Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 970
  • 1 786

d2uce

Jäsen
Ja ne puuttuvat kohdathan voidaan päivittää NHL -tyyliin videotarkastuksen jälkeen.

Kuinka Koirapojan kuvaprojekti edistyy? Olisi mukava plärätä lisää kuvia läpi. Löysin jopa pari kuvaa, jossa olen oman siniviivan alapuolella, omiin muistikuviin ei tuollaisia tilanteita kyllä tallentunut.

Sitä Hespelerin ja minun klap-klap maalia edelsi videon alussa minulta suorastaan jancalounmainen spurtti puolustukseen. Passenger taisi olla jo oman maalin edessä siinä vaiheessa, kun olin vasta pikkuhiljaa kääntynyt kohti omaa päätä kiekonmenetyksen jälkeen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Yritän huomenna plärätä koiriksen ottamat kuvat läpi jos sieltä jotain julkaisukelpoista löytyy.

Toivotaan että jopa toinen julkaisukelpoinen, jos siellä ensi vilkaisulla oli yksi hyvä. Se missä maalivahdilla oli odottavan onnellinen ilme ennen ottelua :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tänään selvisi muutama asia:

-olen tullut kotiin taksilla
-olen hukannut tumppuni (ne oli eri vekkulit ja tämähän minua vituttaa)
-olen saanut oikeaan käteeni mustelmia (joko pelissä tai jatkoilla)
-viimeinen muistikuvani on rosenrot? tai joku muu tuomassa shotteja pöytään.

Jatkoaika Drunken Classic very nice indeed
 

Simba

Jäsen
Sain Designerin videot leikattavaksi ja youtubeen laitettavaksi. Laitan niitä tänne sitä mukaa, kun saan niitä valmiiksi. Maalintekijät ja syöttäjät otin suoraan Winter Classic uutisesta, ja näyttäisi vähän siltä, että ainakaan kaikki syöttäjät eivät ole oikein. Itse kun en kaikkia tunne, niin en viitsi yrittää niitä korjata videon perusteella vaan laitan tosiaan nimet suoraan siitä jutusta. Jos ihan törkeitä virheitä löytyy, niin voin ne kyllä korjata. Ilmoitelkaa niistä vaikka yv:llä.

Keltaisuutta en ainakaan vielä osannut poistaa, mutta täytyy tässä opiskella asiaa, ja laitan paremmat versiot, jos onnistun poistamaan keltaisuuden.


1-0 Teemu Aalto

2-0 JMA
3-0 Kinke-13
4-0 Max Power
5-0 se7en
6-0 M10 rl
7-0 Kinke-13
7-1 passenger
8-1 Kinke-13
8-2 Tutzba rl
9-2 Kinke-13
10-2 JMA
11-2 tiuke
11-3 passenger rl
12-3 M10
12-4 passenger rl
13-4 tiuke
14-4 tiuke
15-4 Steegil
15-5 Simba
16-5 tiuke
17-5 wilco
17-6 d2uce
18-6 JMA
18-7 Tutzba
19-7 Kinke-13
19-8 Jarzki
19-9 d2uce

TAPPELU!!

Kannattaa youtubessa painaa sitä HD-nappia, kuvanlaatu paranee tosi paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tänään selvisi muutama asia:

-viimeinen muistikuvani on rosenrot? tai joku muu tuomassa shotteja pöytään.

Vedit vielä kaiken varalta yhden ennen lähtöäsi ulos, ja meikäkin joutui sen ostamaan, kun ei täti olisi myynyt sulle enää :)
Ja ei, et olisi todellakaan halunnut lähteä kotiin. Se oli kyllä parasta ikinä koskaan missään siinä tilassa.

Eikä ne munkaan lähtöajan muistikuvat niin tarkkoja ole. Tai sen jälkeiset. Muistan kellonajat aika hyvin, mutten yksityiskohtia. Noh, pääasia että kaikki hyvin, eikä mitään hukkunut.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
-viimeinen muistikuvani on rosenrot? tai joku muu tuomassa shotteja pöytään.

Vähän sama juttu. En tosin tiedä onko kyse samasta kierroksesta, mutta jonkun shotin vetäsin huiviin ja sen jälkeen on aika hämärää. Enkä kyllä itse sitä ostanut. Noh, toivottavasti meillä oli hauskaa! ;)
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vähän sama juttu. En tosin tiedä onko kyse samasta kierroksesta, mutta jonkun shotin vetäsin huiviin ja sen jälkeen on aika hämärää. Enkä kyllä itse sitä ostanut. Noh, toivottavasti meillä oli hauskaa! ;)

Tuossahan kävi niinkin klassisesti, että taisin olla minä joka avasi ketsuppipullon.. Legendaarinen illantappaja; Yksi aloittaa shottien tarjoamisen, seuraava kokee velvollisuudekseen tehdä saman, ja seuraava ja seuraava... Kaiki paikallaolleet tietävät lopputuloksen.

Talkoisaa olivat ainakin mä, nokkis, ja muistaakseni Bone...

Perhanan hyvää Hornaa keittelevät...
 

M10

Jäsen
Menkööt nämä jälkipelitkin tähän samaan syssyyn.

Hämeenlinnan jatkoista on täällä juteltu varsin vähän. No ymmärtäähän sen, kun yhdellä on vapaalle kirjoituskielto ja toinen on Afrikassa.

Pancho Villassa ruoka ja palvelu olivat hyviä. Ahtaaksi meinasi tosin käydä tilat pöydässä. Syötyämme siirryimme sujuvasti Voudin Kellariin, jossa oli yllättävän hyvin tilaa kahdeksan hengen seurueellemme. Alku oli tunnustelevaa oluen lipittämistä, kunnes

Rosenrot kirjoitti:
Legendaarinen illantappaja; Yksi aloittaa shottien tarjoamisen, seuraava kokee velvollisuudekseen tehdä saman, ja seuraava ja seuraava... Kaiki paikallaolleet tietävät lopputuloksen.

..meillä kävi hieman samalla tavoin. Taisin minä olla se, joka toi ne ekat geimäiset mustikkashotit pöytään (ostin toki niitä vahingossa liikaa ja herrasmiehenä kietaisin ne ylimääräiset omaan kurkkuun).

Sitten se rumba alkoi ja Rattleheadin absintit vaikuttivat bsyykeeseen vielä maanantaina. Jumalauta että oli kuumottava shotti. AWen ja nuorikon suunnitelmatkin heittivät häränpyllyä drinkkikimaran vuoksi.

Loppuaika Voudissa oli aikamoista häröilyä ja voitte vaan kuvitella sitä mukahauskuuden määrää, mitä nämä HPK-kirjoittajat höystettynä yhdellä Golden AWella sai aikaiseksi. Drinkkiteline oli milloin ilmakitarana ja milloin silmälaseina. Todella hauskaa! Pari kertaa taisin soittaa Bonellekin Tampereelle (oli kusilaarilla silloin kuulemma), jotta varmasti tuli budjetoitu kännisoitto tehtyä. Eräälle jokerikannattajalle olin muistuttanut tehoistani tekstiviestillä. Helvetin tärkeää!

Rocktownista monella ei ole enää muistikuvia. Itsellä jäänyt lähinnä mieleen alakerran yleinen häröily. Pyysin Opethia tiskiltä omasta mielestäni varsin asiallisesti.

"Oncxks tdjeilllä muitään opettia?? Shhoittäkaa opedttia"

Ja piruvie taisivat soittaakin Ghost of Perditionin.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Yritin tilata Unicumia, baarineito ei tiennyt mitä se on.
Ei jumasviidu, unicumit tosta vielä olisikin puuttunu. Olisi kyllä melko varmasti tullut teekkarillekkin nolo tilanne eteen ja olisi joutunut sylkemään mukiin. Onneksi tilanne ei ajautunu siihen ja sain siemailtua reilusti kaikkea. Erityiskiitos Nokkikselle, joka tilasi yhden ylimääräisen shotin ihan vaan mua varten. Sen jälkeen ei juuri ole kyllä hajua mistään. Myös obi-wan juotti minua illan mittaan jonkin verran. Autopilotilla on painettu jostain arviolta yhdestä eteenpäin ja todistajien mukaan oma ilta päättyi Hervannassa kello seitsemän aikaan aamulla. Maanantain tentti jäi jostain syystä väliin.

Vielä kerran kiitos kaikille osallisille. Uusiin naamoihin tutustuminen meni siinä mielessä pieleen, että ei hirveästi ole muistikuvia kenelle kaikille sitä on tullut juteltua. Viimeistään ensi vuonna uudestaan, ellei järjestetä jotain huikaisevaa kesäspektaakkelia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ja minua juotettiin taas ja taas väitettiin ettei minua nähdä koskaan humalassa, kai sitä on yhtä "äänekäs" tapaus selvinpäin ja tuiskeessa ettei kukaan huomaa eroa. Jossain vaiheessa kun joku kuskaili viimeiset shotit tiskiin ja hörppäsin poies, oli aika lähellä etteikö tullut takaisin, piti katsella baarin tauluja ja ajatella mukavia. Jossain vaiheessa Bone kuikuili ulkona ikkunasta kuin joulutonttu konsanaan onko Huskis vielä sisällä. Muistaakseni kävin ilmoittamassa Huskiksen jo poistuneen paikalta, baarista anastettu lasi sisältöineen oli herralla kädessä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Myönnän, että oli tarkoitus olla se toisen shottikierroksen tarjoaja. Azul oli kuitenkin ankkuroitunut niin tiiviisti penkkiin vieressäni, etten päässyt oikein minnekään. Sieltähän sitten tuotiin jo toinen kierros, ja melkein heti perään kolmas. Tämän jälkeen ymmärsin itse poistua kohti taksijonoa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Keltaisuutta en ainakaan vielä osannut poistaa, mutta täytyy tässä opiskella asiaa, ja laitan paremmat versiot, jos onnistun poistamaan keltaisuuden.

Voi sen poistaminen onnistuakin mutta ei kannata polttaa keskiyön öljyä asian kanssa. Paljon mahdollista, että se ei vaan suostu menemään minnekään.
 

d2uce

Jäsen
Tehdään nyt ne omatkin muistiinpanot, niin pysyy ketju koko vuoden ylhäällä.

..meillä kävi hieman samalla tavoin. Taisin minä olla se, joka toi ne ekat geimäiset mustikkashotit pöytään (ostin toki niitä vahingossa liikaa ja herrasmiehenä kietaisin ne ylimääräiset omaan kurkkuun).

Sitten se rumba alkoi ja Rattleheadin absintit vaikuttivat bsyykeeseen vielä maanantaina. Jumalauta että oli kuumottava shotti. AWen ja nuorikon suunnitelmatkin heittivät häränpyllyä drinkkikimaran vuoksi.

Maanantai-aamunakin vielä päässä soi erään sketsin lause "Minkälaista juomaa tää absintti oikein on?" Shottiavauksesta päätellen oma aloitusdrinkkini ei ollut tarpeeksi gay.

Itse koitin R'Headin tarjoilun jälkeen paikata tilannetta erittäin omaperäisellä shottivalinnalla. Laskin vielä tiskillä moneen kertaan monta seurueessamme on, ettei tule ylimääräistä salmaria tilattua. Tuoreessa muistissa kuitenkin oli kuinka julmasti M10:lle naurettiin sen kämmin ansiosta. Shottitelineessä oli liikaa reikiä!

Pari kertaa taisin soittaa Bonellekin Tampereelle (oli kusilaarilla silloin kuulemma), jotta varmasti tuli budjetoitu kännisoitto tehtyä. Eräälle jokerikannattajalle olin muistuttanut tehoistani tekstiviestillä. Helvetin tärkeää!

Minä en raaskinut kaukopuheluihin tuhlata ja lähettelinkin tekstiviestejä lähinnä muutaman parin metrin säteellä sijaitseviin kohteisiin.

Rocktownista monella ei ole enää muistikuvia. Itsellä jäänyt lähinnä mieleen alakerran yleinen häröily.

Alakerrasta ne vahvimmat muistikuvat itselläkin ja sen Welcome to the Junge -karaokehetken yläkerrasta haluaisin ehkä unohtaa.

Löysin tänään taskustani kuitin. Vallin Grilli 3,40€ klo 3:26.

Oikein mukahauskat jatkot!
 

M10

Jäsen
Maanantai-aamunakin vielä päässä soi erään sketsin lause "Minkälaista juomaa tää absintti oikein on?" Shottiavauksesta päätellen oma aloitusdrinkkini ei ollut tarpeeksi gay.

Se oli niin gäy, että meni turenkilaisetkin hiljaisiksi. Ylpeänä totesit vaan; "Annoin baarimikolle ihan vapaat kädet"

Itse koitin R'Headin tarjoilun jälkeen paikata tilannetta erittäin omaperäisellä shottivalinnalla.

Oli kyllä todella yllättävä veto sinulta. Salmari Absintin jälkeen oli vähän kuin Helenius vs. Virtanen Angelstad vs. Hordichukin jälkeen.

Shottitelineessä oli liikaa reikiä!

Mieti, että Rattlehead varasti sen shottitelineen Voudista ja kärräsi sitä loppuillan mukanaan ympäri cityä. Taisi kiintyä kapistukseen, jossa oli sopivan kokoisia reikiä oikein kuusin kappalein. Poikamiehen unelma. Oliko sillä se vessassakin mukana?

d2uce kirjoitti:
Minä en raaskinut kaukopuheluihin tuhlata ja lähettelinkin tekstiviestejä lähinnä muutaman parin metrin säteellä sijaitseviin kohteisiin.

Tämän trendin aloititkin jo autossa. Kivaa kun on kivaa.

d2uce kirjoitti:
Alakerrasta ne vahvimmat muistikuvat itselläkin ja sen Welcome to the Junge -karaokehetken yläkerrasta haluaisin ehkä unohtaa.

Luojan kiitos en muista tällaisesta mitään. Welcome to the Jungel.
 

tutzba

Jäsen
jonkun shotin vetäsin huiviin ja sen jälkeen on aika hämärää.

Jatketaan nyt sitten samalla linjalla. Fisuja - hyi helvetti, ei tee enää mieli - tuli vedettyä siitä Ale Pubista alkaen, ja viimeistään Kustaa III:ssa ne nousivat petollisesti päähän.

Muistan kuinka lähdin vessassa käymään ja läppäsin jotakuta olkapäälle, sitten onkin hämärää konttausta ja lopulta löydän itseni jälleen vessasta kahden Koirapojan kanssa kellon ollessa jotain kolmen paikkeilla. Heti tuli vitutus kun olin missannut jatkoista jonkun ajan.

Yömyöhään Hämeensillalla tulikin käytyä yksi hämärimmistä keskusteluista pitkään aikaan. Lutakon Leijona yritti minulle kertoa leijonien ja hyeenoiden väleistä, mutta eihän se minun pieneen päähän uponnut millään.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Katselin videoita ja tulin siihen tulokseen, että mystisen 5-0 maalin teki se7en ja syöttäjä oli Kinke-13 (ja joku boners pakki :D).

Jossain kohtaa on sitten mennyt sekaisin, koska 6-0 maali on merkitty tilastoissa minulle Kinken syöttämänä ja oma maalimääräni jäi muistaakseni yhteen (jos ei ilta pyyhkinyt maalejakin jo mielestä). 1-0-maalin taisi syöttää myös Kinke, enkä minä kuten tilastot myös väittävät.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jossain kohtaa on sitten mennyt sekaisin, koska 6-0 maali on merkitty tilastoissa minulle Kinken syöttämänä ja oma maalimääräni jäi muistaakseni yhteen (jos ei ilta pyyhkinyt maalejakin jo mielestä). 1-0-maalin taisi syöttää myös Kinke, enkä minä kuten tilastot myös väittävät.

Eli tuo viides maali on yksi niistä tilaistoissa kummittelevista ylimääräisistä maaleista. Kunhan kaikki videot on tarkistettu ja maalien määrä laskettu, ei lopputulos olekaan niin raaka kuin miltä se aluksi vaikutti.

Vaadin uusintaottelua sekavan tulostaulun takia!! (käyttäjissä EI ollut vikaa)
 

Simba

Jäsen
Jossain kohtaa on sitten mennyt sekaisin, koska 6-0 maali on merkitty tilastoissa minulle Kinken syöttämänä ja oma maalimääräni jäi muistaakseni yhteen (jos ei ilta pyyhkinyt maalejakin jo mielestä). 1-0-maalin taisi syöttää myös Kinke, enkä minä kuten tilastot myös väittävät.

Joo, tuon syötön huomasin kyllä. Tosin videoon ehdin heittää Kinken syöttäjäksi.

Mutta nyt asia selvisikin! Andersenit ovat huijanneet! 5-0-maali on siis se7enin tekemä ja sen jälkeen tulee M10:n rankkarimaali. Ilmeisesti mystistä 'viidettä maalia' ei siis ole vaan 6-0 -maali onkin 5-0 -maali
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saatan saada selville, ilman uusintaottelua Andersenin maalit. Ensin vaan tarvitsee tietää tekikö tiuke kaksi maalia peräkkäin.
Kysymyksessä kolmastoista ja neljästoista maali. Ekan syöttäjä Bliz ja tokan JMA ja Steegil?

Kysyy koo
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
JMutta nyt asia selvisikin! Andersenit ovat huijanneet! 5-0-maali on siis se7enin tekemä ja sen jälkeen tulee M10:n rankkarimaali. Ilmeisesti mystistä 'viidettä maalia' ei siis ole vaan 6-0 -maali onkin 5-0 -maali

Jossakin noilla main tulostauluun ilmestyi Andersenille mystinen maali jota ei edes ollut tehty. Ja tämä viides tai kuudes maali taisi juurikin olla myös se maali, joka ei ollut maali vaan kilahti ylärimaan ja siitä kentälle.
Meiltä jäi pois yksi maali, ainakaan pelissä sitä ei huomioitu. Olisiko ollut Passengerin tekemä maali, joka tuli samantien ulos takakulmasta kolmannessa? erässä. Numerot tässä vain kaunistuisivat, vaikka muka hävittiinkin.. ;)
Olin jo pelin jälkeen melko varma siitä, että tulos oli oikeasti 17/18 - 10/11.
Olihan se hirveä oikeusmurha väittää että peli loppui 19-9..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös