Kiitos paljon. Ne olikin ilmestyneet tuonne.
Yritän huomenna plärätä koiriksen ottamat kuvat läpi jos sieltä jotain julkaisukelpoista löytyy.
Tänään selvisi muutama asia:
-viimeinen muistikuvani on rosenrot? tai joku muu tuomassa shotteja pöytään.
-viimeinen muistikuvani on rosenrot? tai joku muu tuomassa shotteja pöytään.
Vähän sama juttu. En tosin tiedä onko kyse samasta kierroksesta, mutta jonkun shotin vetäsin huiviin ja sen jälkeen on aika hämärää. Enkä kyllä itse sitä ostanut. Noh, toivottavasti meillä oli hauskaa! ;)
Rosenrot kirjoitti:Legendaarinen illantappaja; Yksi aloittaa shottien tarjoamisen, seuraava kokee velvollisuudekseen tehdä saman, ja seuraava ja seuraava... Kaiki paikallaolleet tietävät lopputuloksen.
Ei jumasviidu, unicumit tosta vielä olisikin puuttunu. Olisi kyllä melko varmasti tullut teekkarillekkin nolo tilanne eteen ja olisi joutunut sylkemään mukiin. Onneksi tilanne ei ajautunu siihen ja sain siemailtua reilusti kaikkea. Erityiskiitos Nokkikselle, joka tilasi yhden ylimääräisen shotin ihan vaan mua varten. Sen jälkeen ei juuri ole kyllä hajua mistään. Myös obi-wan juotti minua illan mittaan jonkin verran. Autopilotilla on painettu jostain arviolta yhdestä eteenpäin ja todistajien mukaan oma ilta päättyi Hervannassa kello seitsemän aikaan aamulla. Maanantain tentti jäi jostain syystä väliin.Yritin tilata Unicumia, baarineito ei tiennyt mitä se on.
Keltaisuutta en ainakaan vielä osannut poistaa, mutta täytyy tässä opiskella asiaa, ja laitan paremmat versiot, jos onnistun poistamaan keltaisuuden.
..meillä kävi hieman samalla tavoin. Taisin minä olla se, joka toi ne ekat geimäiset mustikkashotit pöytään (ostin toki niitä vahingossa liikaa ja herrasmiehenä kietaisin ne ylimääräiset omaan kurkkuun).
Sitten se rumba alkoi ja Rattleheadin absintit vaikuttivat bsyykeeseen vielä maanantaina. Jumalauta että oli kuumottava shotti. AWen ja nuorikon suunnitelmatkin heittivät häränpyllyä drinkkikimaran vuoksi.
Pari kertaa taisin soittaa Bonellekin Tampereelle (oli kusilaarilla silloin kuulemma), jotta varmasti tuli budjetoitu kännisoitto tehtyä. Eräälle jokerikannattajalle olin muistuttanut tehoistani tekstiviestillä. Helvetin tärkeää!
Rocktownista monella ei ole enää muistikuvia. Itsellä jäänyt lähinnä mieleen alakerran yleinen häröily.
Maanantai-aamunakin vielä päässä soi erään sketsin lause "Minkälaista juomaa tää absintti oikein on?" Shottiavauksesta päätellen oma aloitusdrinkkini ei ollut tarpeeksi gay.
Itse koitin R'Headin tarjoilun jälkeen paikata tilannetta erittäin omaperäisellä shottivalinnalla.
Shottitelineessä oli liikaa reikiä!
d2uce kirjoitti:Minä en raaskinut kaukopuheluihin tuhlata ja lähettelinkin tekstiviestejä lähinnä muutaman parin metrin säteellä sijaitseviin kohteisiin.
d2uce kirjoitti:Alakerrasta ne vahvimmat muistikuvat itselläkin ja sen Welcome to the Junge -karaokehetken yläkerrasta haluaisin ehkä unohtaa.
jonkun shotin vetäsin huiviin ja sen jälkeen on aika hämärää.
Katselin videoita ja tulin siihen tulokseen, että mystisen 5-0 maalin teki se7en ja syöttäjä oli Kinke-13 (ja joku boners pakki :D).
Jossain kohtaa on sitten mennyt sekaisin, koska 6-0 maali on merkitty tilastoissa minulle Kinken syöttämänä ja oma maalimääräni jäi muistaakseni yhteen (jos ei ilta pyyhkinyt maalejakin jo mielestä). 1-0-maalin taisi syöttää myös Kinke, enkä minä kuten tilastot myös väittävät.
Vaadin uusintaottelua sekavan tulostaulun takia!! (käyttäjissä EI ollut vikaa)
Jossain kohtaa on sitten mennyt sekaisin, koska 6-0 maali on merkitty tilastoissa minulle Kinken syöttämänä ja oma maalimääräni jäi muistaakseni yhteen (jos ei ilta pyyhkinyt maalejakin jo mielestä). 1-0-maalin taisi syöttää myös Kinke, enkä minä kuten tilastot myös väittävät.
Mä puollan tämän täysin...jostain kumman syystä:)
Milloin otetaan?
JMutta nyt asia selvisikin! Andersenit ovat huijanneet! 5-0-maali on siis se7enin tekemä ja sen jälkeen tulee M10:n rankkarimaali. Ilmeisesti mystistä 'viidettä maalia' ei siis ole vaan 6-0 -maali onkin 5-0 -maali