Jokereihin liittyvät pelin ulkopuoliset asiat

  • 430 799
  • 2 379

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kriittiset mielipiteet voi toki kokea "vinkumiseksi" etenkin kun niiden sanoma sotii omia mielipiteitä vastaan.
Huvittavaa tässä on se, että vinkuminen EI sodi mielipiteitäni vastaan. Kannatan Jokereita, ryssistä en niin välitä. Jatkuva vinkuminen menettää merkityksensä.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kiitos :-)

Kyllä toi mun kommentti aiheutti pahaa mieltä, muutama yksityisviesti tuli jossa pyydettiin pyytämään anteeksi. For what?

Pyytää anteeksi mistä?

Mä en homoista tykkää ja yleensäkin tällainen eettinen paska jossa urheiluseuran kannattaminen, arvot ym. jargon yritetään sovittaa johonkin malliin jonka enemmistö täällä sitten hyväksyisi suorastaan ällöttää. Mitä tätejä tämä jatkoaika on täynnä?

Puhuttiinko arvoista Liiga aikoina? Ruutu kun sikaili kaukalossa, kyykkäili, naarmutti visiirit ym...

Tää menee aika offtopic jo jopa ollakseen kiekon ulkopuolisten asioiden ketju mutta kommentoidaan nyt sitten.

1. Ilmoitit ettet tykkää homppeleista.

2. Sanoit suoraan "Suoraan sanottuna oma mielipiteeni on että ei noille homppeleille mitään sympatiaa kuulu antaakaan, ei täällä eikä Venäjällä."

Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Ensimmäinen kohta on aivan ok, sinulla saa olla hjenkilökohtainen mieltymyksesi ja saat valita lähipiirisi suurimmaksi osaksi sen mukaan. Sinun ei tarvitse tykätä homoista, eikä homojen tarvitse tykätä sinusta. Sen sijaan on aivan eri asia sanoa ettei homoille, eli kansanosalle joka on Venäjällä jonkinasteisen vainon sekä viranomaissyrjinnän kohteena, kuulu mitään sympatiaa eli myötätuntoa kotimaassa eikä edes siinä tilanteessa jossa he Venäjällä ovat. Se on myös täysin eri asia kuin jääkiekkojoukkueen osallistuminen (tai osallistumatta jättäminen) Pride viikolle ym. "trendikäs homojen matkassa perseily". Se on suoraan sanottuna vähintäänkin tunteetonta ja kylmää suhtautumista ko. vähemmistön tilanteeseen.

Jääkiekkoseura Jokereiden suhtautumisella homoihin taas on semmoinen merkitys että urheiluharrastuksen tulee olla turvallinen ja syrjinnästä vapaa alue lapselle kasvaa ja kehittyä osaajaksi niin yksilönä kuin joukkueena. Mutta kuten Cobolille yritin sanoa niin on myöskin eri asioita a) se heiluttaako sateenkaarilippua edustuksen toimesta julkisesti vai ei ja b) onko organisaation sisällä syrjimättömyyden periaatteet kunniassa.
 

Oikeistohippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR & NYG
Mä en homoista tykkää ja yleensäkin tällainen eettinen paska jossa urheiluseuran kannattaminen, arvot ym. jargon yritetään sovittaa johonkin malliin jonka enemmistö täällä sitten hyväksyisi suorastaan ällöttää. Mitä tätejä tämä jatkoaika on täynnä?
Mä en ole montaa viestiä jaksanut Jatkoaikaan kirjoittaa, kiinnostus KHL:ää kohtaan kun sattui loppumaan suurin piirtein samoihin aikoihin rekisteröitymisen kanssa. Sen vuoksi mahdollinen kirjoitusoikeuksien menettäminen tuskin tässä kohtaa enää kirpaisee.

Mä olen aina kuvitellut, että siellä puolella kirjoittelee vähän sellainen hölmö setämies, joka yrittää lujasti pitää kulissit pystyssä Jokereiden suhteen, vaikka jengi vaihtaa Venäjälle pelaamaan, Areenalla soitetaan "paikallisvastustajan" (heh) maalilauluja, joukkueessa määräysvaltaa käyttää ulkomaalaiset rikolliset, tifoja sensuroidaan liigan toimesta ja joukkue pelaa eritoten keväisin sekä vastustajia, tuomareita että liigaa vastaan. Vastustajia ei tunne, omia ei tunne. Ajattelin, että koitat surullisena viimeiseen asti roikkua kiinni seuran kylmässä ruumiissa vaikka raajat kompostoituvat, minkä vuoksi olet toinen toistaan räikeämmillä argumenteilla koittanut pysyä tuon oksettavan, miehitetyn konstruktion takana, kuitenkaan kykenemättä tajuamaan, miten irvokkaalta se välillä vaikuttaa. Mutta setämies-kiimavankkurit (copyright @MR8) on pidettävä uralla.

Näiden viimeisten lausuntojen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että sovitte mainiosti yhteen kannattamasi seuran kanssa. Sanon tällä hetkellä irti viimeisenkin siteeni Helsingin Jokereihin ja jatkossa kohtelen teitä molempia samalla tavalla: naurahdan vähän säälien, kun joskus satun joskus muistamaan.

Hyviä jatkoja erityisesti @C.Orr, @V-G-, @Cobol (vaikka välillä lähteekin lapasesta), @vetti, @Varis ja monet muut, vaikka en koskaan ehtinytkään kanssanne kirjoittelemaan. Monia vuosia kuitenkin kirjoituksianne luin, niitä arvostin ja niistä nautin. Adieu!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vaikka jengi vaihtaa Venäjälle pelaamaan,
Mun mielestä Jokerit pelaa kotiottelunsa Suomessa? Vierasotteluja Venäjällä, Slovakiassa, Latviassa jne.

Areenalla soitetaan "paikallisvastustajan" (heh) maalilauluja
Miksi kirjoitat monikossa kerran tapahtuneen?

joukkueessa määräysvaltaa käyttää ulkomaalaiset rikolliset
Onko tästä jotain faktatietoa? Käsittääkseni venäläissuomalaiset eivät liity Jokerien arkiseen toimintaan millään muulla tavoin, kun "lähettävät" summan x rahaa vuosittain.

joukkue pelaa eritoten keväisin sekä vastustajia, tuomareita että liigaa vastaan.
Tämäkin on vain mutua? Olen nähnyt yhtenä vuonna playoffeissa oikeusmurhan Jokereita vastaan ja silloinkin tuomari sai potkut. Mut hyvä tietenkin, jos näillä "Jokerien ei anneta voittaa" ajatuksilla saat omaa oloaan paremmaksi. Toki sä voit aina jossitella, jos ja jos pelattais konfrenssifinaaleissa tai finaaleissa, niin mitäs sitten. Jos jos jos ja jos. Ei pelattu kun vajaa 60 min ylivoimaa tänä vuonna ekassa pleijarisarjassa.

Vastustajia ei tunne, omia ei tunne.
Tämä kausi oli aika hmv joukkue. Muuten Jokereilla on ollut suomen maajoukkuepelaajia ja tunnettuja suomalaisia paljon. Miten voit tuntea Rauman Lukon pelaajia, jos et tiedä näitä tunnettuja suomalaisia Jokereissa?

Ps. Ensi kaudella ollaan vähintään konfrenssifinaaleissa! Cmon!

Ps. Tuo sun suosikkijoukkueen nimitys:miehitetty, paljastikin jo kaiken oleellisen.
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ensi kaudella ollaan vähintään konfrenssifinaaleissa! Cmon!
Et taida itsekään uskoa tähän. Halusithan lyödä tästä ensin vetoa mutta sitten taisit tulla järkiisi kun peruit vedon :D

Ja @Oikeistohippi harmi jos lopetat kirjoittelun. Olit piristävä poikkeus. Vähän viestejä mutta sitäkin enemmän asiaa. Täällä kun on niitä täysin päinvastaisiakin tapauksia. Valitettavasti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Et taida itsekään uskoa tähän. Halusithan lyödä tästä ensin vetoa mutta sitten taisit tulla järkiisi kun peruit vedon :D
Edelleen, usko ja vedonlyönti on kaksi eri asiaa. Toki jos annat kertoimeksi vaikka 4, niin voin lyödä vaikka 300e vetoa.

Ja @Oikeistohippi harmi jos lopetat kirjoittelun. Olit piristävä poikkeus. Vähän viestejä mutta sitäkin enemmän asiaa. Täällä kun on niitä täysin päinvastaisiakin tapauksia. Valitettavasti.
Tuplanikit onkin todella piristäviä poikkeuksia.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tuplanikit onkin todella piristäviä poikkeuksia.
Kenen tuplanicki tämä on? Uskallatko vastata vai oletko edelleen samanlainen hiiri kuin taannoisessa vedonlyönnissämme ja luikit koloosi piiloon? Jos epäilet -kuten annat olettaa- sen olevan minun tuplanicki niin voisivatko @Moderaattorit tarkistaa asian.

On tämä mennyt huvittavaksi tämä touhu. Yksi esittää ettei homoille tarvitse osoittaa sympatiaa ja toinen syyttelee tuplanickien käytöstä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kenen tuplanicki tämä on? Uskallatko vastata vai oletko samanlainen hiiri kuin taannoisessa vedonlyönnissämme ja luikit koloosi piiloon? Jos epäilet -kuten annat olettaa- sen olevan minun tuplanicki niin voisivatko @Moderaattorit tarkistaa asian.
En syytä sinua, mutta epäilen tämän olevan Kaljuenkeli nimimerkin tuplanikki. Tällä oikeistohipillä on samanlaisia kirjoituksia ja kuin taikaiskusta hän tuli palstalle, kun kaljuenkeli oli lopettanut kirjoittelun aikaisemmin.

Edelleen. Kyllä me voidaan vetoa lyödä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kenen tuplanicki tämä on? Uskallatko vastata vai oletko edelleen samanlainen hiiri kuin taannoisessa vedonlyönnissämme ja luikit koloosi piiloon? Jos epäilet -kuten annat olettaa- sen olevan minun tuplanicki niin voisivatko @Moderaattorit tarkistaa asian.

On tämä mennyt huvittavaksi tämä touhu. Yksi esittää ettei homoille tarvitse osoittaa sympatiaa ja toinen syyttelee tuplanickien käytöstä.

En usko että se sua tarkoittaa. Täällä tosiaan oli henkilö jolla oli tuplanicki joka jäi siitä kiinni ja poistettiin palstalta. Sattumoisin hänen suosikkijoukkueen perässä oli sama miehitetty...
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Tässä arvokeskustelussa tulee mielestäni muistaa, että Jokerit on kuitenkin edelleen suomalainen seura ja sen alaisuudessa pelaa satoja junioreita liiton sarjoissa ja siten seura on sitoutunut vähintäänkin liiton arvoihin, joihin käsittääkseni oleellisesti kuuluu kaikenlainen yhdenvertaisuus. Se, että Jokerien edustus pelaa sitten KHL:ssä ei poista sitoutumista Suomen ja sen jääkiekkoliiton arvoihin Suomessa. Tämä varmasti ymmärretään myös Venäjällä ja KHL:ssä. Se on sitten eri asia, että Venäjällä toimitaan sitten sen lakien mukaan (eli ei ainakaan näkyvästi osoiteta mieltä seuran puolelta esim. homojen oikeuksien puolesta), oli ne sitten kuinka perseestä tahansa. Sen takia mielestäni on pääasiassa hyvä, että urheilu ja politiikka pidetään yleensä erillään. Raja tosin on häilyvä, ja se on aina pohdinnan paikka, milloin se ylittyy ja milloin jotakin sarjaa tai kisoja pitää alkaa boikotoida. Samaa keskusteluahan käytiin mm. Sotsin ja jalkapallon MM-kisojen aikaan. Boikotoiko lopulta kukaan fudiskisoja Ukrainan tilanteen takia? Sen isommin kuitenkaan arvokeskusteluun osallistumatta, voi sillä olla positiivisiakin vaikutuksia tasavertaisuuden kannalta, että lännellä ja Venäjällä on yhteistyötä. Ainakin vaikutus on positiivisempi kuin tilanteessa, jossa yhteistyötä ei ole ollenkaan. Joka tapauksessa itse en näe tilannetta ainakaan siten, että Jokerit jotenkin olisi sitoutuneita Venäjän arvoihin, niihin ei vain oteta ainakaan virallisesti kantaa.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Tässä arvokeskustelussa tulee mielestäni muistaa, että Jokerit on kuitenkin edelleen suomalainen seura ja sen alaisuudessa pelaa satoja junioreita liiton sarjoissa ja siten seura on sitoutunut vähintäänkin liiton arvoihin, joihin käsittääkseni oleellisesti kuuluu kaikenlainen yhdenvertaisuus.

Tämähän ei pidä paikkaansa kuin Helsingin Jokerit ry:n eli junioriorganisaation puolesta. Jokerit HC Oy on erillinen organisaation, jonka näennäinen yhteys seuraan on vuokralla oleva logo ja nimen käyttöoikeus.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Eikös Rotenberg maksa junnuvalkkujen kuluja? Jos maksaa, niin samaa seurayhteisöähän nuo ovat?
 
Suosikkijoukkue
Stadin kingi
Eikös Rotenberg maksa junnuvalkkujen kuluja? Jos maksaa, niin samaa seurayhteisöähän nuo ovat?

Vastausta en täydellä varmuudella tiedä, mutta tiliotteessa ei sentään ainakaan vielä lue maksajana Rotenberg vaan Helsingin Jokerit ry. :D
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No @C.Orr , menikö se pupu nyt pöksyyn tuon vedonlyönnin suhteen? Jos olet niin varma, että Jokerit ei menesty, niin laitetaan kerrointa peliin ja lyödään parin satkun betsi? Kertoimellahan ei pitäs sulle olla väliä, koska olet 100% varma asiasta ?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
No @C.Orr , menikö se pupu nyt pöksyyn tuon vedonlyönnin suhteen? Jos olet niin varma, että Jokerit ei menesty, niin laitetaan kerrointa peliin ja lyödään parin satkun betsi? Kertoimellahan ei pitäs sulle olla väliä, koska olet 100% varma asiasta ?
Mä kyllä ymmärrän halukkuutesi muuttaa sääntöjä kesken kaiken. Mennään sillä alkuperäisellä suunnitelmalla, jota itse ehdotit ja josta itse pakenit. Deal?

Mitä tulee pupun menemiseen pöksyyn, niin aika priceless kamaa sinun kirjoittamanasi.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tulee pupun menemiseen pöksyyn, niin aika priceless kamaa sinun kirjoittamanasi.
Tuo jos mikä on priceless kamaa, että et suostu lyömään reilusti vetoa ja huutelet olkapään takaa. Vedonlyöntiyhtiöt antaisivat Jokerien konfrenssifinaalipaikalle yli 10 kertoimia. Mulle riittää sulta 4. Sehän ei ole temppu eikä mikään, koska olet niin varma asiasta?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tuo jos mikä on priceless kamaa, että et suostu lyömään reilusti vetoa ja huutelet olkapään takaa. Vedonlyöntiyhtiöt antaisivat Jokerien konfrenssifinaalipaikalle yli 10 kertoimia. Mulle riittää sulta 4. Sehän ei ole temppu eikä mikään, koska olet niin varma asiasta?

Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi. Sinä ehdotit vetoa, minä suostuin siihen ja sinä pakenit paikalta. Ja sinä puhut reiluudesta? Priceless. Miesten kesken jos jotain sovitaan se myös pidetään. Ei siten, että ensin sovitaan jokin asia ja sen jälkeen sopimusehtoja lähdetään muokkaamaan itselle suotuisammaksi.

Toiseksi, jos sinulle tarjotaan 10 kerrointa konferenssipaikasta ja mikäli seisot niiden satojen viestiesi takana joissa olet yrittänyt vakuutella Jokereiden menestysmahdollisuuksia niin senhän pitäisi olla uskomaton ylikerroin.

Turha jankata tästä asiasta. Sinussa ei ole miestä seisomaan sanojesi takana. Se kävi jo selväksi viime vuonna "uutisoimassasi" ennennäkemättömän onnistuneessa kausikorttien myynnin väitteessäsi. Kun tuo väitteesi ammuttiin alas yksinkertaisella toteamuksella, että kausikorttimyynti ei ole vielä edes alkanut niin yritit säilyttää kasvosi sanomalla "kuulin kaverilta".

Sekin oli priceless.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi. Sinä ehdotit vetoa, minä suostuin siihen ja sinä pakenit paikalta. Ja sinä puhut reiluudesta?
Ahaa. Aluksi et suostunut koko vetoon. Ei noin hyviä tarjouksia pidetä tarjolla pitkään. Kerkisin vetää takasin ennenkun suostuit. Luulisi sinunkin ymmärtävän, että tuo olisi ollut kannaltani järjetön veto.

Mutta hyvä, että sinullakin on pieni usko siihen konfrenssifinaalipaikkaan. Tuohan sen todisti juuri.

Tämä osaltani tästä väittelystä.

Ps kertoo kaiken oleellisen kyvystäsi keskustella tuomalla vuoden takaisia asioita peliin.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Lätkä- tai mikätahansa urheilukatsomo on paikka, johon kaikki tulee nauttimaan pelistä ja tukemaan omaa seuraansa, tai miksei vain viihtymään. Sinne on kaikki tervetulleita ikään, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, ihonväriin tai mihinkä tahansa muuhun ominaisuuteen katsomatta. Piste.
Tämä.

Täällä tosin muutamat (KHL) Jokereita vastustavat henkilöt pyrkivät kieltämään muiltakin kaiken kannattamisen.
Notta semmoista suvaitsevaisuutta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
HIFK-osiossa naureskellaan tälle keskustelulle, mutta mun pitää naapurin miehenä sanoa, että hieno homma että näistä arvoista keskustellaan täällä. Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta tämä arvokeskustelu on tulossa laajemminkin mukaan urheiluun, haluttiin sitä tai ei, joten sitten vaan härkää sarvista ja kynät sauhuamaan.
Asialle naureskellaan myös vapaan puolen kierrätyskeskuksessa "Mille naurat juuri nyt" - ketjussa.

Samaa mieltä, hyvä että keskustellaan. Surullista, että edelleen löytyy henkilöitä joiden mielestä vähemmistöjä tulee syrjiä ja jotka ovat siitä avoimen ylpeitä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän tälle ketjulle pitääkin nauraa. On tää niin huvittavaa luettavaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Oma valintani tämän "vuoden jatkoaikalaiseksi" on selviö. On huikeaa seurata kuinka @sämpylä89 jaksaa taistella kaikilla rintamilla!

Tuo lisä-penaltyn kalastelu @Cobol :lle modeketjussa alkaa olemaan jo harmaalla
alueella, mutta pelimies käyttää kaikki keinot.

Oikeastaan ainoa joka huolettaa on se, että oikeasti joku ilta saattaa rapussa ovikellot soida, ja ovella seisoo herrasmies joka kysyy:

"Iltaa, olisiko teillä hetki aikaa keskustella KHL:stä?".
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Iltaa, olisiko teillä hetki aikaa keskustella KHL:stä?".
Tämä on kyllä hauskaa. Jos jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan jääkiekkoaiheisessa osiossa haluaa keskittyä jääkiekkoon, on silloin joku trolli/KHL-fanaatikko. Ja jos et kritisoi voimakkaasti sarjaa missä Jokerit pelaa ja jankuta koko ajan Liigaan meno halukkuudesta, vaan haluat katsoa jääkiekkoa, olet trolli/fanaatikko.

Olkoot sitten. Kuulkaa kaikki!! Olen trolli ja haluan nuolla Putinin sheivatuista kiveksistä maapähkinävoita all night long, koska kannatan Jokereita.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämä on kyllä hauskaa. Jos jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan jääkiekkoaiheisessa osiossa haluaa keskittyä jääkiekkoon, on silloin joku trolli/KHL-fanaatikko. Ja jos et kritisoi voimakkaasti sarjaa missä Jokerit pelaa ja jankuta koko ajan Liigaan meno halukkuudesta, vaan haluat katsoa jääkiekkoa, olet trolli/fanaatikko.

Olkoot sitten. Kuulkaa kaikki!! Olen trolli ja haluan nuolla Putinin sheivatuista kiveksistä maapähkinävoita all night long, koska kannatan Jokereita.

Älä nyt mene yli laidan veliseni. Tarkoitan ihan oikeasti hyvää.

Diggaan ihmisiä jotka painaa tunteen palolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös