Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 044
  • 1 786

tutzba

Jäsen
HC Bonersin varakapteenit ovat d2uce sekä tutzba.

Tutzba kiittää luottamuksesta.

xxx - tutzba#32, A - FutureHockey #74
B1 #8, C - passenger #93

Boners joutui jälleen kerran käymään siirtomarkkinoilla, kun TheMagnificent sai yllättäen kutsun Pentti Matikaisen neuvonantajaksi. Tällä hetkellä ensimmäistä varasijaa pitää hallussaan SeitsemäsPakki, joka toivottavasti nimestä huolimatta sopeutuu hyökkääjäksi.
 

d2uce

Jäsen
Boners joutui jälleen kerran käymään siirtomarkkinoilla, kun TheMagnificent sai yllättäen kutsun Pentti Matikaisen neuvonantajaksi. Tällä hetkellä ensimmäistä varasijaa pitää hallussaan SeitsemäsPakki, joka toivottavasti nimestä huolimatta sopeutuu hyökkääjäksi.

Pelaajia tulee ja pelaajia menee.

Onko tuossa avausviestin varamiselistassa joku virhe, kun näyttäisi Evil pitävän paalupaikkaa siellä?
 

tutzba

Jäsen
Onko tuossa avausviestin varamiselistassa joku virhe, kun näyttäisi Evil pitävän paalupaikkaa siellä?

Olihan siinä. Olin muistanut päivittää tuohon infoketjuun, mutta tämä oli jäänyt vanhan tiedon varaan. Evil joutui siis perumaan varasijansa, sillä ei näillä näkymin pääse paikalle.
 

M10

Jäsen
Taitaa kertoa aika paljon joukkueen hengestä, kun jo harjoituskauden kynnyksellä porukkaa lähtee ovet paukkuen pois Bonersista.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Taitaa kertoa aika paljon joukkueen hengestä, kun jo harjoituskauden kynnyksellä porukkaa lähtee ovet paukkuen pois Bonersista.

On huomattu treeneissä ettei joillekin vaan ole tilaa, ala menee vielä kun ehdit. Joukkueen ohjenuorana toimii kunkin pelaajan kohdalla vanha totuus, paremmille ei syötetä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Taitaa kertoa aika paljon joukkueen hengestä, kun jo harjoituskauden kynnyksellä porukkaa lähtee ovet paukkuen pois Bonersista.

Kovasti uhoavat täällä, mutta nyt vajaa kuukautta ennen alkaa palaajilla olemaan ns. löysät housuissa. Toivotaan nyt, että varasijoilla olevia olisi tarpeeksi paikalla.
Yhden maalivahdin voisin saada puhuttua mukaan, mutta sen paikan kiintiöt taitaa olla vahvasti käytetty. Ja ainahan, jos porukkaa tippuu pois turhankin paljon, niin voidaan pelata kolmella ketjulla ja kahdella pakkiparilla. Toivottavasti tähän ei kuitenkaan jouduta ja saadaan pelata täysillä joukkueilla.
 

tutzba

Jäsen
Joukkueen ohjenuorana toimii kunkin pelaajan kohdalla vanha totuus, paremmille ei syötetä.

Tästä syystä minä olenkin ainoa, kenelle sitä kiekkoa siirrellään.

Haluavatko Andersit jostakin ihmeen syystä hankkia itselleen maalibiisin? Hyvin suurella todennäköisyydellä sitä ei tulla kertaakaan kuulemaan, mutta ehkä sellainen olisi hyvä olla jos vahinko pääsee käymään. Ensimmäinen ehdotus valitaan, joten olkaa nopeita.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piti vielä varmistaa tuo tarkka osoite, eli Jääkatu 6 Valkeakoski lienee siis osoite. Postinumerolla ei taida olla niin väliä. Autonavigaattoriin avulla kun ajattelin paikalle suunnistaa, mikäli tapahtuma vain on avoin Jatkoajan nimimerkeille (tai joillekin muillekin). Peli-iloa on varmaan paljon enemmän kuin Jokereilla viimeisen viiden kauden aikana. Katsomoon ilmaannun kyllä, mikäli tapahtuma vain on avoin pelitapahtumiin osallistumattomille.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olikos se nyt sillä tavalla, että tämä JWC on tämän vuoden paras näyttöpaikka Vancouveria varten?
Ihan vaan sillä kyselen, kun mietin raaskisko sitä käydä terotuttaa luistimet ennen matsia.
 

tutzba

Jäsen
Jääkatu 6 Valkeakoski lienee siis osoite -- mikäli tapahtuma vain on avoin pelitapahtumiin osallistumattomille.

Osoite on siis juurikin Jääkatu 6, 37600 Valkeakoski. Valkeakoskella on sitten kylttejä, mitkä ohjaavat oikeaan suuntaan. Minun puhelinnumeroa voi kysellä yv:llä, jos haluaa tuolloin pelipäivänä soittaa ja kysyä ohjeita mikäli on päässyt eksymään.

Tapahtuma on avoin kaikille, emmekä mitään rahamaksua peri.

Pelipaitoja pystyy vielä tilaamaan, deadline 12.1. klo 20.00. Tilaukset yv:llä allekirjoittaneelle.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lupauduin mukaan huutosakin johtajaksi. Fanipaidastakin lähti jo yksityisviestiä järjestäjän suuntaan. Mää oon sitte tummien puolella mut voin huutaa valkoisillekkin. Onko muita pelkkiä katsojia ilmoittautunut, tarttisko kehitellä kannustuslauluja?

Edit. Ja nii juu, jos joku on raumalta/porista päin menossa niin mahtusinko mä takapenkille, fiiatti on vähän heikko kulkuvälinne pitemmillä reissuilla.
Olenhan minä ainakin tulossa paikan päälle (katso infoketju) ihan katsojaksi ilmoittautuneena, tosin voin keksiä itselleni hienon nimikkeen (niinkuin Jutilla) ja sitten katsomossa viedä kahden hengen paikat (niinkuin Juti tai Kale).

TosiFani, Hespeler, passenger ja Max Power lienevät ainakin tulossa Porista paikan päälle, passengerilla oli muistaakseni mahdollisuus minibussiin tai vastaavaan. Asia selvinnee kysymällä.
 
Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
tarttisko kehitellä kannustuslauluja?

Ehdotan esimerkiksi seuraavia tuttuja chantteja:

Boners *klapklapklap* Boners *klapklapklap*....
Hoocee Boners *klap klap klapklapklap*...
Hyvä Boners, hyvä Boners, oolee oolee oolee...
Shalalaalaa, shalalaalaa, heee-ee-ei, Boners...
 

tutzba

Jäsen
Boners *klapklapklap* Boners *klapklapklap*....
Hoocee Boners *klap klap klapklapklap*...
Hyvä Boners, hyvä Boners, oolee oolee oolee...
Shalalaalaa, shalalaalaa, heee-ee-ei, Boners...

Tilanteeseen sopii myös seuraava:

Me! Ollaan! Kaikki *vapaavalintaisesta kaupungista*! Shaalaalaalalaalaa Boouuneeers!

Heti tuntuisi kotoisalta. Pelikin kulkisi varmasti paremmin!

Edit: ei kun olihan minulla asiaakin. Jos joku tulee jostakin päin Suomea autolla, ja kyytiin mahtuisi joku kenties samalta paikkakunnalta tuleva, niin jälleen kerran ottakaa yhteyttä yv:llä minuun. Mieluusti kertoisitte kaupungin mistä tulette ja mahdollisen kyytiin mahtuvien määrän. Keräisin tuonne info-ketjuun sitten listaa tällaisesta, niin osaisivat autottomat etsiä ystäviä.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Etsin kyytiä tositarkoituksella

Itse olisin tulossa katsomoon seuraamaan peliä mutta olen kyytiä vailla. Itse asun Järvenpäässä mutta voin tulla lähijunalla minne tahansa välillä Helsinki -> Riihimäki.

EDIT

Kyyti hommattu josta kiitos nimim. Jiri:lle.

- Tinke-80
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Tarjoaa kyytiä:

Tutzba on valmis hakemaan Toijalasta ihmisiä, mikäli jonkun juna sinne rantautuu.

Etsii kyytiä:

Huipputarjous, kaksi yhden hinnalla! Sekä Steegil että JMA etsivät kyytiä Helsingistä. Myös Vantaalta tai Espoosta voi hakea.

--

Tämä on ohjeistusta antava lista. Ottakaa rohkeasti toisiinne yhteyttä yv:llä, mielellään tämän ketjun puitteissa ei sovittaisi kyydeistä sen enempää. Kun kyytiä etsivä löytää kyydin, toivoisin siitä kerrottavan minulle. Täten voin sitten poistaa ko. henkilön listoilta, ettei kukaan erehdy enää auttamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko varamolarit mitään?

Voisivat pelata puolet pelistä ja jos saattuu tulemaan huonot lämmittelyt, niin ei joukkue jää ilman maalivahtia...

Itse en siis ilmoittaudu, kunhan kyselen...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mikäs sen logon kohtalo mahtaa olla? Saako tuota jatkoajan logoa käyttää vai ovatko päättäjät tiukkapipoja?

Ja Irggulle tiedoksi, että tuo Passenger tosiaan on järkkäämässä jotain minibussia. Toivottavasti.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Taidan olla SM-liigatuomari.... ;)

Näitä sattuu. Itse rupesin katselemaan, että Bonersin kakkosketjustahan perskeles puuttuu vasen laita, mitäs kisapassin leimausta tämän paikan suhteen odotellaan? Tuleeko SeitsemännestäPakista KolmastoistaHyökkääjä?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olen tässä mietiskellyt, että olisiko porukalla halua/innokkuutta/varallisuutta/yms tehdä pienimuotoinen varojenkeräys tuon tapahtuman yhteydessä? Senhän nyt voi nimetä vaikka vapaaehtoiseksi sisäänpääsy maksuksi tai miksi tahansa, pointtina kuitenkin kerätä vähän rahaa, eikä tietenkään pakkko olisi osallistua jos ei haluaisi.
Nämä kerätyt rahat sitten luovutettaisiin paikallisen jääkiekkoseuran junioreille (joku ikäluokka varmaankin pitäisi valita) käytettäväksi sopivaksi katsomallaan tavalla. Toinen mahdollisuus olisi tietenkin käyttämättömäksi jääneitä varusteita, joita seura sitten voisi jakaa junnuille(tästä tosin pitäisi varmaankin kysyä kyseiseltä seuralta ensiksi?).
Jääkiekko on kuitenkin kallis harrastus, ja kaikenlainen apu on varmasti terve tullutta, niin seuroille kuin vanhemmillekkin. Esim yksi pelimatka, josta vanhempien ei tarvitse maksaa pelimatkoista olisi varmasti osalle vanhemista todella isojuttu.

Mutta mitä mieltä muut? Minulle sopii ihan pelkkä pelaaminenkin, mutta toisaalta olisihan se kiva auttaa myös pieniä jääkiekkoillijoiden alkuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös