Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 822
  • 1 786

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
En edes itse muista mistä se kiekko mun lapaan tuli, mutta videoltahan sen sitten näkee. Maalihan oli kuin suoraan oppikirjasta, pienestä kulmasta paska veto, mutta menipähän sisään.

Heitin ihan käsittämättömän hienon lantionkorkuisen rystylätyn sieltä oikean B-pisteen kohdilta maalille. Kentsu sentterinä väisti syötön taktisesti ja se tuli sinulle. Liipaisit siitä veskarin patjan kautta sen sisään.

Vitsailin vielä Kentsulle siinä maalin jälkeen että korkeus oli suora kopio hänen edellisestä lätystä (joka oli tulossa mun ~päähän). Jokatapauksessa illan komein syöttö, helposti.
 

Fiiu

Jäsen
Nauhat ovat vielä toistaiseksi minulla. Siirrän ne osaavampiin käsiin formaatinvaihtoa ja editointia varten, kunhan ensin olen ottanut talteen kaikki HC Bonersin sikailut ja lähettänyt koosteen jonnekin.

Pahoittelen teknistä hölynpölyä tähän väliin, en videoeditoinnista tiedä mutta onkohan valkotasapainoa mahdollista jollain softalla muuttaa jälkeenpäin? Keltainen valaistus on aika rujo tuossa videomatskussa mutta sehän on hallin vika, ei kuvaajan. Mietityttää vain, luultavasti tuttusi tietää asiasta enemmän. :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pahoittelen teknistä hölynpölyä tähän väliin, en videoeditoinnista tiedä mutta onkohan valkotasapainoa mahdollista jollain softalla muuttaa jälkeenpäin? Keltainen valaistus on aika rujo tuossa videomatskussa mutta sehän on hallin vika, ei kuvaajan. Mietityttää vain, luultavasti tuttusi tietää asiasta enemmän. :)

Kyllä sitä todennäköisesti on, mutta eri asia sitten kannattaako. Melkoisen massiivinen muokkaus tuo olisi, ja vaatisi paljon aikaa vaikka automaattisesti tehtäisiinkin. Jäähalli on aika haastava ympäristö automaattisesti valkotasapainoa haistelevalle kameralle, joka yrittää päättää, onko sisällä vai ulkona. Itse asiassa en edes tiedä, onko videon kuva kellertävä vai ei. En nimittäin katsonut ennen kuin laitoin nauhat etiäpäin.
 

tutzba

Jäsen
Lutakon Leijonalla on tällä hetkellä poika hyvässä hoidossa, mutta lähiaikoina se vaihtaa omistajaa ja minä otan pokaalin haltuun. Meillä on nyt kaksi vaihtoehtoa.

a) Pokaali lähetetään sinne, mihin se alustavasti sovittiin lähetettävän.

b) Pokaali kiertää Suomea ja maailmaa milloin missäkin, milloin kenenkin mukana, kunhan se vain palautuu aina uuden JWC:n mukana saunaan ja jatkoille. Uh, tehdään vastine Where the hell is Matt -videolle!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kai se alustava paikka on parempi? Pysyypä tallessa.

Tai sitten se kiertää Andersenit läpi. Tutzba hoitakoon sen eteen päin ja jokainen Andersen kuvaa pokaalin jossain kivassa paikassa kotikaupungissaan. Kuvagalleria perustetaan johonkin, missä kaikki pääsee kuvia katsomaan?

TosiFanikin voi sitten syöttää lemmikkinsä sillä.... Osoitteita saa pyytää YV.llä täällä Jatkoajassa. Viikko tai kaksi kerrallaan pelaajalla ja sen jälkeen postitus seuraavalle? Viimeinen hoitaa pystin Tutzballe?

Meneekö liian vaikeaksi?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Minusta pokaali voi mennä alunperin suunniteltuun paikkaan tai sitten voittajajoukkueen kapteenin hyllyyn. Postittelu kuulostaa hieman liian vaivalloiselta tai sitten minä olen vain laiska :)
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ja peräänkuulutan erityistä videotarkastelua Bonersin maalille 19-8 Jarzki (Jiri, kentsu). Syöttöpisteet on saatava kohdilleen.

Joo, mun puolesta ton voi korjata, eli poistaa mut siitä ja smasa tilalle, tai sitten lisätään smasa toiseksi, ja mut kolmanneksi syöttäjäksi.

Heitin ihan käsittämättömän hienon lantionkorkuisen rystylätyn sieltä oikean B-pisteen kohdilta maalille. Kentsu sentterinä väisti syötön taktisesti ja se tuli sinulle. Liipaisit siitä veskarin patjan kautta sen sisään.

Vitsailin vielä Kentsulle siinä maalin jälkeen että korkeus oli suora kopio hänen edellisestä lätystä (joka oli tulossa mun ~päähän). Jokatapauksessa illan komein syöttö, helposti.

Hieno lätty oli joo, mun öljylanne siirty just pois tieltä ja pienestä kulmasta se kyllä meni, tais Tosifani hieman yllättyä kun laukaus tuli.

Ei se olis ollu tulossa päähän, mut sä olit kyykyssä ni se saatto vaikuttaa siltä. Hieno lätty kyllä, putos nätisti lapaan
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lutakon Leijonalla on tällä hetkellä poika hyvässä hoidossa, mutta lähiaikoina se vaihtaa omistajaa ja minä otan pokaalin haltuun. Meillä on nyt kaksi vaihtoehtoa.

a) Pokaali lähetetään sinne, mihin se alustavasti sovittiin lähetettävän.

b) Pokaali kiertää Suomea ja maailmaa milloin missäkin, milloin kenenkin mukana, kunhan se vain palautuu aina uuden JWC:n mukana saunaan ja jatkoille. Uh, tehdään vastine Where the hell is Matt -videolle!

Sitähän en tiedä, minne pokaalin piti alunperin olla menossa, mutta ei hassummalta kuulosta tuo "jokaiselle viikoksi" -vaihtoehto. Kuvia siitä, missä pokaali milloinkin on, oisi varmasti ihan hauska katsella. Parisen kymmentä viikkoahan tuossa menisi, jos jokaisella voittajajoukkueen jäsenellä kävisi viikon.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Me Bonersin pojat voidaankin pallotella toisillemme sitä henkistä pokaalia tuosta painivoitosta eli vähissä on ilon aiheet:)

Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta tuo, että pokaali kiertää ja sitten napsitaan kuva mitä oudoimmassa paikassa pokaali kainalossa. Olisi mukava katsella sellaisia fotoja jälkeenpäin ympäri maata...näin hävinneenäkin osapuolena.
 

d2uce

Jäsen
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta tuo, että pokaali kiertää ja sitten napsitaan kuva mitä oudoimmassa paikassa pokaali kainalossa. Olisi mukava katsella sellaisia fotoja jälkeenpäin ympäri maata...näin hävinneenäkin osapuolena.

Kyllähän niitä kuvia katsellessa varmaan tämä vuoden odotus menisi ihan mukavasti. Nyt jo tullut plärättyä nuo tähän mennessä julkaistut kuvat monta kertaa läpi.

Loppuja kuvia ja videomateriaalia odotellessa.
 

tutzba

Jäsen
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta tuo, että pokaali kiertää ja sitten napsitaan kuva mitä oudoimmassa paikassa pokaali kainalossa.

Toukokuun alkuun pokaali varattuna tutballe, Sveitsi ja MM-kisat odottavat tuolloin. Mikäs siinä Alpeilla ollessa pokaali kädessä.

Jos siis päädymme tähän hauskaan versioon, että pokaali kiertää maailmaa.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Toukokuun alkuun pokaali varattuna tutballe, Sveitsi ja MM-kisat odottavat tuolloin. Mikäs siinä Alpeilla ollessa pokaali kädessä.

Jos siis päädymme tähän hauskaan versioon, että pokaali kiertää maailmaa.

Vuoden Kulttuuriteko...Hoidat tuleviin Leijonien kultajuhliin tuon JWC-pokaalin kiertämään pukkaria finaalin jälkeen, Den Glider Inin soidessa taustalla. (Tai no, jos Salmelan Önssi päästetään musapuolesta päättämään niin siellä soi taas Janne Hurmeen Kirje)
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Itellä ois tulossa huhtikuussa Barcelonan reissu, eli pääsisi poika katselemaan vähän biitsielämääkin. Mielestäni parempi idea kun pölyttyminen jossain kaapin nurkassa.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kehitelkää joku sellainen juttu tuon pokaalin kanssa josta saatte värkättyä kalenterin vuodelle 2010.
Ei mitään älytöntä, tyyliin pelkät suojukset päällä ja poika ”hattuna” vaan ehdottomasti fiksu kalenteri, sellainen teidän näköinen.
Kuka nyt missäkin päin maailmaa liikkuu ottaa itsestään ja ympäristöstään kuvan palkinnon kanssa. Ei välttämättä maisemakuvia vaan mikä "juttu" se kulloisenkin pelaajan mielestä on mikä siihen kuvaan tallennetaan. Nuo kuvat kootaan jonkun toimesta tuossa lokakuulla yhteen ja teetetään vuosikalenteriksi jota markkinoidaan, no en tiedä mille joukoille, mutta joku tuonkin kohderyhmän keksii. Sitten siitä saa rahaa jolla kustannetaan aina seuraavan vuoden Winter Classic. Sitäpaitsi on kiva odottaa seuraavaa Classicia kun voi puuhastella tuollaisen jutun parissa.
Koska meillä on toistaiseksi käytössä vain 12 kuukautta niin, jotta jokainen pelaaja saa itsensä kuukauden kuvaan pidetään kesäjuhlat jossa otetaan ryhmäkuvia…
…miettikää Pyynikin minicolfiradalla…kaikki kiekkoilijathan pelaa kesällä colffia.

Aika kehityskelpoiden idea, vaikka itse keksinkin.

Terveisin koo
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itellä ois tulossa huhtikuussa Barcelonan reissu, eli pääsisi poika katselemaan vähän biitsielämääkin. Mielestäni parempi idea kun pölyttyminen jossain kaapin nurkassa.

Nimenomaan näin. Joku vaan tekee listaa järjestyksestä. Siihen voi ottaa sitten huomioon mm. noi ulkomaanmatkat. Sitten vaan miettimään, missä pokaalia käytetään, kukin vuorollaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, minähän kuulin Azulin suusta tuon loppuosan, tulin juuri silloin paikalle. Eli kuulin täysin oikein, ehkä nyt vähän irrotetun lauseen, mutta kuitenkin.

Tuommoisia te miehet prkl olette; heti kun kuulette sanan paneminen, kaikki muu unohtuu. Ja ei siinä mitään, Pöksymäkihän on oikein söötti, ei vaan ihan mun tyyppiä ;)

Kaikille vielä suurkiitokset, hieno meininki oli. Lisäksi nöyrimmät anteeksipyynnöt siitä, ettei toimitsijoiden taholta kaikki mennyt ihan 100-prosenttisen ammattimaisesti. Koon kanssa vedotaan siihen, että meillä oli pari kättä liian vähän, etenkin siinä vaiheessa, kun sekä kello että musalaitteet kieltäytyivät toviksi yhteistyöstä.

-Azul oli nuori ja nätti

Kiitos, niin sinäkin =) Vaan niin pitää ollakin, jotta pääsee maailman tunnetuimman porilaisen sänkyyn. Kerroit sen jutun mulle muuten ainakin kolmesti, vaan eipä mitään, kertaus on opintojen äiti, isä ja nato.

ja ajattelin, että luovutus on ehkäpä kaikkein sujuvin su-aamuna, mutta niin vain jäi homma lyömättä lukkoon enkä päässyt nettiinkään katsomaan. Itse kävin kyllä Plevnassa, mutta en nähnyt teitä.

Kyllä me siellä oltiin n. 13.30-15.00, naamat kalpeina jossain loossissa pitämässä ikävää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siis MITÄ! Minähän olen kaikkien tyyppiä, tyyppien tyyppi. Vai puhutko kenties Juha Pitkämäestä ;) Tähän voisi jo sanoa että "ei ole hyvä tämä"

Mulle sä olet aina ja ikuisesti Pöksymäki, ihan kaikella ystävyydellä ;)

Azul oli 15 vuotta nuorempi kuin kuvittelin :) Aikamoinen yllätys.

Hah, Hespeler sanoi samaa. Oli kuulemma ajatellut, että olen "ihan vähintään ainakin nelkyt".
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kyllä me siellä oltiin n. 13.30-15.00, naamat kalpeina jossain loossissa pitämässä ikävää.

Jaa, itse jäin aamuparantelijoiden stereotypian mukaisesti baarin puolelle. Pieni Smörre oli kova juttu, sen kauempaa en Plevnassa juuri ollutkaan. Lähestyin Rosenrotia yv:llä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jaa, itse jäin aamuparantelijoiden stereotypian mukaisesti baarin puolelle. Pieni Smörre oli kova juttu, sen kauempaa en Plevnassa juuri ollutkaan. Lähestyin Rosenrotia yv:llä.

Olisi pitänyt tajuta laittaa numeroita kiertoon, niin oltaisiin voitu pitää ikävää isommalla porukalla. No, ensi kerralla sitten, organisoidaan oikein kunnon potemiset.

Paljon onnea vaan muuten =)
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Pokaalin kierrätys sopii mulle oikeen hyvin. Alkuperäinen paikka olis ollu JA:n hallituksen hoivissa. Otan muutaman kuvan tästä viikosta ja avaan sille sitten ketjun mihin niitä voi postailla. Mutta kuka pokaalin ottaa seuraavaksi? Ehkä joku tampereen herroista? Toki postin mukana "poika" reissaa myös kätevästi.

Kiitoksia minunkin puolesta kaikille mukana olleille. Oli aivan pirun hauskaa ja ensivuonna mullakin on lonkerot... eiku luistimetkin mukana!!!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Paljon onnea vaan muuten =)

Kiitos! Tein taktiset enkä hiiskunut asiasta Kustaassa mitään, alkoi jo huolettaa kuoron esiintymisinnokkuus. Pokaalin kierrosta tulee varmasti vähintään yhtä suuri legenda kuin Vujtek-lakanasta.
 
Viimeksi muokattu:

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kiitos, niin sinäkin =) Vaan niin pitää ollakin, jotta pääsee maailman tunnetuimman porilaisen sänkyyn. Kerroit sen jutun mulle muuten ainakin kolmesti, vaan eipä mitään, kertaus on opintojen äiti, isä ja nato.

Eikä! Kerroinko kolmesti siis sen Porin Jazzeilta alkaneen episodin, mikä päättyi sinne Kallion nurkille, vai tuon kaksoisolento homman? Vai molemmat? En sitten vissiin muusta höpöttänytkään. Saitko lainkaan puheenvuoroa? Nolottaa.
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Hespeler kuvitteli Azulin (lausutaan atsulin) nelikymppiseks naiseks ja mut mieheks. Kumpi sitten onkaan pahempi kuvitelma...
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Hespeler kuvitteli Azulin (lausutaan atsulin) nelikymppiseks naiseks ja mut mieheks. Kumpi sitten onkaan pahempi kuvitelma...

No niin no, näin oli päässyt käymään. Mutta nyt on nämä kuvitelmat kumottu, ja kauniita nuoria naisia olitte. Nyt tämän tiedän, enkä sitä unohda. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös