Jatkoajan virallinen homoketju

  • 881 599
  • 8 125

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ihmettelen:

Miksi ensisijaisesti äärioikeistolaiset ovat niin täynnä pyhää vihaa homojen avioliittoa vastan? Luulisi asian olevan aivan päinvastoin. Todella hyvä mahdollisuus tehdä hilloa uusilla häävirityksillä.

Minä olen puolestani ihmetellyt, mikä se on se mystinen suomalailainen äärioikeisto, josta kommunistit höyryävät. Nyt se selvisi - Helluntailaiset.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä olen puolestani ihmetellyt, mikä se on se mystinen suomalailainen äärioikeisto, josta kommunistit höyryävät.

No mutta, nehän ovat näitä mustapaitalahtarifasisteja jotka sylki vaahdossa tykittävät vihaviestejä ateistimokuttajaviherkommareista.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Minä olen puolestani ihmetellyt, mikä se on se mystinen suomalailainen äärioikeisto, josta kommunistit höyryävät. Nyt se selvisi - Helluntailaiset.

Minä olen puolestani ihmetellyt keitä ovat ne mystiset kommunistit joista jatkoajan persut ja ÄIJJÄT höyryävät. Ei ole selvinnyt vielä, joten jatkan selvittelyä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Minä olen puolestani ihmetellyt keitä ovat ne mystiset kommunistit joista jatkoajan persut ja ÄIJJÄT höyryävät. Ei ole selvinnyt vielä, joten jatkan selvittelyä.

Saattaa liittyä Vasemistoliittoon. Sehän on neljän kommunistisen puolueen tai järjestön rakkauden hedelmä, joka ensitöikseen ilmoitti, ettei sillä ole mitään tekimistä kommunismin kanssa. Siitä se suomalainen takinkääntökulttuuri sitten lähti..
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kyllähän nuo ovat jo siltä osin tapetilla, että Suomen translaki laahaa muiden maiden perässä ja Suomi on saanut asiasta mm. Amnesty Internationalilta huomautuksia. Nyt sukupuolta vaihtavien on mm. suostuttava pakkosterilisaatioon, eikä itsemääräämisoikeutta juridiseen sukupuoleen ole.

Kannanotto: Transihmisten ihmisoikeudet toteutettava – translaki uudistettava | Trasek ry

Noh, kukaan ei ole täällä puhunut "hännän huipuista", mutta ei se kyseisistä laeista tee yhtään vähemmän syrjiviä. Suomea tässä asiassa edistyneempiä valtioita on runsaasti.

Meinasi unohtua aivan kokonaan...

"Asiassa edistyneempien valtioiden" lyhyen listan keulilla on kaksi vahvasti katolilaista valtiota. Malta, jonka väestöstä 98% kuuluu tähän homofobiseen uskontokuntaan ja Argentiina, jossa saman suuntauksen piiriin kuuluu 75% kansalaisista ja samaisen kirkon vahvaa asemaa kuvaa hyvin se, että vuoteen 1994 asti maan perustuslakiin oli rustattuna pykälä, jonka mukaan presidentiksi kelpasi vain katolilainen. Muutenkin mielenkiintoinen maa tämä etelä-amerikkalainen suvaitsevaisuuden tyyssija. Sen pääkaupungissahan on, paitsi maanosan suurin juutalaisyhteisö, myös maanosan suurin moskeija.

Jotenkin olisi voinut kuvitella, että etujoukoissa kulkevat maat olisivat niitä, joissa vannottiin puoli vuosisataa vapauden, veljeyden ja tasa-arvon nimeen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Uskovaiset ja muut urpot muuten vastustavat samaa sukupuolta olevien parien adoptio-oikeutta, koska he tietävät, että homo- ja lesboparien lapsilla on hauskempaa, kuin heterolapsilla keskimäärin. Tajusin tämän tänään. Suomihan on "itku pitkästä ilosta"-yhteiskunta.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskovaiset ja muut urpot muuten vastustavat samaa sukupuolta olevien parien adoptio-oikeutta, koska he tietävät, että homo- ja lesboparien lapsilla on hauskempaa, kuin heterolapsilla keskimäärin. Tajusin tämän tänään. Suomihan on "itku pitkästä ilosta"-yhteiskunta.

Vasurit eivät ole ilmeisesti vielä tajunneet tätä, muuten vastustaisivat varmasti. Siis, koska toisilla on kivempaa kuin toisilla...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Uskallan väittää, että monet homojen avio-oikeutta vastustavat ovat olleet sitä vastaan vain siksi, että asia on heille vieras, mutta ovat kääntyneet asian kannattajiksi viimeistään siinä vaiheessa, kun he ovat huomanneet vastustajien argumentoinnin olevan yhtä heikkoa kuin näiden lakialoitteen tehneiden helluntalaisten puheet.

Kaikki kunnia erilaisille uskonnollisille näkemyksille, mutta kaikkien uskovaisten pitäisi ymmärtää, miten keskeneräinen maailma olisi, jos kaikki yhteiskunnan rakenteet perustuisivat uskovaisten Raamattu-näkemyksillä. Nämä puheet lasten oikeudesta isään ja äitiin on siitä erikoista, että jos ilman keskustelua homoista, ei uskovaisilla olisi minkäänlaista kiinnostusta ateistien tapaan viettää elämäänsä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tarkoitin tällä sellaista elämäntapaa, mikä on uskovaisten mielestä syntistä. Päihteitä, esiaviollista seksiä ja muuta mukavaa.

Helpottava uutinen. Olen elänyt ateisitisesti oikein.

Onko mitään käsitystä kuinka paljon tällaisia tiukkiksia tallailee Suomen toreilla ja turuilla?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Notkutaan netissä kyselemässä muilta miksi nämä kommarisuvakkiateistit eivät kritisoineet islamia edellisessä viestissään?

Höpsis, olen ateisti, mutta kommaria minusta ei saa tekemälläkään. Suvaitsevainen minä kyllä olen, mutta en vasemmistolaisesti valikoiva sellainen.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nämä puheet lasten oikeudesta isään ja äitiin on siitä erikoista, että jos ilman keskustelua homoista, ei uskovaisilla olisi minkäänlaista kiinnostusta ateistien tapaan viettää elämäänsä.

En ole havainnut mitään erityistä kiinnostusta ateistien elämäntapaan. Vai onko sinulla jokin uusi määritelmä ateistille?

Ainakin nämä "ateistit" rajoittavat sananvapautta. Eräässä kaupungissa täytyi laskea "Kaksi äitiä ei korvaa isää" -banderollit alas, sillä ne olivat kuulemma loukkaavia. Kehtaavat vielä väittää olevansa suvaitsevaisia. Hyh.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nämä puheet lasten oikeudesta isään ja äitiin on siitä erikoista, että jos ilman keskustelua homoista, ei uskovaisilla olisi minkäänlaista kiinnostusta ateistien tapaan viettää elämäänsä.

Ja tämä "oikeus isään ja äitiin" on kaiken kukkuraksi vielä sukupuolineutraalin avioliiton vastustajien omaksi keppihevosekseen vääntämä juttu, joka vääristelee lapsen oikeuksia.

Lainaus esimerkiksi valetieteilijä Tapio Puolimatkan blogista:

Sukupuolineutraali avioliittolaki määrittelee lapsen normaalitilaksi sen, että hän kasvaa irrallaan joko biologisesta isästään ja äidistään. Tämä on YK:n lapsen oikeuksien sopimuksen vastaista, jonka mukaan lapsella on ”oikeus tuntea vanhempansa ja olla heidän hoidettavanaan”. Sopimuksen sananmuoto viittaa biologisiin vanhempiin, koska sosiaaliset vanhempansa lapsi tietysti tuntee aina.

YK:n lapsen oikeuksien sopimus soveltaa YK:n ihmisoikeuksien julistusta lasten maailmaan. Tämän sopimuksen mukaan oikeus tuntea biologiset vanhempansa ja kasvaa heidän hoidossaan on lapsen ihmisoikeus. Koska sukupuolineutraali avioliittolaki määrittelee lapsen normaalitilaksi sen, että hänet on erotettu joko isästään ja äidistään, se loukkaa tätä lapsen perusoikeutta poistaessaan luonnollisen vanhemmuuden laista.

Lainauksia YK:n lapsen oikeuksien sopimuksesta:

Lapsi on rekisteröitävä heti syntymänsä jälkeen, ja hänellä on syntymästään lähtien oikeus nimeen ja kan- salaisuuteen sekä mikäli mahdollista, oikeus tuntea vanhempansa ja olla heidän hoidettavanaan.
****
Sopimusvaltiot takaavat, ettei lasta eroteta vanhemmistaan heidän tahtonsa vastaisesti paitsi, kun toimivaltaiset viranomaiset, joiden päätökset voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittaviksi, toteavat soveltuvien lakien ja menettelytapojen mukaisesti sen olevan lapsen edun mukaista. Tällainen päätös saattaa olla tarpeellinen erityistapauksessa, kuten lapsen vanhempien pahoinpidellessä tai laiminlyödessä lasta tai kun vanhemmat asuvat erillään ja on tehtävä päätös lapsen asuinpaikasta.
****
Sopimusvaltiot pyrkivät parhaansa mukaan takaamaan sen periaatteen tunnustamisen, että vanhemmat vas- taavat yhteisesti lapsen kasvatuksesta ja kehityksestä. Vanhemmilla tai tapauksesta riippuen laillisilla huoltajilla ja holhoojilla on ensisijainen vastuu lapsen kasvatuksesta ja kehityksestä. Lapsen edun on määrättävä heidän toimintansa.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin nämä "ateistit" rajoittavat sananvapautta. Eräässä kaupungissa täytyi laskea "Kaksi äitiä ei korvaa isää" -banderollit alas, sillä ne olivat kuulemma loukkaavia. Kehtaavat vielä väittää olevansa suvaitsevaisia. Hyh.
Kerro toki tarkemmin. Kuka käski laskemaan banderollin ja mistä?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.

Aha? Siis kokolailla saman verran mitä muslimeja on Suomessa. Kai tuollaisia tiukkapipoja nyt kristityistäkiin löytyy, ettei tämä jutustelu nyt pelkäksi islamofobisen propagadan julistamiseksi mene?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ihan vaan tiedoksi, sulla on ongelma luetunymmärtämisessä, mikä heijastuu ikävästi myös sun kirjoituksiisi.

Näinkö nopeasti sinä nujerruit tällä kertaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös