Ossi kirjoitti:Siksi, että minun oikeustajuni ei hyväksy voittoa keinolla millä hyvänsä. Minkä minä sille voin. Jos se raportti tehdään ja siitä tulee Ässille sanktioita, ihan yhtä lailla toinen puoli minusta taputtaa innosta ja toinen häpeää kuollakseen. Ja tässäkin tapauksessa se häpeäpuoli on voimakkaampi. Siksi en toivo, että tuosta tehdään raporttia. Menkööt sitten vaikka se mestaruus. Kestän sen paremmin kuin vuosikausien vittuilut "väärin voitettu".
Dnada21 kirjoitti:On. Jos olisit tosiaan lukenut koko ketjun, niin se olisi osunut silmiin tuolta, hmm, ysi-sivun tienoilta. Mutta helpotan sun urakkaa: http://pelimies.pp.fi/
Ja katso tarkasti, mieluiten pysäytyskuvina, kohta 00:20-00:23.
Sen jälkeen ei tarvitse värilaseja ollakseen Muukkonen. ;) Domarillahan ei tietenkään tätä mahdollisuutta ole.
Olen sen verran vanhan koulukunnan edustaja, että kabinettipeli on mielestäni perseestä. Peli käydään jäällä, tuomarivirheineen. Jos tämän pelin videoita joskus käytetään johonkin hyötytarkoitukseen, niin mieluummin vaikka sitten Kruusin hyllyttämiseen. Ei se kyllä siitä paremmaksi muutu, vaikka päätuomari vaihdettaisiin joka matsiin. Niin linjatonta on ollut touhu Suomessa jo vuosia vihellyksineen ja viheltämättä jättämisineen. Minua ei vituta läheskään yhtä paljon se kyseenalainen maali, jossa oltiin kiistatta Wiikmanin alueella, kuin se voittomaalia edeltänyt huolellinen kiinnipitäminen Ässien alueella. Siinä oli sentään viisi sekuntia aikaa katsoa, että kyllä se tosiaan pitää kerholaista kaksin käsin paikallaan.Birkku kirjoitti:Mutta eihän videon lähettäminen ole "mikä keino hyvänsä", vaan sääntöjen sallima toimenpide.
Sitä Ässien fyysistä peliä odotellessa. Edes kerran etupuolelta.Energizer kirjoitti:Siinä se HPK:n taitokiekko... Hah!
Mistä kuulit???1 Faijasko kerto? On pitäny ihan kirjaa? Vittu mitä tietäjiä täällä. Hyppyä ja kädet ylhäällä. Lasit päähän saatana. Jos tuosta lisäsanktiota tulee, niin ei ole epäselvää, kenet liiga haluaa mestariksi.Energizer kirjoitti:Kuulin äskettäin, että tämä oli Jokelan kauden 5 päähän kohdistunut taklaus!! Eipä siinä sitten paljon ole selittelemistä..
Taklaus oli aivan selvä päähän kohdistunut ja sanktiot on toivottavasti myös
sen mukaiset!
Siinä se HPK:n taitokiekko... Hah!
Birkku kirjoitti:Uteliaana ihmisenä esitän vastakysymyksen: Käytkö sinä erikseen puolustamassa joukkueita tai pelaajia joista et erityisesti pidä?
Ossi kirjoitti:Ei se kyllä siitä paremmaksi muutu, vaikka päätuomari vaihdettaisiin joka matsiin. Niin linjatonta on ollut touhu Suomessa jo vuosia vihellyksineen ja viheltämättä jättämisineen. Minua ei vituta läheskään yhtä paljon se kyseenalainen maali, jossa oltiin kiistatta Wiikmanin alueella, kuin se voittomaalia edeltänyt huolellinen kiinnipitäminen Ässien alueella. Siinä oli sentään viisi sekuntia aikaa katsoa, että kyllä se tosiaan pitää kerholaista kaksin käsin paikallaan.
psychodad kirjoitti:Ryntäys se ei ollut. Jokela liukuu koko matkan, ei polje vauhtia.
msg kirjoitti:Kruus teki niin kuin työnantaja on häntä opastanut tekemään. Kruusia voi toki kritisoida OR vs PRK -valinnasta, mutta liigan sääntöjen mukaanhan tuo meni.
Onko liigan sääntö hanurista on toki pohdinnan arvoinen, mutta ei Kruus voinut jättää lähettämättä Jokelaa pihalle.
Ossi kirjoitti:Olen sen verran vanhan koulukunnan edustaja, että kabinettipeli on mielestäni perseestä. Peli käydään jäällä, tuomarivirheineen. Jos tämän pelin videoita joskus käytetään johonkin hyötytarkoitukseen, niin mieluummin vaikka sitten Kruusin hyllyttämiseen. Ei se kyllä siitä paremmaksi muutu, vaikka päätuomari vaihdettaisiin joka matsiin. Niin linjatonta on ollut touhu Suomessa jo vuosia vihellyksineen ja viheltämättä jättämisineen. Minua ei vituta läheskään yhtä paljon se kyseenalainen maali, jossa oltiin kiistatta Wiikmanin alueella, kuin se voittomaalia edeltänyt huolellinen kiinnipitäminen Ässien alueella. Siinä oli sentään viisi sekuntia aikaa katsoa, että kyllä se tosiaan pitää kerholaista kaksin käsin paikallaan.
Muakaan ei vituttanut yhtään kolmannessa erässä se kerhon 3-3 hyökkäys, jossa sentteri laittoi oikeaan laitaan pienen laiturille, joka lähti kirmaamaan täysillä kiekon perään, mutta ässäpakki esti taklaamalla tämän niin kiekottoman miehen, kuin vaan voi olla, etenemisen. Lähinnä nauratti. Turha siellä on mitään tuomareita olla, jos eivät oikeasti vihellä mitään.Ossi kirjoitti:Olen sen verran vanhan koulukunnan edustaja, että kabinettipeli on mielestäni perseestä. Peli käydään jäällä, tuomarivirheineen. Jos tämän pelin videoita joskus käytetään johonkin hyötytarkoitukseen, niin mieluummin vaikka sitten Kruusin hyllyttämiseen. Ei se kyllä siitä paremmaksi muutu, vaikka päätuomari vaihdettaisiin joka matsiin. Niin linjatonta on ollut touhu Suomessa jo vuosia vihellyksineen ja viheltämättä jättämisineen. Minua ei vituta läheskään yhtä paljon se kyseenalainen maali, jossa oltiin kiistatta Wiikmanin alueella, kuin se voittomaalia edeltänyt huolellinen kiinnipitäminen Ässien alueella. Siinä oli sentään viisi sekuntia aikaa katsoa, että kyllä se tosiaan pitää kerholaista kaksin käsin paikallaan.
ranger kirjoitti:En käy, mutta - kirjoittamasi perusteella toisin kuin sinä - en myöskään heidän puolustamistaan mitenkään boikotoi, kuten vain pari viestiä sitten esimerkkinä käyttämäni Tuukka Mäntylä jo osoittanee.
Kannattaa. Minusta tämä on hauskaa. Jossain se raja kuitenkin menee. Minun kirjoitukseni eivät vaikuta peleihin tuon taivaallista. Mutta videopäätökset pelin jälkeen vaikuttavat. Jos niitä käytetään rangaistuksien langettamiseen, niin käytettäköön sitten jo pelin aikana.Artsi kirjoitti:Jos se kerran käydään jäällä tuomarivirheineen, niin kannattaako niistä "tuomarivirheistä" monen kymmenen viestin valitusvirttä kirjoittaa tänne.
L4E kirjoitti:No, täälläistä tämä on. Fyysisen kiekon perään porataan ja kun annetaan puhdasta niittiä, niin sanktioita pitäisi heti olla ainakin enemmän mitä sarjassa on otteluita.
mic82 kirjoitti:Se oli todella sikamainen temppu sikamaiselta pelaajalta. Jokela, älä tule enää Poriin.