Jos Kisapuisto asia on sinulle tärkeä ja näet tämän epäkohdan niin räikeänä, että se kaipaa muutosta, niin suosittelen aloittamaan esimerkiksi yleisönosastokirjoituksen laatimisesta suurimpiin sanomalehtiin. Sen jälkeen voit alkaa junailla mielenosoitusta ja ensi eduskuntavaaleissa voit etsiä itsellesi ehdokkaan, joka lupaa ajaa tätä sinulle tärkeää tavoitetta eteenpäin.
Pointtini on ollut koko ajan siinä, että mitä varten homot ajavat mahdollista oikeuttaan avioliittoon ja adoptioon verukkeella "
seksuaalivähemmistöille on annettava samat oikeudet kuin muillekin". Kun eivät ilmeisesti itse edes tajua, mitä tarkoittavat tai sitten itse ovat määrittelemässä että mikä on hyväksyttävä vähemmistö ja mikä ei. Jos ajetaan
seksuaalivähemmistöjen oikeuksia niin ajetaan sitten kanssa. Sinä kyllä varmasti ymmärrät tuon pointin, en epäile hetkeäkään.
Ajaisivat asiaansa niin kuin se on, eli homoseksuaaleille samat oikeudet kuin heteroseksuaaleillekin, siitähän siinä on tasan tarkkaan kysymys ja lopettaisivat sen höpöttämisen
seksuaalivähemmistöistä, se kun ei todellakaan ole sama asia kuin homoseksuaalisuus vaikka iso osa jostain syystä niin kuvitteleekin.
Jos avioliittolaki tai adoptio-oikeus homoille menee tuolla seksuaalivähemmistöverukkeella läpi, niin eihän sen jälkeen ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä se kaikki sitten kaikille seksuaalivähemmistöille. Miksi joku toinen samaan porukkaan kuuluva vähemmistö olisi yhtään sen tärkeämpi tai arvokkaampi kuin samaan kategoriaan kuuluva toinen vähemmistö?
edit.
Itse asiassa kun ihan tarkasti miettii, niin ensimmäisenä ennen homojen avioliittoa, adoptiota ym. pitäisi laillistaa lähisukulaisten väliset suhteet ja avioituminen ja vieläpä mahdollisimman nopeasti, se kun on syrjintää sieltä rankimmasta päästä. Sillehän ei ole edes olemassa yhden ainutta kestävää perustetta sille, että se on kielletty kuten se nyt on.