En ole varma, voiko minua luokitella suvaitsevaiseksi, sillä en ole kaikissa asioissa kovin suvaitsevainen. Ihmisten naimisiinmeno samaa sukupuolta olevien kanssa on mielestäni kuitenkin ok. Suvaitsematonta minussa on ainakin se, että mielestäni sukupuoltaan mieheksi korjanneen henkilön ei pitäisi voida synnyttää. Tätä on tapahtunut ja jonkun uutisen mukaan on tapahtumassa Suomessakin lähiaikoina.
Mutta, määritelmälläsi teillä suvaitsevaisilla määrittelet itsesi joksikin muuksi kuin suvaitsevaiseksi. Joskus aiemmin olet yrittänyt kiemurrella tämän ympärillä vaikka miten. On kiva, että vihdoin myönnät suoraan olevasi muuta kuin suvaitsevainen. Ja tämän termin kyseessä ollessa siten myönnät mitä ilmeisimmin olevasi suvaitsematon.
Harva meistä muista tällekin palstalle kirjoittavista sulkee silmänsä todellisuudelta samoin kuin mm. sinä teet. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
No tämähän on juuri nyt tuota todellisuuden kieltämistä. :D Teet sen väärän vastakkainasettelun kautta.
Voit varmaan kuvitella ja ymmärtää, että on jotain muutakin kuin 1. suvaitsevainen ja 2. suvaitsematon. Itse en jaksa suvaita vedätyksiä kuten homoliitto.
Jos joku sitten pitää minua suvaitsemattomana tai kiemurtelijana niin siitä vaan, eihän se ole minulta pois. Miten suljen silmäni todellisuudelta, avaatko?