Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Vastaan kuitenkin... hohhoijaa
Kirjoituksesi on noin muutoinkin niin järkyttäviä kaikkia mahdollisia virheitä sisältävää, ettei sen oikomiseen kannata uhrata suuremmin aikaa. Jos välttämättä haluat jatkaa tuota ajatusvirtaasi tästä aiheesta viitaten minun kommentteihini, niin toivon, että teet sen minulle yyveitse, jottei tuollaista paskaa tarvitse muiden kuin minun lukea. Toki voit tänne julkisellekin puolelle lätinöitäsi kertoilla, koska minä en ole mode enkä moderoi, tämä oli vain toivomus.
Tsemppiä.
Keskustelutyylistäsi voi olla yhtä mieltä. Kukin voi arvailla päässään, että mikä se on. Minun mielestäni se on surkeaan keittiöpsykologiaan perustuvaa schaissea, jossa keskityt lopulta keskustelijaan, et aiheeseen.Ymmärsin täysin tarkoituksesi, halusit päteä ja hämmentää keskustelua... Lähdit rehvakkaasti liikkeelle...sinun täytyy selitellä sanomisiasi kuin Halla-aho konsanaan.
Olet tämänkin asian edelleenkin ymmärtänyt aivan vituralleen. Olennaisinta tässä on se, että miksi Oinosen arvoja ei huomioida ja väitetään kuitenkin, että ollaan suvaitsevaisia. Olen jo selittänyt asian tarkemmin, en viitsi sitä sinulle enää selittää, koska ymmärrät nämä aina ihan päin sitä itseään.Nyt ainoastaan paheksut Oinosen mielipiteen kommentointia, niin se mieli muuttuu. ..
Kirjoituksesi on noin muutoinkin niin järkyttäviä kaikkia mahdollisia virheitä sisältävää, ettei sen oikomiseen kannata uhrata suuremmin aikaa. Jos välttämättä haluat jatkaa tuota ajatusvirtaasi tästä aiheesta viitaten minun kommentteihini, niin toivon, että teet sen minulle yyveitse, jottei tuollaista paskaa tarvitse muiden kuin minun lukea. Toki voit tänne julkisellekin puolelle lätinöitäsi kertoilla, koska minä en ole mode enkä moderoi, tämä oli vain toivomus.
Tsemppiä.