Äsken meni 30 000 rikki. Olen kyllä yllättynyt siitä miten nopeasti tuo luku nousee, tässähän saattaa jopa eduskunta joutua oikeasti kuuntelemaan alamaisia.
Kävin laittamassa nimen alle. Itsestään selvää, että ihmisillä pitää olla samat oikeudet riippumatta seksualisuudesta.
Kävin laittamassa nimen alle. Itsestään selvää, että ihmisillä pitää olla samat oikeudet riippumatta seksualisuudesta.
Totta. Milloin käynnistyy lakialoite eläimiin sekaantuvien ja hyväksikäyttäjien oikeuksista?
Haaa... Jäit kiinni, Pentti Oinonen.Totta. Milloin käynnistyy lakialoite eläimiin sekaantuvien ja hyväksikäyttäjien oikeuksista?
Saas nähdä mitä tapahtuu kun ihmiset pääsevät illalla kotiin.
Siis voiko tuon klikkailla kukin vaikka kuinka monta kertaa vai pitääkö tunnistautua jotenkin, että vain yksi allekirjoitus huomioidaan?
Henkilökohtaisesti mun on todella vaikea ymmärtää, miksi kukaan jättäisi tällaisen kiistatta yhteistä hyvää edistävän aloitteen allekirjoittamatta.
Kuka on sanonut, että kyseessä on yhteiskunnan suurin ongelma? Ei varmasti suurin, muttei myöskään vähäpätöisin. Juntti.On meillä asiat hyvin, kun tämä koetaan suurimmaksi ongelmaksi nyky-yhteiskunnassa.
Reaktioista päätellen se tuntuu monelle olevan.Kuka on sanonut, että kyseessä on yhteiskunnan suurin ongelma? Ei varmasti suurin, muttei myöskään vähäpätöisin. Juntti.
Onhan se, samojen ihmisoikeuksien vaatiminen, melkoista itsensä jalustalle nostamista ja metelin pitämistä. Naisiltakin oikeudet pois, alempia olentojahan nekin ovat. Vuonna 1906 tehtiin virheitä, ne voitaisiin korjata. Laitatko Myyrä tuosta kansalaisaloitteen vireille, niin voidaan sitten yhdessä meuhkata ja nostaa itseämme vuoron perään jalustalle (toki tukien toisiamme vain ei-seksuaalisista paikoista).Minua ärsyttää koko aloite ja varsinkin se, miten homot koko ajan pitävät suurta meteliä itsestään ja nostavat jalustalle.
(toki tukien toisiamme vain ei-seksuaalisista paikoista).
Mistä reaktioista päätellen ja ennen kaikkea kuinka monelle?Reaktioista päätellen se tuntuu monelle olevan.
Keneltä se on pois jos naiset tai miehet keskenään ovat oikeutettuja tämmoisen sopimuksen solmimiseen oikeuksineen ja velvollisuuksineen?
Miehekkäällä latinotavalla?
... homot koko ajan pitävät suurta meteliä itsestään ja nostavat jalustalle.....