Jatkoajan virallinen homoketju

  • 889 842
  • 8 152

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kaikki mikä esiintyy maailmassa on luonnollista - tämä on ainoa objektiivinen tapa määrittää "luonnollisuus" käsitteenä, kaikki muu on enemmän tai vähemmän mielivaltaista. Tämän takia useimpien moraalioppien suhteen luonnollisuus on täysin hyödytön ja mitäänsanomaton käsite. Siihen vetoaminen homoseksuaalisuuden tuomitsemisen argumenttina on kuitenkin torjuttavissa empirialla vaikka ei itse hyväksyisikään koko käsitteen käyttöä. Eli on legitiimiä todeta jollekin idiootille, joka pitää homoseksuaalisuutta "epäluonnollisena", että sitä muuten esiintyy ei-inhimillisessä luonnossa vaikka ei itse pidäkään koko näkökohtaa järjellisenä.

Paitsi jos Jumala on olemassa ja luonnollisuus määrittyy tiukasti esim. luomisjärjestyksen mukaan. Muuten hyväksytään naturalismi oletuksena kuten tuossa teet.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En kutsuisi sitä jälkiabortiksi vaan eutanasiaksi, mutta kyllä, olisin universaalin ihmisarvon käsitteen perusteella valmis myös hyväksymään tietyissä tapauksissa vastasyntyneen armomurhan. Epäilenpä vain että sinulla kriteerit ovat aika lailla, hmm, rennommat...

Vaikka olenkin sitä mieltä, että raskauden aikana down syndroomaisen sietäisi abortoida jokaisessa tapauksessa, niin siinä vaiheessa kun se lapsi on syntynyt asetan riman kaikesta huolimatta olennaisesti korkeammalle, eli aivan lievä kehitysvamma ei minusta ole perusteltu syy eutanasian suorittamiseen. Sen sijaan tapauksissa joissa kehitysvaurio on huomattavan suuri tai muulla tapaa lapsen elinajan odote on lyhyt ja elämän laadun odote surkea (määritelmä kysymys), niin minusta eutanasia vastasyntyneen kohdalla on enemmän kuin perusteltu ratkaisu.

vlad.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En kutsuisi sitä jälkiabortiksi vaan eutanasiaksi, mutta kyllä, olisin universaalin ihmisarvon käsitteen perusteella valmis myös hyväksymään tietyissä tapauksissa vastasyntyneen armomurhan. Epäilenpä vain että sinulla kriteerit ovat aika lailla, hmm, rennommat...

Mitä mahtaa tarkoittaa "universaali ihmisarvon käsite"? Ei kai tuollaista ole. ISIS (ISIL, Kalifaatti, mitä näitä on) ei ainakaan sitä tunnusta?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tämä on suoraa, valitettavaa seurausta keskustelutavastasi jonka olen nimennyt "geezeröinniksi". Geezeröinti on sitä, ettei olla itse, ainakaan oma-aloitteisesti, mitään mieltä mistään, vaan esitetään vaan jopa ajoittain trollahtavia kysymyksiä kysymysten perään. Mitenkään siis sinällään geezeröintiä tuomitsematta, kyllä sinun kysymyksesi ja keskustelulogiikkasi ovat ihan rationaalisia, vaikkakin rasittavia. On ymmärrettävää, että ihmiset löytävät sieltä rivien välistä kaikennäköistä mitä siellä ei ole, itsekin kärsin tästä aika paljon ilmeisesti siitä syystä että arvoni ja maailmankuvani ovat väestössä, saati sitten tällä foorumilla, aika poikkeuksellisia.

Rivien välistä löytyy paljonkin olematonta, jos ei ymmärtää, etteivät kaikki suhtaudu homoliittoihin kuin Niikko tai Saarikoski, eikä väittely ole keskustelun synonyymi. Trollahtavalta voi kyllä kuulostaa, kun minä tartun mielestäni kestämättömiin perusteluihin tai ristiriitaisuuksiin. Ongelman tietysi aiheuttaa se, että tämän tyylisiin keskusteluihin osallistuvat pääasiassa vain ne kaikkein syvimmälle poteroihin kaivautuneet.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Täällä sitä adoptio edelleen puhuttaa, vaikka se edelleen perustuu teidän mutuun joka syntyy teidän ennakkoluuloista. Tiedon mukaan tässä kun ei ole ongelmaa. No koska sedotii teidän homokammoista ennakkoluuloanne vastaan, te ette tietoa suostu omaksumaan.

Paitsi että on, jos adoptiolapsi kasvaa homofobisessa yhteiskunnassa. Tutkittu juttu. Linkki löytyy tästä ketjusta.

Homojen oikeuksia voi lakeja säätämällä parantaa, mutta valitettavasti homofobiat ja ennakkoluulot eivät poistu samassa rytäkässä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Homojen oikeuksia voi lakeja säätämällä parantaa, mutta valitettavasti homofobiat ja ennakkoluulet eivät poistu samassa rytäkässä.

Kyllä ne ajan myötä poistuu. Fobikot käyvät jo nyt kuolinkamppailua vetämällä pedofilian, sukurutsauksen, sekä muut fetissit ja perversiot keskusteluun mukaan tukemaan omia kantojaan. Eli argumenttilaarin pohjia kaavitaan jo. Jahka näistä fobioista päästään kokonaan, niin loppuu nämä pride kulkueet ja muut ihmisiä näköjään ärsyttävät homorummutuksetkin.

Voit itsekin vaikuttaa adoptiolapsen kasvuympäristöön olematta homofobikko (en tiedä oletko, tuskin mutta kuitenkin), ja opettamalla jälkikasvullesi, että homot on ihan normaaleja ihmisiä siinä missä me muutkin.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
En jaksa millään uskoa, että ainakaan minun elinaikanani tulee edes kansalaisalotteita koskien pedofiiliaa, sukurutsausta, moniavioisuutta tai mitään yhtä urpoa ehdotusta. Tuo "luuletko, että tämä oli tässä" on kyllä tyhmin argumentti sukupuolineutraaliin avioliitto asian vastustajilta.

Olen lähes varma että moniavioisuutta tullaan käsittelemään jo tämän vuosikymmenen aikana. Ovi on auki, nyt katsotaan ketä siitä kulkee läpi. Se että sinun mielestäsi jokin vaikkapa mainitsemistasi asioista ei saa sinun siunaustasi, ei tule vaikuttamaan paskan vertaa. Vain se, mikä asia saa saman aivopesu- ja markkinointikoneiston jalkeille, on vaikuttava tekijä. Tämä markkinointikoneistu tulee käyttämään paljon samoja teesejä kun nyt on nostettu esille; tasa-arvo, ihmisoikeudet, ei se ole sinulta pois, mitä se sinulle kuuluu, rakkaus. Sinun sanasi kaikuvat, kun päätetään pedofiliasta ja vaikkapa eläimiin sekaantumisesta. Sinulla ei ole enää oikeutta ottaa sanojasi takaisin, vaikka luulitkin vain olevasi mukana jossain kivassa yhden asian yhteiskunnallisessa liikkeessä. Et ollut ja nyt olet kuljettajan sijasta matkustaja. Et voi enää estää muitakin ryhmiä ajamasta asiaansa vedoten samoihin seikkoihin kuin mitä olet jo ilmoittanut kannattavasi.

Ja eikä siinä mitään, omasta puolestani näen moniavioisuudessa paljon vähemmän moraalisesti väärää kuin homoliitoissa. Pikemminkin voisin todeta, että näen moniavioisuudessa jopa niin paljon etuja ja hyötyjä, että jopa kannatan moniavioisuuden hyväksymistä Suomessa. Sharing is caring! Siitä on hyvä aloittaa (tai jatkaa, miten tämä nyt kukin haluaa nähdä) ja katsella sen jälkeen seuraavia juttuja. Ovi on auki, nyt me enää katselemme ketä siitä kulkee.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Voit itsekin vaikuttaa adoptiolapsen kasvuympäristöön olematta homofobikko (en tiedä oletko, tuskin mutta kuitenkin), ja opettamalla jälkikasvullesi, että homot on ihan normaaleja ihmisiä siinä missä me muutkin.

En ole. Ei minulla ole mitään syytä olla.

Mitä tulee tuohon adoptioon, olen semiskeptinen sen suhteen. Toivon, että skeptinen asenteeni on turha ja että se toimii Suomessakin. Lapsi kun ansaitsee hänestä huolehtivan vanhemman tai jopa vanhemmat.
 
Suosikkijoukkue
KK

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Tätä en kyllä ymmärrä. Sukupuolenvaihdoksen vielä ymmärrän, että jos mieheltä poistetaan nakki ja pistetään silikonit tai tehdään naiselle peniksen näköinen uloke sekä poistetaan rinnat, niin tervetuloa miesten pukuhuoneesen, mutta mitä vittua: ihminen ilman sukupuolta?!

Et ymmärräkään, koska sinulle ei sitä ole myyty.

Kuitenkin kyseessä on lääketieteellinen fakta - ihminen voi syntyä ilman sukupuolta, tai molemmin sukupuolin. Tämän päivän lääketieteellinen ratkaisu asiassa on, että henkilölle perustetaan "valitaan" sukupuoli ja operoidaan niin että tämä voisi elää mahdollisimman normaalia elämää, tämä tarkoittaa käsittääkseni ihan siis kirurgisia operaatioita sekä pitkää lääkehoitoa.

Itse ymmärrän sukupuolen vaihtoa aika paljon vähemmän, kuin tätä lääketieteellistä faktaa että ihminen voi syntyä myös ilman sukupuolta, tai molempien kanssa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Aivan, tämä on siis synnynnäinen ongelma, sen kyllä ymmärrän ja hyväksyn. Mihin sukupuolettomat sijoitetaan esimerkiksi uimahallissa, urheilukisoissa tai muissa edellämainittujen kaltaisissa tilanteissa, vai pitäisikö esimerkiksi järjestää heille omat sarjat mm. olympialaisiin. Osaako joku kertoa, miten tuollaisilla kromosomit jakaankuu? Onko ne kromosomeiltaan jotain muuta, kuin normaaleilla miehillä ja naisilla. Eikö se alunperin määritä sukupuolen? Toisekseen tuollainen ihminen tuskin tuntee itseään koskaan normaaliksi?
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Aivan, tämä on siis synnynnäinen ongelma, sen kyllä ymmärrän ja hyväksyn. Mihin sukupuolettomat sijoitetaan esimerkiksi uimahallissa, urheilukisoissa tai muissa edellämainittujen kaltaisissa tilanteissa, vai pitäisikö esimerkiksi järjestää heille omat sarjat mm. olympialaisiin. Osaako joku kertoa, miten tuollaisilla kromosomit jakaankuu? Onko ne kromosomeiltaan jotain muuta, kuin normaaleilla miehillä ja naisilla. Eikö se alunperin määritä sukupuolen? Toisekseen tuollainen ihminen tuskin tuntee itseään koskaan normaaliksi?

Eihän heitä sijoiteta mihinkään koska on olemassa miesten ja naisten puolet. Sinulla, ystäväni taitaa olla vielä paljon opittavaa "sukupuolineutraaliudesta", vaikka ehditkin jo paljon rummuttaa sen puolesta - laiksi asti.

Ja sehän tässä hommassa onkin vikana, eniten ääntä pitivät ne joilla aiheesta oli vähiten tietoa. Faktojen sijaan hurmoshenkisyys puhui. Kuten totesin, sinä olit porukassa kampeamassa ovea auki ja nyt sinä enää vain katselet ketä siitä kulkee. Et päätä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Seuraavaksi luvassa:

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/706639/Vihreat nuoret ajaa seuraavaksi kolmannen sukupuolen tunnustamista
linkki vie ts:n uutiseen Vihreiden nuorten mallista.

Tätä en kyllä ymmärrä. Sukupuolenvaihdoksen vielä ymmärrän, että jos mieheltä poistetaan nakki ja pistetään silikonit tai tehdään naiselle peniksen näköinen uloke sekä poistetaan rinnat, niin tervetuloa miesten pukuhuoneesen ja toisin päin, mutta mitä vittua: ihminen ilman sukupuolta?!

Osa ihmeellistä vihervassarifeministilogiikkaa, joka ei avaudu ilman, että olet vähintään gradua vääntävä sukupuolentutkimuksen opiskelija. Aiheesta riippuen sukupuolia voi olla kaksi, kolme tai kai vielä useampiakin, kuitenkin niin, ettei kaikilla henkilöillä välttämättä ole sukupuolta. Joskus taas väitetään, ettei sukupuolia ole lainkaan. Minä olen jo kauan sitten luopunut yrityksistä pysyä kärryillä.
 
Suosikkijoukkue
KK
Arvon Juicey, kyllä sukupuoleton yleensä jossain vaiheessa uskoakseni on jotain mieltä itsestään, että onko hän mies vai nainen. Muistui juuri mieleeni, että katsoin asiasta vissiin 4D- tai vastaavan dokumentin. Aika usein suurin osa heistä kokee olevansa jompaa kumpaa sukupuolta. Jos ko. henkilö sitten päättää olla olematta kumpaakaan sukupuolta, on hän silloin varmaankin aika eksyksissä itsensä kanssa tai sitten ei. Itse uskon ensimmäiseen.
 
Suosikkijoukkue
KK
Toisekseen nyt kun laki sallii vastakkaisen sukupuolen avioliiton, niin ei ole varmaa vaikea muuttaa lakia, että mies tai nainen voi mennä sukupuolettoman kanssa naimisiin. Tosin edelleen ihmettelen, miten sukupuoleton osallistuu esimerkiksi urheilukisoihin. Onko näistä tapauksista ennakkotapauksia?
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Aivan, tämä on siis synnynnäinen ongelma, sen kyllä ymmärrän ja hyväksyn. Mihin sukupuolettomat sijoitetaan esimerkiksi uimahallissa, urheilukisoissa tai muissa edellämainittujen kaltaisissa tilanteissa, vai pitäisikö esimerkiksi järjestää heille omat sarjat mm. olympialaisiin. Osaako joku kertoa, miten tuollaisilla kromosomit jakaankuu? Onko ne kromosomeiltaan jotain muuta, kuin normaaleilla miehillä ja naisilla. Eikö se alunperin määritä sukupuolen? Toisekseen tuollainen ihminen tuskin tuntee itseään koskaan normaaliksi?
Kromosomihäiriöt voivat aiheuttaa sukupuolen määrittämisen ongelmia, mutta samoin niitä voi syntyä hormonitoiminnan häiriöiden ym. takia. Tällä hetkellä Suomessa on pakko nimetä vauvalle sukupuoli samantien syntymän jälkeen, vaikka värkeistä ei pystyisi sanomaan kumpi se on. Tämän jälkeen käytännöt vaihtelevat. Käsittääkseni Suomessa näitä lapsia hoidetaan vain Helsingissä ja Oulussa. Helsingissä vauvoille rakennetaan sukupuolielimet mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ja aloitetaan hormonihoidot. Tämä tarkoittaa, että miltei kaikista tulee tyttöjä, sillä penistä ei kirurgisesti osata tehdä. Tässä menetelmässä on se ongelma, että ei tiedetä mihin suuntaan yksilö kehittyisi myöhemmin, esim. testosteronin tuotto saattaisi käynnistyä myöhemmin, mikä voisi tuottaa melko normaalin miehen. Lisäksi keinotekoisesti suolesta tehty vaginakaan ei ymmärrettävästi ole mitenkään normitavaran tasoinen.

Oulussa asiat hoidetaan toisin, eikä sukupuolisesti vaikeasti määriteltäville vauvoille tehdä juuri mitään. Heidän annetaan kasvaa rauhassa ja katsotaan mihin suuntaan kehitys lähtee, jos lähtee. Mikäli henkilön sukupuoli-identiteetti lähtee suuntaan, joka tarvii kirurgista/hormonaalista apua, niin sitä voidaan antaa myöhemminkin. Nimenomaan näissä tilanteissa olisi hyvä, jos vauvalle voisi antaa kolmannen sukupuolen syntymässä ja sitten tarvittaessa myöhemmin vaihtaa sen. Kaikkien ei edes tarvitsisi vaihtaa, sillä osa jää "sukupuolettomiksi", mistä huolimatta he voivat elää normaalia elämää (kunhan yhteiskunnan sosiaaliset normit sen sallivat).
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Arvon Juicey, kyllä sukupuoleton yleensä jossain vaiheessa uskoakseni on jotain mieltä itsestään, että onko hän mies vai nainen.

Heh, ei silloin kun hänelle pyritään sukupuoli määrittelemään. Kyllä tänä päivänä jokaiselle on keksitty "tyttö" tai "poika" kun nämä peruskoulua aloittelevat, eivät he siinä vaiheessa vielä suuremmin mitään omaa sukupuoltaan kykene määrittelemään - ja valinta on jo tehty.

Tosin ei tuossakaan noppaa heitetä kun epäselvää sukupuolta pyritään määrittelemään.

Sukupuoli-identiteetti ja seksuaalisuus, seksuaalinen suuntautuminen ovat sitten eri asioita. Jotka voivat muuttuakin matkan varrella. Mutta sen tiedon hyväksyminen vie vielä suurimmalta osalta teistä kymmeniä vuosia. Tai riippuu tietysti siitä, milloin tämä pääsee keltaisten lehtien markkinointikoneistoon sisälle. Säädellään vielä ihmeessä reilusti lakeja sitä ennen...
 
Suosikkijoukkue
KK
Kiitos Shardik hyvästä vastauksestasi. Nälviminen ja tietämättömäksi haukkuminen ei hyödyttänyt minua, mutta taas olen hieman fiksumpi. Kyllähän tuo Oulun malli on mielestäni paras. Aivan kuten uskonnossa, lasta ei tulisi altistaa/pakottaa/kasvattaa uskontoon, vaan se pitäisi lähteä omasta tahdosta, aivan kuten tämä sukupuolettomana syntyminen ja sen kanssa varttuminen. Antaa ihmisen itse päättää omasta elämästään. Näin ainakin itse toimisin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minä olen ainakin sitä mieltä, että ylivoimainen enemmistö sellaisista lähisukulaisista ja kehitysvammaisista, jotka haluavat harrastaa seksiä keskenään, harrastaisivat sitä siksi, että se tuntuu mukavalta, eikä siksi, että saisivat jälkeläisiä, joilla olisi suuri riski joutua yhteiskunnan (=veronmaksajien) kustantamiksi laitosholhokeiksi.

Älyllisesti kehitysvammaiset (idiootit, imbesillit, debiilit) tuskin saisivat henkisiä traumoja saatettuaan maailmaan lisää itsensä kaltaisia. Jos heidän lapsensa sattuisivat olemaan älyllisesti normaaleja, näitä voisi harmittaa, että vanhempiensa vamman vuoksi eivät ole voineet elää "normaalia" lapsuutta.

Muuten kuin älyllisesti kehitysvammaiset tai täysijärkisten kirjoissa olevat keskenään lisääntyneet lähisukulaiset puolestaan voisivat saada henkisiä kärsimyksiä tuotettuaan maailmaan sairaita, ilman yhteiskunnan jatkuvaa apua elämään kykenemättömiä jälkeläisiä. Näillä jälkeläisillä olisi sentään paremmat edellytykset normaaliin lapuuteen. Molemmissa tapauksissa terveetkin lapset joutuisivat sitten omassa lapsenhankintaiässä ollessaan ehkä kovin tarkasti harkitsemaan kenen kanssa itse lapsia hankkivat. Piilevät huonot geenit kun siellä taustalla kummittelevat.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Käsittääkseni lisääntymisen myötä terveydeliset riskit lisääntyvät. Muuten minulla ei ole mitään sitä vastaa, että vaikka sinä harrastaisit seksiä sisarustesi tai vanhempiesi kanssa, ja menkää minun puolestani vaikka naimisiin, jos siltä tuntuu. Henkilökohtaisesti en voi käsittää tuollaista halua, mutta minä olenkin samojen ahdasmielisten arvojen kasvatti ja insestifobikko, kuin noin kuusi miljardia muuta tämän pallon asukkia. Mitä mieltä sinä itse muuten olet asiasta?

Reippaasti jo 7 miljardia. Paitsi jos tuosta laskettaisiin esim. muslimit pois, niin tekisi tuon noin kuusi, mutta ei kai se insestiuskonto kuitenkaan ole.
 

Fordél

Jäsen
Osa tämän päiväisistä viesteistäsi ei ole aivan yksiselitteinen.

Ihan yksiselitteisiä ne ovat ja linjassa sen mitä olen tässä parin päivän aikana kirjoittanut.

Nyt ollaan edelleen siinä tilanteessa, että pitäisi määritellä mitkä luonnossa esiintyvät asiat eivät ole hyväksyttäviä ihmisten keskuudessa ja miksi.

Kyllä, mutta tätäkin on jo käsitelty tuossa aikaisemmin. Olemme siis jauhaneet ties kuinka monta viesti aikalailla turhaan.

Jos jotkin ovat hyväksyttäviä, niin eikö silloin pidä olla perusteet sille, ettei jotain toista hyväksytä?

Kyllä, pitää olla perusteet miksi jotkin asiat hyväksytään ja miksi joitakin ei hyväksytä yhteiskunnassa.

Mitä eläinten keskuudessa esiintyvää seksuaalista käyttäytymistä SINÄ, et hyväksy ihmisten keskuuteen ja miksi?

Esimerkiksi alaikäisiin sekaantumista (en tiedä miten määritellään eläinten keskuudessa), raiskauksia ja parittelemista kuolleen kanssa, koska missään näissä tapauksissa seksuaalinen kanssakäyminen ei tapahdu henkilön suostumuksella tai että hän olisi täysin kykenevä tekemään päätöstä seksuaaliseen kanssakäymiseen. Myös sukurutsaukseen suhtaudun kielteisesti, koska se aiheuttaa tutkimusten mukaan ongelmia geeniperimän ja perinnöllisten sairauksien suhtee.

Kaiken kaikkiaan osa näistä on vaikeita kysymyksiä, kuten seksin harrastaminen kuolleen kanssa. Jos henkilö on testamentissaan määritellyt, että vaikka hänen miehensä saa harrastaa hänen kanssaan seksiä hänen kuoltua, en tiedä onko mitään syytä kieltää tätä. Tai seksin harrastaminen serkkunsa kanssa. Osa kysymyksistä on toki hyvin helppoja, kuten vaikka homoseksuaalisuuden salliminen ja raiskauksien kieltäminen.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kyllä ne ajan myötä poistuu. Fobikot käyvät jo...

Oletat aika vahvasti, että kyse on puhtaasta fobiasta. Jos olet hetero, niin saatat hyvin tietää miten ainakin heteromiehille on vastenmielistä katsella esim. kahden homomiehen suutelua. Tämä nyt lienee fakta.

Psykologiasta tiedämme, että fobia on epätavallisen pelokas suhtautuminen johonkin. Vastenmielisyys on tavallista.
 

Fordél

Jäsen
Oletat aika vahvasti, että kyse on puhtaasta fobiasta. Jos olet hetero, niin saatat hyvin tietää miten ainakin heteromiehille on vastenmielistä katsella esim. kahden homomiehen suutelua. Tämä nyt lienee fakta.

Ei ole fakta. Esimerkiksi minulle heteromiehenä ei ole vastenmielistä katsella kahden homomiehen suutelua. Suhtautumisen tällaiseen toimintaan on täysin neutraalia.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Reippaasti jo 7 miljardia. Paitsi jos tuosta laskettaisiin esim. muslimit pois, niin tekisi tuon noin kuusi, mutta ei kai se insestiuskonto kuitenkaan ole.

Voihan meitä perheenjäsenten väliseen seksiin ahdasmielisesti suhtautuvia olla enemmänkin. Tuskin kuitenkaan vähempää kuin tuo mainitsemani kuusi miljardia. Tai mistä minä tiedän, voihan olla, että todellisuudessa kuulun vähemmistöön näine tuntemuksineni. Silkkaa mutua siis....
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ei ole fakta. Esimerkiksi minulle heteromiehenä ei ole vastenmielistä katsella kahden homomiehen suutelua. Suhtautumisen tällaiseen toimintaan on täysin neutraalia.

Sinä et ole kovin hyvä otanta heteromiehistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös