Jesse Puljujärvi – hymyilevä suomalainen

  • 2 765 791
  • 8 665

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas...lisää tullu kivaa palautetta. Neuvoisin mielenterveysongelmaisia, ite tiedätte ketä olette, minä en, syömään pillerinsä lekurin ohjeen mukaisesti ja löytämään vielä ignoren mun kohdalla. Uskallan luvata, että helpottaa elämäänne ja paljon!

Mitä tulee itse ketjun pääasiaan, eli Jesse Puljujärveen, niin oli hienoa lukea, että kotiväki oli tervehtimässä ja pojasta on muutenkin koitettu huolta pitää. Itse pelistä en tiedä, miten mennyt, mutta ehkäpä joku neutraalisimmilla laseilla katsonut osaa kirjoittaa siitä asiaa.Kiitän jo etukäteen.Tuli tuo pikkujellonien "Hintriikan surumarssi"seurattua.

Niin...kukaan ei osannut sanoa,miksi vasta nyt on ne hokkarit terotettu eri tavoin, jos niillä kerta niin suuri merkitys on koko ajan ollut?Melkoinen moka!Mitä muita perustavanlaatuisia mokia vielä sitten löytyykään, joiden olisi pitänyt olla itsestäänselviä ja kondiksessa.Vähän tuntuu huoltokin olevan "kesäterässä."
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Niin...kukaan ei osannut sanoa,miksi vasta nyt on ne hokkarit terotettu eri tavoin, jos niillä kerta niin suuri merkitys on koko ajan ollut?Melkoinen moka!Mitä muita perustavanlaatuisia mokia vielä sitten löytyykään, joiden olisi pitänyt olla itsestäänselviä ja kondiksessa.Vähän tuntuu huoltokin olevan "kesäterässä."
Kohta huomataan että sällillä on väärät mailat, piti olla right mutta onkin left ja luistimetkin ollut väärissä jaloissa. Kyllä tämä tästä lähtee, sen verran nuori poika vielä, malttia malttia.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kohta huomataan että sällillä on väärät mailat, piti olla right mutta onkin left ja luistimetkin ollut väärissä jaloissa. Kyllä tämä tästä lähtee, sen verran nuori poika vielä, malttia malttia.

Jep...täytyy nostaa päätä ylöspäin vaan ja toivoa, että palaset oikeisiin kohtiin tulevat loksahtamaan paikoilleen mahdollisimman pian.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jahas...lisää tullu kivaa palautetta. Neuvoisin mielenterveysongelmaisia, ite tiedätte ketä olette, minä en, syömään pillerinsä lekurin ohjeen mukaisesti ja löytämään vielä ignoren mun kohdalla. Uskallan luvata, että helpottaa elämäänne ja paljon!

Mitä tulee itse ketjun pääasiaan, eli Jesse Puljujärveen, niin oli hienoa lukea, että kotiväki oli tervehtimässä ja pojasta on muutenkin koitettu huolta pitää. Itse pelistä en tiedä, miten mennyt, mutta ehkäpä joku neutraalisimmilla laseilla katsonut osaa kirjoittaa siitä asiaa.Kiitän jo etukäteen.Tuli tuo pikkujellonien "Hintriikan surumarssi"seurattua.

Niin...kukaan ei osannut sanoa,miksi vasta nyt on ne hokkarit terotettu eri tavoin, jos niillä kerta niin suuri merkitys on koko ajan ollut?Melkoinen moka!Mitä muita perustavanlaatuisia mokia vielä sitten löytyykään, joiden olisi pitänyt olla itsestäänselviä ja kondiksessa.Vähän tuntuu huoltokin olevan "kesäterässä."

Boldaus oma, mutta heitän ihan mutulla. Pienempi kaukalo vaatii erilaisen luistelun/teränkäytön. Siksi on varmaan laitettu erilaista terää tai teroitettu erilainen profiili Jesselle. Tämänkin oppiminen vie toki aikansa ja voi olla osasyy pelaamattomuuteen. SM-Liigan ison alueen pelaaminen mahdollista enemmän vauhtilähdön+liu'un kun taas NHLn pienempi jää pakottaa ottamaan terävämpiä potkuja useamman ja nopeammin. Tämä nyt on toki vain omaa mutuilua mutta tulipa moinen mieleen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Niin...kukaan ei osannut sanoa,miksi vasta nyt on ne hokkarit terotettu eri tavoin, jos niillä kerta niin suuri merkitys on koko ajan ollut?Melkoinen moka!Mitä muita perustavanlaatuisia mokia vielä sitten löytyykään, joiden olisi pitänyt olla itsestäänselviä ja kondiksessa.Vähän tuntuu huoltokin olevan "kesäterässä."

Eiköhän tuo luistinten profiili ole ihan pelaajan oma päätös, huolto tekee kuten käsketään. Mielenkiintoista sinänsä, että profiilia on vaihdettu, eli kyllä tuo totuttelua vaatii, jotta saa täyden hyödyn irti. Jos oikeasti asia kiinnostaa, niin käy vaikka lukaisemassa seuraava.

Hockey Skate Profiling and Contouring - WeatherImagery

Ei tässä mielestäni isosta asiasta ole kyse, joten en tiedä mistä vedit tuon 'suuri merkitys' -päätelmän? Toisaalta jo junnukisoissa pisti silmään, että Jesse oli laitojenkin lähellä enemmän isojen kaarrosten mies.

P.S. Vastaillaan tässä nyt ihan ystävällisesti, vaikka et mielestäni mitään ansaitse. Hirvittävästi olet tuomitsemassa muita ja vaatimassa vastauksia, vaikka itse et tuo keskusteluun mitään. Kovasti kerrot, että sinulla on vahvoja mielipiteitä, mutta itse näen asian hieman eri tavalla. Jos et a) katso pelejä, b) ymmärrä NHL:n varausten arvoa ja varauksen normaalia polkua kokoonpanoon, c) et ole valmis perehtymään asioihin itse, d) esität erittäin jyrkkiä mielipiteitä pelkällä mutuilulla, niin voin kertoa, että eivät ne jyrkät mielipiteet ole vahvoja - ne ovat tyhmiä.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Jahas...lisää tullu kivaa palautetta. Neuvoisin mielenterveysongelmaisia, ite tiedätte ketä olette, minä en, syömään pillerinsä lekurin ohjeen mukaisesti ja löytämään vielä ignoren mun kohdalla. Uskallan luvata, että helpottaa elämäänne ja paljon!
Kertoo kyllä enemmän itsestäsi tämmöiset "kommentit". Kuvottavaa käytöstä viestistä toiseen, jonka huippuna tämä. Täällä ollaan käyttäydytty viestejäsi kohtaa erittäin asiallisesti. Harvassa ketjussa selitettäisiin esim. Thorntonin urasta ja vain siksi, että sinua ei kiinnosta ottaa asioista selvää. Pidä mielipiteesi, mutta yritä nyt sentään käyttäytyä. Yllä @palle fontän selittikin hyvin jutun juonta.

Ei täällä kellään mitään faktatietoa ole taustanaan, vaan tulkitsemme mediaa eri tavoin. Siksipä on turhaa hyökiä mun kimppuun MUN mielipiteistäni. Eihän ne mitään sisäpiiritietoja ole, vaan omia näkemyksiä, kuten muillakin. Mikä niissä niin kauheasti ärsyttää, ois kiva kuulla?Ei kai kukaan niin pösilö ole, että luulee mua joksikin oraakkeliksi=)

@Henkka lle sanoisin, että tuo tietynlainen negatiivinen asenne Puljuun syö entisestään uskottavuuttasi tilastoistasi. Tilastoijan pitää olla neutraali ja jos sanoo, että Jessestä tulee tavis keskinkertainen pelaaja

Mitäs sinä itse hyökkäät Henkan kimppuun, vaikka tuossakin on kyseessä hänen oma mielipiteensä asiaan? Sitten sinun vielä vähemmän faktoihin perustuvia mutuja ei saisi arvostella?


Pitäisikö nyt vain ymmärtää. että Edmonton on valinnut suunnitelman, jossa Puljujärvi tuodaan hiljalleen NHL-vauhtiin mukaan välillä treenaten ja välillä pelaten? Puhutaan kuitenkin nuoresta kaverista. Nämäkin asiat ovat jo monta kertaa sanottu.
 

Aapee79

Jäsen
Kyllähän tämän päivän Noitarummun ulosteet oli viimeinen tikki. Haukkua muita mielenterveyspotilaiksi. Itse selittää jääkiekkopalstalla miten on voimakastahtoinen nainen sekä ei oo kynnysmatto ja se ärsyttää ihmisiä. Kerron sulle salaisuuden: Ketään ei kiinnosta millainen oot. Täällä puhutaan jääkiekosta, mistä sulla ei ole vitunkaan hajua.

Ignore on kätevä.
 

agent082

Jäsen
Katsoiko joku Edmontonin pelin viime yönä että oisko heittää arvostelua siitä miten se Pulju pelasi?

Katsoin. Hyvin pelasi Jesse, vaikkei mitään maagista saanutkaan aikaan. Kiekonkäsittely oli varmempaa kuin useimmissa peleissä ja teki paljon pieniä peliä edistäviä asioita. Luistelu näytti aika terävältä. Ketju sai usein pelin vastustajan päätyyn. Eli summa summarum Pulju istuu seuraavan pelin katsomossa.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on kuulkaas niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Nielkää tuo totuus mukisematta. En ole maininnut ketään nikkiä erikseen, enkä mollaa mielenterveysongelmaisia, vaan oikeesti nuo asiat, jotka mainitsin voivat auttaa. Ei pidä ottaa niin henkilökohtaisesti asioita kuitenkaan. Onhan minuakin ihan jopa nikillä haukuttu vaikka miksi. En ole juorunnut modeille, vaikka syytä olisi ollut. Sitten, kun ei jaksa uida tiettyjä nikkejä vastaan turhaan vastavirtaan häviän täältä kokonaan.

Toivon myös, että jos olen kirjoittanut tietylle nikille, niin ei aina ratsasta näitä ritareita apuun. Kai ny aikuiset itse osaa puhua puolestaan, vai lapsiako täällä onkin?Asiaa olen kirjoittanut, vaikka se vaikea onkin monelle myöntää.Ärsyttävästi ehkä, mutta henkilökohtaisuuksiin törkeän haukkumisen muodossa olen kerran mennyt ja saanut siitä ansaitusti bannia. Tiedän, että minua haukkuneelle on myöskin bannia tullut, mutta näyttäisi siistineen käytöstään. Hieno homma!

En myöskään ole koskaan sanonut olevani änärin asiantuntija, mutten ole tiennyt, että siinä tapauksessa täällä ei saa mielipiteitään ilmituoda, tai on tyhmä. Tottakai olen välillä jotain katsellut, mutta edelleenkin suurin mielenkiintoni on Liigassa. Ihmettelen vaan sitäkin, että MIKSI mun, työssäkäyvän ihmisen, pitäisi valvoa öitä katsellen reaaliajan matseja? Seurantaketjuista päätellen sitä ei tee moni muukaan, vaikka täällä on niin asiantuntijaa!

Auttaako yhtään, että nimi Thornton on kyllä tuttu, samaten tiedän monia pelaajia eri rostereissa, MUTTA eihän se tarkoita, että änäri olisi hallussa, ei todellakaan! Toivon, ettei änäriosiossa kuitenkaan olisi montaa, jotka eivät vastaavasti Liigasta tiedä mitään. Se on kuitenkin vähän oudompaa, koska käsittääkseni olemme pääasiassa suomalaisia ja pitäisi ainakin jossain määrin sitten tietää suomalaisistakin jotain.

Ja lopuksi..kunnioitan nikkejä, jotka ovat seuranneet jo kauan änäriä/Liigaa tms. Sellaista en kunnioita, joka hyökkää erilaisen näkemyksen omaavan nikin kimppuun asiattomasti. Sanoa saa mullekin, mutta jotain rotia hei. Eiköhän tämä nyt riitä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Jännästi Teksti-TV:n sivu 236 ei näytä suomalaisten tilastoissa Puljujärveä ollenkaan. Tällainen uutisointi tai tilastointi antaa kuvan, että mies olisi jälleen ollut kokoonpanon ulkopuolella, vaikka mielestäni näin hänet eilisessä pelissä jäällä useaan kertaan, oli samassa ketjussa Pouliotin kanssa. :D Ei tehnyt mitään suurempia virheitä, mutta ei sen kummemmin loistanutkaan katsomieni 1. ja 2. erän perusteella. Toisaalta keskityin enemmän McDavidin pelin ihailemiseen.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En myöskään ole koskaan sanonut olevani änärin asiantuntija, mutten ole tiennyt, että siinä tapauksessa täällä ei saa mielipiteitään ilmituoda, tai on tyhmä. Tottakai olen välillä jotain katsellut, mutta edelleenkin suurin mielenkiintoni on Liigassa. Ihmettelen vaan sitäkin, että MIKSI mun, työssäkäyvän ihmisen, pitäisi valvoa öitä katsellen reaaliajan matseja? Seurantaketjuista päätellen sitä ei tee moni muukaan, vaikka täällä on niin asiantuntijaa!

Tottakai ne mielipiteet saa -ja pitääkin- tuoda esille, mutta sun pitää myös ymmärtää olla suuttumatta, jos joku esittää oikeasti vastakkaisen väitteen ihan perustelujen kera. Mä olen monta kertaa sulta kysynyt perusteluja pariinkin asiaan, niin olet vetänyt marttyyri-moodin päälle ja jättänyt (tietoisesti tai tiedostamatta) vastaamatta.

Ei kukaan pakota katsomaan pelejä, mutta silloin pitää hyväksyä se tosiasia, että saattaa olla kujalla jostain asioista. Itsekin olen työssäkäyvä ihminen, eikä minua kiinnosta Liiga juuri lainkaan. Senpä takia en olekaan tuolla Liiga-puolella kyseenalaistamassa Liiga-valmentajien tekemisiä joissain yksittäisissä asioissa. Kuten jonkun tietyn pelaajan kohtelussa.

Auttaako yhtään, että nimi Thornton on kyllä tuttu, samaten tiedän monia pelaajia eri rostereissa, MUTTA eihän se tarkoita, että änäri olisi hallussa, ei todellakaan!

Ja silti pystyt kertomaan mikä Puljujärvelle NHL:ssä on parasta ja mikä ei? NHL on ihan eri maailma, kuin kotoinen Liiga. Kun tuon esimerkin Thorntonista toin esille, tyrmäsit sen suoraan, että sua ei kiinnosta vertailla Thorntonia ja Puljujärveä. Niin, se kokonaisuuden ymmärtäminen auttaisi myös siinä Puljujärven sijoittamisessa sen kokonaisuuden keskelle. Tuossa nimimerkki Jouni puolsi tuota Thornton-teoriaa... Luuletko, että Jouni kuuluu tähän mainitsemaasi "asiantuntija-kaartiin", jotka eivät katso pelejä, mutta ovat silti tietävinään kaikesta kaiken...?
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
En ole maininnut ketään nikkiä erikseen, enkä mollaa mielenterveysongelmaisia, vaan oikeesti nuo asiat, jotka mainitsin voivat auttaa. Ei pidä ottaa niin henkilökohtaisesti asioita kuitenkaan. Onhan minuakin ihan jopa nikillä haukuttu vaikka miksi. En ole juorunnut modeille, vaikka syytä olisi ollut. Sitten, kun ei jaksa uida tiettyjä nikkejä vastaan turhaan vastavirtaan häviän täältä kokonaan.
Eli saan haukkua Kärppä-faneja vaikka homoiksi, kunhan en mainitse ketään erityisesti? Missä täällä on sinuakin muka haukuttu?

Toivon myös, että jos olen kirjoittanut tietylle nikille, niin ei aina ratsasta näitä ritareita apuun. Kai ny aikuiset itse osaa puhua puolestaan, vai lapsiako täällä onkin?Asiaa olen kirjoittanut, vaikka se vaikea onkin monelle myöntää.
Ehkäpä täällä ihmiset vain ovat kyllästyneet noin epäkypsään käytökseen ja haluavat ilmaista mitä mieltä ovat sinun "ajatuksistasi"? Sinun mielestäsi varmaan kiusaamiseenkaan ei tarvitsisi puuttua? Kyllähän ihmiset itse hoitavat asiansa.
Jos sinun mielipiteesi ovat asiaa niin se ei tee muiden mielipiteistä vähemmän asiaa. Lisäksi usein toisten mielipiteet ovat täällä olleet paremmin perusteltujakin kuin sinun. Onneksi maailma ei toimi niin, että kovin huutaja voittaa, vaan se kuka perustelee paremmin.
Sellaista en kunnioita, joka hyökkää erilaisen näkemyksen omaavan nikin kimppuun asiattomasti. Sanoa saa mullekin, mutta jotain rotia hei. Eiköhän tämä nyt riitä.
Tähän voi vaan sanoa, että "Se on kuulkaas niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. " Katsoppa ensin peiliin.
 

Snagari

Jäsen
Se on kuulkaas niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Nielkää tuo totuus mukisematta. En ole maininnut ketään nikkiä erikseen, enkä mollaa mielenterveysongelmaisia, vaan oikeesti nuo asiat, jotka mainitsin voivat auttaa.
Ihan muuten vaan meinaat, että jos on sinun kanssasi eri mieltä Jesse Puljujärven kehityskaaresta NHL:ssä, on mielenterveysongelmainen jonka pitäisi syödä pillerinsä lekurin ohjeen mukaisesti. Mieti nyt jos joku haukkuisi sinua hulluksi täällä? Koska sinua on täällä haukuttu?

Toivon myös, että jos olen kirjoittanut tietylle nikille, niin ei aina ratsasta näitä ritareita apuun. Kai ny aikuiset itse osaa puhua puolestaan, vai lapsiako täällä onkin?Asiaa olen kirjoittanut, vaikka se vaikea onkin monelle myöntää.Ärsyttävästi ehkä, mutta henkilökohtaisuuksiin törkeän haukkumisen muodossa olen kerran mennyt ja saanut siitä ansaitusti bannia. Tiedän, että minua haukkuneelle on myöskin bannia tullut, mutta näyttäisi siistineen käytöstään. Hieno homma!

Jos haluat kahdenkeskistä keskustelua, kirjoita yksityisviestejä. Tämä on keskustelupalsta, jossa kaikki ovat mukana keskustelussa, halusit tai et. Eikä se ole mitään "apua", useampi kirjoittaja on vain eri mieltä kanssasi. Saattaa johtua että tietämyksesi ja ymmärryksesi NHL:ää kohtaan on nolla, tai siitä että sinä olet oikeassa ja kaikki muut väärässä. "Oikeaa mielipidettä" Jesse Puljujärvestä ja hänen kehityksestään ei kaikesta huolimatta ole, jonka takia en sinuakaan ignoreen laita.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Noitarumpu rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Katsoin. Hyvin pelasi Jesse, vaikkei mitään maagista saanutkaan aikaan. Kiekonkäsittely oli varmempaa kuin useimmissa peleissä ja teki paljon pieniä peliä edistäviä asioita. Luistelu näytti aika terävältä. Ketju sai usein pelin vastustajan päätyyn. Eli summa summarum Pulju istuu seuraavan pelin katsomossa.

Kiitos vastauksesta, mukava kuulla että kertomasi perusteella aikas hyvin on mennyt. Toivotaan että sais jatkaa ja luulenpa että ilo on ylimmillään kaikilla Edmontonista Ouluun kunhan saa seuraavan maalin väännettyä :)
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Oikeasti @Noitarumpu, jos ja kun Jessen otteet kiinnostaa niin suosittelen testaan Viaplayta. Todella harvoin tulee itselläkään katsottua pelejä livenä. Melkeen joka aamu tulee kyllä katsottua jokin yön matseista jälkilähetyksenä. Erittäin mukava tapa startata päivä kun vetelee aamupalaa ja kyttää peliä.
Liigaa en itsekkään seuraa enkä sen vuoksi juuri ikinä kommentoi mitään Liigan asioita, kun minulla ei niihin ole mitään annettavaa. Viime vuonna seurasin Liigaa juurikin Jessen ja Sebun vuoksi.
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
@Noitarumpu alkaa päästä omissa papereissani jo samaan kategoriaan villeleinojen ja defensefirstien kanssa. Ei siinä, jatkakaa.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
@Noitarumpu vaikuttaa käyttäytyvän vähän kuin kiekkojunnun vanhemmat pahimmillaan. "Kyllä meidän Jesse ansaitsee peliaikaa kun tuo Laine ja Ahokin sitä saa, ja meidän Jesse sentään voitti heidät U20 kisoissa, ollen paras".

Se kun ei vaan mene niin, ja nyt kun sitä koittaa esim. nm. @TAM selittävän niin ei mene jakeluun. Muutenkin tuollainen ellet ole mun puolella olet mua vastaan periaate on rasittavaa keskustelua, vaikka kuinka keskustelupalstalla ollaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jännästi Teksti-TV:n sivu 236 ei näytä suomalaisten tilastoissa Puljujärveä ollenkaan. Tällainen uutisointi tai tilastointi antaa kuvan, että mies olisi jälleen ollut kokoonpanon ulkopuolella, vaikka mielestäni näin hänet eilisessä pelissä jäällä useaan kertaan, oli samassa ketjussa Pouliotin kanssa. :D Ei tehnyt mitään suurempia virheitä, mutta ei sen kummemmin loistanutkaan katsomieni 1. ja 2. erän perusteella. Toisaalta keskityin enemmän McDavidin pelin ihailemiseen.
En ole peliä katsonut, mutta haluaisin että kirjoittaisit positiivisempia arviota Puljusta ja hänen epäreilusta kohtelustaan, jotta ne tukisivat mieliipiteitäni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Noitarumpu rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Kaikessa huumorissaan tämä oli paras viesti tähän ketjuun pitkään aikaan. Siis ihan lukukelvotonta paskaa ollut jo kymmenkunta sivua, eikä loppua näy.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
McLellan kehui Jesseä Kings-pelin jälkeisessä pressitilaisuudessa, pelasi hänen mukaansa hyvän pelin vaikkei pisteitä tullutkaan.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Positiivinen uutinen on, että NHL:n statsien mukaan Jesselle tuli peliaikaa lähes 13 minuuttia (12:57), mikä on melkein 2 kertaa enemmän kuin sitä edellisessä pelissä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
En ole peliä katsonut, mutta haluaisin että kirjoittaisit positiivisempia arviota Puljusta ja hänen epäreilusta kohtelustaan, jotta ne tukisivat mieliipiteitäni.

Yksi toinen on unohtunut kokonaan. Harvoin, aivan liian harvoin, olen saanut lukea kommentteja Jussi Jokisesta.

Itselleni avautui vasta nyt, että Pitlick on todella pitkään poissa ja sairastuvalla on muutenkin pelaajia riittämiin. Ikävä tilanne, mutta Jessen pelaamisen kannalta näyttää ihan hyvältä.
 

Blackened

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Penguins
Jonkin aikaa tätä viestiketjua tuli seurattua ja johonkin asti ajattelin, että Noitarummulla on joitain ihan hyviä pointteja. Nää pari viimeistä viestiä häneltä vaan mennyt niin pahasti vihkoon, että en voinut vastustaa tämmöistä metaviestiä.

Oivoi, miten tärkeä palanen Jesse olisi ollut tuolla nuorissa Leijonissa. Koko tuo lammaslauman ilme olisi, jo kuullessaan hänen tulevan mukaan, muuttunut sonnilauman mylvinnäksi=)

Sää heität vakavalla naamalla tämmöistä kommenttia ja sen jälkeen kuvittelet, että joku ottaa sun Jesse Puljujärvi -kommentit vakavasti? Tosin musta tuntuu, että oot heittänyt tän viestin vitsinä tai jotain.

jätä asiaankuulumattomat arvailusi iästäni muualle. Niillä arvailuilla ei ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa, enkä etsi seuraa.

Jätä itse asiattomat arvailut toisten mielenterveydestä ja lääkityksestä (tai sen puuttumisesta) pois. Niillä arvailuilla ei ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa.

Kirjoitan aina aika vahvasti ja se varmasti osaa myös ärsyttää ja siksikin mua paljon haukutaan. Teidän on vaan hyväksyttävä tämänkin tyylinen kirjoittaja. Oikeassa elämässä olen voimakasluonteinen nainen, joten sekin ehkä, ainakin sovinistisimmissa nikeissä, herättää suorastaan inhoa.

Tää on semmoinen marttyyrikortti, että ensin nousi oksennus kurkkuun ja sen jälkeen ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Aivan varmasti kaikkia ärsyttää se, että olet "voimakasluonteinen" nainen. Ihan vain ja ainostaan se. Kyse on pakko olla siitä. Missään tapauksessa kyse ei ole siitä, että tunnut puhuvan asiasta josta et tiedä yhtään mitään etkä vaivaudu edes selvittämään. Samalla harrastat pahimman luokan kaksinaismoralismia kritisoidessasi muiden kommentointia.

Jos susta tuntuu, että suhun ei suhtauduta asiallisesti tai sun mielipidettä väheksytään, tai saat osaksesi henkilöön meneviä solvauksia (mitä en tietenkään hyväksy!) niin lainaan tähän erään kirjoittajan kommenttia. Voit itse sitten arvailla kuka näin on sanonut tässä ketjussa: "Se on kuulkaas niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Nielkää tuo totuus mukisematta."

EDIT: Typoja ja pieni täsmennys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös