Olen tuonut keskusteluun mukaan muutkin seksuaaliset mieltymykset, koska homoliittojen puolustajat ovat perustelleet asiaansa täysin epäloogisesti jollain ihmisten välisellä tasa-arvolla. Olen kysynyt, että miten muka ihmisten välinen tasa-arvo toteutuu sallimalla kaikista mahdollisista ei-normaaleista seksuaalisista mieletymyksistä lisäoikeuksia vain ja ainoastaan homoseksuaaleille? Kukaan, ei kukaan ole vielä pystynyt tähän vastaamaan, ja silti sitä tasa-arvoa jaksetaan kuitenkin jauhaa. Ja sitten suututaan, kun aina silloin tällöin muistutan että ei tämä lisää seksuaalisten mieletymysten tasa-arvoa mitenkään, vaan päinvastoin eriarvoistaa niitä entisestään sallimalla yhdelle marginaalille lisä oikeuksia ja unohtamalla kaikki muut marginaalit. Mitä tasa-arvoa se sellainen on?
No niin. Linkitit itse tänne
tämän linkin wikipediasta. Listan seksuaalisista suuntautumisista. Sen listan, siis jonka sinä linkitit tänne, mukaan seksuaalisia suuntauksia on nämä:
Mies tuntee seksuaalista halua naiseen.
Mies tuntee seksuaalista halua mieheen.
Mies tuntee seksuaalista halua mieheen tai naiseen
Mies tuntee seksuaalista halua transsukupuoliseen henkilöön.
Nainen tuntee seksuaalista halua naiseen.
Nainen tuntee seksuaalista halua mieheen.
Nainen tuntee seksuaalista halua naiseen tai mieheen.
Nainen tuntee seksuaalista halua transsukupuoliseen henkilöön.
A-seksuaalinen henkilö ei koe seksuaalista halua kumpaankaan sukupuoleen.
Sukulaisiin/eläimiin/lapsiin/patsaisiin/bensapumppuihin/yms. seksuaalista halua tuntevat henkilöt eivät ole seksuaalisesti suuntauneita, vaan heillä on seksuaalinen
parafilia. Tässä on siis todella iso ero.
Olen kyllä käsittääkseni sanonut kantani tähän asiaan jo varmaan 82 kertaa tässäkin ketjussa. Mutta sanotaan vielä. Kyllä, mielestäni homot ovat iljettävää ja perverssiä sakkia, en ole sitä kieltänyt missään vaiheessa. Mutta en silti ole sitä vastaan, vaikka homot saisivat kutsua omaa virallistettua suhdettaan avioliitoksi ja saisivat molemmat ottaa jommankumman sukunimen. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, vaikka en homoista pidäkään. Sen sijaan adoptiomahdollisuutta en homopareille antaisi, ja niin kauan kuin tämä adoptiomahdollisuus on suoraan yhteydessä avioliittolakiin, en voi muuta kuin vastustaa kyseistä homoliittolakia. Jos adoptiomahdollisuus ja avioliitto erotetaan kokonaan toisistaan, asia olisi paljon helpompi. Mutta se vaatisi vielä sitä että asiaa perusteltaisiin loogisesti, eikä millään ihmisten välisellä tasa-arvolla, koska siitä ei ole kysymys. Tasa-arvoa olisi se, että sallitaan sitten samat oikeudet niille kaikille muillekin, ja minä olen vahvasti sitä mieltä että jos homoliitot sallitaan, niin sitten pitä sallia kaikki muutkin laillisten seksuaalisuhteiden virallistamiset, ja keskustella vakavasti siitä, että mitkä ovat laillisia eli sallittuja ja mitkä laittomia eli kiellettyjä ja millä perustein mikäkin mieltymys jompaan kumpaan ryhmään lokeroidaan.
No niin. Kiitos mielipiteestäsi. Nyt ainakin tiedän miksi olet homojen adoptio-oikeutta vastaan. Kärsiikö kysyä, että onko tuo ainoa syy? En ole lukenut yhtäkään tutkimusta (pl. joidenkin kiihkouskovaisten tekemät "tutkimukset"), joiden mukaan lapsi, jolla vanhemmat ovat samaa sukupuolta, kärsisivät, tai kasvaisivat ns. kieroon.
Lopuksi esitän kysymyksen. Jos kerran homous ei nykytiedon mukaan ole geneettistä, niin se ei silloin ole synnynnäistä. Joten mikä tekee ihmisestä homon?
Erittäin hyvä kysymys. Syytä siihen, että jotkut ihmiset ovat homoja ei ole vielä löytynyt. Varmaa kuitenkin on se, että homoksi nimenomaan synnytään, homoksi ei tulla. Niin muodoin se on synnynnäinen ominaisuus. Tämä nyt ei sinänsä tarkoita yhtään mitään, sillä
BBCn uutisen mukaan vasenkätisyyteen ohjaava geenikin löydettiin vasta vuonna 2007. Vasenkätiset ihmiset ovat kuitenkin saaneet samat oikeudet oikeakätisten kanssa jo(tai vasta) vuosikymmeniä löytöä ennen.