Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 119
  • 1 786

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Sinänsä jalo ajatus repe_jokelta, mutta en aio kyllä osallistua. Tässä on oikeasti ihan tarpeeksi tiukkaa jo muutenkin ja tähän tapahtumaan on jo nyt kulumassa melkein kuukauden viihdebudjetti. Sen sijaan jos halutaan kerätä kolehti köyhille opiskelijoille, niin sitä ideaa tuen kyllä!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Hieno idea repeltä. Todella hieno ja jalo. Itse osallistun mikäli vain tuota varallisuutta on jäljellä tuollois. Tässä on parit laskut vielä jne, mutta hyvän asian puolesta kyllä voi vähän törsätä.

Ja ainakin vanhat suojat jätän (Polvarit + kyynärsuojat, Hanskat pidän myöhempää ajankohtaa varten) mielelläni Valkeakoskelle. Tai no "vanhat ja vanhat". Enpä minä niillä pelaile kuin tuon pelin, että melkein uudethan ne ovat.
 

d2uce

Jäsen
Ja ainakin vanhat suojat jätän (Polvarit + kyynärsuojat, Hanskat pidän myöhempää ajankohtaa varten) mielelläni Valkeakoskelle. Tai no "vanhat ja vanhat". Enpä minä niillä pelaile kuin tuon pelin, että melkein uudethan ne ovat.

Ja sitten joudut hankkimaan kamat uudestaan ensi vuodeksi.

Kiitoksia kapteenille luotosta ja A:sta! Nyt jännityksellä odotetaan, heltisikö Jatkoajalta lupa logon käyttöön.

Joku osaavainen voisi tietokonemaailmassa sommitella noihin Andersenin ja Bonersin paitoihin tuon JWC-logon.

Kyllä mä muuten, mutta tältä työkoneelta ei jostain syystä löydy mitään kyseiseen operaatioon tarvittavaa työkalua, elikkäs ohjelmaa. Aikaahan kyllä olisi.

EDIT: MS Paint+läppärin hiiri=lyömätön yhdistelmä. JWC-paidat logolla
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
EDIT: MS Paint+läppärin hiiri=lyömätön yhdistelmä. JWC-paidat logolla

Herkistää jopa minut. Kaunista.

--

Pahoittelut alkuun siitä, että en eilen kertonut teille Jatkoajan päätöstä kyseisen tapahtuman tiimoilta. Piti vain hiukan lepuuttaa silmiä, mutta untahan siitä sitten lähdettiin vetämään.

Jatkoajan päätös on seuraava:

Saamme käyttää tapahtumassa sekä Jatkoajan logoa että Jatkoajan nimeä. Jatkoaika osallistuu kustannuksiimme maksamalla jäävuoron, eli 150 euroa. Muistoksi tapahtumasta Jatkoaika ostaa oman paidan. Jatkoajan hallitus haluaisi tapahtumasta tehtävän jutun, joten muistakaa kaikki harjoitella parasta ja kauneinta ilmettänne kuvia varten.

Omasta puolesta kiitän Jatkoaikaa myös näin keskustelupalstan välityksellä. Hienoa, että he lähtivät mukaan.
 

tutzba

Jäsen
Saamme käyttää tapahtumassa sekä Jatkoajan logoa että Jatkoajan nimeä. Jatkoaika osallistuu kustannuksiimme maksamalla jäävuoron, eli 150 euroa. Muistoksi tapahtumasta Jatkoaika ostaa oman paidan. Jatkoajan hallitus haluaisi tapahtumasta tehtävän jutun Jatkoajan verkkolehteen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ja sitten joudut hankkimaan kamat uudestaan ensi vuodeksi.
Se on sitten sen ajan murhe. Olen iloinen jos jollekin löytyy käyttöä kyseisille kamoille.


Omasta puolesta kiitän Jatkoaikaa myös näin keskustelupalstan välityksellä. Hienoa, että he lähtivät mukaan.

Hienoa! Iso käsi hallituksen suuntaan. Kaunista hymyä ei tästä pärstästä saa tekemälläkään, mutta rujoja MattNickerson-kivikasvoja ollaan harjoiteltu.

-Kiitos Jatkoajan Hallitus-
 

tutzba

Jäsen

Aivan loistava idea. Olen ehdottomasti mukana ja voisin hiukan valottaa teille seuran tilannetta.

Paikallisella Kiekko-Ahmalla on seuraavanlaisia junioreita.

Luistelukoulu
G-juniorit -00/-01
F-juniorit -99
E-juniorit -98
D-juniorit -96
B-juniorit -93/-92/-91

En osaa itse päättää tukien kohdetta, mutta esimerkiksi G-junioreilla on 7.2. jäävuoro ennen meitä. Jokainen voi siitä sitten miettiä saisimmeko jotenkin yhdistettyä nämä kaksi asiaa.

Jokainen rahasumma on aina plussaa, mitä junnuseuroille lahjoitetaan. Tästä syystä olen ehdottomasti mukana. Jos tekisimme sitten vaikka niin, että kun pelipaidoista aletaan maksaa rahaa, niin jokainen saa siihen päälle heittää sen summan, millä olisi mukana. Tästä ei siis pidettäisi mitään listaa tai sovittaisi mitään yleistä rahasummaa. Jos haluaa osallistua, niin saa, mutta ketään ei syrjitä jos ei osallistu.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Keskustelu velloo edelleen aktiivisena ja touhukkaana. Hienoa. Ja ennenkaikkea erittäin mukava lukea heti aamusta että Jatkoajan Hallitus on kaikessa arvovallassaan mukana tekemässä hienoa juttua. Toisaalta, mitä syytä heillä olisi ollut hylätä näin hieno esitys ja idea, mutta laittoivat vielä tuon jäämaksunkin siihen päälle. *hatunnosto*

Ja mitä näihin kolehteihin ja junnuavustuksiin ja kaikkeen "oheistoimintaan" tulee, niin ihan asiallinen idea ja ns. hyvä juttu. Mutta mä lähtisin nyt keskittymään siihen itse tapahtuman läpivientiin. Välillä tuntuu vähän siltä että otetaan koko ajan uusia erivärisiä legopalikoita ämpäristä työpöydälle, mutta pitäis muistaa että ne pitää saada vielä toisiinsa kiinni.

En nyt halua torpata maalilauluja sisääntuloineen kaikkineen, kolehdista puhumattakaan, mutta lienee korkea aika jo alkaa miettimään kaiken tapahtumaan liittyvän toteuttamista, aikatauluttamista ja läpivientiä. Tässä on sittenkin liikaa aikaa tapahtuman alkuun kun vielä keksitään "vaikka mitä".


Esimerkki tilanteesta "idea vs. toteutus";

Ajatelkaapa käytännössä esim tuota "sisääntuloa"... Onko meillä todellakin aikaa siinä lämmittelyjen jälkeen(?) käydä vielä kopissa kääntymässä ja tehdä sisääntulo, jolloin musiikki soi ja savukoneet puskevat usvaa? Vai onko sisääntulo se kun; "Nonii sitämukaa ku on kamat päällä ni voi mennä lämmittelee..." -- Kumman sisääntulobiisi siinä soi kun jengit valuu yks kerrallaan sieltä-täältä jäälle...

Viestini on kirjoitettu positiiviseen sävyyn, mutta koska hymiöt ovat kiellettyjä, joudun kertomaan tuon sävyn tässä kappaleessa erikseen.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Kumman sisääntulobiisi siinä soi kun jengit valuu yks kerrallaan sieltä-täältä jäälle...

Molempien ja yhtäaikaa.

Aikataulusta sen verran, että olen itsekseni suunnitellut tulevani Valkeakoskelle ajoissa. Eli ei mitään davidlingmäisiä pikapyrähdyksiä suoraan kopin kautta jäälle.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Molempien ja yhtäaikaa.
JA KOVAA!

Aikataulusta sen verran, että olen itsekseni suunnitellut tulevani Valkeakoskelle ajoissa.
Samoin. Ehditään ottaa kal... Öh, siis pitää ketjupalaveria siinä monta tölkillistä ennen varsinaista koitosta. Suunnitelmissa oli lähteä puolen päivän aikoihin Tikkurilasta liikenteeseen, joten viimeistään kahdelta jo paikalla. Samassa kyydissä todnäk. Andersenin Golden AWe, jossen vahingossa unohda häntä johonkin huoltoasemalle matkalla...
 

tutzba

Jäsen
lienee korkea aika jo alkaa miettimään kaiken tapahtumaan liittyvän toteuttamista, aikatauluttamista ja läpivientiä.

Jos vain olisin tiennyt, etten oli liian ajoissa, olisin tuonut aikataulun ilmi aikoja sitten.

Alustava suunnitelma 7.2.2009 @ Valkeakoski:

Klo 13.30 - tutzba saapuu hallille
Klo 13.30-14.40 - yleiset toimet, paitojen jako, luistinten terotus yms.
Viim. klo 15.15 - pelaajilla varusteet päällä, ollaan valmiita menemään jäälle
Klo 15.20-15.30 - lämmittelyä kentällä, etsitään vastustajien heikkouksia
Klo 15.30-16.50 - Winter Classic -peli, 3x15 min.
Klo 19.30 - pöytävaraus ravintola New Yorkiin

Katsojat saapuvat milloin haluavat. Mieluusti ajoissa, että saatte paikat. Pelaajat ja valmentajat yms. saavat tulla aikaisemminkin tai myöhemmin, jos kuitenkin tietävät ehtivänsä tarpeeksi ajoissa.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
lienee korkea aika jo alkaa miettimään kaiken tapahtumaan liittyvää toteuttamista, aikatauluttamista ja läpivientiä.

Ooh, jos vain olisin tiennyt, etten oli liian ajoissa, olisin tuonut aikataulun ilmi aikoja sitten.

Alustava suunnitelma 7.2.2009 @ Valkeakoski:

Klo 14.00-14.20 - pelaajat ja valmentajat yms. saapuvat hallille
Klo 14.00-14.40 - yleiset toimet, paitojen jako, luistinten terotus yms.
Viim. klo 15.15 - pelaajilla varusteet päällä, ollaan valmiita menemään jäälle
Klo 15.20-15.30 - lämmittelyä kentällä, etsitään vastustajien heikkouksia
Klo 15.30-16.50 - Winter Classic -peli, 3x15 min.

Katsojat saapuvat milloin haluavat. Mieluusti ajoissa, että saatte paikat.

Tämä siis alustava. Hallille saa toki tulla aikaisemminkin tai myöhemminkin, jos kuitenkin tietää ehtivänsä tapahtumaan.

Itse tulen hallille n. klo 13.30. Ehdinpähän ainakin katsella paidat valmiiksi jakoa varten.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Itse lähden suunnistamaan Turusta noin kello 10:00-11:00, jolloin varmasti ehdin paikalle busseista riippumatta. Pari tuntia tampereelle kestää täältä + päälle matka tammerforsista till Valkeakoski.

Tuosta keräyksestä nyt tuskin on haittaa pelin kannalta, koska kuten tutzba tuolla aiemmin kirjoitti, tulisi nämä rahat kerättyä paitojen maksun yhteydessä. Tällöin ne rahat voidaan lahjoittaa jo ennen peliä kun G-juniorit ovat jäällä.

(Jos nyt päätetään heille se lahjoittaa.)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jatkoajalle iso kädennosto ja hatunpuristus. Osaamme varmasti käyttäytyä maksetulla jäävuorollamme asiallisesti, jälkipelejä Jatkoaika ei ole maksanut joten siellä voidaankin olla kuin Ellun kanat.

EDIT: Varautukaa pelaajat ja muut osallistujat, jopa Andersenin pelaajat, siihen että aion kinuta kaikilta nimmarin paitaani. Ei ole pakko mutta olisi mukava muisto.
 

tutzba

Jäsen
Kumman sisääntulobiisi siinä soi kun jengit valuu yks kerrallaan sieltä-täältä jäälle

Toisaalta tämä saataisiin helpoiten hoidettua sillä, että heitetään aina yhtä legendaarinen Enter Sandman soimaan ja porukka tulee jäälle miten haluaa. Samaan aikaan kuitenkin, mutta ei välttämättä joukkueittain.

Kukas tulee kirjoittamaan jutun tästä tapahtumasta?

Sitä en vielä tiedä, mutta uskoisin tästä käytävän kovan tappelun. Vuosisadan tärkein ottelu kuitenkin kyseessä.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kukas tulee kirjoittamaan jutun tästä tapahtumasta?
Ja ennenkaikkea kuka tulee kuvaamaan? Olisi kiva nähdä noita vastaavia kuvakoosteita kuin Jatkoajan sivuilla on liigaotteluista. Hauskoine kuvateksteineen tottakai ja runsain määrin jotta jokainen varmasti pääsee johonkin kuvaan :)

Ottelusta varmasti saadaan yleisöstä napsittuja digipokkarikuvia... Mutta onhan nuo ammattimiesten ammattivehkeillä napsimat otokset aivan eri planeetalta.
 

M10

Jäsen
Toisaalta tämä saataisiin helpoiten hoidettua sillä, että heitetään aina yhtä legendaarinen Enter Sandman soimaan ja porukka tulee jäälle miten haluaa. Samaan aikaan kuitenkin, mutta ei välttämättä joukkueittain.

Tämä on muuten hyvä idea, ja tukee sitä koko systeemin taustalla olevaa ajatusta, että kyseessä on loppujen lopuksi yhtenäinen porukka. Kaiken lisäksi näin tämä sisääntulo olisi helpointa toteuttaakin.

Jiri kirjoitti:
Ja ennenkaikkea kuka tulee kuvaamaan?

Eikös tässä ketjussa aika moni ole ilmoittautunut kuvaamaan ottelua. Ja jotenkin on jäänyt sellainen kuva, että kyseessä ei olisi mitkään ihan 20 vuotta vanhalla Olympuksella otetut kuvat.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Hyvä, hyvä, hyvältä näyttää.

Tuosta rahankeräyksestä muistuttaisin, että sehän on sitten kiellettyä ilman virallisia lupia.

Musiikkien soittelusta sen verran, että levylautasen hoitaja voisi sen "hoki, hoki" -biisin, mikä nyt olikaan nimeltään, laittaa soimaan alkulämmittelyn aikana juuri ennen kuin peli alkaa (soittoajan mukaan), niin siitä kaikki tietäisivät, että kohta pitää ottaa tosissaan.

Että silleen...
 

passenger

Jäsen
Ja Irggulle tiedoksi, että tuo Passenger tosiaan on järkkäämässä jotain minibussia. Toivottavasti.

Olen varannut minibussin kyseiselle päivälle. Laittakaa yhä privaa, jotka Porin suunnasta haluavat kyytiin. Polttoainekustannukset jaetaan, itse bussista ei mitään vuokraa ole. Bussi on mallia 1+8, elikkäs ajattelisin että kolme neljä pelaajaa kamoineen menee mahtuu helposti ja ehkä pari "fania" vielä jos on kiinnostusta.

Mikäli koko porukka haluaa jäädä esim Tampereelle jatkoille, niin sopii sekin minulle ja tullaan vasta Sunnuntaina takaisin, mutta mikäli joku haluaa heti pelin jälkeen takaisin niin tehdään sitten niin. Laittakaa viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin miten tehdään.
 

tutzba

Jäsen
Tilanne on nyt tämä:

PieceOfCake ja Paha_Kurki eivät ole ilmoittaneet vielä paitojensa kokoja eivätkä varmistaneet saapuvansa paikalle. PieceOfCakella on ainakin ongelmana tuo samalle ajalle sattunut Winter Classic, jossa Jukurit on osallisena, Pahasta_Kurjesta en tiedä mitään. Olen lähetellyt yv:llä heille kyselyjä, mutta en ole vielä kuullut mitään.

Varasijoilla ovat SeitsemäsPakki, Iggy ja Kinke-13. Pakille lähetin eilen kyselyä, sillä tällä hetkellä avoinna on yksi paikka Bonersien joukkueesta. Siitäkään en ole vielä kuullut vastausta.

Joudun nyt olemaan todella kusipäinen ja lähetän kohta nimimerkeille Iggy ja Kinke-13 viestiä ja kysyn, haluavatko he tulla korvaamaan tuon Boneilla olevan tyhjän aukon. Odotan klo 17 asti onko tilanteessa tapahtunut muutosta. Jos en ole saanut keneltäkään viestiä, pääsee yv:llä äsken minulle ilmoittautunut pelaaja Boners-joukkueen kakkoskentään. Muut varasijoilla olevat täyttävät sitten mahdollisia poisjäämisiä.

Ilmoitan tänään illalla tämän paitalistan eteenpäin, joten tästä syystä haluaisin ajoissa tietää, kuka pelaa missäkin joukkueessa. Paitoja en myöskään tilaa enää jälkeenpäin, sillä se menee liian monimutkaiseksi. Anteeksi.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Joudun nyt olemaan todella kusipäinen... ...Anteeksi.

Eihän tuossa ole mitään kusipäisyyttä tai anteeksipyydeltävää. Kyllä tässä on ollut niin kauan aikaa hieroa esim. paitahommat kuntoon, että varmasti jokainen halukas on sen ehtinyt tekemään. Se on toki valitettavaa, jos jollekkin on tullut jokin pakottava este, että ei ole päässyt tietoja ilmoittamaan, mutta eihän sekään nyt ole järjestäjän vika. Paidat pitää tietysti tilata hyvissä ajoin kaikki kerralla, eikä yksitellen sitä mukaan kun ihmiset niitä pyytää.
Noista musiikeista on tullut hyviä pointteja tässä ja eiköhän ole aiheellista kuopata joukkueiden omat sisääntulomusiikit. Jos nyt ylipäätään joku rokki pauhaa kun astellaan jäälle, niin se on plussaa. Jos ei pauhaa niin aika sama.

Onko jollain jo visiota ruokapaikasta Tampereella? Pancho villaa on ehdotettu mutta ainakin Hämeenkadun Pancho taitaa olla aika pieni näin isolle porukalle. Yhtenä vaihtoehtona mietin New Yorkia, joka on myös Hämeenkadulla. En ole pitkään aikaan käynyt mutta muistaakseni aika iso paikka ja ruoka oli hyvää. Siipiravintoloista ei pahemmin ole kokemuksia mutta SpeakEasyn alakerrassa olisi sopivan tiivis tunnelma. Tästäkin hommasta olisi varmaan syytä ruveta selvittämään paikkaa ja tulijoita, jotta pöytävaraukset saadaan tehtyä ajoissa.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Peukku tälle vaihtoehdolle. Meinasin itsekin tätä ehdottaa mutta kun porukka tuntuu jostain syystä aina haluavan hampurilaisensa Panchosta. Itse käyn New Yorkissa jos hampurilaiselle lähden.

Siellä olis tilaa varmaan koko porukalle ja tosiaan, ruoka on todella hyvää. Kaikille olis jotain, burgeria, piffiää, pastaa...
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Eiköhän tuolta jokaiselle jotakin löydy. Olut lienee kohtuullisen tasalaatuista kaikkialla kuitenkin. Tärkeintä lienee tässä kohtaa olla ajoissa hereillä ja saada pöytävarauksia aikaan. Muuten voi olla melko mahdotonta saada näinkin isolle porukalle yhdestä ja samasta ravintolasta paikkaa. Ei varmaankaan ole yhtään liioiteltua jos pyrkisi viimeistään tällä viikolla jo lukitsemaan jatkopaikan pöytävarauksineen.

Jatkoille syömään lähtenee ~80% osallistujista(?) Pitäisikö tästä(kin) äänestää erikseen, että montako lähtee ja mihin mennään vai? Mun puolesta kaikki käy mistä saa kylmää olutta ja ruokaa.

Edit: Ja nyt tarkemmin kun katselin tuota NewYorkin listaa niin tuoltahan saa aivan kaikkea. Ei varmaan kellään ole ainakaan mitään tuota paikkaa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Yhtenä vaihtoehtona mietin New Yorkia, joka on myös Hämeenkadulla.
Peukku tälle vaihtoehdolle.
Siellä olis tilaa varmaan koko porukalle ja tosiaan, ruoka on todella hyvää.

Lähetin sähköpostia äskettäin New Yorkiin ja kysyin kuinka heille tuo päivä sopisi. Voisin vaikka tehdä pöytävarauksen saman tien kun vain vastaavat. Itse en ole käynyt koskaan NY:ssa, mutta kuulemma on todella hyviä ruokia!

Ruokalista ja juomatarjonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös