Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ainakin yksi aika hämmentävä rikepiste annettiin edesmenneelle Bond-näyttelijälle.
Onneksi vaan piste, jotenkin tuntui että kun inbox kilahti niin siellä on jotain välillä viikko-kuukausi.Ainakin yksi aika hämmentävä rikepiste annettiin edesmenneelle Bond-näyttelijälle.
Ainakin yksi aika hämmentävä rikepiste annettiin edesmenneelle Bond-näyttelijälle.
Jätkä astui väärille varpaille. Häpee!Onneksi vaan piste, jotenkin tuntui että kun inbox kilahti niin siellä on jotain välillä viikko-kuukausi.
Osmo on muuten inspiroiva osoitus siitä, että rasismista voi parantua. Nimimerkin kirjoitukset esimerkiksi romaneista ja tummaihoisista poikkesivat vielä vuonna 2006 hyvinkin merkittävällä tavalla nykyisistä kannanotoista. Kehitys on ollut äärimmäisen positiivista, miltä kantilta tahansa asiaa tarkastelee.
Ihan hyvää reagointia kuitenkin modeilta tällä kertaa pistää nimimerkki hetkeksi jäähylle.
Moi Ratisen äiti. Tulosyksikön hyökkääjä, jolta odotettiin seuraavaa hyppyä uralla: 1 maali tähän kauteen. Edelleen ei huonosti pelaa, mutta on kyllä ollut surkeita viimeistelyjä ja myös syöttöjä tänään. Eli pörrää hyvin tosipaikkaan asti ja sitten tulee pieni huurre päälle.
Aaltonen parantaa tasaisesti. Hieno tahtomaali.
Jäätävän tärkeä voitto. Kiitos
Huoh.
Nolo, nolompi, FASlapsi. Ajatellaanpa skenaariota (googlaa), että sun etunimi on Pertti niin vastaanko mä Pertille FASlapselle vai Pertti FASlapselle?
MInä. Olen. Jatko. Aika.
No niin, nyt kun kävi selväksi että @Moderaattorit ajavat kaksilla rattailla niin aika ottaa asia esille.
Te olette toitottaneet kovasti että henkilöllisyyden arvuuttelu palkitaan kuukauden huililla ja että kaikkia käyttäjiä koskee samat säännöt.... Erästä entistä K-Vantaan valmentajaa voisi siteraata että: EIHÄN TÄÄLLÄ OLE MITÄÄN SÄÄNTÖJÄ TIETYILLE HENKILÖILLE.
Se on ollut epäilys jo aikaisemminkin mutta viimeistään tämä osoittaa että millaisia hyvävelipaskiaisia olette.
Henkilöiden joiden viestejä lainaan niin kumpaakaan käyttäjää vastaan mulla ei ole mitään. Tämä kritiikki menee ainoastaan Modeille.
Kun käyttäjä @teroz sai kuukauden seuraavasta viestistä mikä oli linjassa
Tämä olikin ok.
Mutta sitten toisesta ketjusta myöskin lainattu viesti, josta Modet myöskin ovat tietoisia on tässä.
Kysyn teiltä tekopyhät paskiaiset (Moderaattorit) että MIKÄ TÄSSÄ @Turha Kaukalo VIESTISSÄ ON SELLAISTA ETTÄ SIITÄ EI TULE KUUKAUDEN JÄÄHYÄ?
Yhtälailla tässä arvuutellaan henkilöllisyyttä, naamioituna! Onko käyttäjä sitten Modejen hyvä kaveri vai miksi SÄÄNNÖT EIVÄT OLE KAIKILLE SAMAT?
Haluan vastauksen.
Onko käyttäjä sitten Modejen hyvä kaveri vai miksi SÄÄNNÖT EIVÄT OLE KAIKILLE SAMAT?
Turha Kaukalo kirjoitti:MInä. Olen. Jatko. Aika.
Sääntöjen otsikko kirjoitti:Jatkoajan keskustelupalstan säännöt
Jälkimmäisessä sanotaan selvästi että ajatellaan skenaariota jossa nimi on Pertti. Ei väitetä että toisen nimi on Pertti.
Raportoitu sääntöpykälän 10 perusteella.Herätys sielläkin Herra futisvisaaja.
Ajatteletko siis lainatun etunimen olevan yllämainittu? Aika vaarallisilla vesillä liikut...Herätys sielläkin Herra futisvisaaja.
Ajatteletko siis lainatun etunimen olevan yllämainittu? Aika vaarallisilla vesillä liikut...
Käsittääkseni k.o nimimerkki on vapaassa keskustelussa futisvisan pitäjä joten ei siinä ole arvailuja vaan kaikkien tietämää.
Vitsit, eikä varsinkaan huonot sellaiset, parane selittämällä, mutta pointtina oli se iso alkukirjain herrassa.Pakko myöntää että mun etunimi on suht helposti pääteltävissä.
Jos haluut ne elävänä takas, niin toimit just kuten siinä yksityisviestissä kerrottiin. Ja muista: ei moderaattoreita.Mä lupaan ja vannon etten kuullut enkä nähnyt mitään!! Pyydän, anna mun mennä, mulla on lapset ja vaimo!!
Ihan yhtä helposti tuosta voi päätellä myös sun sukunimen, Herra Kuussataa.Pakko myöntää että mun etunimi on suht helposti pääteltävissä.
Missään nimessä en arvuuttele yhtään mitään, mutta nuori minä olisi ainakin oman päänsä sisällä halunnut pikimmiten tiedustella onko Iina jo vihdoin sinkku?Ihan yhtä helposti tuosta voi päätellä myös sun sukunimen, Herra Kuussataa.
(Ja kaikille normi- ja itsemoderaattoreille tiedoksi, että tämä oli zoukkivitsi, ja että lainaamani nimimerkki on kyllä paljastanut henkilöllisyytensä tällä palstalla aiemmin).
Voin paljastaa, että mun oikea nimi ei ole Pertti FASlapsi.
Ihan yhtä helposti tuosta voi päätellä myös sun sukunimen, Herra Kuussataa.
(Ja kaikille normi- ja itsemoderaattoreille tiedoksi, että tämä oli zoukkivitsi, ja että lainaamani nimimerkki on kyllä paljastanut henkilöllisyytensä tällä palstalla aiemmin).