Jatkoajan virallinen homoketju

  • 880 418
  • 8 125

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hyvät ihmiset, jättäkää nyt Jari ja Marco rauhaan, vai pitaa pahaa he on teille tehnyt?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Hyvät ihmiset, jättäkää nyt Jari ja Marco rauhaan, vai pitaa pahaa he on teille tehnyt?

Tuollainen kaappihomoreissaaminen on omiaan hidastamaan tasa-arvokehitystä, ellei jopa taannuta seksuaalivähemmistöjen asemaa kohti esihistorillista 50-lukua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tuollainen kaappihomoreissaaminen on omiaan hidastamaan tasa-arvokehitystä, ellei jopa taannuta seksuaalivähemmistöjen asemaa kohti esihistorillista 50-lukua.

Ne ei varmaan ajatelleet sitä noin pitkälle. Empaattisina äijinä ne mietti vaan Miedon Juhan tunteita ja siksi lähtivät reissuun ''heteroina''.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ne ei varmaan ajatelleet sitä noin pitkälle. Empaattisina äijinä ne mietti vaan Miedon Juhan tunteita ja siksi lähtivät reissuun ''heteroina''.

Minä puolestani varmaan ajattelen liiankin pitkälle. Kuten tunnettua, lesbofeministisen retoriikan mukaan miesten kanssa makaavat naiset pettävät sukupuolensa. Tarkottaako tämä myös sitä, että miesparit ovat vielä tuplasti pahempia sukupuolipettureita?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minä puolestani varmaan ajattelen liiankin pitkälle. Kuten tunnettua, lesbofeministisen retoriikan mukaan miesten kanssa makaavat naiset pettävät sukupuolensa. Tarkottaako tämä myös sitä, että miesparit ovat vielä tuplasti pahempia sukupuolipettureita?

Sukupuolipetturuuden sijaan voisi katsoa asiaa siltä kantilta, että homoilu on kaikista sovinistisinta hommaa. Kyllä siinä kaikki perinteiset koti, uskonto ja uusi puku -arvot ym. postimyyntivaimojen kuluttajat kalpenee homojen rinnalla, kun niiden maailmassa naisesta ei ole edes niihin yksinkertaisiin arkiaskareisiin. Vähän sama juttu on lepakoilla, mutta toisin päin, eli feminismin kannalta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Boldattu on puhtaasti sinun pahansuopaista (homofobiaa) päättelyä, uutiset eivät väitettä tue.

Jutun otsikko:

Yhteishaastattelussa Jari Sillanpää ja Marco Bjurström: Salamarakkaus Ruotsin-laivalla johti ystävyyteen

Jutusta:

Sillanpää muistaa tilanteen omalla tavallaan. "Mä rakastuin silmittömästi", hän pamauttaa.

Bjurström naurahtaa vieressä vain vähän vaivaantuneena.

"Se on aika kova jätkä tää."

Sillanpää haluaa jatkaa: "Semmosia ihmisiä ei vaan tapaa elämässä monta kertaa. Ne kirkkaansiniset silmät, se energia."

Sitten hän alkaa tivata: "Eks sää rakastanut mua ollenkaan!?"

"Kyllä, ehdottomasti. Kyllähän sitä hullaantui", Bjurström sanoo, mutta tivaaminen jatkuu: "Eks sää rakastunu minuun sillein kuin minä rakastuin sinuun?!"

"Kyllä, kyllä mä ehkä vähän rakastuin", Bjurström myöntää lopulta.

Suhdetta ei koskaan syntynyt – Sillanpään mukaan "se oli lopulta vain illuusiota".

Yhdessä matkustettiin myös New Yorkiin. Suurkaupungista hankittiin materiaalia yhteisiin projekteihin, ihailtiin musikaaleja, herkuteltiin ravintoloissa.

Pidettiin hauskaa, valtavan hauskaa.

Valita vaikka toimittajalle jos juttu on mielestäsi huonosti tehty. Aika jännä että yksittäisestä jutun lukijasta tulee sitten pahansuopainen homofoobikko. Itsehän viittasin tuohon "rakkaustarinana". Mutta tätähän tuo tosisuvaitsevaisuus aina näköjään on.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Siinä Jarza ja Mace vaan kertovat veljellisestä rakkaudestaan. Aikoinaan Lennon ja Macca jutteli toisistaan ihan samanlaisia juttuja toimittajille, kunnes Yoko Ono tuli kuvioihin.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Sukupuolipetturuuden sijaan voisi katsoa asiaa siltä kantilta, että homoilu on kaikista sovinistisinta hommaa. Kyllä siinä kaikki perinteiset koti, uskonto ja uusi puku -arvot ym. postimyyntivaimojen kuluttajat kalpenee homojen rinnalla, kun niiden maailmassa naisesta ei ole edes niihin yksinkertaisiin arkiaskareisiin. Vähän sama juttu on lepakoilla, mutta toisin päin, eli feminismin kannalta.

Tämä alkaa mennä niin monimutkaiseksi, että parempi lähestyä näitä kysymiksi aivan toisesta näkökulmasta. Entä jos laillistettaisiinkin moniavioisuus ja määrätään parisuhteisiin sukupuolikiintiöt? Luovutaisiin siis sittä taantumuksellisesta ajatuksesta, että tasa-arvo antaa oikeuksia. tuottaa iloa ja muuta hölynpölyä, vaan lähdetäänkin tasoittamaan peliä ratkaisulla, joka ei ole kenellekään mieluinen. Ei myöskään polyamoristeille, joiden ihanan erilainen elämäntapa tulisi näin vesitettyä tavistouhuksi. Suomi on tasa-arvoinen ja kaikkia vituttaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tämä alkaa mennä niin monimutkaiseksi, että parempi lähestyä näitä kysymiksi aivan toisesta näkökulmasta. Entä jos laillistettaisiinkin moniavioisuus ja määrätään parisuhteisiin sukupuolikiintiöt? Luovutaisiin siis sittä taantumuksellisesta ajatuksesta, että tasa-arvo antaa oikeuksia. tuottaa iloa ja muuta hölynpölyä, vaan lähdetäänkin tasoittamaan peliä ratkaisulla, joka ei ole kenellekään mieluinen. Ei myöskään polyamoristeille, joiden ihanan erilainen elämäntapa tulisi näin vesitettyä tavistouhuksi. Suomi on tasa-arvoinen ja kaikkia vituttaa.

Kyllä minä pystyn tuossa mallissa näkemään mahdollisuuksia. Suotavaa olisi myös, että moniavioisuuden lain lisäksi tehtäisiin myös naisista oikeasti asevelvollisia vankeusrangaistuksen uhalla, niin korjautuisi sekin epäkohta samalla.

Jos se säädös menisi vaikka 4+4 -mallilla, niin kahdeksan ihmisen häihin laittama potti on aina suurempi kuin pariskunnan, joka meinaa sitä, että talous kasvaisi ja ennen kaikkea hääjuhlissa olisi enemmän ilmaista viinaa tarjolla. Olisihan sitä seremoniaa varmaan muutenkin hauska katsella, kun siinä huidottaisiin vähän joka suuntaan sellaisella Härkönen & Vilenius -tyylillä. Sitten vielä varmaan maistraattien konttorirotta-osasto työllistäisi myös ihmisiä paremmin, kun paperityöt olisi niin paljon monimutkaisempia, että ei niistä nykykokoonpanolla selviäisi.
 

Baldrick

Jäsen
Sukupuolipetturuuden sijaan voisi katsoa asiaa siltä kantilta, että homoilu on kaikista sovinistisinta hommaa. Kyllä siinä kaikki perinteiset koti, uskonto ja uusi puku -arvot ym. postimyyntivaimojen kuluttajat kalpenee homojen rinnalla, kun niiden maailmassa naisesta ei ole edes niihin yksinkertaisiin arkiaskareisiin. Vähän sama juttu on lepakoilla, mutta toisin päin, eli feminismin kannalta.

Jim Jeffries kumoaa tuon sukupuolipetturuuden helposti, mutta pitää silti huolen, ettei miehen asema ole pääsemässä syrjäytetyksi:

"I would love to be gay, I'll tell you why. Because I'm a man's man. I like men, men like me, we like each other. I hate women, women hate me, we hate each other. The only reason I couldn't be gay is, 'cos I could never fuck a man. 'Cos I could never fuck something that I respect."
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jim Jeffries kumoaa tuon sukupuolipetturuuden helposti, mutta pitää silti huolen, ettei miehen asema ole pääsemässä syrjäytetyksi:

"I would love to be gay, I'll tell you why. Because I'm a man's man. I like men, men like me, we like each other. I hate women, women hate me, we hate each other. The only reason I couldn't be gay is, 'cos I could never fuck a man. 'Cos I could never fuck something that I respect."

Sanakikkailua eli tyypillistä nykyhymistelyä näissä.

Todellisuudessa, miksi naista maistanut hetero vaihtaisi miehiin.
Olen toki eri mieltä muutenkin, naiset on kyllä mielenkiintoisempia.

Tottakai ne naiset vihaa jos et kunnioita niitä, minkä JJ tuossa myönsi.
 

Baldrick

Jäsen
Sanakikkailua eli tyypillistä nykyhymistelyä näissä.

Todellisuudessa, miksi naista maistanut hetero vaihtaisi miehiin.
Olen toki eri mieltä muutenkin, naiset on kyllä mielenkiintoisempia.

Tottakai ne naiset vihaa jos et kunnioita niitä, minkä JJ tuossa myönsi.

Niin, kyseessähän on tosiaan standup-koomikko, joten en ihan kirjaimellisesti lähtisi näitä analysoimaan.
 
Suosikkijoukkue
KK
Kaveri laittoi hyvän linkin eilen. Novalla ollut ihan asiallinen vieras huhtikuussa ja jonkin verran oppinut myös. Evoluutiopsykologian dosentti Markus J. Rantalalta löytyy tohtorin tutkinnot niin psykologian kuin biologiankin puolelta eikä meriitit niihin jää. Jutussa käydään käsitellään laajasti homoutta ja muitakin syitä ihmisten seksuaaliseen käyttäytymiseen. Juttu on pitkä, mutta suosittelen kuuntelemaan koko setin. Jos kuitenkin haluat kuunnella vain homoudesta niin kannattaa kelata aikaan 21 minuuttia, mutta edelleenkin suosittelen kuuntelemaan koko jutun. Pointti on kuitenkin se, että yksi geeni ja kohdunaikainen testosteronitaso sekä "kohdun kunto" määrittää tuleeko ihmisestä homo.


En ymmärrä, miksi tuon podcastin otsikko on noin päin helvettiä. En olisi kuunnellut haastattelua, jos en olisi tiennyt sisältöä.

Miehet ihastuvat naisia helpommin ensisilmäyksellä - Radio Nova

Markus J. Rantala – Wikipedia
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Pointti on kuitenkin se, että yksi geeni ja kohdunaikainen testosteronitaso sekä "kohdun kunto" määrittää tuleeko ihmisestä homo.

Tässähän tietenkin puhutaan keskiarvoista ja todennäköisyyksistä joten sillä tavalla ei voi "vetää hernettä nenään" "empiiristen kokemusten" perusteella. Mutta kun nyt puhutaan taas siitä, että pojilla, joilla olisi paljon vanhempia sisaruksia olisi todennäköisemmin matalammat testosteronitasot ja sitä kautta suurempi mahdollisuus homouteen niin näin yksinkertaistahan tämä ei tietenkään ole.

Itse olen vanhin lapsi, molemmat pitkäaikaisista existäni ovat perheensä vanhimpia poikia ja monilla tuntemistani homoista on korkeintaan yksi vanhempi sisko tai veli. Yllättäen itse asiassa juuri nyt ei tule mieleen yhtään homoa suurperheen lasta, jolla olisi edes kaksi vanhempaa sisarusta (pl. yksi perhe jossa viidestä pojasta kolme on homoja).

En toki halua yhtään epäillä, etteikö testosteronin määrällä olisi asian kanssa jotain tekemistä (kuulostaa itse asiassa melko järkevältä), mutta en ehkä kuitenkaan ihan niele väitettä siitä, että nuoremmilla sisaruksilla olisi jotenkin selkeästi suurempi todennäköisyys homouteen.
 
Suosikkijoukkue
KK
Tässähän tietenkin puhutaan keskiarvoista ja todennäköisyyksistä joten sillä tavalla ei voi "vetää hernettä nenään" "empiiristen kokemusten" perusteella. Mutta kun nyt puhutaan taas siitä, että pojilla, joilla olisi paljon vanhempia sisaruksia olisi todennäköisemmin matalammat testosteronitasot ja sitä kautta suurempi mahdollisuus homouteen niin näin yksinkertaistahan tämä ei tietenkään ole.
Muista myös se yksi geeni.
Itse olen vanhin lapsi, molemmat pitkäaikaisista existäni ovat perheensä vanhimpia poikia ja monilla tuntemistani homoista on korkeintaan yksi vanhempi sisko tai veli. Yllättäen itse asiassa juuri nyt ei tule mieleen yhtään homoa suurperheen lasta, jolla olisi edes kaksi vanhempaa sisarusta (pl. yksi perhe jossa viidestä pojasta kolme on homoja).
Muista se yksi geeni.
En toki halua yhtään epäillä, etteikö testosteronin määrällä olisi asian kanssa jotain tekemistä (kuulostaa itse asiassa melko järkevältä), mutta en ehkä kuitenkaan ihan niele väitettä siitä, että nuoremmilla sisaruksilla olisi jotenkin selkeästi suurempi todennäköisyys homouteen.
Tilastollisesti asia näin on. Testosteronin määrä ja kohdun kunto. Muista myös, että moni homo on kaapissa.
 
Suosikkijoukkue
KK

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Antti Holma oli viikolla Radio Novan 7 Oikein- ohjelmassa. Ivan Puopolo heitti täkyn, kuinka joku kansainvälinen lehti oli rankannut joitain aikoja sitten Helsingin yhdeksi maailman parhaimmista homokaupungeista. Tähän Holma loihe lausuman, että se oli ehkä, 10 vuotta sitten. Nyt tunnelma on muuttunut, kiristynyt kaiken vastaiseksi. 10 vuotta sitten Suomi olisi ollut avoimempi ja helpompi paikka vähemmistöille hengittää. On lähdössä Lontooseen, osaks sen takia että pitää kaupungista, mutta ihan vakavalla äänensävyllä toteaa, että isoksi osaksi sen takia koska haluaa pois tästä ilmapiiristä. Kokee että pinnan alla kytee hirveä viha ja ahdistus, ehkä osaksi taloudellisen tilanteen laukaisemana.

Tuli vaan mieleen, että kun vuosikymmenet on toitotettu kuinka suomalaisten täytyy avautua ja näyttää tunteensa...oon kääntynyt sille kannalla, että parempi kun ei näytettäisi. Olemmehan metsäläisiä. Parempi kun ollaan hiljaa, reagoidaan hämillään mutta pidättäytyvästi muuttuvaan maailmaan, ollaan pinnallisesti kohteliaita ja puretaan asiat sitten juoruilemalla selän takana. Näin säilyy ilmapiiri vähemmän ahdistavana.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
35 NHL-pelaajalta kysyttiin hyväksyisivätkö he homon joukkuekaveriksi, 34 vastasi myöntävästi.
Poll: 97 per cent of NHLers would accept gay teammate - Sportsnet.ca
Helppohan se on sanoa, kun homoja ei jääkiekossa ole. Jos Juhani Tammiseen uskomme.

Mielipiteet olivat tietysti positiivisia, koska niiden julkistaminen ehkä muokkaa jääkiekkoa seuraavien ihmisten ajatuksia. Toisaalta mitä muuta tuollaiseen kysymykseen nykyajan mediasuhteisiin opetettu NHL-pelaaja vastaisi, ajattelee hän itse asiasta sitten mitä tahansa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
35 NHL-pelaajalta kysyttiin hyväksyisivätkö he homon joukkuekaveriksi, 34 vastasi myöntävästi.
Poll: 97 per cent of NHLers would accept gay teammate - Sportsnet.ca

Käsitinkö nyt oikein, että asiaa kysyttiin todellakin vain 35 pelaajalta? Kysymyksiä oli siis paljon muitakin, mutta eihän tällainen otanta ole mistään kotoisin. Pelaajiahan on oikeasti satoja, ellei määrä mene tuhansien puolelle.

Sinänsä tuo tulos on hyvä, mutta todellisen tilanteen kertoo se, miten moni NHL-pelaaja on uskaltanut tulla ulos kaapista. Futiksessakaan näitä ei paljon ole.
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Käsitinkö nyt oikein, että asiaa kysyttiin todellakin vain 35 pelaajalta? Kysymyksiä oli siis paljon muitakin, mutta eihän tällainen otanta ole mistään kotoisin. Pelaajiahan on oikeasti satoja, ellei määrä mene tuhansien puolelle.

Sinänsä tuo tulos on hyvä, mutta todellisen tilanteen kertoo se, miten moni NHL-pelaaja on uskaltanut tulla ulos kaapista. Futiksessakaan näitä ei paljon ole.

Kysyttiin todellakin vain 35 pelaajalta. En usko, että oli tarkoituskaan olla mikään kunnon otanta. Kysymyksessä oli kai aikalailla vaan lehden keksimä hömppäkysely, jossa kysyttiin mm. myös kuinka monta maalia Phil Kessel tulee tekemään tällä kaudella.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Okei, näin arvelinkin. Tuon kyselyn voisi tehdä kyllä ihan kunnon otannallakin. Ja nimettömänä, jotta oikeat mielipiteet tulevat esiin.

Phil Kesselin maaliveikkaukset voi kyllä tehdä pienemmälläkin otannalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös