Jesse Puljujärvi – hymyilevä suomalainen

  • 2 737 098
  • 8 587
@Erätauko ,eiköhän se ollut tämä kaveri joka täällä näitä kahta alkoi vertailemaan. Ymmärrän Lukko-fanin antipatiat Tapparalaisia kohtaan, niin monena keväänä on heitä nöyryytetty Tapparan toimesta mutta tämä lainaamani viesti on jo huonoa huumoria, mitään pois Puljulta ottamatta. Jessellä on kaikki potentiaali tehdä hieno ura NHL:ssa.

Näin erittäin voimakkaita antipatioita Tapparaa vastaan tuntevana minä en ole onnistunut jonkin verran sekä Jetsin että Oilersin pelejä katsoneena havaitsemaan, millä tavalla Puljujärvi olisi missään vaiheessa ollut Lainetta edellä. Luistin liikkuu Puljulla rivakammin mutta kiekonkäsittelyssä ero Laineen hyväksi on huomattavasti suurempi. Puljulta näkee tasaisesti suorituksia, jotka näyttävät NHL-tasolla jopa hieman koomisilta kömpelyydessään. Tuossa kahden maalin matsissa tällainen oli tilanne, jossa Pulju painoi kovaa kyytiä yli hyökkäyssinisen, pysähtyi, kääntyi ja pyllähti sitten perseelleen omia aikojaan.

Toivon toki kovasti, että Puljujärvi vielä joskus takoo McDavidin rinnalla yli 80 tehopisteen kausia.

Ps. Mitenköhän muut näkis asian jos Laine ja Pulju pääsis monen mutkan kautta muodostaan, Laine - Scheifele/McDavid - Pulju kentän. Jatkuisko fanittaminen silloinkin vai osaisko ihmiset vaan nauttia näkemästään (jos kentät toimii).

Laine-fanit sanois että Laineella olis paljon enemmän pisteitä jos Pulju ei olis niin paska ja menis vaan kovien pelaajien siivellä. Puljufanit sanois että Puljulla olis enemmän maaleja jos Laine ei olis itsekäs kusipää ja laukois aina paikasta yläkulmaan.

Jos Oilersiin saataisiin tuollainen ketju, minusta kaikki suomalaiset voisivat silloin isänmaan hengessä manata yhdessä sitä, miten paljon enemmän sekä Patella että Jessellä olisi syöttöpisteitä, jos McDavid osaisi laukoa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vain idiootit mittailevat pippeleitään kuka on parempi, Pulju vai Laine ja dissaavat toista. Patrik Laine on minulle mielenkiintoisin suomalaispelaaja NHL:ssä, mutta Puljulle toivon vain kaikkea hyvää. Toivottavasti breikkaa isosti jo pian.

Minä vain nautin, että näitä suomalaisia lahjakkuuksia nousee NHL:ään ja toivottavasti isoon rooliin. Ihan vitun sama, onko kyseinen pelaaja kyykyttänyt Tapparaa jollain jatkoaikamaaleilla. Melko yhdentekevää on myös se, mistä päin Suomea ovat kotoisin, joskin totta kai erityisesti Tappara-kasvattien menestys lämmittää.

Ei näitä Laine/Pulju -ketjuja pysty selväjärkiset ihmiset lukemaan eikä edes jaksa kommentoida, kun se on ainaista fanipoikailua / dissaamista / muutamien pelaajien keskinäistä vertailua. Keskityttäisiinkö jatkossa ihan vaan Puljuun tässä ketjussa?
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Vain idiootit mittailevat pippeleitään kuka on parempi, Pulju vai Laine ja dissaavat toista. Patrik Laine on minulle mielenkiintoisin suomalaispelaaja NHL:ssä, mutta Puljulle toivon vain kaikkea hyvää. Toivottavasti breikkaa isosti jo pian.

Minä vain nautin, että näitä suomalaisia lahjakkuuksia nousee NHL:ään ja toivottavasti isoon rooliin. Ihan vitun sama, onko kyseinen pelaaja kyykyttänyt Tapparaa jollain jatkoaikamaaleilla. Melko yhdentekevää on myös se, mistä päin Suomea ovat kotoisin, joskin totta kai erityisesti Tappara-kasvattien menestys lämmittää.

Ei näitä Laine/Pulju -ketjuja pysty selväjärkiset ihmiset lukemaan eikä edes jaksa kommentoida, kun se on ainaista fanipoikailua / dissaamista / muutamien pelaajien keskinäistä vertailua. Keskityttäisiinkö jatkossa ihan vaan Puljuun tässä ketjussa?

Fiksu teksti. Laine ja Puljuhan ovat todennäköisesti ainakin jossain määrin kavereita keskenään ja tuskin nauttivat näiden ketjujen lukemisesta.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Vain idiootit mittailevat pippeleitään kuka on parempi, Pulju vai Laine ja dissaavat toista. Patrik Laine on minulle mielenkiintoisin suomalaispelaaja NHL:ssä, mutta Puljulle toivon vain kaikkea hyvää. Toivottavasti breikkaa isosti jo pian.

Minä vain nautin, että näitä suomalaisia lahjakkuuksia nousee NHL:ään ja toivottavasti isoon rooliin. Ihan vitun sama, onko kyseinen pelaaja kyykyttänyt Tapparaa jollain jatkoaikamaaleilla. Melko yhdentekevää on myös se, mistä päin Suomea ovat kotoisin, joskin totta kai erityisesti Tappara-kasvattien menestys lämmittää.

Niin täydellisesti samaa mieltä kuin vain voi olla. Välillä ajattelee että nämä ketjut on rajoitettu vain teinien käyttöön niin idioottimaisia dissauksia tulee, kun puhutaan vuosikausia hartaasti toivotuista huippulahjakkuuksista suomalaisesta jääkiekkokoulusta.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja niin meni pilalle tämäkin ketju. Laine-ketjuun ei viitsi edes kirjoittaa, kun siellä saa hirveän paskavyöryn niskaansa, jos valitsee sanansa väärin. Tälle ketjulle kävi vissiin samalla lailla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Fiksu teksti. Laine ja Puljuhan ovat todennäköisesti ainakin jossain määrin kavereita keskenään ja tuskin nauttivat näiden ketjujen lukemisesta.

Eikö ne oo ollut kämppiksiäkin maajoukkueleireillä ja -reissuilla? Varaustilaisuudessa ne takahuoneessa heitti jotain asiaankuuluvaa läppää ja Puljun numerovalinnasta Laine kommentoi jotenkin, että "voi vittu". Silleen hyvällä kommentoi ja ettei tullut yllätyksenä Puljun numerovänkääminen. Huumorilla ja rennolla otteella elävät. Niin tulee menestystä.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keskustelu pysyisi mielekkäämpänä jos änäriosiossa olisi kaksi lisäketjua tyyliin "Laine on parempi kuin Puljujärvi" ja "Puljujärvi on parempi kuin Laine". Noissa ketjuissa saisi sitten venyttää omaa pippeliä niin pitkäksi kuin pystyy. Modet voisi olla vielä mukana talkoissa ja ohjaisi nämä venytysviestit suoraan sinne. Laiskempikin kirjoittaja voisi vain kirjoittaa omaksi kokemaansa ketjuun "näin on" ja saada itselleen nopeaa henkistä tyydytystä.

Toinen vaihtoehto olisi yksi lisäketju tyyliin "Meidän äippä on parempi kuin teidän" tai vaikkapa se "Pippelinvenytyskerho". Siellä saisi sitten vääntää, vähätellä, mollata, loukkaantua ja vastahyökätä sen minkä ehtii. Tuollaisessa ketjussa aivoköyhyyskin olisi todellista rikkautta.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on niin paksu nahka, että ei vittuakaan kiinnosta tuo vinkuminen jos sanon ääneen oman mielipiteeni. Vai on ketjun taso mennyt? Mitä helvettiä se oli silloin, kun hyökkäsitte porukalla kirjoittaja Noitarummun niskaan.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Mitä helvettiä se oli silloin, kun hyökkäsitte porukalla kirjoittaja Noitarummun niskaan.

Itse olen Jatkoaikaa seurannut noin viitisen vuotta jo ennenkuin kirjoitusoikeudet hommasin ja täytyy sanoa, että tuo Noitarummun kohtelu on varmaan surullisinta mitä olen täällä koskaan nähnyt. Meillä tuollaista menoa näki ala-asteen pihalla ja silloinkin, vaikkei asiaan osannut puuttua, tiesi, että sen on pakko olla jollain tasolla väärin. Jotenkin tuntuu, että monella kirjoittajalla pääsi se kuuluisa tilannetaju vähän pettämään.

Mitä tulee Puljuun ja Laineeseen niin toivottavasti molemmat säilyvät terveenä ja pelaavat hienot urat NHL:ssä ja Leijonissa. Toivottavasti Laine on tuleva Rocket Richard Trophy voittaja ja Jesse saisi vakiinnettua paikkansa McDavidin rinnalla ja voittaisi pari sormusta tehden tasaiseen hyviä tehoja. Molemmat voivat sitten olla omilla vahvuuksillaan mukana tuomassa Suomelle sen ensimmäistä jääkiekon olympiakultaa.

e. Typo
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen Jatkoaikaa seurannut noin viitisen vuotta jo ennenkuin kirjoitusoikeudet hommasin ja täytyy sanoa, että tuo Noitarummun kohtelu on varmaan surullisinta mitä olen täällä koskaan nähnyt. Meillä tuollaista menoa näki ala-asteen pihalla ja silloinkin, vaikkei asiaan osannut puuttua, tiesi, että sen on pakko olla jollain tasolla väärin. Jotenkin tuntuu, että monella kirjoittajalla pääsi se kuuluisa tilannetaju vähän pettämään.

Mitä tulee Puljuun ja Laineeseen niin toivottavasti molemmat pelaavat hienot urat NHL:ssä ja Leijonissa. Toivottavasti Laine on tuleva Rocket Richard Trophy voittaja ja Jesse saisi vakiinnettua paikkansa McDavidin rinnalla, voittaisi pari sormusta tehden tasaiseen hyviä tehoja. Molemmat voivat sitten olla omilla vahvuuksillaan mukana tuomassa Suomelle sen ensimmäistä jääkiekon olympiakultaa.

Ihan samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, myöskin Noitarummun tapauksesta. Mutta jotenkin sitä tosiaan toivoisi että nyt meininki olisi reilumpaa ja varmasti jokainen vähänkään järkevää osaa toivoa kaikkea hyvää molemmille pelaajille. Samoin toivoisin itse sitä että Laineen kannattajat malttaisivat ainakin tällä palstalla olla tekemättä joukkohyökkäystä sellaista kirjoittajaa kohtaan, jonka mielestä Puljujärvi on pelannut jossain vaiheessa paremmin. Sama sitten toisinpäin Laineen ketjussa.

Nyt sitten asiaa Jessestä, jotta en omalta osaltani jauha enää ohi aiheen. Itselleni kova sana on ollut juurikin se, että nyt Jesse on ollut muutamassa pelissä vähintään joukkueensa top2-hyökkääjä, mikä ei ole huonosti kun siellä on kuitenkin mukana mm. McDavid ja Draisaitl. Tämän myötä tulevaisuus ei huoleta enää lainkaan. Nyt vaan nähdään mihin perustaso vakiintuu ja mitä Jesse saa itsestään irti sitten kun ylivoima-aikaa alkaa tulemaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan yleisestikin ottaen suomalainen media on tehnyt Laineesta jonkun jumalhahmon. Kuitenkin siellä Winnipegissä on parempiakin pelaajia ja Scheifele on Jetsin tulevaisuus ei Laine.
Tulevaisuus sen näyttää, ei sinun totuudenjulistukset. Jotta saataisiin hieman perspektiiviä, niin Scheifele pelasi vielä junnusarjoissa tässä iässä, missä Laine ja Pulju ovat.

Hyvä nähdä Pulju kyllä formissa. Tämä on varmasti yhteyksissä myös siihen, että poika alkaa olla pikku hiljaa asettunut vieraaseen maailmaan ja oppii koko ajan kieltäkin paremmin. Alkaa olemaan sitä myöten yhä vahvemmin osa ryhmää.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulevaisuus sen näyttää, ei sinun totuudenjulistukset. Jotta saataisiin hieman perspektiiviä, niin Scheifele pelasi vielä junnusarjoissa tässä iässä, missä Laine ja Pulju ovat.

Kannattaa nyt muistaa, että laiturina on paljon helpompi pelata kuin keskushyökkääjänä tai puolustajana. Ei nämä Mark Scheifelet ja Victor Hedmanit pysty yleensä aluksi muuhun kuin roikkumaan mukana ja yrittämään selviytyä. Miro Heiskanen saattaa napata heti ison roolin, mutta se on täysin poikkeuksellinen yksilö.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
OT:

missä täällä on niitä Puljun ja Laineen vastakkainasetteluja? Siis sellaisia, että toinen on paska ja toinen ihan ykkönen. Puhutaan, että on, mutta missä? Ihan oikeasti, muutama hyvä esimerkki. Kiitän.

Sitten asiaan:

Näyttää siltä, että juniori-ikäinen Puljujärvi on tekemässä läpimurtoaan. Nyt rupeaa olemaan hienoa!
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Mä olen innoissani siitä, että Pulju on tälle kaudelle löytänyt sellaisen perustekemisen tason minkä päälle on hyvä rakentaa. Nyt kun ei ole enää jaloissa aikuisia vastaan ja pysyy säännöllisesti pelin sisällä, voi myös alkaa sovittamaan offensiivista pelinäkemystä liigan vaatimuksiin. Jatkamalla hyvää työtä todistaa jatkuvasti itselleen, että kuuluu tähän liigaan ja sitä kautta löytyy tarvittava rentous tekemiseen. Kaikesta huolimatta matkaa on vielä paljon, mutta todella luottavainen olen tämän kauden esitysten perusteella.
 

Johnnie

Jäsen
Itse olen Jatkoaikaa seurannut noin viitisen vuotta jo ennenkuin kirjoitusoikeudet hommasin ja täytyy sanoa, että tuo Noitarummun kohtelu on varmaan surullisinta mitä olen täällä koskaan nähnyt. Meillä tuollaista menoa näki ala-asteen pihalla ja silloinkin, vaikkei asiaan osannut puuttua, tiesi, että sen on pakko olla jollain tasolla väärin. Jotenkin tuntuu, että monella kirjoittajalla pääsi se kuuluisa tilannetaju vähän pettämään.

Jaa, että oikein kiusaamista? Tämä on kuitenkin keskustelupalsta, jossa jokainen kirjoittaja on vastuussa sanomisistaan. Ihan varmasti kuka tahansa saisi saman verran paskaa niskaansa, jos heittelisi yhtä puusilmäisiä kommentteja siellä sun täällä kykenemättä minkäänlaiseen järkevään argumentointiin. Porukan suhtautuminen oli alkuun vielä kohtuullisen asiallista, mutta käyttäjä itse heitti vielä itse bensaa liekkeihin uhriutumalla ja vetäytymällä vuoropuhelusta joka kerta, kun argumentit loppuivat kesken, jatkaen kohta samaa rataa. Kukaan ei varmasti pakottanut kyseistä kirjoittajaa suoltamaan tuuman paksuiset värilasit päässä tapahtuvaa jankkaamistaan viesti toisensa perään, joten minä en näe yhtäläisyyksiä ala-asteeseen. Vastakkainasettelu Puljujärven ja Laineen välilläkin laantui huomattavasti kyseisen kirjoittajan poistuessa palstalta.

Ja mitä itse ketjun päähenkilöön tulee, niin hienoa nähdä (kuulla), että eteenpäin on menty. Toivottavasti lisää onnistumisia kerkeää tulla, ennen kuin McLellanin ketjuruletti pyörähtää seuraavan kerran.
 

Largo

Jäsen
Jaa, että oikein kiusaamista? Tämä on kuitenkin keskustelupalsta, jossa jokainen kirjoittaja on vastuussa sanomisistaan. Ihan varmasti kuka tahansa saisi saman verran paskaa niskaansa, jos heittelisi yhtä puusilmäisiä kommentteja siellä sun täällä kykenemättä minkäänlaiseen järkevään argumentointiin. Porukan suhtautuminen oli alkuun vielä kohtuullisen asiallista, mutta käyttäjä itse heitti vielä itse bensaa liekkeihin uhriutumalla ja vetäytymällä vuoropuhelusta joka kerta, kun argumentit loppuivat kesken, jatkaen kohta samaa rataa. Kukaan ei varmasti pakottanut kyseistä kirjoittajaa suoltamaan tuuman paksuiset värilasit päässä tapahtuvaa jankkaamistaan viesti toisensa perään, joten minä en näe yhtäläisyyksiä ala-asteeseen. Vastakkainasettelu Puljujärven ja Laineen välilläkin laantui huomattavasti kyseisen kirjoittajan poistuessa palstalta.

Ja mitä itse ketjun päähenkilöön tulee, niin hienoa nähdä (kuulla), että eteenpäin on menty. Toivottavasti lisää onnistumisia kerkeää tulla, ennen kuin McLellanin ketjuruletti pyörähtää seuraavan kerran.
Tismalleen samaa mieltä. Tuli ainakin itse koitettua ihan asiallisesti keskustella ko. nimimerkin kanssa, mutta se osoittautui lähes mahdottomaksi. Joka kerta lähti lapasesta ja mentiin rajojen yli - tai ali. Ei se nyt taida mitään sattumaa olla, että kirjoitusoikeuksia ei enää ole, kuten ei ole Dissonanssilla, tai Defensefirstillä(?).
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noitarummulla oli välillä turhan ärhäkkää kirjoitustyyliä, mutta olihan hänen kohtelu hirveää. Varmasti osa teistä kirjoitti asiallisesti ja ymmärrän jos teistä tuntuu tuolta. Uskon kuitenkin että ette huomanneet tai muista kuinka asia tarkalleen meni. Hänellä oli ihan hyviäkin pointteja eikä niistä tietenkään ollut pakko olla samaa mieltä, mutta muistan nuo ajat hyvin kun sain ihan tarpeeksi omankin osani ikävistä kommenteista. Tuohon aikaan ei tarvinut sanoa kuin se, että Jesse ei ole välttämättä niin paljoa huonompi kuin mitä moni kirjoitti (tyyliin vertailtiin ominaisuuksia 8-1 tai 8-2 Laineen hyväksi) ja niskaan tuli saman tien iso määrä tulikivenkatkuista palautetta.

En tahdo kaivella asiaa enempää enkä ala tästä juupas eipäs-väittelyyn, mutta halusin sanoa oman mielipiteeni tämän yhden ainoan kerran. Toivottavasti tämä sallitaan, jotenkin tuntuu että nykyään (jotkut) ihmiset hermostuvat turhan helposti eriävistä näkemyksistä ja itsekin olen tullut turhan varovaiseksi kun ei jaksaisi alkaa jauhamaankaan.
 

Johnnie

Jäsen
Noitarummulla oli välillä turhan ärhäkkää kirjoitustyyliä, mutta olihan hänen kohtelu hirveää. Varmasti osa teistä kirjoitti asiallisesti ja ymmärrän jos teistä tuntuu tuolta. Uskon kuitenkin että ette huomanneet tai muista kuinka asia tarkalleen meni. Hänellä oli ihan hyviäkin pointteja eikä niistä tietenkään ollut pakko olla samaa mieltä, mutta muistan nuo ajat hyvin kun sain ihan tarpeeksi omankin osani ikävistä kommenteista. Tuohon aikaan ei tarvinut sanoa kuin se, että Jesse ei ole välttämättä niin paljoa huonompi kuin mitä moni kirjoitti (tyyliin vertailtiin ominaisuuksia 8-1 tai 8-2 Laineen hyväksi) ja niskaan tuli saman tien iso määrä tulikivenkatkuista palautetta.

En tahdo kaivella asiaa enempää enkä ala tästä juupas eipäs-väittelyyn, mutta halusin sanoa oman mielipiteeni tämän yhden ainoan kerran. Toivottavasti tämä sallitaan, jotenkin tuntuu että nykyään (jotkut) ihmiset hermostuvat turhan helposti eriävistä näkemyksistä ja itsekin olen tullut turhan varovaiseksi kun ei jaksaisi alkaa jauhamaankaan.

Sinulle sallittakoon mielipiteesi, mutta valitettavasti omat muistikuvani asiasta ovat aika lailla erilaisia. Noitarummun kohtelu ei minun näkemykseni mukaan johtunut "ärhäkästä kirjoitustyylistä" eikä välttämättä edes niistä mielipiteistä, vaan täydestä kykenemättömyydestä minkäänlaiseen (perusteltuihin mielipiteisiin nojaavaan) vuoropuheluun, kun keskustelun kohteena oli Jesse Puljujärvi.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinulle sallittakoon mielipiteesi, mutta valitettavasti omat muistikuvani asiasta ovat aika lailla erilaisia. Noitarummun kohtelu ei minun näkemykseni mukaan johtunut "ärhäkästä kirjoitustyylistä" eikä välttämättä edes niistä mielipiteistä, vaan täydestä kykenemättömyydestä minkäänlaiseen (perusteltuihin mielipiteisiin nojaavaan) vuoropuheluun, kun keskustelun kohteena oli Jesse Puljujärvi.

Kaikella kunnioituksella minulla ei ole omassa mielessäni epäilystäkään ettenkö ole isossa kuvassa tässä asiassa oikeassa. Monessa olen väärässä, mutta tämän muistan tarkasti kun elin itse liian paljon tilanteessa mukana ja koitin välillä puolustellakin Noitarumpua kun minulla kävi häntä kovin sääliksi. Noitarumpu keskusteli pitkään ja pääosin ihan asiallisesti ja osansa hänen hermojen menettämisellä oli mielestäni todella törkeillä vastaviesteillä. Aina välillä Noitarummulla meinasi sitten palaa käämit, mutta hänhän kuitenkin analysoi tuon fiksusti ja kertoikin miksi noin meinaa käydä. Tuota käämien palamista sitten tunnuttiin käyttävän tekosyynä sille, että häntä saa kohdella miten tahansa. Omissa silmissäni tuo on ylivoimaisesti ikävin asia mitä olen millään palstalla nähnyt, mutta se on nyt mennyttä.

Olin itse tuolloin kipeänä ja jäin kirjoittaman aiheesta turhan paljon. Välillä pyörittelin päätäni kummastuneena, tuntui kuin olisi jossain piilokamerassa. Yritin eräätkin kerrat selittää (väittämättä että Laine ja Puljujärvi olisivat samalla tasolla) Puljujärven puolesta puhuvia seikkoja, mutta sieltä tuli paljon todella alatyylistä kommenttia. Ja vastapainona (vaikka en ollut itse kritisoinut Lainetta) valtavat meilit siitä kuinka surkea Jesse on. Nuorten MM-kisoistakin vietiin välillä lähes kaikkea kunniaa pois kun homma pyöri ihan Laineen varassa. Auta armias jos tuota vastaan yritti kommentoida.

Asiallinen kirjoittelu, kuten tämä tässä meillä, on aina oikein jees. Silloin pieni näkökantaero on sivuseikka. Sanoin etten tartu asiaan enempää. Kun kuitenkin tartuin niin kirjoitin tämän meilin pitkäksi eli ajattelin että ehkä on ns. oikea teko purkaa tämä asia, josta ehkä jäi jopa ihan pientä traumaa, sanoiksi. Elkää tykätkö huonoa, mutta jätän nyt tämän oikeasti tähän kun lupasin jo viestiä aiemmin. Saa toki olla eri mieltä.

Itse laitan nyt ihan kaiken peliin, jotta kirjoitan täällä enää pelkästään Puljujärvestä. Mielelläni jopa kieltäisin tässä ketjussa käyttämästä sanaa Laine, ja sitten sama toisinpäin Laineen ketjuun :)

Sitten pitkän viestin loppuun kevennystä Toronton kannattajalta hfboardsilta (peli jossa pisteitä ei tullut):

Leafs fan coming in peace - thought Poolparty looked exactly as he was billed heading into the draft last night: volume shooter with a hard/quick/unpredictable release, very hard to move off the puck even in open ice, going to have a very positive impact on your possession metrics. He looked ready to turn the corner on his uninspiring development since the draft


Näitä tämänkaltaisia viestejä on aika iso määrä ja se kertoo siitä, että Jesse alkaa vähitellen lunastaamaan parin vuoden takaisia odotuksia. Olishan se hienoa jos Jessestä saataisiin tulitukea Lainelle ja kumppaneille liigan huipulle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käykääpä lukemassa viestejä tästä ketjusta. Tässä yksi esimerkki:

Jahas...lisää tullu kivaa palautetta. Neuvoisin mielenterveysongelmaisia, ite tiedätte ketä olette, minä en, syömään pillerinsä lekurin ohjeen mukaisesti ja löytämään vielä ignoren mun kohdalla. Uskallan luvata, että helpottaa elämäänne ja paljon!

Mitä tulee Poolpartyyn niin elämme mielenkiintoisia aikoja, kunhan McLellan ei taas keksi popcornien syömisen autuaaksi tekevää voimaa.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Käykääpä lukemassa viestejä tästä ketjusta. Tässä yksi esimerkki:

Noitarumpu on hieno lady, joita ei liikaa tällä miehisellä palstalla kuitenkaan ole ja kyllähän naisnäkökulmaa jokaiselle palstalle tarvitaan. Herrasiehet katsoisivat lapi sormiensa värilasien läpi maailmaa tutkailevan naiskannattajan kommentteja, eivätkä lähtisi lyttäämään maan rakoon. Noitarummun kommmenteissa sitapaitsi usein oli totuuden siemen, viime kaudella sai usein sen käsityksen, että Laineen ja Puljujärven ero on suurinpiirtein luokkaa, Suomisarjapelaaja vastaan NHL-tähti. Että eivät oikein ole samalta planeetaltakaan.

Eika se kyllä koskaan niin ole ollut..... Tule takaisin Noitarumpu.
 
Noitarumpu on hieno lady, joita ei liikaa tällä miehisellä palstalla kuitenkaan ole ja kyllähän naisnäkökulmaa jokaiselle palstalle tarvitaan. Herrasiehet katsoisivat lapi sormiensa värilasien läpi maailmaa tutkailevan naiskannattajan kommentteja, eivätkä lähtisi lyttäämään maan rakoon. Noitarummun kommmenteissa sitapaitsi usein oli totuuden siemen, viime kaudella sai usein sen käsityksen, että Laineen ja Puljujärven ero on suurinpiirtein luokkaa, Suomisarjapelaaja vastaan NHL-tähti. Että eivät oikein ole samalta planeetaltakaan.

Eika se kyllä koskaan niin ole ollut..... Tule takaisin Noitarumpu.

Noitarummun ongelma oli se, että otti kaikki negatiiviset kirjoitukset Jessestä niin täällä, lehdissä ja valmentajan suusta henkilökohtaisena loukkauksena omaa nimimerkkiänsä kohtaan.

Jottei ihan offtopikkia olla, niin saako Jesse vielä jatkaa McDavidin ketjussa?
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Noitarummun ongelma oli se, että otti kaikki negatiiviset kirjoitukset Jessestä niin täällä, lehdissä ja valmentajan suusta henkilökohtaisena loukkauksena omaa nimimerkkiänsä kohtaan.

Jottei ihan offtopikkia olla, niin saako Jesse vielä jatkaa McDavidin ketjussa?

Eilen näyttäisi olevan päivitetty tämä sivu, en tiedä mihin perustuu liekö harjoituksissa noilla menty:

Edmonton Oilers Line Combinations
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös