääkiekkojoukkueen Venäjän rundailuun...
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No mutta hei, kai nyt nikkelitehtaalle on ihan luonnollista laajentaa toimintaansa jääkiekkoon. Strateginen sijoitus ihan selkeästi. Go Jokerit Nornickels!
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko Kurrilla Jokereissa tosiaan niin hyvä palkka, että legenda haluaa nöyryyttää itseään median edessä latomalla valheita, joita ei usko itse eikä kukaan muukaan? Sokerina pohjalla "Kysykää Hjallikselta, mä en tiedä mitään näistä". Kummeliksihan tämä menee.

Kyllä. Ellei tietäisi, että Kurri ja kumppanit ovat ihan tosissaan, niin luulisi tätä näytelmää farssiksi. Tulee ihan mieleen tonnin seteli Kummelista. Kun riittävän päättäväisesti tuijottaa tyhjyyteen niin kaikki ikävä ympäriltä häviää.

Uusi toimitusjohtaja on nopeasti omaksunut uuden tiedotuspolitiikan. Sai kahdesti myös mukaan Jutin klassikolauseen tuohon YLEn kommentiin

– Nythän minä en tiedä mistään sotkuista mitään, kun me menemme eteenpäin ja menneisiin en palaa. Mutta tällä hetkellä meillä ei ole mitään sotkuja, me menemme ihan hyvin mielin eteenpäin. Ei ole mitään kommentoitavaa tuohon, Mikkola summasi Yle Urheilulle.

– Olemme sataprosenttisesti suomalainen yritys. Sen kommentoin tänään, että näin on.

Vuodet oligarkkien palkkalistoilla ovat opettaneet uuden tj:n talon tavoille ja tämän tyyliset lausunnot tulevat kuin kaupan hyllyltä. Kurrilla taas on siinä mielessä ihan hyvä tilanne, että jos ura Jokereissa jostain syystä tyssää, niin näillä otteilla on lähes varma pesti tiedossa Irakin tiedotusministerinä.
 

kepu11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset änärissä
Kun puhutaan että sponssaahan ne Ässiäkin. Joo, kyllä sponssaavat mutta eivät omista. Melko iso ero. On täysin eri asia ostaa mainospaikka pelipaidasta kun iso osa seurasta.
Ja mitäköhän ko. firman osakkeenomistajat, ne suomalaiset, ajattelevat jos firmasta työnnetään joka vuosi 10-15 milliä "suomirahaa" Uralille? Kurrin 60 prossalla ei sitten tee tuon taivaallista siinä kohtaa kun toinen "suomalaisomistaja" tekee päätöksiä. Raha puhuu.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Upeaan tilanteeseen sai Hjallis Jokerit ahneuksissaan ryssittyä.

Uusilta johtohahmoiltakin huikeita kommentteja:
-Kurri: "Minä en pysty siihen kommentoimaan, koska en tiedä mitään."
-Mikkola: "Nythän minä en tiedä mistään sotkuista mitään, kun me menemme eteenpäin ja menneisiin en palaa."

Viimeinen sammuttaa valot.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Upeaan tilanteeseen sai Hjallis Jokerit ahneuksissaan ryssittyä.

Uusilta johtohahmoiltakin huikeita kommentteja:
-Kurri: "Minä en pysty siihen kommentoimaan, koska en tiedä mitään."
-Mikkola: "Nythän minä en tiedä mistään sotkuista mitään, kun me menemme eteenpäin ja menneisiin en palaa."

Viimeinen sammuttaa valot.

Mietitkö sä yhtään mitä kirjottelet ennen kuin painat liipasinta.

1. Tietenkään Kurri ei voi kommentoida asiaa josta ei tiedä. Hjallis hoiti asian, eikä se selvästikkään koske Kurria. Mitä sen sitten olis pitänyt sanoa jos tilanne on juuri tämä.

2. Onko uuden toimarin tehtävä ensimmäisenä päivänä kommentoida jotain entisiä juttuja. Ihan normaalia että katse on tiessä ja edessäpäin. Turha lähteä kommentoimaan jotain missä itsellä ole vielä ollut edes osaa tai arpaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Jokerit esittelee ennen tulevan KHL-kauden alkua uuden kehitysstrategian, jonka tavoitteena on parantaa seuran taloudellista tilannetta sekä tuoda joukkueeseen myös jatkossa laadukasta huippuosaamista. Jokereiden päätavoite on nousta KHL:n kärkijoukkueeksi.

Mielenkiinnolla odotan strategiaa. Kai siellä tehään oikeasti kesällä nyt muutakin, kun jutellaan lämpimiä medialle. Kai tästä taas hyvä tulee...taloudellisen tilanteen uskon paranevan miljoonilla ihan ilman Harjavallan rahoja. Toki ne ovat se ratkaiseva osa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Kurrilla Jokereissa tosiaan niin hyvä palkka, että legenda haluaa nöyryyttää itseään median edessä latomalla valheita, joita ei usko itse eikä kukaan muukaan? Sokerina pohjalla "Kysykää Hjallikselta, mä en tiedä mitään näistä". Kummeliksihan tämä menee.

Varmasti on Kurrilla hyvä palkka. Niinhän se menee että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Teistä kaakattajistakin todella moni olisi kyllä valmis vaihtamaan nykyisen päivätyönsä Kurrin työhön, jos vaan oma kompetenssi siihen riittäisi.

Upeaan tilanteeseen sai Hjallis Jokerit ahneuksissaan ryssittyä.

Uusilta johtohahmoiltakin huikeita kommentteja:
-Kurri: "Minä en pysty siihen kommentoimaan, koska en tiedä mitään."
-Mikkola: "Nythän minä en tiedä mistään sotkuista mitään, kun me menemme eteenpäin ja menneisiin en palaa."

Viimeinen sammuttaa valot.

Ihan tavanomaisia vastauksia nuo ovat. Mikäs noissa nyt on niin "huikeaa"? Mitä itse kommentoisit ensimmäisenä työpäivänäsi entisten johtajien sotkuista?
 

Tuamas

Jäsen
Ja mitäköhän ko. firman osakkeenomistajat, ne suomalaiset, ajattelevat jos firmasta työnnetään joka vuosi 10-15 milliä "suomirahaa" Uralille? Kurrin 60 prossalla ei sitten tee tuon taivaallista siinä kohtaa kun toinen "suomalaisomistaja" tekee päätöksiä. Raha puhuu.

Norilsk Nikkel Harjavalta Oy on 100% venäläisomisteinen yhtiö.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Nornickel Harjavalta sijaitsee Porin lähellä ja työllistänee Porin seudulta lukuisia ihmisiä ja se sponsoroi Ässiä käsittääkseni kymmenillä tuhansilla euroilla. Ymmärrettävää.

Nornickel Harjavalta tuskin työllistää Helsingin seudulta kovinkaan montaa henkilöä ja sponsoroi käsittääkseni Jokereita kymmenillä miljoonilla euroilla. Ei ihan yhtä ymmärrettävää.

Mistä nuo luvut olet repinyt? Onko sulla jotain faktaa noista vai onko revitty taas omasta päästä. Ei nimittäin ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta kun heittelet omia mutuja ilmoille jotka eivät pidä paikkaansa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uusi toimitusjohtaja on nopeasti omaksunut uuden tiedotuspolitiikan. Sai kahdesti myös mukaan Jutin klassikolauseen tuohon YLEn kommentiin

– Nythän minä en tiedä mistään sotkuista mitään, kun me menemme eteenpäin ja menneisiin en palaa. Mutta tällä hetkellä meillä ei ole mitään sotkuja, me menemme ihan hyvin mielin eteenpäin. Ei ole mitään kommentoitavaa tuohon, Mikkola summasi Yle Urheilulle.

Mitä itse vastaisit ensimmäisenä työpäivänäsi kysymykseen entisten johtajien sotkuista?
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
2. Onko uuden toimarin tehtävä ensimmäisenä päivänä kommentoida jotain entisiä juttuja. Ihan normaalia että katse on tiessä ja edessäpäin. Turha lähteä kommentoimaan jotain missä itsellä ole vielä ollut edes osaa tai arpaa.
On. Kyllä se uusi toimari kommentoi niitä asioita jotka ovat nyt ajankohtaisia. Vaikuttaa siltä että Kurri ja Mikkola ovat aivan ihmeissään että heiltä kysytään uuden osaomistajan venäläistaustasta. Ainakin vastaukset olivat niin heikosti valmisteltuja, että kysymykset saattoivat todellakin yllättää. Moniko Jatkoajan kirjoittaja oli yllättynyt siitä että toimittajat kyselivät tuollaista kun julkistettiin suomalaisen omistajan nimi?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Varmasti on Kurrilla hyvä palkka. Niinhän se menee että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Teistä kaakattajistakin todella moni olisi kyllä valmis vaihtamaan nykyisen päivätyönsä Kurrin työhön, jos vaan oma kompetenssi siihen riittäisi.



Ihan tavanomaisia vastauksia nuo ovat. Mikäs noissa nyt on niin "huikeaa"? Mitä itse kommentoisit ensimmäisenä työpäivänäsi entisten johtajien sotkuista?
Juu, ei tietenkään kompetenssi riitä useimmilla jääkiekkojoukkueen utj:ksi tai toimariksi/pääomistajaksi. Kurria pidän silti myös vähän yliarvostettuna noissa urheilujohtamisissaan. Aika moni olisi Suomessa noilla resursseilla kasannut ihan vastaavia jengejä. Business-puolelta ei ole oikeastaan mitään näyttöjä. Ei mikään viittaa siihen, että olisi joku loistava urheilujohtaja.

Aika ohueksi menee, jos pitäisi olla näytöt huippu-urheilujohtajana, että saa Kurria arvostella. Koskee varmaan kaudella pelaajiakin. Turha virnuilla Åstenista, ette pysty samaan =D
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
On. Kyllä se uusi toimari kommentoi niitä asioita jotka ovat nyt ajankohtaisia. Vaikuttaa siltä että Kurri ja Mikkola ovat aivan ihmeissään että heiltä kysytään uuden osaomistajan venäläistaustasta. Ainakin vastaukset olivat niin heikosti valmisteltuja, että kysymykset saattoivat todellakin yllättää. Moniko Jatkoajan kirjoittaja oli yllättynyt siitä että toimittajat kyselivät tuollaista kun julkistettiin suomalaisen omistajan nimi?
Ehkä niihin on valmistauduttu. "Pysytään sitten vaan lujana, ja toistetaan suomalaista yritystä. Ei ne montaa vuotta jaksa kysellä".
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, ei tietenkään kompetenssi riitä useimmilla jääkiekkojoukkueen utj:ksi tai toimariksi/pääomistajaksi. Kurria pidän silti myös vähän yliarvostettuna noissa urheilujohtamisissaan. Aika moni olisi Suomessa noilla resursseilla kasannut ihan vastaavia jengejä. Business-puolelta ei ole oikeastaan mitään näyttöjä. Ei mikään viittaa siihen, että olisi joku loistava urheilujohtaja.

Aika ohueksi menee, jos pitäisi olla näytöt huippu-urheilujohtajana, että saa Kurria arvostella. Koskee varmaan kaudella pelaajiakin. Turha virnuilla Åstenista, ette pysty samaan =D

Tietysti saa arvostella silloin kun on arvosteltavaa, mutta eipä noista uusimmista kommenteista mitään arvosteltavaa löydy. Tuntuu että moni täällä yrittää väkisin vääntää "en kommentoi" -standardivastauksista jotain "huikeaa settiä".
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tietysti saa arvostella silloin kun arvosteltavaa, mutta eipä noista uusimmista kommenteista mitään arvosteltavaa löydy. Tuntuu että moni täällä yrittää väkisin vääntää "en kommentoi" -standardivastauksista jotain "huikeaa settiä".
Näinhän se on. Tai hurjaa draamaa "suomalainen yrityshän se on" faktoista. Ei muuta kuin sämpylät suuhun ja katsomoon.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä en nyt muista miten se meni, mutta tarjoaako @V-G- nyt ne borsh-keitot vai ei?
Voin muistuttaa. Ajatus oli, että jos Kurri kertoo Nornickelin kuittaavan Jokereiden kymppimiltsin tappiot, tulee borssia. Ei ole vielä tapahtunut. Nyt on vasta sovittu uudesta omistajuudesta tämän suomalaisfirman kanssa.

Edit.
Mitä Kurriin tulee, en pidättäisi hengitystäni odotellessani hänen sponsoriraha-avaustaan. Hän ei varmasti kerro yhtään mitään oleellista liittyen tuohon pitkään nikkelipenniin, jolla Jokereita rahoitetaan, ei tämän skuupin jälkeen. Jos ko. sponsori esitellään, puhutaan pääyhteistyökumppanista tms. ja rahasummista ei mainita mitään. Tarjoan borsch-keitot kaikille Jatkoajan Jokeriosion kirjoittajille, jos Kurri kertoo naama pokerilla Nornickel Harjavallan maksavan Jokereille yhteistyöstä kymppimillin kaudessa
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta jos Jokerit lähtee itse aktiivisesti kaiken maailman järjestelyillä (Kurri omistajaksi ja tämä joku mulle neverhööd firma rahoittamaan toimintaa sponsorituen muodossa) kiertämään pakotteita ja puhumaan paskaa siitä, että ollaan irtaannuttu venäläisestä rahasta vaikka todellisuus on ihan muuta, niin en saatana enää oikein tiedä

Ja näinhän tässä nyt näyttää käyneen. Tämä on surullista, ihan vitun surullista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä en nyt muista miten se meni, mutta tarjoaako @V-G- nyt ne borsh-keitot vai ei?

Joo kyllä hän sitä joskus jossain nyt taitaa pian jakaa:

V-G:
Mitä Kurriin tulee, en pidättäisi hengitystäni odotellessani hänen sponsoriraha-avaustaan. Hän ei varmasti kerro yhtään mitään oleellista liittyen tuohon pitkään nikkelipenniin, jolla Jokereita rahoitetaan, ei tämän skuupin jälkeen. Jos ko. sponsori esitellään, puhutaan pääyhteistyökumppanista tms. ja rahasummista ei mainita mitään.
Tarjoan borsch-keitot kaikille Jatkoajan Jokeriosion kirjoittajille, jos Kurri kertoo naama pokerilla Nornickel Harjavallan maksavan Jokereille yhteistyöstä kymppimillin kaudessa.
 

ilu

Jäsen
Tietysti saa arvostella silloin kun on arvosteltavaa, mutta eipä noista uusimmista kommenteista mitään arvosteltavaa löydy. Tuntuu että moni täällä yrittää väkisin vääntää "en kommentoi" -standardivastauksista jotain "huikeaa settiä".

Mutta eihän Kurri kommentoinut "en kommentoi", vaan sanoi olevansa aiheesta täysin tietämätön. Kyllä oikeassa elämässä yrityksen uuden omistajan tulisi olla tietoinen ja kiinnostunut siitä, että yrityksen taseesta on pari kuukautta sitten kadonnut 50 miljoonan edestä pääomalainoja.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mistä nuo luvut olet repinyt? Onko sulla jotain faktaa noista vai onko revitty taas omasta päästä. Ei nimittäin ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta kun heittelet omia mutuja ilmoille jotka eivät pidä paikkaansa.
En mä mistään "revi" vaan käytän päättelykykyä, joka olisi sinullekin toisinaan suotavaa. Jos olet eri mieltä Jokereiden tulevan kauden taloudellisesta tuloksesta niin rohkeasti vaan esittämään eriävä mielipide. Eiköhän Jokerit tee suurinpiirtein saman tappion tulevanakin kautena kuin aikaisempinakin. Eli reilut 10M€. Tälle tappiolle täytyy löytyä maksaja.

ps. ihan sinua säästääkseni en lähde kanssasi leikkimään. Siinä kun tuppaa käymään huonosti. Sinulle.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vladimir Potanin on siis lähtöisin Moskovasta. Onko tietoa onko hän Dynamon vai TsSkan miehiä vai kiinnostaako häntä jääkiekko alkuunkaan?
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä itse vastaisit ensimmäisenä työpäivänäsi kysymykseen entisten johtajien sotkuista?

No ihan ensiksi en edes lähtisi sellaiseen hommaan, jossa on selvittämättömiä sotkuja kymmenien miljoonien edestä. En ainakaan vastaisi etten tiedä mitään. Jotainhan niille pääomalainolle on tapahtunut ja toimitusjohtajan kuuluu olla perillä yhtiön taloudellisista asioista, vaikka olisikin juuri aloittanut. Kysehän ei ole mistään mitättömästä pikkuerästä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Upeaan tilanteeseen sai Hjallis Jokerit ahneuksissaan ryssittyä.

Uusilta johtohahmoiltakin huikeita kommentteja:
-Kurri: "Minä en pysty siihen kommentoimaan, koska en tiedä mitään."
-Mikkola: "Nythän minä en tiedä mistään sotkuista mitään, kun me menemme eteenpäin ja menneisiin en palaa."

Viimeinen sammuttaa valot.
Kannattaa muistaa että Hjallis oli Ifk fani. Jokerit on vaan bisnestä ei muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös