Kyllä se on tasan myös organisaation munattomuutta jos on luvattu tietty määrä pelejä ylhäällä tai että päästään suoraan änäriin jne. Jälkikäteen on helppo olla viisas, mutta oliko Jesse niiden ekojen änäripelien jälkeen sen näköinen että ansaitsee paikkansa ylhäällä koko kaudeksi? Coloradossa Rantasen kohdalla tehtiin nopeasti päätös että pistetään kaveri vuodeksi kasvamaan alhaalla. Rantanenhan on jälkikäteen kiitellyt kovasti tätä, että pääsi pelaamaan isossa roolissa ja tekemään tulosta alhaalla, sen sijaan että taistelisi jossain 3/4 ketjussa jengissä mikä ei pudotuspeleihin pääse. Palkintona siitä sitten AHL vuoden tulokas, All-star matsit ja mitä lie.
Veikkaan että jos Holland olisi ollut puikoissa 2016 sieltä olisi luvattu että saa sen 8 vai 9 matsia aikaa näyttää mihin änärissä pystyy, jos ei pysty niin takaisin Suomeen vuodeksi tai bussiliigaan.
Tartun eka vikaan juttuun, Holland olisi varmasti pistänyt AHL:n puolelle kaudeksi tai pariksi, se nyt on melkeinpä hänen juttu. Tuttu siis detroitin ajoilta, siellähän oli se idea että annetaan olla euroopassa, sitten ahl:ssä jne jne se toiminta periaate.
Toimii varmasti, varsinkin late bloomereille.
Se ei sinäänsä vaikuta asiaan. Henkilön kehittyminen on kuitenkin oikeasti henkilöstä kiinni. En minäkään ole koskaan kehittynyt pelaajana sen takia että joku muu sanoo että "hei, kehity!" vaan sen takia että halusin kehityttyä.
Pointti oli siis lähinnä se että jos henkilö haluaa kehittyä, hänen pitää se itse tehdä.
Organisaatio jne voivat auttaa kehityksessä mutta henkilön itse pitää tehdä se kehitys itselleen, aivan sama mitä joku valmentaja tjsp sanoo..
Minustakin olisi voinut tulla hyvä, en koskaan ehkä ollut ihan terävimmässä kärjessä mutta sentään pari vuotta vanhempiin haluttiin pelaamaan. Ei vaan kiinnostanut ns työnteko
Heitetään loppuun netin klassikko
tl;dr itse tekee sen työn, ei muut