Vai menisitkö vaan mielummin saunaan ja ottaisit pari olutta ja antaisit asian olla? Minun puolestani saat kutsua minua ihan millä nimellä tahdot.
A: ei ole saunaa B: ei ole oluttakaan C: nukkuun kohta kun viäkin kipee. Ja kiitos rakas :P
Vai menisitkö vaan mielummin saunaan ja ottaisit pari olutta ja antaisit asian olla? Minun puolestani saat kutsua minua ihan millä nimellä tahdot.
Samalla kehotettiin googlaamaan, mitä skenaario tarkoittaa.Vähän mennyt ohi että missä kohtaa oli se henkilöllisyyden arvailu? Huomasin kyllä sen kohdan missä opastettiin äidinkielen taivutusmuotoja kuvitteellisen esimerkin avulla.
Samalla kehotettiin googlaamaan, mitä skenaario tarkoittaa.
Tai sitten se johtuu siitä että mitään sääntöjä ei rikottu.Nyt ymmärrän kaiken. @Turha Kaukalo ei saanut kuukautta sen takia kun se nuolee teidän @Moderaattorit perseet hyvin täällä. Pitäskö itse aloittaa se teidänkin kanssa, osaan sen paremmin kun Turhis....
Jos palstaitsemurhaa haluat, tee se edes kunnolla. Tuo uhoaminen on pelkästään naurettavaa.
Tai sitten se johtuu siitä että mitään sääntöjä ei rikottu.
Ja kun ei edelleenkään ymmärrys riitä niin jatketaan A. henkilökohtaisuuksiin menemällä ja B. toisilta kuulluilta ja tuhat kertaa kerrotuilla vitseillä.Olit hidas kun et ehtiny ensimmäisenä sanoon mielipidettäs. Hävisit @Uimalakki :lle ja saat tuomioksi 20 lisävuotta Jokerifaniutta ja -10000p seuraavaan visaan.
Nyt ymmärrän kaiken. @Turha Kaukalo ei saanut kuukautta sen takia kun se nuolee teidän @Moderaattorit perseet hyvin täällä. Pitäskö itse aloittaa se teidänkin kanssa, osaan sen paremmin kun Turhis....
Ja kun ei edelleenkään ymmärrys riitä niin jatketaan A. henkilökohtaisuuksiin menemällä ja B. toisilta kuulluilta ja tuhat kertaa kerrotuilla vitseillä.
Eiköhän tämä taas riitä. Onnea matkaan elämässäsi.
Jos palstaitsemurhaa haluat, tee se edes kunnolla. Tuo uhoaminen on pelkästään naurettavaa.
Jätä mut ton sun juttus ulkopuolelle, kiitos.
Tiedän, turhaa se on kait enää samaa toitottaa, kun se on jo kolmessa tai neljässä viestissä sanottu, mutta kun siinä viestissä ei oletettu, arvailtu - ei edes naamioitu - että @FASlapsi olisi Pertti. Sen takia siitä ei myöskään saa pelikieltoa, koska moderaattorit osaavat lukea.Mutta niinkuin mainitsin niin olet tässä vain siitä syystä että haluan selityksen miksi et saanu kuukautta nimimerkin arvuuttelusta vaikka olikin näppärästi naamioitu mutta tajusinkin sen tuossa aiemmassa viestissä.
Tiedän, turhaa se on kait enää samaa toitottaa, kun se on jo kolmessa tai neljässä viestissä sanottu, mutta kun siinä viestissä ei oletettu, arvailtu - ei edes naamioitu - että @FASlapsi olisi Pertti. Sen takia siitä ei myöskään saa pelikieltoa, koska moderaattorit osaavat lukea.
Vähän veikkaan, että kävi klassiset sen suhteen mitä palstalla näkee aika useinkin tapahtuvan. Ymmärretään viesti alkujaan väärin, ja kun tajutaan itsekin se virhe, niin vahingossakaan sitä ei ääneen myönnetä. Nyt sitten saaga jatkuu jatkumistaan, kun ei löydy selkärankaa.
Eikö nyt ole vähän lapsellista yrittää kiepauttaa jotain henkilökohtaisia kaunoja moderaattorien kautta?
@Moderaattorit mä tässä haluan tilille kun ajavat kaksilla rattailla. Jos kerran toitotetaan että säännöt on samat kaikille niin nyt kävi ilmi että se on paskapuhetta.
Ihan mielenkiinnosta, millä natsoilla sä olet täällä nyt ketään vaatimassa tilille? Säännöthän on just sellaiset kuin palstan pyörittäjät haluavat. Jos ei kelpaa, niin voi kirjoitella jollekin toiselle palstalle.
Tätä ei kyennyt sitten soveltamaan minun pelikieltoni kohdalla vaikka tekään ette olleet sen viestin lainvastaisuudesta yksimielisiä? Ei näitä selkeästi vihelletä sääntökirjan mukaan.Olemme joissain raportoiduissa tapauksissa myös lähestyneet kirjoittajaa opastavalla yksityisviestillä joka on sisältänyt tämän saman toiveen, ilman että kirjoittajalle on langetettu mitään rangaistusta.