Meikäläinen on pikku hiljaa heittämässä hanskoja tiskiin. Maailma muuttuu, minä en. Sain vastikään viikon pelikiellon ihan mitättömästä viestistä, vai kaksiko niitä viestejä oli. Kieltämättä viestini olivat ns. off-topicia, sitä en kiellä. Mutta off-topic on kohtalaisen normaalia tällä palstalla. Ja olisin kyllä uskonut ihan huomautustakin, että palataanpa aiheeseen. Yhtä kaikki, viestini eivät loukanneet ketään, enkä omasta mielestäni rikkonut yhtään mitään keskustelupalstan sääntöä. Ilmaisin vain oman mielipiteeni, joka nyt ei ehkä ollut keskusteluun liittyvä.
Pelikieltoni syyt olivat turha, typerä, varmasti off-topicia ja mahdollisesti rasistinen. Off-topicin tunnustin jo itse, turha ja typerä taas ovat moderaattoreiden omia mielipiteitä, niiden perusteella tuskin on aihetta antaa pelikieltoa. Tuo mahdollisesti rasistinen taas on hyvinkin mielenkiintoinen peruste. Missään tapauksessa omasta mielestäni viestini eivät olleet rasistisia, eikä moderaattoritkaan näköjään ole varmoja asiasta. Vittu te moderaattorit olette yksinkertaisesti pellejä! Mahdollisesti rasistinen?! Mitä helvettiä se tarkoittaa? En voinut käydä asiasta keskustelua edes yksityisviestitse, kun moderaattorit bannasivat senkin pelikiellon aikana. Oletteko te todella niin naurettavan raukkoja, ettette uskalla henkilökohtaisesti keskustella ratkaisuistanne? Voidaan sitä puida näin julkisestikin, ei siinä mitään.
Olen liittynyt tälle palstalle vuonna 2003. Kohta 20 vuotta olen vaikuttanut täällä ja antanut oman panokseni keskusteluihin. Milloin enemmän ja milloin vähemmän. Jostain syystä minusta tuntuu, että olen ollut palstalla kauemmin, kuin joillakin moderaattoreilla on ikää. Pelikieltoa on silloin tällöin kohdalleni napsunut, ja olen ne kärsinyt. Tämä viimeisin pelikielto alkaa kuitenkin menemään yli hilseen. Haistakaa nyt jo saatana paska! Ei tämä maailma yhteen neekeri-sanaan kaadu. Varsinkaan, jos sitä ei käytetä missään määrin loukkaavassa tarkoituksessa.
Olen pitkään uskotellut itselleni, että Jatkoaika ei sorru nykymaailman yleiseen mielensä pahoittamiseen ja turhaan herneiden sieraimeenvetokilpailuun, mutta näköjään olen ollut väärässä. Todellisuudessahan Jatkoaika on nykyisin yksi pahimmista tapauksista. Kun lukee noita Jatkoajan artikkeleja, niin sieltähän saa oikeita jääkiekkojuttuja ihan hakemalla hakea. Pääpaino on kaikenlaisissa jääkiekon lieveilmiöissä ja sivujuonteissa. Samoin täällä keskustelupalstalla luetaan kirjoituksia kuin piru raamattua. Jos joku mainitsee sanan neekeri tai eskimo niin pelikieltoa heiluu että pölinä käy.
Voitte te heittää mut pellolle vaikka kokonaan. Tällainen paska alkaa vaan vituttaa mua. Tai vaihtoehtoisesti te moderaattorit voisitte pikku hiljaa alkaa kasvattaa munan karvoja ja todeta, että ihan pikku risahduksiin ei ole tarvetta puuttua, eikä maailma kaadu johonkin neekeri- tai eskimo-sanoihin. Koska se ei vittu oikeastikaan kaadu, vaikka antaisitte sillä perusteella pelikieltoa ja runkkaisitte itsenne uneen.