Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 119
  • 1 786

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvällä mallilla alkaa olla.

Itse olen kaverin luona yötä ja ei ole suotavaa kukkua koko iltaa jossain ja tupsahtaa sitten vaan kaverin luokse yöksi. Kovin pitkään en siis voi olla. Ehkä oluella voisi käydä, miksei syömässäkin tai sitten ei. En osaa vielä sanoa. Jos päätöksenteko tulee mulle liian nopeasti, niin vaikka sitten se ei. Sehän ei tietenkään muita estä.

Edit. Tuossa kun tarkemmin katsoo kellonaikoja, niin tuskin kerkeän ollenkaan mukaan jälkipeleihin.
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tuottaa varmaan helvetillisen ahdistuksen ravintolan keittiölle, jos 40 kaveria tilaa ruokaa ilman ennakkovaroitusta.
Jos sä teet pöytävarauksen 40:lle, niin kyllä siellä ravintolassa alkaa kello soimaan ja raksuttamaan. Älä sä siitä huoli, silloin sä oot asiakas ja voit olla varma ettei sun tartte huolehtia loppuiltana enää mistään.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ei muuta kun Gordon Ramsay keittiöön paiskomaan roskiksia pää punaisena niin kyllä isotkin tilaukset tulevat sujuvasti.
Kyllähän ravintolassa kuitenkin ruoat valmistetaan aina tilauksesta, ja lauantai-illalle on varmasti tarpeeksi varattu burgerisämpylöitä ilman erillisiä ilmotuksia. Tuskin me kuitenkaan istutaan 40 hengen pöydässä, joten tilaukset mennee normaalisti pöytä kerrallaan keittiöön ja myös ruoat tuodaan pöytä kerrallaan. En kyllä ravintola-alasta tiedä yhtään mitään, eli tämä on ihan omaa pähkäilyä. Jotenkin vaan tuntuu hullulta tilata ravintolasta etukäteen mitään.

Ilmottautuminen voisi ehkä onnistua doodlen avulla. Jos jollain on parempi idea niin tehdään ehdotuksia pöytään.
Ilmottautumiskikkare
 

tutzba

Jäsen
Iggy #12 - tutzba#32 - FutureHockey #74
B1 #8, C - passenger #93

Boners kävi ostoksilla, ja haaviin tarttui power forward nimeltä Iggy. Toivottavasti hän sopeutuu hyökkäysketjuun, jossa puuttuva taito korvataan hanskojen tiputtamisella.

Tästä edetään nyt seuraavasti:

Mikäli vielä klo 19 Paha_Kurki ja PieceOfCake ovat hiljaisia, joudun nostamaan tilalle kaksi seuraavasta kolmikosta: SeitsemäsPakki, Kinke-13 tai Twite.

Mikäli SeitsemäsPakki ja Kinke-13 ilmoittautuvat ennen klo 17, pitävät he varasijansa. Mikäli eivät, nousee nimimerkki Twite varasijalla ykköseksi ja Pakki sekä Kinke putoavat pykälän alaspäin. Tämä siitä syystä, että Twite on luvannut tulla paikan päälle, hänestä olen siis täysin varma.
 
Viimeksi muokattu:

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä edetään nyt seuraavasti:

Mikäli vielä klo 19 Paha_Kurki ja PieceOfCake ovat hiljaisia, joudun nostamaan tilalle kaksi seuraavasta kolmikosta: SeitsemäsPakki, Kinke-13 tai Twite.

Moro. Tässä on nyt muka niin kiire että ei ehdi sivustolle ollenkaan. Mutta tsekkaan vielä aikataulut, toistaiseksi mukana mutta varmaksi en pysty vielä lupaamaan. Palaan asiaan huomenna varmistuksen merkeissä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Moro. Tässä on nyt muka niin kiire että ei ehdi sivustolle ollenkaan. Mutta tsekkaan vielä aikataulut, toistaiseksi mukana mutta varmaksi en pysty vielä lupaamaan. Palaan asiaan huomenna varmistuksen merkeissä.

Huomenna? Eiks tutzba ollut huomenna menossa tekeen jo paitatilausta, joten vähän hoppu voi tulla. No toivotaan, että joku ratkaisu tähän löytyy, sillä HC Andersenin ykkösketjun tutkaparin vierelle todella on tunkua. Voin kertoa, ettei tarvi ku seistä maalin nurkalla ja lapioida sisään, kun M10:n kanssa tarjoillaan.
 

M10

Jäsen
Voin kertoa, ettei tarvi ku seistä maalin nurkalla ja lapioida sisään, kun M10:n kanssa tarjoillaan.

Kyllä! Meidän vierellä Marian Hossakin näyttää Mike Harderilta.

Twite täydentäisi HC Andersenin ykkösketjun erinomaisesti. Huhut kun kertovat, että kyseessä on tekijämies ja DK:n marinoima kiekkolähettiläs Turengista. Samalla HC Andersenin ykkösvitja olisi jo niin HPK-painotteinen teemuaaltoineen, että tulos ei voisi olla kuin positiivinen.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hienosti on kyllä asiat edennyt! Jatkoajalla iso käsi täältäkin kun osallistuvat tapahtumaan, ja tietysti jälleen tutzballe tapahtuman orginisoinnista. Eihän sitä enää malttaisi odottaa pelipäivään, mutta kyllä se nopeasti tulee sitten. Onkos muuten tuon New Yorkin lähellä hyvät parkkimahdollisuudet? Jos kun omalla autolla sinne ainakin syömään ajattelin suunnata sitten. Ellen sitten keksi yösijaa niin voisi ottaa oikeen kuppiakin..
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Riippuen muista Porista lähtijöistä olen ainakin itse jäämässä Tampereelle ainakin syömään. Mikäli kimppakyyti päättää jättää ruokailun väliin tai karistaa Tampereen tomut jaloistaan syömisen jälkeen, saatan lähteä omalla autolla liikenteeseen ja yöpyä Tampereella jossain. Hotellissa tai kaverilla. Saas nähdä.

Ainoa huono puoli tuossa omalla autolla lähtemisessä on se ettei pysty heti pelin jälkeen ottamaan kuin yhden oluen.

Jotenka, jos joku Porin lähtijöistä vastoin enemmistön tahtoa haluaa jäädä Tampereelle, niin mun kyydissä pääsis sitten pelipaikalle ja sunnuntaina ennalta määräämättömään aikaan takaisin Poriin.

Mikäs sen hienompaa kuin jäädä tutkimaan Tampereen yöelämää. Viime kerrasta onkin jo pari vuotta aikaa.
 

tutzba

Jäsen
Mikäli SeitsemäsPakki ja Kinke-13 ilmoittautuvat ennen klo 17, pitävät he varasijansa. Mikäli eivät, nousee nimimerkki Twite varasijalla ykköseksi

Tutzban kello näyttää viittä. Koska Kinke-13 ilmoittautui ajoissa, nappasi hän paikan Andersen-joukkueesta. SeitsemäsPakki on yhä kadonneena, ja tästä syystä Twite nousi varalistalla ykköseksi, ja hiilostaa PieceOfCaken paikkaa Anderseneilla.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Boners kävi ostoksilla, ja haaviin tarttui power forward nimeltä Iggy. Toivottavasti hän sopeutuu hyökkäysketjuun, jossa puuttuva taito korvataan hanskojen tiputtamisella.

Olen siis luotu tähän kenttään!

Laitetaanpa pelaajakortti kanssa esille

Ikä: 22
Pituus: 180 hujakoilla
Paino: 80+
Kätisyys: right
Ura: Suomen oma Alexander Daigle, huippulupaus isoilla odotuksilla joita ei koskaan lunastettu, kunnes nyt tietenkin. Lätkää pelasin joukkueessa kuusitoista vuotiaaksi kunnes polvi sanoi poks ja NHL jäi haaveeksi. Hyvä niin sillä muuten en olisi täällä mukana. Sen jälkeen muutama vuosi kaukalopalloa ja nyt pari vuotta täysin ilman luistimia. On aika tehdä paluu jäälle.
Vahvuudet: Rightius
Heikkoudet: Pelkkä rightius harvoin riittää.

Eli esikuvani Jarome Iginlan kanssa ei ole muuta yhteistä kuin kätisyys ja se että tämä vuosi on ensimmäinen kerta kun on laadukkaat ketjutoverit.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sovimme valmennettavani kanssa sen, jos hänellä sanoo nivuset niks ja naks, on valmentaja astuva tolppien väliin. Sen jälkeen koutsi Streider saa sanoa että me ollaan hävitty tää peli, ja korkata pullon. Korvaaja on vetreä kuin seipään niellyt salko, rautakankikin häpeää notkeuttaan minun rinnalla!
Toisin sanoen, kehoitamme kaikki Nokkista hoitamaan lämmittelynsä huolella.

Miten tässä vielä käy... :)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Sovimme valmennettavani kanssa sen, jos hänellä sanoo nivuset niks ja naks, on valmentaja astuva tolppien väliin. Sen jälkeen koutsi Streider saa sanoa että me ollaan hävitty tää peli, ja korkata pullon. Korvaaja on vetreä kuin seipään niellyt salko, rautakankikin häpeää notkeuttaan minun rinnalla!
Toisin sanoen, kehoitamme kaikki Nokkista hoitamaan lämmittelynsä huolella.

Miten tässä vielä käy... :)

Kuulostaa lupaavalta. Jos näin tapahtuu ja pyörin "Harlamovina" kentällä, Vanha Len on ottava kaiken valmennusvastuun. Täytyyhän mullakin paikkaaja olla? Mitähän sitä laittais juomapulloon.. Riippuu siitä kulkeeko omalla autolla.
 

PieceOfCake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP
Taitaa mulla vaakakupissa kuitenkin painaa enemmän tuo Etelä-Savon Winter Classic -derby, eli luovutan paikkani ensimmäisellä varasijalla olevalle. Vituttaa kyllä jo nyt, etten pääse tähän ainakin ennalta ajateltuna ikimuistoiseen tapahtumaan, mutta samalla tavalla se kai olisi ottanut päähän jos olisin toisenkin päin päättänyt. Toivottavasti ensi talvena natsaa ajankohdat paremmin, niin pääsee itsekin mukaan :)

HC Andersenin hengessä olen kuitenkin mukana, vaikka toisella puolella Suomea silloin olenkin. Ottakaahan voitto kotiin!
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Nyt kun pelipaikka on varmistunut pistetään pelaajakorttikin näkyviin:

Ikä: 22
Pituus: 175
Paino: 85
Kätisyys: Left
Ura: Vaatimaton, kuitenkin ilman kovin pitkiä taukoja jäällä käynyt liukumassa
Vahvuudet: Orastava takatukka.
Heikkoudet: Mm. luistelu,mailankäsittely,laukaus ja pelisilmä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nii-in, tosin oli huomaavinani että meidän kapteeni B1, otti mv-paidan toiseksi paidaksi. Epäluottamuslause?

No, jos tuo haaveilee jatkosta maalivahtina, on kova kanto kaskettavana jos minut aikoo syrjäyttää ;)
Jos maaliin joutuisinkin, mitä niitä varusteitakaan päälle laittamaan, otan vaan pelkät hanskat ja luotan salamannopeisiin reflekseihin. Muut kiekot ehdin kyllä väistää mitkä ei tule hanskojen paikkeille.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Jokos teillä oli puusilmäkiintiö täynnä? Kuulostaa sen verran legendaariselta tapahtumalta, että voisin karistaa koipallot tuomaripaidasta ja etsiskellä putket ja kypärän kellarin kätköistä.

Taukoa tosin parisen vuotta, mutta niin tuntuu aika monella pelurillakin olevan. FOFA:n harrastesäännöt ja nollatolranssi muuhun kuin hanskauksiin, oliko se niin?

Palalin Englannista eilen, että mahkut meni ehkä ohi. Mutta en ole ainakaan Valkeakoskelta, uskokaa tai älkää, huonompiakin tuomareita löytyy

t. hanu
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Itseasiassa ei ole. Fiftyeight on alustavasti lupautunut tulla tuomariksi, mutta eihän tätä peliä voi yksi tuomari viheltää. Tervetuloa vaan jos kiinnostusta löytyy!

No sitten, jos se vaan 58:lle sopii. Ikäähän meillä on yhteensä
100v ja painoa 200kg, josta suurimmaksi osaksi tosin vastaan minä. Auktoriteetin saa sitten jokainen arvioida itse, mutta juurikin alan tässä harjoitella käsien viemistä lanteille. Toivottavasti VLK:n hallissa on vitun kylmä istua kymppiä!

t. hanu
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Multa muuten löytyy sitten valmiina Tuomarille/tuomareille laput selkään. Valmiiksi painettu mustalle rätille "NUIJA" ja toiseen "PUUSILMÄ" valkoisella.

Nämä voi sitten näppärästi vaikka hakaneuloilla kiinnittää tuomarirotsin selkään.

No sitten, jos se vaan 58:lle sopii. Ikäähän meillä on yhteensä
100v ja painoa 200kg, josta suurimmaksi osaksi tosin vastaan minä. Auktoriteetin saa sitten jokainen arvioida itse, mutta juurikin alan tässä harjoitella käsien viemistä lanteille. Toivottavasti VLK:n hallissa on vitun kylmä istua kymppiä!

t. hanu

Lainaan tota omaa viestiä tohon myös, voin tuoda noi rätit tullessani ja vaikka hakaneulatkin jos haluutte nimet selkään.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tämä tarkoittaa siis sitä, että Twite saalisti paikan Andersen-joukkueesta.
No perkele, hieno homma. Pitää etsiä maila, muut kamat ovat kaukalopalloneiteilyn vuoksi tallessa. Noilla säännöillä ei kai länkiä tarvita, vai?
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen

Joukkueet ovat nyt lopulliset ja ne löytyvät kun seuraatte ylläolevaa linkkiä. Valmennukseen, huoltoon yms. löytyy vielä paikkoja, mutta pelipaitoja ei pysty enää tilaamaan.

Perustan huomenna tilin tapahtumaa varten, ja kerron info-ketjussa tilinumeron ja summan, mikä pelipaidoista maksetaan. Käyn myös poliisiasemalla kyselemässä lupaa sitä junnukeräystä varten - eiköhän poliisit sen luvan anna? - sillä mielestäni se oli hyvä idea.

Nyt on päästy jo helvetin pitkälle tämän tapahtuman kanssa. Hoidetaan se kunnialla loppuun!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös