Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yes, asun eräällä kadulla joka sijaitsee Aurinkolahdessa. Asunko siis böndellä vai kaupungissa?
Böndellä.
Terveisin "Kallion kundi".
Yes, asun eräällä kadulla joka sijaitsee Aurinkolahdessa. Asunko siis böndellä vai kaupungissa?
Ennen paluutaan palstalle, jolloin hän kirjoitti vain viikonloppuisin kännissä, Evilin kirjallinen tuotanto oli aivan ylivoimaisella tasolla. Hän oikeasti perusteli kantansa ja kunnioitti keskustelukumppania. Isoimmat ongelmat olivat tuolloin mukahassuttelu, ei uhriutuminen, ja hassutteluunkin hänen ilmaisunsa riitti pitkään.Onko Evil joskus ollut viiltävä sanankäyttäjä? Muistan lähinnä sen joka kitisi kaikesta ja kaikille jotka oli eri mieltä hänen kanssaan, vittuili muille ja jos hänelle sanoi joskus takaisin niin alkoi ihan järkyttävä uhriutuminen ja vinkuminen.
EIkös täältä ole jo kaikki persoonat saatu karsittua pois. En ainakaan itse osaa nimetä täältä nykyään enää edes ketään kunnon kylähullua.Toki palstapersoona kyseessä, viimeisiä ns. viiltäviä sanakäyttäjiä vrt. Kirjoittelija ja Evil.
Kuka on Veini?Veini
Johnny, BlackWolf, Hiihtofani, Elton... Onhan noita tosiaan lähtenyt. Sitten esimerkiksi MustatKortit, Musta Nuoli ja Daespoo ovat jääneet vapaaehtoisesti pois.TOJ, Veini, "Minä olen Jatkoaika" ja Scholl... nuo kaverit kun trollasi menemään, niin siinä oli pikku make ihmeissään.
Hän joka ketjuja ei avaa kerkesikin jo aiemmin.Yes, asun eräällä kadulla joka sijaitsee Aurinkolahdessa. Asunko siis böndellä vai kaupungissa?
Sv veinikretskiKuka on Veini?
On ollut, ja on todennäköisesti edelleen jos hän haluaa.Onko Evil joskus ollut viiltävä sanankäyttäjä? Muistan lähinnä sen joka kitisi kaikesta ja kaikille jotka oli eri mieltä hänen kanssaan, vittuili muille ja jos hänelle sanoi joskus takaisin niin alkoi ihan järkyttävä uhriutuminen ja vinkuminen.
On ollut, ja on todennäköisesti edelleen jos hän haluaa.
Kannattaa tutustua Evilin käymiin keskusteluihin Jatkoajassa joskus vähän ennen ja vähän jälkeen 2010. On hän senkin jälkeen keskustellut taitavalla ilmaisulla ja erittäin fiksusti, mutta tiedostan hyvin että joku on saattanut kokea Evilistä nuo mainitsemasi piirteet päällimmäisinä. Sen verran on hyvä tarkentaa, että vuosittain syksystä kevääseen löytyy parhaalla frekvenssillä tuota vahvaa kamaa. Kesäisin on ollut muitakin sävyjä, varsinkin niinä vuosina kun on pelattu futiksen arvokisoja. Niin ja viikonloppuisin kanssa, mutta sieltä löytyy myös taitavaa sanankäyttöä, varsinkin kun nestetasapaino on ollut vatupassissa.
Toiset meistä ovat kremlologeja, toiset kremlinssejä.Suomeksi, kun korkki aukesi, järki katosi
Just. Se vaan, että näitä oikeanlaidan kirjoittelijoita ollaan poistettu viime aikoina huolella. Vassarit sen sijaan saavat jatkaa vittuiluaan ja provoiluaan ilman pelkoa kirjoituskielloista puhumattakaan kirjoitusoikeuksien poistamisesta.@Reverent
Mielenkiintoinen ajattelumalli, kun täällä myös oikean laidan väki saa kirjoitella aktiivisesti, eikä he juurikaan kansoita rankkutilastoja. Jos taas yhden, kahden lauseen sarkastinen vittuilu ketjusta toiseen on sisältöä ja 'värikkyyttä ', niin ymmärrän toki, että harmittaa.
Eipä sinuakaan ole potkittu pihalle tai monia muitakaan oikeistokonservatiiveja.Just. Se vaan, että näitä oikeanlaidan kirjoittelijoita ollaan poistettu viime aikoina huolella. Vassarit sen sijaan saavat jatkaa vittuiluaan ja provoiluaan ilman pelkoa kirjoituskielloista puhumattakaan kirjoitusoikeuksien poistamisesta.
Värikkyys on tietenkin kirjoittelijan laseissa. Mun mielestä esim. Jarkko Ruutu ja Juhani Tamminen ovat todella mulkkuja tyyppejä, mutta jonkun toisen satunnaisen kirjoittelijan mielestä ovat "väriä tuovia persoonia". Värikäs voi olla myos positiivisella tavalla, esim. Pasi Rautiainen. Mun tiimiin em. spedet ei sopis koskaan.
Ei kai tänä vuonna ajalta ole lähtenyt kuin BlackWolf (joka oli enemmänkin vasemmistokonservatiivinen persu) ja nyt muaddib ei pääse haukkumaan demareita tai keskustaa sekä - herra paratkoon - näiden rumia lapsia kolmeen kuukauteen. Viime vuonna potkittiin pihalle Toejoen Veikko ja Zoidberg.. Se vaan, että näitä oikeanlaidan kirjoittelijoita ollaan poistettu viime aikoina huolella.
Pari kertaa on tullut huilia ja rikepisteitä jaettu, joten koen olevani ns. liipasimella. Mulle ei tuu mieleen yhtään vassaria, joka olis saanu kenkää täältä. Mistäköhän johtuu? Varmaan siitä, että vihervassariänkyrät vittuilevat ja provoilevat modejen mielestä oikein ja paremmin. Ja joku nimimerkki nauttii täällä tosiaan erityistä suojelua, vaikka vänkää aika monessa Löylyhuoneen ketjussa. Se siitä tasapuolisuudesta.Eipä sinuakaan ole potkittu pihalle tai monia muitakaan oikeistokonservatiiveja.
Onhan niitä pois kengittyjä eriasteisia vasemmistoänkyröitä ollut useampiakin minun noin 15-vuotisella palstaurallani. Joitakin muistan nimimerkiltä, jotkut ovat päässeet unohtumaan. En kuitenkaan muista kokeneeni, että kukaan olisi joutunut palstalta pihalle ”väärien” yhteiskunnallisten näkemystensä takia, mitä nuo mielipiteet ovat olleetkaan. Tosin yhden nimimerkin muistan, joka trollasi (geo)poliittissävyisesti täällä vuosikaudet, ja sai useita kertoja mm. puolen vuoden banneja, joiden päätyttyä sama show jatkui suunnilleen välittömästi. Ihmeen pitkään hän onnistui väistämään lopullista kengänkuvaa persuksissa, mutta sekin kopsahti lopulta. Kyseinen trolli on tietojeni mukaan henkilö, joka on esiintynyt kymmenillä nimimerkeillä eri medioiden kommentointiosioissa, ja aina tuuppaamassa samaa agendaa maailmalle. Koska minäkin arvelen vahvasti tietäväni tämän hahmon henkilöllisyyden, niin luulen että moni muukin tietää, ja todennäköisesti myös sellaiset henkilöt, joille maksetaan palkkaa tuollaisen toiminnan seuraamisesta. Mutta olkoon tämä oma aiheensa.Pari kertaa on tullut huilia ja rikepisteitä jaettu, joten koen olevani ns. liipasimella. Mulle ei tuu mieleen yhtään vassaria, joka olis saanu kenkää täältä. Mistäköhän johtuu? Varmaan siitä, että vihervassariänkyrät vittuilevat ja provoilevat modejen mielestä oikein ja paremmin. Ja joku nimimerkki nauttii täällä tosiaan erityistä suojelua, vaikka vänkää aika monessa Löylyhuoneen ketjussa. Se siitä tasapuolisuudesta.
Väkisin käy mielessä että liittyykö sanktioinnit väärään puoluekantaan/mielipiteisiin, vai siihen että koettua vastapuolta kutsuu apinoiksi ja vihjailee samassa viestissä entisten työntekijöiden nimimerkeistä tms.
Maailma on aivan toisten tekemä, eikä heidän ja he joutuvat vaikeuksiin tässä maailmassa.