P. Järvinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Jokela taklaa aina kädet ylhäällä. Jos menee viidenteen peliin niin toivottavasti matt kouluttaa. Harmittaa kun kyle ei tehnyt sitä niiralan montussa. Olen AINA sanonut, että jokela taklaa kädet ylhäällä.
P. Järvinen kirjoitti:Jokela taklaa aina kädet ylhäällä. Jos menee viidenteen peliin niin toivottavasti matt kouluttaa. Harmittaa kun kyle ei tehnyt sitä niiralan montussa. Olen AINA sanonut, että jokela taklaa kädet ylhäällä.
Minä katselin ja muistan elävästi. Komarovin maila ei ole syyllinen kasvovammoihin. Voin tarkistaa pelin jälkeen vielä uudelleen. Tsekkaa se kuvaukseni, joka löytyy tästä ketjusta jossain yön pimeiden tuntien kohdalta.Edit kirjoitti:Täällä joku jo aikaisemmin muistaakseni asiasta jotain mainitsi, mutta kun katselin tuota taklausta jälleen kerran kuva-kuvalta eteenpäin, niin juuri ennen Jokelan kontaktia Komarov nostaa mailansa poikittain lähelle kasvojaan, ilmeisesti hakien vaistomaisesti suojaa taklaukselle. Voisin aika satavarmasti sanoa, että tuosta löytyy syy nenämurtumaan ja katkenneisiin hampaisiin. Vahvistaako kukaan?
retro kirjoitti:Jep. Edelleenkään, Scott Stevensiltä löytyy melko vähän avojäätaklauksia, joissa kädet eivät nouse.
Ossi kirjoitti:Minä katselin ja muistan elävästi. Komarovin maila ei ole syyllinen kasvovammoihin. Voin tarkistaa pelin jälkeen vielä uudelleen. Tsekkaa se kuvaukseni, joka löytyy tästä ketjusta jossain yön pimeiden tuntien kohdalta.
Rocco kirjoitti:Veikkaan että oli taklaaja kuka tahansa, kädet nousee kaikilla. Se on fysiikan lakien sanelema tilanne.
Vakio kirjoitti:No ei tietenkään ole. Tiistain matsissa nähtiin ottelun loppupuolella loistava avojään taklaus, jossa joku Ässien pelaaja taklasi puhtaasti Voutilaisen olkapäähän. Vodea vietiin kuin märkää rättiä, mutta kädet eivät nousseet taklaajalla, kuka sitten olikaan.
Jos kaveri pelaisi SM-liigassa, niin top 10 taklauksista hän olisi 10 kertaa 5+20. Vaikka jokainen niistä oli puhdas.Rocco kirjoitti:Veikkaan että oli taklaaja kuka tahansa, kädet nousee kaikilla. Se on fysiikan lakien sanelema tilanne.
Stevensistä edelleen sen verran, että koko urallaan hän on saanut vain kolme jäähyä kyynärpäätaklauksesta. Kolme.