Viime vuoden työpaikallani oli ja on eräs noin nelivitonen nainen. Se on jonkinmoinen varapomo. Torstaina porisin lenkillämme erään siellä paikassa edelleen olevan mieshenkilön kanssa ja mainitsin, että sen naisen pitäisi nussia enemmän, niin ei olisi niin pikkusieluinen räjähdysvaarassa alati oleva neuroottinen paskantärkeä mulkero. Minulle se tasan yhden kerran yritti inistä mutta tavallisella äänellä poristen sanoin, että tiedän jo nuo seikat, että jos on hänellä asiaa, jota en jo tiedä, niin kuuntelen tässä mutta muussa tapauksessa menen tästä nyt saman tien tuhlaamasta kaikkien työaikaa ja veronmaksajain varoja. Se käänsi katseensa pöytäänsä ja oli hiljaa. Menin siitä ja seuraavalla kerralla olin hänelle oikein tavallinen ja lätisin niitä näitä kuin ei mitään. Sen jälkeen olin edes minä hänelle ihminen.
Ketjuun tämä liittyy olennaisesti. Jos ihmisiä panettaa, niin pitää panna, oli sitten homo taikka lesbo. Pedofilia ja raiskaukset toki eivät ole suotavia. Jos ei pane mitä huvittaa, niin saattaa töissä olla muillakin vittumaista. Käykää joku panemassa sitä edellistä varapomoani, hieman läskiä naista, kyllä se siitä rentoutuu, kun vagina saa tarpeeksi usein täytettä. Tai ehkä sitä lesbottaa, niin ehkä sekin väylä voisi toimia.