Oletko jo lukenut Sistiksen linkin, jos olet niin tuskin enää voit väittää vastaan tai sitten huidot käsilläsi ilmaa ja elät omassa mielikuvitusmaailmassasi jossa ei tapahdu sellaisia asioita jotka tuntuvat sinusta luonnottomilta.
Luin sen juuri noin suurin piirtein, hieman puutteellisella englannin taidollani. Eikä siinä mitään, näyttäisihän noita olevan. Kysyisin kuitenkin vielä seuraavaa: ihmiskunnassa on heteroja, bi-seksuaaleja ja homoseksuaaleja. Käsittääkseni homoseksuaaleja ei se toinen sukupuoli kiinnosta seksuaalisessa mielessä tippaakaan, ei edes "hetken helpotuksen" vuoksi. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Kysyisinkin siis, että onko eläinkunnassa tällaista toimintaa? Siis että harrastetaan seksiä vain ja ainoastaan sen oman sukupuolen edustajan kanssa? Vai onko enemmänkin niin, että ko. eläimet ovat "kaikkiruokaisia"?
Eläimien tunne-elämästähän emme tiedä mitään, onko sellaista edes olemassakaan eikä sitä pysty millään pitävästi tutkimaankaan. Mutta väittäisin, että eläinkunnassa homoseksuaalisuutta esiintyy sen takia, että sitä vastakkaista sukupuolta ei ole sillä hetkellä tarjolla. Eläimillä on luonnollinen tarve (kuten tietysti ihmiselläkin) joskus päästä harrastamaan seksiä, "purkamaan paineet" niin sanoakseni, ja väitän (ilman mitään tutkimusta, turha peräänkuuluttaa) että siinä vaiheessa jos sitä vastakkaista sukupuolta ei ole, mutta sama on, niin sekin kelpaa. Ei siinä kyse ole homoseksuaalisuudesta siinä mielessä miten ihmiset sen ymmärtävät, vaan seksin harrastamisesta. Koirat ja kissat naivat vaikka pehmokirahvia jos niikseen tulee, enkä ole kenenkään nähnyt siitä tekevän tutkimusta ja vetävän johtopäätöstä, että ne olisivat "pehmoleluseksuaaleja". Maalta kun olen kotoisin, olen nähnyt mm. sonnin yrittävän rynkyttää lehmän kokoista kivenlohkaretta sekä lampaan aidantolppaa. Näinpä myös kerran, kun hanhi yritti päästä sian selkään. Eikä mieleeni edes juolahtanut, että sonni olisi jotenkin kiviin päin kallellaan tai lammas aidantolppaan tai että hanhi olisi jotenkin viehättynyt sioista. Kyllä se kyse on vain siitä, että joskus ne paineet on purettava, ja kun luonnollista vaihtoehtoa ei ole tarjolla niin sitten pitää käyttää "mielikuvitusta".