Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 995
  • 1 786

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Bonerseilta jäi taululle merkkaamatta se yksi rankkarimaali siksi, koska taululla oli jo 5-0 tilanteessa 5-1. TosiFani siitä ilmoitti, että ainakaan yhtään ei ole vielä päästänyt. Virallisia tuloksia odotellessa. Ja videota.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saatan saada selville, ilman uusintaottelua Andersenin maalit. Ensin vaan tarvitsee tietää tekikö tiuke kaksi maalia peräkkäin.
Kysymyksessä kolmastoista ja neljästoista maali. Ekan syöttäjä Bliz ja tokan JMA ja Steegil?

Kysyy koo

Tekihän se. Taisipa olla kohtalaisen samantyyliset maalitkin. Syöttäjät on varmastikin oikein, en ainakaan tiedä, ettei olisi.
 

M10

Jäsen
Bonerseilta jäi taululle merkkaamatta se yksi rankkarimaali siksi, koska taululla oli jo 5-0 tilanteessa 5-1. TosiFani siitä ilmoitti, että ainakaan yhtään ei ole vielä päästänyt. Virallisia tuloksia odotellessa. Ja videota.

Näinpä. Kun Boners hurrasi ensimmäistä maaliaan (8-1), niin tulostaululla luki jo 8-2. Sitä naureskeltiin vaihtopenkillä.

Kuka muuten teki Bonersin ekan maalin?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eikä! Kerroinko kolmesti siis sen Porin Jazzeilta alkaneen episodin, mikä päättyi sinne Kallion nurkille, vai tuon kaksoisolento homman? Vai molemmat? En sitten vissiin muusta höpöttänytkään. Saitko lainkaan puheenvuoroa? Nolottaa.

Jazzeilta alkaneen. Sain suunvuoroa sen verran, että taisin useampaan otteeseen kysyttäessä mainita etunimeni ja tarkentaa, että "en siis SE XXXXX"... Vaan mitäpä noista, hyvä tosiaan kerrata, niin ei pääse unohtumaan ;)

Kiitos! Tein taktiset enkä hiiskunut asiasta Kustaassa mitään, alkoi jo huolettaa kuoron esiintymisinnokkuus.

Eihän sulle vielä silloin olisi voinut laulaakaan, sillä nätillä tuntemattomalla tytöllä ja mulla sentään oli virallinen päivä lauantaina ;)

Hespeler kuvitteli Azulin (lausutaan atsulin) nelikymppiseks naiseks ja mut mieheks.

Ei vaan A(suomalaisille lähinnä englannista tuttu th-äänne)ul :)

Tuossahan kävi niinkin klassisesti, että taisin olla minä joka avasi ketsuppipullon...

Pöhpöh. Jos lasketaan pokeripöydässä imaistut napsukat, niin olin kyllä minä, joka ne haki.

Myönnän, että oli tarkoitus olla se toisen shottikierroksen tarjoaja. Azul oli kuitenkin ankkuroitunut niin tiiviisti penkkiin vieressäni, etten päässyt oikein minnekään.

Sulla vaan oli niin kivaa (mikä voi olla hauskempaa kuin kuunnella sivusta Pöksy-juttuja?), ettet halunnut poistua tiskille.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Minulla on taas sellainen kuva, että oli pelitilannemaali. Noh, tiedä häntä.

Juu, kyllä se oli pelitilannemaali. Ensimmäisen kerran taululle tuli meille maali siitä rankkarimaalista. Kuuluttajamme koo myös puhui tästä ottelun jälkeen, ainakin näin muistelen. Mutta vahva tunne on myös siitä että meitin eka maali tuli ihan pelitilanteesta, mutta se meni sitten vähän ohi tilastoissa ja muutenkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siltä varalta, että sattuu kiinnostamaan, niin listataan vielä kellonaikoja. Osa ei välttämättä osu ihan nanosekunnilleen ja jokunen puuttuukin, sillä se kello tosiaan kieltäytyi yhteistyöstä jossain välissä, ts. simahti, eikä paikallisvahvistuskaan tiennyt miksi.

1-0 Teemu Aalto (Kinke-13) - 0.11
2-0 JMA (tiuke) - 1.24
3-0 Kinke-13 (se7en, Rosenrot) - 4.32
4-0 Max Power (Teemu Aalto, wilco) - ?
5-0 se7en (Kinke-13) - ?
6-0 M10 rl - ?
7-0 tuntematon ?
8-0 Kinke-13 (M10, se7en) - 7.27
8-1 tuntematon - ?
8-2 passenger - 7.52
8-3 tutzba rl - 10.17
9-3 Kinke-13 (M10, Teemu Aalto) - 12.47
10-3 JMA (se7en) - 13.43
11-3 tiuke (JMA) - 16.48
11-4 passenger rl - 20.14
12-4 M10 (Kinke-13, Golden AWe) - 20.09
12-5 passenger rl - 24.44
13-5 tiuke (Bliz) sr - 26.07
14-5 tiuke (JMA, Kinke-13) - 26.30
15-5 Steegil (se7en, M10) - 27.30
15-6 Simba (Doaner) - 27.45
16-6 tiuke (JMA, Bliz) - 28.16
17-6 wilco (Speed, Golden AWe) - 29.30
17-7 d2uce (Hespeler) - 32.01
18-7 JMA (Bliz, tiuke) - 32.33
18-8 tutzba (Iggy, Simba) - 33.13
19-8 Kinke-13 (obi-wan) - 34.10
19-9 Jarzki (Jiri, kentsu) - 40.00
19-10 d2uce (Hespeler, B1) - 44.30
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
Kuukauden päivät olen seurannut asian kehittymistä. Melkoisen hyvänhenkistä läppää aiheen tiimoilta heitetään. Ei mulla muuta, jatkakaa, t. Buddha
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu, kyllä se oli pelitilannemaali. Ensimmäisen kerran taululle tuli meille maali siitä rankkarimaalista. Kuuluttajamme koo myös puhui tästä ottelun jälkeen, ainakin näin muistelen. Mutta vahva tunne on myös siitä että meitin eka maali tuli ihan pelitilanteesta, mutta se meni sitten vähän ohi tilastoissa ja muutenkin.
No, tuo olisikin ollut seuraava kysymykseni, että oliko rankkari muka tosiaan eka Bonersin maali?
Nyt pitäisi sitten Bonersin ekan maalin tekijän muistaa maalinsa. Käsi ylös reippaasti niin jatkan salapoliisityötäni 8 "suttupaperin" kanssa. Onhan nuo maalit nyt saatava selväksi, jollain aikataululla, ennen videoita.

Terveisin koo
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, tuo olisikin ollut seuraava kysymykseni, että oliko rankkari muka tosiaan eka Bonersin maali?
Nyt pitäisi sitten Bonersin ekan maalin tekijän muistaa maalinsa. Käsi ylös reippaasti niin jatkan salapoliisityötäni 8 "suttupaperin" kanssa. Onhan nuo maalit nyt saatava selväksi, jollain aikataululla, ennen videoita.

Terveisin koo

Tutzban rankkari oli Bonersin ensimmäinen maali, tämä on varma tieto.

Edit: Ja tässä vaiheessa Bonersilla oli jo merkitty maali. Mielestäni tuo maali merkittiin taululle 4 - 0 tilanteessa eli tehtyämme viidennen maalin sai Boners myös omansa. Ehkä kyseessä oli joku Osuuskaupan tarjous, kun teet viidennen kaverikin saa yhden...
 
Viimeksi muokattu:

passenger

Jäsen
Minulla on taas sellainen kuva, että oli pelitilannemaali. Noh, tiedä häntä.

Tässä muuten paljon mainostettu 9-3-maali

Mehän lähdimme peliin 0-1 johdossa, vamaankin ennakkohehkutusten perusteella. Annettiin siinä satusetien tehdä muutama eteen ja taisin rääpäisylläni kaventaa tilanteen 8-2:een. Eikä ne rankkarimaalitkaan olisi ikipäivänä menneet sisään ellei TosiFani olis pedannut paikkaansa kyydissä takaisin Poriin, olis varmaan pitänyt ampua vielä enemmän ;). Taidettiin antaa ehkä muutama liikaa eteen :D

Mahtava reissu oli kaikin puolin, ensi vuonna Hespeler onkin sitten kuskina. Mä voin sitten ensi vuonna olla se joka seuraavana päivänä kyselee että mihin kuski mut eilen illalla jätti..

Mahtavia tyyppejä oli ihan kaikki keihin ehti tutustua edes vähän. Azulin Kiprusoff-vertaukset tosin satuttivat aikuista miestä ihan oikeasti kovaa.
Toivottavasti tästä ihan oikeasti tulee jokavuotinen traditio, suunnilleen samalla porukalla. Päivän jälkeen oli vähän sellasta festarimasennusta puserossa, tässäkö tämä nyt oli, miten tästä eteenpäin. No elämä jatkuu ja uskon että ensi vuonna häviämme vielä tiukemmalla marginaalilla.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mulla on satavarmaa tietoa vain siitä, että Andersenin yksi maali oli vain ylärima, ja että meiltä jäi yksi maali hyväksymättä, kun kiekko tuli samantien ulos maalista. Taisi sekin olla Passengerin iskemä, vasempaan takakulmaan. Myös se on varmaa että tulostaululla ei ollut ajantaisaiset lukemat, ja jo melko alkuvaiheessa Andersenilla oli ylimääräinen maali taululla. Meillekin tuli jossain kohtaa, mutta se korvantui jollain maalilla joka taas ei löytänyt tietään tulostaululle asti. Mut hei, tää on jääkiekkoo :) kivaa oli.

Myös se on fakta, että Passenger oli helvetin kova!

Edit: Passengerin mainitsemaa festarimasennusta oli myös täällä havaittavissa.
Ja #93 oli rikkaan miehen Troy Milam, ilman niitä hasardeja ja paremmilla käsillä.

Jaa niin meillä tais melko alussa lävähtää se bonusmaali taululle
 
Viimeksi muokattu:

Bronco

Jäsen
Anteeksi kun tulen jauhamaan jargonia tähän väliin, mutta onko siitä Mila... siis Passengerin ensimmäisestä rankipotkumåålista vielä saatu videota mihinkään?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Azul kirjoitti:
Jazzeilta alkaneen. Sain suunvuoroa sen verran, että taisin useampaan otteeseen kysyttäessä mainita etunimeni ja tarkentaa, että "en siis SE XXXXX"... Vaan mitäpä noista, hyvä tosiaan kerrata, niin ei pääse unohtumaan ;)

Voi sentään. Kai se sitten on niin hieno tarina, että pakko sitä on toitottaa joka puolella. Tai ei se kyllä ole. Tästä on nyt kyllä humalapäissään tullut niin paha tapa, että en enää koskaan ikinä kerro siitä kenellekään. Lupaus. Ja toistoista huolimatta etunimesi ei tarkentunut muistiini.

Mahtava reissu oli kaikin puolin, ensi vuonna Hespeler onkin sitten kuskina. Mä voin sitten ensi vuonna olla se joka seuraavana päivänä kyselee että mihin kuski mut eilen illalla jätti..

Ai jaa, näinkö meinaat? Mulla voi kyllä olla sattumalta kortti hyllyllä just tuolloin, tai jotain muuta, niin laitetaan sitten Max tai TosiFani puikkoihin. Ja jätetään ne matkapullot ihan suosiolla sinne Tampesteriin, niin ei tarvi kenenkään kysellä mihin on kyydistä pudonnut.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
laitetaan sitten Max tai TosiFani puikkoihin. Ja jätetään ne matkapullot ihan suosiolla sinne Tampesteriin, niin ei tarvi kenenkään kysellä mihin on kyydistä pudonnut.


Taitaa olla ajohanskat hukassa tuolloin..

Yritin muuten toppuutella siitä matkapullosta, että ei me väkisin sellaista tarvita. Olit vaan niin ehdoton asiasta, joten sellainen sinun piti saada. Järkyttävää tavaraa kaiken kaikkiaan. Meikän plissi valintakaan ei osunut siellä karvakäsi-paikassa ihan kohdalleen. Mutta oli kivan väristä.

Ens vuodeks vois melkein harkita hotellia tms. Olis kiva katsoa nuo jatkot tappiin saakka. Ei nytkään siis mitään valittamista ole ainakaan itsellä, mutta seuraavana päivänä joukkuekaverit eivät olleet otteisiini kauhean tyytyväisiä. Jos ennen peliä käy oksentamassa, ei voi olla kovin hyvässä peli kunnossa.

Tästä syytän vain ja ainoastaan sitä 80% tavaraa, jota mulle "pakko" juotit.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Yritin muuten toppuutella siitä matkapullosta, että ei me väkisin sellaista tarvita. Olit vaan niin ehdoton asiasta, joten sellainen sinun piti saada.

Itse lähtisin vierittämään syytä Lutakon Leijonan niskaan, koska mainitsi tuosta mahdollisuudesta kyseistä litkua mukaan saada. Mun matkapullo höpinät olisivat kyllä kaatuneet sitten kellonaikaan, mutta Leijona pelasti? tilanteen.

Järkyttävää tavaraa kaiken kaikkiaan. Meikän plissi valintakaan ei osunut siellä karvakäsi-paikassa ihan kohdalleen. Mutta oli kivan väristä.

Väri oli kivan vihreä, mutta mukit sulivat vähän käsille. Näin kyllä seuraavana aamuna auton kun passenger toi kamat, niin suhtkoht siistiltä näytti. =) Loppujen lopuksi tuo plissikin oli vissiin jäänyt sivuun, tai siis näin minulle kerrottiin.

Ens vuodeks vois melkein harkita hotellia tms. Olis kiva katsoa nuo jatkot tappiin saakka. Ei nytkään siis mitään valittamista ole ainakaan itsellä, mutta seuraavana päivänä joukkuekaverit eivät olleet otteisiini kauhean tyytyväisiä. Jos ennen peliä käy oksentamassa, ei voi olla kovin hyvässä peli kunnossa.
Tästä syytän vain ja ainoastaan sitä 80% tavaraa, jota mulle "pakko" juotit.

Samaa mieltä hotelliasiasta. Hauskaa oli jutuista päätellen ollut, ja olisi kerennyt vähän enemmän tutustua porukkaan.

Olen pahoillani, että pilasin pelisi. En tee sitä toiste.

TosiFani kirjoitti:
Amatöörit...

Juu, mutta meillä oli sentään miesten mehut, eikä mitään kahta keskaria.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tulis nyt se Winter Classic niin sais unohtaa tuon SM-Liigan kuran(KalPan). Kuvia on ollu hieno katella ja laittakaahan lisää jos vaan löytyy. Missä vaiheessa muuten aloitetaan seuraavan vuoden suunnittelu? Kiirehän ei luonnollisestikaan ole, mutta nyt mahdollisesti tulevia hyviä ajatuksia ei kannata unohtaa vuoden mittaan. Ne nettisivut tapahtumalle olis todella tervetulleet. Joku noheva nuorimies ottaa ja tekee. Sinnekin ehkä joku keskustelu palsta, minne voi avata ketjuja eri aiheille, Jatkoajassa kun näitä ketjuja ei montaa voi olla, koska ihmisten on niitä pakko lukea ja sitten närkästytään.
 

Jarzki

Jäsen
Huomenna tullaan Poriin katsomaan, kun JYP tulee ja kokee Isomäen hurjan tunnelman. Katsotaan jos tulee esim. Hespeler tai TosiFani vastaan, niin voi aloittaa verbaalisen sodankäynnin. Edellyttäen, että paikalle tulette.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Huomenna tullaan Poriin katsomaan, kun JYP tulee ja kokee Isomäen hurjan tunnelman. Katsotaan jos tulee esim. Hespeler tai TosiFani vastaan, niin voi aloittaa verbaalisen sodankäynnin. Edellyttäen, että paikalle tulette.

Laita Bonersin paita päälle, jotta tunnistaa. Itsekin pakko lähteä tätä hegemonia-ottelua katsomaan, kun kerran ilmaiseksi pääsee. Raumalle ei viitti Lukon peliin mennä, koska Lukon peli on niin paskaa tällä hetkellä. Ei niille viitti rahaa viedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös