Jatkoajan virallinen homoketju

  • 881 132
  • 8 125

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
»Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.»
(3. Mooseksen kirja 20:13)

Kun näin etevänä lainaat raamattua, niin kerroppa vielä meille uuden ja vanhan liiton erot.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Täytyy se nyt todeta, ettei tämä homohääpelleily oikeastaan enää niinkään kiinnosta. Pääsin jo onnellisesti naimisiin maassa, joka tunnustaa yhden ainoan avioliiton naiseni ollessa samaa mieltä. Tietysti se on hölmöä, että parin vuoden päästä Suomessa minua voidaan tuon ominaisuuden takia luulla homoksi (eikä edes lapsen saaminen tuota voisi muuttaa!), mutta minkäs teet - maassa maan tavalla, tuulimyllyt jne.

Kiitos asiallisesta vastauksesta kysymyksiini. Onnea avioliittosi johdosta. Suomessa muuten aletaan vihkiä homoja avioliittoon vasta maaliskuussa 2017 joten olisit hyvin voinut mennä naimisiin tääläkin.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyi vittu kun sylettää, että kaikenlainen helvetin paskasakki voi kusisilla vehkeillään tehdä lapsia kaltoinkohdeltavaksi, mutta sitten nais- ja miesparien adoptio-oikeus on joillekin punaniskoille kamala asia.

On se evoluutio ollut paska prosessi tosiaan, kun on moista suonut, muttei ole kuitenkaan antanut nais- ja miespareille mahdollisuutta jälkeläisten hankkimiseen.

Vääryyden voisi tosiaan korjata mainitsemillasi seikoilla. Veikkaisin muuten, että lapsilisät poistamalla tällaiset tapaukset ja huostaanotot vähenisivät. Veikkailen siis vain. On tietysti totta, että roskasakki ei osaa ajatella rationaalisesti, eivätkä tajua ilman lapsilisääkään, että "eihän meillä ole varaa hankkia lapsia".
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
»Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.»
(3. Mooseksen kirja 20:13)
Voisiko joku teistä Jatkoajan Raamatun asiantuntijoista kertoa, että pitääkö paikkansa erään tyttöystäväni 40 vuotta sitten esittämä Raamatun siteeraus jonka mukaan "mies joka ei kiimaista naista tyydytä, on tuhon oma". Tuli yhtäkkiä mieleen, että onko minua kuitenkin kusetettu. Turhaanko olen uskonnollisin motiivein parhaani pannen yrittänyt viimeiset 40 vuotta välttää tuhoani.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
En viitsi tänne homoketjuun sekoittaa kiimaisia naisia, mutta muistutan Klosea ja muitakin, että nainen farkuissa ja t-paidassa on homoon verrattava iljetys. (5. Moos. 22:5 "Nainen ei saa pitää yllään mitään miehen asuun kuuluvaa, [---]. Jokainen, joka niin tekee, on iljetys Herralle, teidän Jumalallenne.)

Löytyisihän Raamatusta paljon muutakin mukavaa: älä käytä vaatteissa sekoitekuituja, älä tatuoi, naiset ovat kuukautisten aikana saastaisia ja saastuttavat kaiken minkä koskevat jne. Aikansa kirja, aikansa kuva.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos @Barnes vaalienjärjestäjänä siitä, että aikataulu oli näinkin kireä. Alkaa nimittäin olla jo pieniä uupumisen merkkejä ankaran vaalikampanjoinnin ansiosta. Mutta vielä yksi julkaisematon flaijeri löytyi pöytälaatikosta.

Minulle kelpaa kaikki! Äänet siis.

Halihali ja pus pus!
 

Liitteet

  • sowhat.jpg
    sowhat.jpg
    19,6 KB · kertaa luettu: 319
Suosikkijoukkue
KK
Lasten hankintaa varten pitäisi suorittaa jonkunlainen "ajokortti" tai tutkinto. Sama pätee myös lemmikkien ottamiseen. Luvattomat lapset pakkokeinoin valtiolle. Hyi vittu kun sylettää, että kaikenlainen helvetin paskasakki voi kusisilla vehkeillään tehdä lapsia kaltoinkohdeltavaksi, mutta sitten nais- ja miesparien adoptio-oikeus on joillekin punaniskoille kamala asia. Änkyräasenne voittaa terveen järjen.
Miten ihmeessä sitten ajokortin saaneet ihmiset ajavat ylinopeutta tai päihteiden vaikutuksen alaisena. Olen minäkin täysi sekopää, mutta silti päässyt intin ja duunien pällitesteistä läpi leikiten. Ihminen kun osaa esittää tilanteen tullen hyvinkin normaalia, mutta tilanne saattaa joskus viedä käsittämättömiin ratkaisuihin. Eli en kyllä ole tuossa lapsiajokortissa kanssasi samaa mieltä vaikka kaikille sitä lasta tosissaan ei pitäisi antaa. Myöskin "inssi" voi käyttää päätäntävaltaa suhteettoman raaasti

Tuo juuri! Ne homoparit ketkä lasta adoptiolla hakee on varmasti parempia vanhempia kuin nistipari joka vahinkopennun saatuaan käyttää lapsilisät spiidiin. Onhan noita tarinoita, mutta harvemmin lukee homoparien tappaneen perheensä ja sitten itsensä tai muuta yhtä karmeaa, mitä nyt heteroperheistä saa lukea vuodesta toiseen.

HEI! PRIDE ALKOI JA LAUANTAINA SITTEN KAIKKI KULKUEESEEN

itse en tosin pääse, koska kaverin häät. Heteropari kysessä.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa varmaa olemaan viimeisiä Pride-kulkueita Suomessa, jos laki homoparien avioliitto-oikeudesta saadaan täytäntöön.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Viitenä viime vuonna olen kulkueessa vähintään 100 metriä mennyt mukana ja aina mennyt puisto pickiin siintä. Yleensä Forumin kulmalta tai Lasipalatsin edestä.

Eikä minulla ollut tarkoitus tarttua muuhun kuin noihin hyvin kuvaaviin sanavalintoihisi. Kun siis toisinaan seksuaalivähemmistöjen asiat ponnistavat pinnalle ja muka ymmärtäjät kaivautuvat koloistaan puhumaan suurella volumella ja tekemään mahdollisimman vähän.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tutkijat yksimielisiä: Homojen kasvattamat lapset eivät eroa heteroperheiden lapsista

Coloradon yliopistossa tehdyssä tutkimusanalyysissä käytiin läpi 19 000 asiasta kirjoitettua tutkimusta ja artikkelia.

Tutkijat ovat yksimielisiä siitä, että samaa sukupuolta olevien vanhempien kasvattamat lapset ovat aivan samanlaisia kuin niin sanotuissa perinteisissä perheissä kasvaneet lapset, kertoo tuore tutkimus. Yhdysvaltalaisessa Coloradon yliopistossa tehdyn tutkimusanalyysin mukaan homoparien, heteroparien ja yksinhuoltajien kasvattamien lasten väliltä ei ole tutkimuksissa löydetty eroja sen paremmin käyttäytymisessä kuin koulumenestyksessäkään. Myöskään mitään psykologisia eroja ei ole havaittu.

Tutkijat yksimielisiä: Homojen kasvattamat lapset eivät eroa heteroperheiden lapsista | Yle Uutiset | yle.fi

Siis tutkittu ja analysoitu tutkimuksia ja muiden tutkijoiden mielipiteitä?
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Siis tutkittu ja analysoitu tutkimuksia ja muiden tutkijoiden mielipiteitä?
Kyseessä on meta-analyysi. En ole perehtynyt tuohon tutkimukseen, mutta yleensä meta-analyysejä pidetään luotettavimpana tiedon lähteenä juurikin siksi, että niissä on valtava määrä tietoa tutkimuksista, joiden metodit kohtaavat tietyt ennalta määrätyt laatukriteerit. Esimerkiksi lääketieteessä uudet hoidot ym. lyövät itsensä lopullisesti läpi kun ne on validoitu meta-analyysissä. Yksittäinen tutkimus, oli se sitten kuinka hyvä vain, ei siihen riitä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tutkijat yksimielisiä: Homojen kasvattamat lapset eivät eroa heteroperheiden lapsista

Tuohan ei nyt mitenkään voi pitää paikkaansa. Tutkimuksessa ei käsitelty ollenkaan mm. seuraavia asioita:

- Homovanhempien lapsia kiusataan
- Lapsi kasvaa kieroon kun näkee isin ja isin panemassa toisiaan kun tulee koulusta kotiin (Lapsestahan tulee täysin normaali kun näkee isin ja äidin panemassa toisiaan kun tulee koulusta kotiin)
- Homot on ällöttäviä
- Karvanen paskanen perse on inhottava
- Venäjä ei enää luovuta lapsia suomeen adoptoitavaksi
- Pedofiilien oikeudet
- Rakastamansa hauveli
- Jumala meitä armahtakoon

Joo, leikki sikseen..

Joku muuten veikkaili, että nämä Pride kulkueet ovat hiipumaan päin kun homot saavat mennä naimisiin keskenään. Itse veikkaan kyllä, että noita kulkueita nähdään vielä jonkin aikaa. Siinä vaiheessa kun esim. (mies)jääkiekkoilija voi kertoa iltapuluille, että kesälomasuunnitelmiin kuuluu mökkeily miesystävän kanssa eikä kukaan kohota kulmakarvojaan, niin alkaa pride kulkueetkin loppua. Tähän en ihan vähään aikaan usko.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mitä siitäkin tulisi, jos Suomessa järjestettäisiin oikea ylpeyskulkue? Saati Yhdysvalloissa? Itää ei tarvitse mainitakaan, sillä siitä seuraisi kolmas maailmansota.

MMA-piirit olisivat ainakin shokissa, kun erinäisiä pride-otteluita on järjestetty aikanaan.
 
Suosikkijoukkue
KK
Joku muuten veikkaili, että nämä Pride kulkueet ovat hiipumaan päin kun homot saavat mennä naimisiin keskenään. Itse veikkaan kyllä, että noita kulkueita nähdään vielä jonkin aikaa. Siinä vaiheessa kun esim. (mies)jääkiekkoilija voi kertoa iltapuluille, että kesälomasuunnitelmiin kuuluu mökkeily miesystävän kanssa eikä kukaan kohota kulmakarvojaan, niin alkaa pride kulkueetkin loppua. Tähän en ihan vähään aikaan usko.
Paska puhetta. Pride ei ole mikään homokulkue, vaan ajaa seksuaalivähemmistöjen asiaa. Homojen lisäksi tähän kuuluu esim transseksuaalit. Esim Suomessa on hyvin vaikea muuttaa itseään miehestä naiseksi vaikka kaikki leikkaukset ovat tehtyjä alapäästä yläpäähän. Myös heidän huomioon ottaminen on Priden alla. Toisekseen kuulin hieman vastaavaa, mutta siinä vaiheessa kun kaikki ovat tyytyväisiä, sanoi se joku, että silloin Pride voi vain olla hyvöt bileet, mitä se on jo nyt.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse veikkaan kyllä, että noita kulkueita nähdään vielä jonkin aikaa. Siinä vaiheessa kun esim. (mies)jääkiekkoilija voi kertoa iltapuluille, että kesälomasuunnitelmiin kuuluu mökkeily miesystävän kanssa eikä kukaan kohota kulmakarvojaan, niin alkaa pride kulkueetkin loppua. Tähän en ihan vähään aikaan usko.

Olen samaa mieltä. Aikataulu riippuu kuitenkin paljon siitä, että kenen kulmakarvoja katsotaan. Jos katsotaan valkoisen lihaasyövän heteromiehen kulmakarvoja, veikkaan, että ne eivät reagoi moisiin uutisiin enää esim. 40 vuoden päästä (ihan mutulla heitetty tämä luku, mutta oikea suuruusluokka). Sen sijaan, jos jos zoomaamme esimerkiksi lähi-itään, veikkaan, että Pride-kulkue elää ja voi hyvin vielä pitkään.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Yhdysvaltojen korkein oikeus on todennut homoavioliitot perustuslailliseksi oikeudeksi. Tämä tarkoittaa nyt sitä, että eräs palstan nimimerkki ei voi matkustaa edes Texasiin ilman, että hänen homoutensa paljastuu.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pride ei ole mikään homokulkue, vaan ajaa seksuaalivähemmistöjen asiaa.
Asia on juuri näin. Pridessa on edustettuna mm. kaikista seksuaalisen poikkeavuuden lajeista käsittämättömin: aseksuaalisuus (wikipedia)!

Minun on paljon helpompi ymmärtää ihmistä, joka kiinnostuu edes jostain (vaikka itse en olisikaan samoilla linjoilla), kuin sellaista joka ei kiinnostu mistään. Kai aseksuaalisuuskin on raamatun mukaan kiellettyä, koska se johtaa siihen, että ei lisäännytä eikä täytetä maata...
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
HEI! PRIDE ALKOI JA LAUANTAINA SITTEN KAIKKI KULKUEESEEN

Tulisin jos Helsingissä tai sen lähistöllä asuisin.

Jos on sinut seksuaalisuutensa kanssa, ei pitäisi homoja pelätä. ;)

Vakavasti ottaen, en uskonut että USA hyväksyisi homoavioliitot ennen Suomea (tosin en usko, että lakia tullaan juuri toteuttamaan ns. redeneck-osavaltiossa). Onneksi saatin laki jo laki alulle täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös