Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Onpa jotenkin kodikasta, kun sentään yksi on kiivennyt norsunluutorniin ja luulee, etteivät muut tiedä ja hän kertoo. Joo, olen tutustunut.Kannattaa tutustua negatiivisen vapauden ja positiivisen vapauden käsitteisiin.... Molemmat osapuolet saavat tahtonsa mukaan loukkaantua....
Minkä ihmeen takia - vaikka onkin oikeus loukkaantua - loukkaannutaan siitä, että toisella on eri mielipide? Ja minkä ihmeen takia yleensä tämä menee niin, että itseään suvaitsevina pitävät loukkaantuvat jos yhden uskonnonvapauden mukaisia periaatteita loukattaisiin homotanssinnalla mutta homoja ei pidetä loukkaavina jos he tanssivat, josta syystä oinosia harmittaa, kun heidän maailmassaan se on moraalitonta.
Jos musliminaista ei saa kätellä, niin pitäisikö minun loukkaantua, kun en saa kätellä? Onko minulla muslimien oletuksissa muka heti muna soirona jos kättelen jotakin musliminaista!? Viime viikolla kättelin musliminaista eikä kyllä seissyt sen vuoksi. Jos muslimi ei saa kätellä homoa, niin pitääkö homon loukkaantua vai saako homo loukkaantua vain silloin, kun se joka ei kättele, onkin ihan perususuomalainen pentti? Teoreettiset vastaukset näihin jo HN:ltä tiedän mutta käytäntö ei näytä menevän teorian mukaan.