Selvä hommeli. Saako tässä ketjussa nyt miettiä pelin jälkeistä jatkoa? Facebook on siihen hommaan melko surkea.
Kuten jo Facebookissa totesin niin eiköhän se Tampere ole jatko- ja jälkipelipaikkana paras. Pöytävaraus siipiravintolaan tai vaikkapa Panchoon jos burgerit maistuu. Itse olen enemmänkin siipimiehiä mutta enemmistön päätös ratkaisee.
Meidän jengin sisääntulobiisiksi CD:lle Avenged Sevenfoldin Chapter Four, jooko?
Tämä oli ensimmäinen ehdotus, joten yksimielisellä äänestyksellä biisi on lukittu.
Maalibiisiksi Bonersille ehdotan Flogging Mollyn Drunken Lullabies -levyltä löytyvää versiota kappaleesta Swagger.
ehdotukseni Bonersin maalibiisiksi Dope - Die Motherfucker Die
Ei kai siellä tosiaan jotain maalibiisejä soitella?
Hieman täytyy olla tarkkana tuon meidän maalivahtivalmentajan kanssa, mitä lie kyykäärmeenhäntäkeittoa yrittää kuitenkin juottaa ennen peliä. Ja valmistelevissa treeneissä. "ota tästä vähän kahvia"...
Mä voin viedä jonkun vastustajan pakin ihan kahville. Kentällä se ei kyllä onnistu, niin pitänee tarjota pakille kahvit sitten pelin jälkeen kahviossa.
Toi Bonersien luuleminen jostain heidän ylivoimastaan on kyllä huvittavaa. Laskeskelin just, että HC Andersenin kakkosketju tarttee enää lihoa 7 kiloa niin saadaan 500 kiloa täyteen. Ja kun maalissa on reilu sata kiloinen keijukainen, niin eiköhän siellä tulla ylhäältä kiinni kovalla karvauksella :)
Hesessä on joku tarjouskampanja meneillään, luultavasti ihan tuttu Anderseneille.
Antaa Bonersien kuvitella mitä haluavat, annettaan sitten pelin jälkeen kaksinverroin kuittia takaisin.
Harjoitusjakso on jo täälläpäin omalta osalta käynnistynyt kalsarikännien merkeissä. Vaikka kaukolossa tulisikin kuokkaan niin jälkipelit on sentää pakko viedä, muuten ei ole kotiin palaamista.
Laskeskelin just, että HC Andersenin kakkosketju tarttee enää lihoa 7 kiloa niin saadaan 500 kiloa täyteen.
Mutta täytyy muistaa, että tuossa on ainakin yhden herran osalta "pientä" lisää kuten on yleensä tapana hieman laittaa yläkanttiin tuo paino, varsinkin jos on tälläinen naru kun minä.
Viinapäissäni mietin varakapitaanoja -- Bliz oli röyhkeä joten toinen menee sinne ja aktiivisuudesta toinen menee M10:lle.
Eikö tätä Winter Classic-juttua nyt voisi käydä oikeasti vain yhdessä ketjussa? Nyt jo kolme ketjua