Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 261 167
  • 13 737

Jotva

Jäsen
Vähintään olen varma ettei palstalla ole kuin yksi muu kirjoittaja itseni lisäksi, niin geneeristä ripaletta on kaikkien muiden nimimerkkien tuotokset ainakin omiin täydellisiin viesteihini verrattuna. Täytyy toki hattua nostaa että jaksaa noin monella operoida ja viestiä puskea miljoonamäärin ihan vaan allekirjoittaneen juksuttamiseksi.
Eli siis, jos meitä muita on vain minä, minun on oltava moderaattori, jos sinä et ole. Tiedäthän, mitä siitä seuraa, jos väittää toista nimimerkkiä modeksi, kuten nyt epäsuorasti teit? Kohta täällä olen vain minä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siitäkään ole todisteita etteikö tämä palsta olisi liskojen luoma alusta yhtenä osana niiden maailmanvalloitusta joka tulee tapahtumaan 2.2.22 klo 2.22.
Ei ole ei. Lisäksi uskallan lyödä vetoa että kuvaamaasi maailmanvalloitusta ei tule tapahtumaan. Uskallatko sinä? 50000 euroa? Vai paljonko sulla on rahaa?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole ei. Lisäksi uskallan lyödä vetoa että kuvaamaasi maailmanvalloitusta ei tule tapahtumaan. Uskallatko sinä? 50000 euroa? Vai paljonko sulla on rahaa?
Ei kannata lyödä vetoa, koska mulla ei ole tässä kuin hävittävää siinäkin tapauksessa että olen oikeassa liskojen maailmanvalloituksen suhteen.
 
K

Kiekkokatsoja

Palstan säännöt ovat muokkaantuneet tässä viime vuosina. Vaikkei niistä pidä, oli sitten vanha tai uusi jäsen, niin niitten mukaan on mentävä.
Kyllä mullakin on sanoja ja näkemyksiä, joita ennen sai käyttää, mutta nyt on yritettävä hillitä kirjaimia. Enkä tosiaan ihan kaikesta uudistuksesta pidä, mutta näillä on mentävä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Palstan säännöt ovat muokkaantuneet tässä viime vuosina. Vaikkei niistä pidä, oli sitten vanha tai uusi jäsen, niin niitten mukaan on mentävä.
Kyllä mullakin on sanoja ja näkemyksiä, joita ennen sai käyttää, mutta nyt on yritettävä hillitä kirjaimia. Enkä tosiaan ihan kaikesta uudistuksesta pidä, mutta näillä on mentävä.

Harvinaisen hyvä viesti tähän paikkaan. Itselläni on monta sellaista juttua mitä esim 1990 luvun lopulla ja 2000 luvulla syntyneet ei allekirjoita. On tullu lihavastaisuutta ja ties mitä. Sitten lätkässä menty kukkahattuiluun ja muualla mielensäpahoittamiseen ja meetoohon. Aikasemmin jos mies puristi naisen persettä niin silloin naiset suhtautu eri tavalla ja miehellä oli musta silmä, nykyään nolataan julkisesti ja haastetaan oikeuteen.

Nykypäivän Modet on uudistunu samassa suhteessa. Vanhoista jääristä on aika ajanu ohi muulla kun täällä jossa alkaa oleen hyvä edustajisto 70-luvulla syntyneitä jotka ei osaa käyttää uusimpia Tiktokkeja tai Discordia tai Snapchattii. Itte en osaa Instagramissa liittää biisiä postaukseen tai mitään muutakaan näppärää. Silläkin suunnalla pitäs itse uusiutua.

Ruuan suhteen en ymmärrä ihmisiä jotka syö härkäpapua koska se on kamalaa, mut jotkut eivät ole hyvää ruokaa syönytkään.
 

redpecka

Jäsen
Ymmärrän hyvin miksi joku janacci saa kenkää. Sillä onko kyseinen merkki oikeassa vai väärässä ei ole mitään merkitystä kun sellaista ei ole olemassa. Mutta olemassa on joittenkin pitämä keskustelupalsta ja yleiset käytöstavat sekä elämään suhtautuminen noin arjessa että kielenkäytössä.

En dumaa suorilta heti kaikkia ajattelevia ihmisiä jotka yrittävät saada tolkkua maailman kaoottisuuteen ja perseilyihin. Joku voi huonosti kun kokee epäreiluutta ja epäoikeudenmukaisuutta ja sitten joku vastanatsi kertoo että olet vain tyhmä. itse polkisin ainakin myös jalkaa ja sanoisin etten ala.

Mutta palatataan ajatukseen että on yhteiskunta ja nettifoorumeja ja ei kaikkialla voi potkia toisia vaikka kuinka kiukuttaisi. Mutta se, että ajattelee, ei ole suinkaan väärin.

Itse olen passiivinen ja epäpoliittinen vaikka paikan tullen tietenkin normijärjen ja perus inhimillisyyden nimissä puollan asioita joissa tuntuu olevan jokun inhimillinen halu ja pyrkimys rakentaa ja kehittyä kuin vain potkisi kiskat vitutuspäissään paskaksi.

Hyvä palsta on tämä! Jos täällä vasemmistohipit ja uusnatsit temmeltäis niin tuskin haluaisin olla osa yhtyettä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jo muinaiset roomalaiset.
 

Liitteet

  • B3E8C73C-FEDA-43AB-BC38-602ED2AA8CFA.jpeg
    B3E8C73C-FEDA-43AB-BC38-602ED2AA8CFA.jpeg
    55,7 KB · kertaa luettu: 353
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko tämä ensimmäinen viesti, josta Moderaattorit tykkäsi? Ainakin harvinainen näky.
Minulla on aika vahva muistikuva siitä, että modet on aiemminkin ainakin joistain sellaisista viesteistä tykänneet, jotka ovat olleet heidän viesteihinsä asiallisia ja hengeltään vakavia vastauksia. Edellämainittua toimintaa on toki harjoitettu aika säästeliäästi. Sen sijaan tällainen huumoriin ja sen tajuamiseen liittyvä tykkäys saattaa olla jopa ensimmäinen laatuaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sen sijaan tällainen huumoriin ja sen tajuamiseen liittyvä tykkäys saattaa olla jopa ensimmäinen laatuaan.
Joku voisi sanoa, että Moderaattoreilta ensimmäinen huumorin tajuaminen ylipäätään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei ollut, ovat tykänneet esim. minunkin viestistäni. Toki olenkin foorumin paras kirjoittaja ja ihminen.

Olisi pitänyt tarkentaa, että puhuttiin korkeintaan EHT-tason viesteistä. NHL-viestit erikseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika mielenkiintoinen tuplapoisto nähtiin nyt. Olikohan näillä kahdella joku yhteys?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aika mielenkiintoinen tuplapoisto nähtiin nyt. Olikohan näillä kahdella joku yhteys?
Ei kai tuota mitenkään muuten voi tulkita, kun ei edes mainittu mistään aiemmin kenkää saaneista nimimerkeistä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ihmettelinkin mikä Anttilan fanclub kokoontui yhtäkkiä olympialaisketjussa.
Mutta taisi käydä niin että se oli trollausta.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Aika mielenkiintoinen tuplapoisto nähtiin nyt. Olikohan näillä kahdella joku yhteys?

Sääntöjen ysipykälää oli rikottu, ja sen mukaan yhdellä käyttäjällä ei saa olla muita nimimerkkejä. Isoista ovista taisi lähteä henkilö, joka käytti kahta nimimerkkiä, jotka molemmat menivät poistoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös