Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 252 035
  • 13 719

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan tää touhu täällä menny todella tylsäks, kun harvojakin väriläiskiä kengitään pihalle kovalla kädellä. Vassariapinat saavat jatkaa mellastustaan päivästä toiseen ja väärinajattelijoita poistetaan systemaattisesti. Varsinkin yks hyvin ylimielisesti toisinajattelevia kohtaan suhtauva kirjoittelija, entinen henkilökunnan jäsen, nauttii täällä erikoista suojelua, vaikka provoilee jatkuvasti monessa ketjussa. @Evil :n juttuja en ihan hirveesti seuraillu, mutta värikästä juttua varsinkin kännipäissään herralla tuntui riittävän ja ärhäkkä haastamaan riitaa. Johnnya on sen sijaan ikävä.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@Reverent
Mielenkiintoinen ajattelumalli, kun täällä myös oikean laidan väki saa kirjoitella aktiivisesti, eikä he juurikaan kansoita rankkutilastoja. Jos taas yhden, kahden lauseen sarkastinen vittuilu ketjusta toiseen on sisältöä ja 'värikkyyttä ', niin ymmärrän toki, että harmittaa. Ei natsi, sen enempää kuin kommarikaan saa ajaa ihmisen päälle suojatiellä. Ehkä voi miettiä, että mistä johtuu jos kick bannit ja muut osuu aina rautasaapasosastolle...

Mutta uhriudutaan yhdessä, kun mitään ei saa enää sanoa.

Ps. Mitä taas Eviliin tulee, niin kenties hänen olisi kannattanut handlata oma vanhenemisensa, tai ei ainakaan viettää kukkeinta nuoruuttaan katuojassa, niin ehkä värikkyys olisi voittanut katkeruuden.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Reverent
Mielenkiintoinen ajattelumalli, kun täällä myös oikean laidan väki saa kirjoitella aktiivisesti, eikä he juurikaan kansoita rankkutilastoja. Jos taas yhden, kahden lauseen sarkastinen vittuilu ketjusta toiseen on sisältöä ja 'värikkyyttä ', niin ymmärrän toki, että harmittaa.
Just. Se vaan, että näitä oikeanlaidan kirjoittelijoita ollaan poistettu viime aikoina huolella. Vassarit sen sijaan saavat jatkaa vittuiluaan ja provoiluaan ilman pelkoa kirjoituskielloista puhumattakaan kirjoitusoikeuksien poistamisesta.

Värikkyys on tietenkin kirjoittelijan laseissa. Mun mielestä esim. Jarkko Ruutu ja Juhani Tamminen ovat todella mulkkuja tyyppejä, mutta jonkun toisen satunnaisen kirjoittelijan mielestä ovat "väriä tuovia persoonia". Värikäs voi olla myos positiivisella tavalla, esim. Pasi Rautiainen. Mun tiimiin em. spedet ei sopis koskaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Just. Se vaan, että näitä oikeanlaidan kirjoittelijoita ollaan poistettu viime aikoina huolella. Vassarit sen sijaan saavat jatkaa vittuiluaan ja provoiluaan ilman pelkoa kirjoituskielloista puhumattakaan kirjoitusoikeuksien poistamisesta.

Värikkyys on tietenkin kirjoittelijan laseissa. Mun mielestä esim. Jarkko Ruutu ja Juhani Tamminen ovat todella mulkkuja tyyppejä, mutta jonkun toisen satunnaisen kirjoittelijan mielestä ovat "väriä tuovia persoonia". Värikäs voi olla myos positiivisella tavalla, esim. Pasi Rautiainen. Mun tiimiin em. spedet ei sopis koskaan.
Eipä sinuakaan ole potkittu pihalle tai monia muitakaan oikeistokonservatiiveja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
. Se vaan, että näitä oikeanlaidan kirjoittelijoita ollaan poistettu viime aikoina huolella.
Ei kai tänä vuonna ajalta ole lähtenyt kuin BlackWolf (joka oli enemmänkin vasemmistokonservatiivinen persu) ja nyt muaddib ei pääse haukkumaan demareita tai keskustaa sekä - herra paratkoon - näiden rumia lapsia kolmeen kuukauteen. Viime vuonna potkittiin pihalle Toejoen Veikko ja Zoidberg.

Johnny ei juuri politiikkaan sekaantunut, naisiin ja yleiseen irstailuun sitäkin enemmän. Johnny oli hauska veikko, vaikka palstauran loppuikin alatyyliseen viestiin. Minun mielestäni Johnnylle löytyisi edelleen paikka Jatkoajasta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eipä sinuakaan ole potkittu pihalle tai monia muitakaan oikeistokonservatiiveja.
Pari kertaa on tullut huilia ja rikepisteitä jaettu, joten koen olevani ns. liipasimella. Mulle ei tuu mieleen yhtään vassaria, joka olis saanu kenkää täältä. Mistäköhän johtuu? Varmaan siitä, että vihervassariänkyrät vittuilevat ja provoilevat modejen mielestä oikein ja paremmin. Ja joku nimimerkki nauttii täällä tosiaan erityistä suojelua, vaikka vänkää aika monessa Löylyhuoneen ketjussa. Se siitä tasapuolisuudesta.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pari kertaa on tullut huilia ja rikepisteitä jaettu, joten koen olevani ns. liipasimella. Mulle ei tuu mieleen yhtään vassaria, joka olis saanu kenkää täältä. Mistäköhän johtuu? Varmaan siitä, että vihervassariänkyrät vittuilevat ja provoilevat modejen mielestä oikein ja paremmin. Ja joku nimimerkki nauttii täällä tosiaan erityistä suojelua, vaikka vänkää aika monessa Löylyhuoneen ketjussa. Se siitä tasapuolisuudesta.
Onhan niitä pois kengittyjä eriasteisia vasemmistoänkyröitä ollut useampiakin minun noin 15-vuotisella palstaurallani. Joitakin muistan nimimerkiltä, jotkut ovat päässeet unohtumaan. En kuitenkaan muista kokeneeni, että kukaan olisi joutunut palstalta pihalle ”väärien” yhteiskunnallisten näkemystensä takia, mitä nuo mielipiteet ovat olleetkaan. Tosin yhden nimimerkin muistan, joka trollasi (geo)poliittissävyisesti täällä vuosikaudet, ja sai useita kertoja mm. puolen vuoden banneja, joiden päätyttyä sama show jatkui suunnilleen välittömästi. Ihmeen pitkään hän onnistui väistämään lopullista kengänkuvaa persuksissa, mutta sekin kopsahti lopulta. Kyseinen trolli on tietojeni mukaan henkilö, joka on esiintynyt kymmenillä nimimerkeillä eri medioiden kommentointiosioissa, ja aina tuuppaamassa samaa agendaa maailmalle. Koska minäkin arvelen vahvasti tietäväni tämän hahmon henkilöllisyyden, niin luulen että moni muukin tietää, ja todennäköisesti myös sellaiset henkilöt, joille maksetaan palkkaa tuollaisen toiminnan seuraamisesta. Mutta olkoon tämä oma aiheensa.

En oikein muutenkaan osta tuota näkemystäsi moderoinnin tasapuolisuuden systemaattisesti puutteista. Yksittäisistä pelikielloista ja ovista ulos ohjaamisista voi joskus olla eri mieltä, mutta niin se menee tässä maailmassa usein muuallakin, kun oikeutta jaetaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Väkisin käy mielessä että liittyykö sanktioinnit väärään puoluekantaan/mielipiteisiin, vai siihen että koettua vastapuolta kutsuu apinoiksi ja vihjailee samassa viestissä entisten työntekijöiden nimimerkeistä tms.

Tämä totta. Mutta minulla olisi, kyllä, muttalauseke: tietyn puoluekannan ja mielipidesuunnan ihmiset eivät välttämättä osaa kääriä sanottavaansa sillä tavalla ettei penalttia tule, vaan saattavat sitten puhua tietyistä eläimistä ja ehkä vähän vihjailla nimimerkeistäkin. Maailma on aivan toisten tekemä, eikä heidän ja he joutuvat vaikeuksiin tässä maailmassa. He eivät osaa olla poliittisesti korrekteja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Maailma on aivan toisten tekemä, eikä heidän ja he joutuvat vaikeuksiin tässä maailmassa.

Minun muistaakseni kuka tahansa voi vaikuttaa siihen, millaisista asioista tällä palstalla niitä asioita koskevissa ketjuissa keskustellaan.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kuukauden banni lusittu. En edelleenkään ymmärrä miksi noin kevyin perustein annettiin noin pitkä kakku...
 

444

Jäsen
Mulle ei tuu mieleen yhtään vassaria, joka olis saanu kenkää täältä. Mistäköhän johtuu?
No siis täähän ei voi johtua mistään muusta kuin viherkommarimoderaattoreiden punikkisuvakkimädättäjälinjasta. Tietenkään. Vai voiko muka?
Mutta hei, mäkin oon saanut pelikieltoja ja rikepisteitä. Ja ilmeisesti aika liipasimella mennään: Jatkoajan nimimerkkien pintaan pulpahtelua
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minä sain rikepisteen kritisoituani Veikko Vallinia viitaten Veikon haluttomuuteen osallistua yhteiskunnan rahoitukseen sekä Veikolle ja perussuomalaisille tyypilliseen tapaan olla kykenemättä seisomaan edes omien sanojensa takana eli modet ovat kaikki umpipersuja,
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minä sain rikepisteen kritisoituani Veikko Vallinia viitaten Veikon haluttomuuteen osallistua yhteiskunnan rahoitukseen sekä Veikolle ja perussuomalaisille tyypilliseen tapaan olla kykenemättä seisomaan edes omien sanojensa takana eli modet ovat kaikki umpipersuja,
Eli yleistit kaikki persut olemaan kykenemättömiä pystymään seisomaan sanojensa takana.
Minusta virhepiste oli ansaittu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
OHO. Modet löys trollin tältä palstalta?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
OHO. Modet löys trollin tältä palstalta?
Vastapainoksi poistivat ihan peruskirjoittelijan palstalta :D

Tai ainakaan mulle ei auennut miksi Keisarinviitta poistettiin.
 
Onko nuo joukkueiden omien alueiden kauden otteiden seurantaketjut tarkoitettu yleiselle höpinälle otteista vai myös pelin aikana kuten monessa osiossa on tapana? Mitä varten tuo otteluketjufoorumi on sitten olemassa? Vähän hämmentää kun kierroksen aikana esim JYP fanit kommentoi otteita kolmessa eri ketjussa, oman alueensa sekä yleisessä otteluseurannassa kuin myös ottelukohtaisessa seurannassa. Onko tähän mitään linjavetoa olemassa? Mietin tota Keisarinviitan poistoa, en keksinyt muuta kuin one linerit eri ketjuissa. Jos tolla mennään ni JYP faneista lähtee puolet
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös