Siten niin, että vaikka itse olisinkin istuttanut miestä rosterissa vaikka kauden loppuun asti niin Kärpät joukkueena etsii saman tasoista pakkia riveihinsä. Siis sellaista joka pelaa varmasti. Olenpa aika vakuuttunut myös siitä, että yrittivät löytää jonkun jo Pietaria varten, mutta ei onnistunut. Siirtoraja sm-liigan osalta on vielä edessä päin, joten ehkä sieltä sitten joku.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, niin on myös minulla. Kärpät eivät tehneet mitään väärää purkaessaan sopimuksen vaan pelillisesti oikein. Jos Karalahti todetaan syyttömäksi niin hyvä. Se vain ei auta joukkuetta parin kolmen kuukauden osalta, milloin pitäisi jonkun olla pelaamassa. Sen jälkeenkin pitää ottaa vähän aikaa, että pääsee rytmiin takaisin. Tämä vain siksi, että käsittääkseni myös Kärpät budjetoi pelaajakustannukset ja kuten kaikki normaalit organisaatiot, yrittävät he myös pitää siitä kiinni. Ainahan se ei onnistu ja joskus joutuu suunnitelmat tekemään uusiksi.. kuten vaikkapa Jyp nyt tälle kaudelle. Ja oikein tekivätkin.
Ts. joukkueelta aivan oikein tehty. On vain järkevää tehdä selkeä päätös etsiä uusi kaveri tilalle, joka pystyy edustamaan. Olisiko ollut enemmän oikea päätös tehdä siten, että kun uusi kaveri löytyy niin sitten kenkää Karalahdelle, jos ei budjettiin mahdu? Ei kai nyt saatana sellaista löysässä hirressä roikottamista toivo kenellekään. Luulenpa, että Karalahti on itse tästä päätöksestä myös tyytyväinen siinä mielessä, että ei tarvitse arpoa mitä tuleman pitää. Voi siis aloittaa uuden projektin puhtaalta pöydältä.
Mutta vielä lukihäiriöisille kerran. ITSE olisin halunnut Karalahden pitämistä vahvuudessa.