Jokereihin liittyvät pelin ulkopuoliset asiat

• 442 930
  • 2 371

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ensi kaudella ollaan vähintään konfrenssifinaaleissa! Cmon!
Et taida itsekään uskoa tähän. Halusithan lyödä tästä ensin vetoa mutta sitten taisit tulla järkiisi kun peruit vedon :D

Ja @Oikeistohippi harmi jos lopetat kirjoittelun. Olit piristävä poikkeus. Vähän viestejä mutta sitäkin enemmän asiaa. Täällä kun on niitä täysin päinvastaisiakin tapauksia. Valitettavasti.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Et taida itsekään uskoa tähän. Halusithan lyödä tästä ensin vetoa mutta sitten taisit tulla järkiisi kun peruit vedon :D
Edelleen, usko ja vedonlyönti on kaksi eri asiaa. Toki jos annat kertoimeksi vaikka 4, niin voin lyödä vaikka 300e vetoa.

Ja @Oikeistohippi harmi jos lopetat kirjoittelun. Olit piristävä poikkeus. Vähän viestejä mutta sitäkin enemmän asiaa. Täällä kun on niitä täysin päinvastaisiakin tapauksia. Valitettavasti.
Tuplanikit onkin todella piristäviä poikkeuksia.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuplanikit onkin todella piristäviä poikkeuksia.
Kenen tuplanicki tämä on? Uskallatko vastata vai oletko edelleen samanlainen hiiri kuin taannoisessa vedonlyönnissämme ja luikit koloosi piiloon? Jos epäilet -kuten annat olettaa- sen olevan minun tuplanicki niin voisivatko @Moderaattorit tarkistaa asian.

On tämä mennyt huvittavaksi tämä touhu. Yksi esittää ettei homoille tarvitse osoittaa sympatiaa ja toinen syyttelee tuplanickien käytöstä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kenen tuplanicki tämä on? Uskallatko vastata vai oletko samanlainen hiiri kuin taannoisessa vedonlyönnissämme ja luikit koloosi piiloon? Jos epäilet -kuten annat olettaa- sen olevan minun tuplanicki niin voisivatko @Moderaattorit tarkistaa asian.
En syytä sinua, mutta epäilen tämän olevan Kaljuenkeli nimimerkin tuplanikki. Tällä oikeistohipillä on samanlaisia kirjoituksia ja kuin taikaiskusta hän tuli palstalle, kun kaljuenkeli oli lopettanut kirjoittelun aikaisemmin.

Edelleen. Kyllä me voidaan vetoa lyödä.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Kenen tuplanicki tämä on? Uskallatko vastata vai oletko edelleen samanlainen hiiri kuin taannoisessa vedonlyönnissämme ja luikit koloosi piiloon? Jos epäilet -kuten annat olettaa- sen olevan minun tuplanicki niin voisivatko @Moderaattorit tarkistaa asian.

On tämä mennyt huvittavaksi tämä touhu. Yksi esittää ettei homoille tarvitse osoittaa sympatiaa ja toinen syyttelee tuplanickien käytöstä.

En usko että se sua tarkoittaa. Täällä tosiaan oli henkilö jolla oli tuplanicki joka jäi siitä kiinni ja poistettiin palstalta. Sattumoisin hänen suosikkijoukkueen perässä oli sama miehitetty...

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Tässä arvokeskustelussa tulee mielestäni muistaa, että Jokerit on kuitenkin edelleen suomalainen seura ja sen alaisuudessa pelaa satoja junioreita liiton sarjoissa ja siten seura on sitoutunut vähintäänkin liiton arvoihin, joihin käsittääkseni oleellisesti kuuluu kaikenlainen yhdenvertaisuus. Se, että Jokerien edustus pelaa sitten KHL:ssä ei poista sitoutumista Suomen ja sen jääkiekkoliiton arvoihin Suomessa. Tämä varmasti ymmärretään myös Venäjällä ja KHL:ssä. Se on sitten eri asia, että Venäjällä toimitaan sitten sen lakien mukaan (eli ei ainakaan näkyvästi osoiteta mieltä seuran puolelta esim. homojen oikeuksien puolesta), oli ne sitten kuinka perseestä tahansa. Sen takia mielestäni on pääasiassa hyvä, että urheilu ja politiikka pidetään yleensä erillään. Raja tosin on häilyvä, ja se on aina pohdinnan paikka, milloin se ylittyy ja milloin jotakin sarjaa tai kisoja pitää alkaa boikotoida. Samaa keskusteluahan käytiin mm. Sotsin ja jalkapallon MM-kisojen aikaan. Boikotoiko lopulta kukaan fudiskisoja Ukrainan tilanteen takia? Sen isommin kuitenkaan arvokeskusteluun osallistumatta, voi sillä olla positiivisiakin vaikutuksia tasavertaisuuden kannalta, että lännellä ja Venäjällä on yhteistyötä. Ainakin vaikutus on positiivisempi kuin tilanteessa, jossa yhteistyötä ei ole ollenkaan. Joka tapauksessa itse en näe tilannetta ainakaan siten, että Jokerit jotenkin olisi sitoutuneita Venäjän arvoihin, niihin ei vain oteta ainakaan virallisesti kantaa.

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Tässä arvokeskustelussa tulee mielestäni muistaa, että Jokerit on kuitenkin edelleen suomalainen seura ja sen alaisuudessa pelaa satoja junioreita liiton sarjoissa ja siten seura on sitoutunut vähintäänkin liiton arvoihin, joihin käsittääkseni oleellisesti kuuluu kaikenlainen yhdenvertaisuus.

Tämähän ei pidä paikkaansa kuin Helsingin Jokerit ry:n eli junioriorganisaation puolesta. Jokerit HC Oy on erillinen organisaation, jonka näennäinen yhteys seuraan on vuokralla oleva logo ja nimen käyttöoikeus.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Eikös Rotenberg maksa junnuvalkkujen kuluja? Jos maksaa, niin samaa seurayhteisöähän nuo ovat?

Suosikkijoukkue
Me olemme HIFK
Eikös Rotenberg maksa junnuvalkkujen kuluja? Jos maksaa, niin samaa seurayhteisöähän nuo ovat?

Vastausta en täydellä varmuudella tiedä, mutta tiliotteessa ei sentään ainakaan vielä lue maksajana Rotenberg vaan Helsingin Jokerit ry. :D

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No @C.Orr , menikö se pupu nyt pöksyyn tuon vedonlyönnin suhteen? Jos olet niin varma, että Jokerit ei menesty, niin laitetaan kerrointa peliin ja lyödään parin satkun betsi? Kertoimellahan ei pitäs sulle olla väliä, koska olet 100% varma asiasta ?

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
No @C.Orr , menikö se pupu nyt pöksyyn tuon vedonlyönnin suhteen? Jos olet niin varma, että Jokerit ei menesty, niin laitetaan kerrointa peliin ja lyödään parin satkun betsi? Kertoimellahan ei pitäs sulle olla väliä, koska olet 100% varma asiasta ?
Mä kyllä ymmärrän halukkuutesi muuttaa sääntöjä kesken kaiken. Mennään sillä alkuperäisellä suunnitelmalla, jota itse ehdotit ja josta itse pakenit. Deal?

Mitä tulee pupun menemiseen pöksyyn, niin aika priceless kamaa sinun kirjoittamanasi.

Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tulee pupun menemiseen pöksyyn, niin aika priceless kamaa sinun kirjoittamanasi.
Tuo jos mikä on priceless kamaa, että et suostu lyömään reilusti vetoa ja huutelet olkapään takaa. Vedonlyöntiyhtiöt antaisivat Jokerien konfrenssifinaalipaikalle yli 10 kertoimia. Mulle riittää sulta 4. Sehän ei ole temppu eikä mikään, koska olet niin varma asiasta?

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo jos mikä on priceless kamaa, että et suostu lyömään reilusti vetoa ja huutelet olkapään takaa. Vedonlyöntiyhtiöt antaisivat Jokerien konfrenssifinaalipaikalle yli 10 kertoimia. Mulle riittää sulta 4. Sehän ei ole temppu eikä mikään, koska olet niin varma asiasta?

Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi. Sinä ehdotit vetoa, minä suostuin siihen ja sinä pakenit paikalta. Ja sinä puhut reiluudesta? Priceless. Miesten kesken jos jotain sovitaan se myös pidetään. Ei siten, että ensin sovitaan jokin asia ja sen jälkeen sopimusehtoja lähdetään muokkaamaan itselle suotuisammaksi.

Toiseksi, jos sinulle tarjotaan 10 kerrointa konferenssipaikasta ja mikäli seisot niiden satojen viestiesi takana joissa olet yrittänyt vakuutella Jokereiden menestysmahdollisuuksia niin senhän pitäisi olla uskomaton ylikerroin.

Turha jankata tästä asiasta. Sinussa ei ole miestä seisomaan sanojesi takana. Se kävi jo selväksi viime vuonna "uutisoimassasi" ennennäkemättömän onnistuneessa kausikorttien myynnin väitteessäsi. Kun tuo väitteesi ammuttiin alas yksinkertaisella toteamuksella, että kausikorttimyynti ei ole vielä edes alkanut niin yritit säilyttää kasvosi sanomalla "kuulin kaverilta".

Sekin oli priceless.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi. Sinä ehdotit vetoa, minä suostuin siihen ja sinä pakenit paikalta. Ja sinä puhut reiluudesta?
Ahaa. Aluksi et suostunut koko vetoon. Ei noin hyviä tarjouksia pidetä tarjolla pitkään. Kerkisin vetää takasin ennenkun suostuit. Luulisi sinunkin ymmärtävän, että tuo olisi ollut kannaltani järjetön veto.

Mutta hyvä, että sinullakin on pieni usko siihen konfrenssifinaalipaikkaan. Tuohan sen todisti juuri.

Tämä osaltani tästä väittelystä.

Ps kertoo kaiken oleellisen kyvystäsi keskustella tuomalla vuoden takaisia asioita peliin.

P

Poistettu käyttäjä 113795

Lätkä- tai mikätahansa urheilukatsomo on paikka, johon kaikki tulee nauttimaan pelistä ja tukemaan omaa seuraansa, tai miksei vain viihtymään. Sinne on kaikki tervetulleita ikään, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, ihonväriin tai mihinkä tahansa muuhun ominaisuuteen katsomatta. Piste.
Tämä.

Täällä tosin muutamat (KHL) Jokereita vastustavat henkilöt pyrkivät kieltämään muiltakin kaiken kannattamisen.
Notta semmoista suvaitsevaisuutta.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK-osiossa naureskellaan tälle keskustelulle, mutta mun pitää naapurin miehenä sanoa, että hieno homma että näistä arvoista keskustellaan täällä. Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta tämä arvokeskustelu on tulossa laajemminkin mukaan urheiluun, haluttiin sitä tai ei, joten sitten vaan härkää sarvista ja kynät sauhuamaan.
Asialle naureskellaan myös vapaan puolen kierrätyskeskuksessa "Mille naurat juuri nyt" - ketjussa.

Samaa mieltä, hyvä että keskustellaan. Surullista, että edelleen löytyy henkilöitä joiden mielestä vähemmistöjä tulee syrjiä ja jotka ovat siitä avoimen ylpeitä.

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän tälle ketjulle pitääkin nauraa. On tää niin huvittavaa luettavaa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Oma valintani tämän "vuoden jatkoaikalaiseksi" on selviö. On huikeaa seurata kuinka @sämpylä89 jaksaa taistella kaikilla rintamilla!

Tuo lisä-penaltyn kalastelu @Cobol :lle modeketjussa alkaa olemaan jo harmaalla
alueella, mutta pelimies käyttää kaikki keinot.

Oikeastaan ainoa joka huolettaa on se, että oikeasti joku ilta saattaa rapussa ovikellot soida, ja ovella seisoo herrasmies joka kysyy:

"Iltaa, olisiko teillä hetki aikaa keskustella KHL:stä?".

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Iltaa, olisiko teillä hetki aikaa keskustella KHL:stä?".
Tämä on kyllä hauskaa. Jos jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan jääkiekkoaiheisessa osiossa haluaa keskittyä jääkiekkoon, on silloin joku trolli/KHL-fanaatikko. Ja jos et kritisoi voimakkaasti sarjaa missä Jokerit pelaa ja jankuta koko ajan Liigaan meno halukkuudesta, vaan haluat katsoa jääkiekkoa, olet trolli/fanaatikko.

Olkoot sitten. Kuulkaa kaikki!! Olen trolli ja haluan nuolla Putinin sheivatuista kiveksistä maapähkinävoita all night long, koska kannatan Jokereita.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tämä on kyllä hauskaa. Jos jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan jääkiekkoaiheisessa osiossa haluaa keskittyä jääkiekkoon, on silloin joku trolli/KHL-fanaatikko. Ja jos et kritisoi voimakkaasti sarjaa missä Jokerit pelaa ja jankuta koko ajan Liigaan meno halukkuudesta, vaan haluat katsoa jääkiekkoa, olet trolli/fanaatikko.

Olkoot sitten. Kuulkaa kaikki!! Olen trolli ja haluan nuolla Putinin sheivatuista kiveksistä maapähkinävoita all night long, koska kannatan Jokereita.

Älä nyt mene yli laidan veliseni. Tarkoitan ihan oikeasti hyvää.

Diggaan ihmisiä jotka painaa tunteen palolla.

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC

Omassa seurassa on varmasti jo ihan riittävästi maksettavaa joten miksi maksaisi taloudellisesti hyvin toimeen tulevan Jokerit ry:n kuluja? Juniorivalmentajien palkat maksetaan kyllä ihan kausimaksuilla ja sponsoreilta kerätyillä varoilla jne.

Tämähän ei pidä paikkaansa kuin Helsingin Jokerit ry:n eli junioriorganisaation puolesta. Jokerit HC Oy on erillinen organisaation, jonka näennäinen yhteys seuraan on vuokralla oleva logo ja nimen käyttöoikeus.
Näinhän se on aina ollut.

Mitä tulee tähän junioriurheilun rahoitukseen josta myös tässä ketjussa on ollut puhetta, voidaan aika nopeasti todeta että suurin maksaja on kaikkialla Suomessa luonnollisesti kaupunki/kunta ja veronmaksajat. Tämän jälkeen vanhemmat. Seurat maksavat yksittäisten poikkeuksellisen lupaavien pelaajien kohdalla kyllä asumisen kustannuksia, kuten vuokria. Lisäksi esimerkiksi A-junnujen ykkösjoukkueella voi olla käytännössä kausimaksut hoidettu seuran puolesta.

Aikuisten edustusjoukkue ja pelaajapolku sitä kohti ovat tottakai vaikuttamassa junioripelaajan valintoihin seuraavan kauden joukkueen suhteen. Lahjakkaimpien pelaajien kohdalla tämä tarkoittaa kenties jo B1-ikäkautta, vähemmän lahjakkailla A-junnuiän vaihetta.

Edit. Toki täytyy tässä kohtaa huomioida, että myös valmennuksen puolella tämä sama edustusjoukkueen houkuttavuus tai sen puute vaikuttaa valmentajien vuosittaisiin valintoihin seurojen valitsemiseen liittyen. Se mahdollisuus saada tehdä töitä parhaiden ja motivoituneimpien nuorten kanssa kohti niitä seuraavia askeleita kohti omaa mahdollista parasta, painaa tottakai paljon!

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omassa seurassa on varmasti jo ihan riittävästi maksettavaa joten miksi maksaisi taloudellisesti hyvin toimeen tulevan Jokerit ry:n kuluja? Juniorivalmentajien palkat maksetaan kyllä ihan kausimaksuilla ja sponsoreilta kerätyillä varoilla jne.
Lisätietoja tästä? Olen ollut ainakin itse siinä käsityksessä, että junioriorganisaatiossa vakituisesti työskentelevien palkat maksaa loppukädessä Oy. Kuukausimaksuilla pyörivät joukkueet maksavat seuramaksua pari kolme tonnia vuodessa ja sillä ei vakituisten liksoja kuitata. Muuten joukkueen kuukausimaksut menevät joukkueen omaan toimintaan, mistä esimerkiksi jäämaksut vievät ison osan.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Ja eikö ole niin, että Jokereissa kausimaksut loppuu C-ikäluokan jälkeen? Itse olen ollut siinä käsityksessä, että ainakin aiemmin A- ja B-juniorien kuluista valtaosa meni edustusjoukkueen budjetista. Onko KHL-taival tuonut tähän jotain muutosta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy