Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 970
  • 1 786

tutzba

Jäsen
Mutta kuka pokaalin ottaa seuraavaksi?

Tiedä häntä, mutta lähdemme Simban kanssa tällä viikolla valloittamaan Suomenlahtea. Olisiko siis tarvetta perinteiselle kännissä laivalla -kuvalle?

Kenties käyttäisimme erään nimeltä mainitsemattoman henkilön lausahdusta "Hei neiti, haluatko hyväillä mun pokaalia?" Paremmalla menestyksellä tosin kuin mihin Tampereella totuttiin.
 

Simba

Jäsen
Tiedä häntä, mutta lähdemme Simban kanssa tällä viikolla valloittamaan Suomenlahtea. Olisiko siis tarvetta perinteiselle kännissä laivalla -kuvalle?

Pyh, me mitään siellä juodaan, ainakin sanoit niin sunnuntaiaamuna. Toi pokaalin hyväily -lausahdus oli muuten aivan loistava. Nauroin sitä vielä kotonakin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voisiko JWC:stä kuvia omaavat laittaa linkin tuonne JWC infoa -ketjuun? Löytyisi kaikki samasta paikasta. Jos se ketju edelleenkin pidetään vain infoketjuna niin kuvat löytyy helpolla. Miksei sinne voisi laittaa Youtube -videoihinkin linkit, ne tosin löytää tuupin omalla haullakin.

Tässä alkaa valjeta, että tapahtuma todellakin on ohi. Miten ajan saa kulumaan odottaessa ensi vuoden peliä? Varsinkin kesästä on tulossa pitkä. Ei kai auta kuin ottaa päivä kerrallaan ja nauttia sitten kesällä siitä, mikä kesällä on hyvää. Terassi ja olut, siinä on hyvät lääkkeet ensi vuoden peliäkin silmällä pitäen.
 

tutzba

Jäsen
Voisiko JWC:stä kuvia omaavat laittaa linkin tuonne JWC infoa -ketjuun?

Kannatetaan. Linkitin äsken Youtubesta löytyvät videot, mitkä ovat sinne assistenttini kautta tiensä löytäneet.

Kenellä muulla niitä videoita muuten vielä olikaan?

me mitään siellä juodaan, ainakin sanoit niin sunnuntaiaamuna.

Joo mutta sunnuntaiaamu oli sunnuntaiaamu. Maanantaina oli jo mieli päässyt muuttumaan!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tiedä häntä, mutta lähdemme Simban kanssa tällä viikolla valloittamaan Suomenlahtea. Olisiko siis tarvetta perinteiselle kännissä laivalla -kuvalle?

Kenties käyttäisimme erään nimeltä mainitsemattoman henkilön lausahdusta "Hei neiti, haluatko hyväillä mun pokaalia?" Paremmalla menestyksellä tosin kuin mihin Tampereella totuttiin.

Kaikellla kunnioituksella tapahtuman järjetävää tahoa kohtaan ja heitä mitenkään väheksymättä sekä arvostan kyllä Tutzbaa kovasti, kuten muitakin Bonereita, mutta eikös tuo pokaali pidä ansaita voittamalla peli?

Tutzba on oikeutettu pokaaliin Sveitsin matkan ajaksi, mutta kyllähän tuon hienon palkinnon pitää ensisijaisesti kiertää Andersenien voittojuhlissa ympäri maailman.

Kyllähän tuolla pokaalilla laivalla irtoaisi, mutta mutta...

No katsellaan mihin tuon pystin tie vie vielä tässä vuoden aikana. Voi olla erikoistakin luvassa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Tietysti tietysti, ei tuo minun heittoni niin tosissaan ollut sanottu. Älkää luulkokaan että olen mikään glory-hunter!
Ei tietenkään luulla. Varmasti aivan muista syistä olet Valkeakoskelainen narrifani. ;)
Jos Bonersit haluaa pystin kanssa poseerata niin en siitä kyllä aio mitään numeroa tehdä. Kaikki kuitenkin sisimmässään tietävät että poika kuuluu Anderseneille.
 

d2uce

Jäsen
Joo, kyllähän se Anderseneille kuuluu, näkeehän sen jo kauas, että poikiin päin ovat kallellaan. Vanha Len voi sitten ottaa poseerauskuvia salaisten aseiden (pidit itselläsi) kanssa ympäri mualimaa.

Pikkuhiljaa tosiaan alkaa huomaamaan, että tän vuoden JWC alkaa olla ohi. Saa nähdä miltä ensimmäinen JWC:n jälkeinen liigapeli livenä näyttää, ei varmaankaan tasokkaammalta ainakaan.

Kyllähän tälle tapahtumalle pitää oma nettisivu avata! Saa kaikki kuvat yms. sälät sinne sitten ja kun 2010 päivämäärä on lyöty lukkoon, niin laskuri sinne, M10 on kuitenkin niin monella ignoressa, että sivuilta sen löytäisivät kaikki.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vanha Len voi sitten ottaa poseerauskuvia salaisten aseiden (pidit itselläsi) kanssa ympäri mualimaa.

Kyllähän tälle tapahtumalle pitää oma nettisivu avata! Saa kaikki kuvat yms. sälät sinne sitten ja kun 2010 päivämäärä on lyöty lukkoon, niin laskuri sinne, M10 on kuitenkin niin monella ignoressa, että sivuilta sen löytäisivät kaikki.

Tämä oli se ajatus mikä piti tuoda julki, mutta ei osuneet palikat kohdalleen pään sisällä, että oisin saanut sanotuksi. Siellä sivuilla täytyy aikanaan vierailla jokapäivä ja moneen kertaan.

Ehkä Andersenin voiton takuu oli se, että Vanha Len piti salaisen aseen itsellään ja piilotti sen autotalliinsa. Bonersin kannattaa ehkä pyytää Vanha Leniä antamaan salaisen aseen käyttöön ja ottaa vuoden kuluttua paikalle mukaan. Saattaa tuloskin olla erilainen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Bonersin kannattaa ehkä pyytää Vanha Leniä antamaan salaisen aseen käyttöön ja ottaa vuoden kuluttua paikalle mukaan. Saattaa tuloskin olla erilainen.

Hei mun poikani on rekkautunut myös tänne Jatkoaikaan...:)

Tai väliäkös sillä...kyllä perhe sen tietää millainen mä olen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei mun poikani on rekkautunut myös tänne Jatkoaikaan...:)

Tai väliäkös sillä...kyllä perhe sen tietää millainen mä olen.

Voi perskeles. :)

Salaisen aseen säilytyspaikkaa toki pitää vaihtaa varkauksien varalta muutenkin, ei pelkästään perheenjäsenten vuoksi. Nojoo, tuota en tullut ajatelleeksi, että paikan mainitsemalla lipsutellaan rajan yli. Pahoittelut tästä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nojoo, tuota en tullut ajatelleeksi, että paikan mainitsemalla lipsutellaan rajan yli. Pahoittelut tästä.

Hei...ei hätää:) Kunhan vaan heitin. Ei tuota salaista asetta kukaan enää muista vuoden kuluttua.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aivan varmasti muistaa, muista pitää pussi hyvin kiinni, jotta aromit kehittyvät...

Noita saa aina halutessaan uusia eli ei tarvitse pantata:)

Aromien kehittymisestä en niin tiedä...TosiFanilla asiasta jotain kokemusta näistä...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös