Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 249 989
  • 13 719

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko nuo joukkueiden omien alueiden kauden otteiden seurantaketjut tarkoitettu yleiselle höpinälle otteista vai myös pelin aikana kuten monessa osiossa on tapana? Mitä varten tuo otteluketjufoorumi on sitten olemassa? Vähän hämmentää kun kierroksen aikana esim JYP fanit kommentoi otteita kolmessa eri ketjussa, oman alueensa sekä yleisessä otteluseurannassa kuin myös ottelukohtaisessa seurannassa. Onko tähän mitään linjavetoa olemassa? Mietin tota Keisarinviitan poistoa, en keksinyt muuta kuin one linerit eri ketjuissa. Jos tolla mennään ni JYP faneista lähtee puolet


Tulee JYP-faneille palstalla yksinäistä, jos pelikieltoja aletaan antaa Modejen toivomuksen perusteella, kun olemme ainoita jotka tätä ohjeistusta noudattavat.

Tai nyt kun tarkemmin luin viestisi, niin toki seurantaa ei varmastikaan oman alueen ketjuissa ole lupa käydä. Vaan tuolla otteluketjussa.
 

Tulee JYP-faneille palstalla yksinäistä, jos pelikieltoja aletaan antaa Modejen toivomuksen perusteella, kun olemme ainoita jotka tätä ohjeistusta noudattavat.

Tai nyt kun tarkemmin luen, niin toki seurantaa ei varmastikaan oman alueen ketjussa ole käydä. Vaan tuolla otteluketjussa.
Okei, tuo on jäänyt bongaamatta. Lukenut foorumia kyllä vuosikaudet ja yleinen otteluseuranta jäänyt mieleen kun sitä tuli aina seurattua. Siinähän hankkivat itselleen lisää hommia, ei oo miulta pois
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meikäläinen on pikku hiljaa heittämässä hanskoja tiskiin. Maailma muuttuu, minä en. Sain vastikään viikon pelikiellon ihan mitättömästä viestistä, vai kaksiko niitä viestejä oli. Kieltämättä viestini olivat ns. off-topicia, sitä en kiellä. Mutta off-topic on kohtalaisen normaalia tällä palstalla. Ja olisin kyllä uskonut ihan huomautustakin, että palataanpa aiheeseen. Yhtä kaikki, viestini eivät loukanneet ketään, enkä omasta mielestäni rikkonut yhtään mitään keskustelupalstan sääntöä. Ilmaisin vain oman mielipiteeni, joka nyt ei ehkä ollut keskusteluun liittyvä.

Pelikieltoni syyt olivat turha, typerä, varmasti off-topicia ja mahdollisesti rasistinen. Off-topicin tunnustin jo itse, turha ja typerä taas ovat moderaattoreiden omia mielipiteitä, niiden perusteella tuskin on aihetta antaa pelikieltoa. Tuo mahdollisesti rasistinen taas on hyvinkin mielenkiintoinen peruste. Missään tapauksessa omasta mielestäni viestini eivät olleet rasistisia, eikä moderaattoritkaan näköjään ole varmoja asiasta. Vittu te moderaattorit olette yksinkertaisesti pellejä! Mahdollisesti rasistinen?! Mitä helvettiä se tarkoittaa? En voinut käydä asiasta keskustelua edes yksityisviestitse, kun moderaattorit bannasivat senkin pelikiellon aikana. Oletteko te todella niin naurettavan raukkoja, ettette uskalla henkilökohtaisesti keskustella ratkaisuistanne? Voidaan sitä puida näin julkisestikin, ei siinä mitään.

Olen liittynyt tälle palstalle vuonna 2003. Kohta 20 vuotta olen vaikuttanut täällä ja antanut oman panokseni keskusteluihin. Milloin enemmän ja milloin vähemmän. Jostain syystä minusta tuntuu, että olen ollut palstalla kauemmin, kuin joillakin moderaattoreilla on ikää. Pelikieltoa on silloin tällöin kohdalleni napsunut, ja olen ne kärsinyt. Tämä viimeisin pelikielto alkaa kuitenkin menemään yli hilseen. Haistakaa nyt jo saatana paska! Ei tämä maailma yhteen neekeri-sanaan kaadu. Varsinkaan, jos sitä ei käytetä missään määrin loukkaavassa tarkoituksessa.

Olen pitkään uskotellut itselleni, että Jatkoaika ei sorru nykymaailman yleiseen mielensä pahoittamiseen ja turhaan herneiden sieraimeenvetokilpailuun, mutta näköjään olen ollut väärässä. Todellisuudessahan Jatkoaika on nykyisin yksi pahimmista tapauksista. Kun lukee noita Jatkoajan artikkeleja, niin sieltähän saa oikeita jääkiekkojuttuja ihan hakemalla hakea. Pääpaino on kaikenlaisissa jääkiekon lieveilmiöissä ja sivujuonteissa. Samoin täällä keskustelupalstalla luetaan kirjoituksia kuin piru raamattua. Jos joku mainitsee sanan neekeri tai eskimo niin pelikieltoa heiluu että pölinä käy.

Voitte te heittää mut pellolle vaikka kokonaan. Tällainen paska alkaa vaan vituttaa mua. Tai vaihtoehtoisesti te moderaattorit voisitte pikku hiljaa alkaa kasvattaa munan karvoja ja todeta, että ihan pikku risahduksiin ei ole tarvetta puuttua, eikä maailma kaadu johonkin neekeri- tai eskimo-sanoihin. Koska se ei vittu oikeastikaan kaadu, vaikka antaisitte sillä perusteella pelikieltoa ja runkkaisitte itsenne uneen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Vastapainoksi poistivat ihan peruskirjoittelijan palstalta :D

Tai ainakaan mulle ei auennut miksi Keisarinviitta poistettiin.
Joskus Jatkoajassa uusi kirjoittaja oli erikoisseurannassa. Seurattiin onko hänellä mitään annettavaa ja miten homma ylipäätään toimii. Aikanaan pelkistä onelinereista napsahteli pelikieltoja. Kirjoittajan piti oikeasti miettiä ennen kuin painaa lähetä-nappulaa, että tuoko tuotos jotain lisäarvoa keskusteluun. Kielioppiakin piti vähän hallita.

Jos kirjoitusoikeudet saaneen historia on täynnä em. puutteita, niin historia jäi lyhyeksi. Tästä ollaan aikalailla lipsuttu ja siimaa on annettu. En ota kantaa, oliko poisto ansaittu, mutta ko. kirjoittajan historiaan peilaten ei mitenkään yllättävä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Joskus Jatkoajassa uusi kirjoittaja oli erikoisseurannassa. Seurattiin onko hänellä mitään annettavaa ja miten homma ylipäätään toimii. Aikanaan pelkistä onelinereista napsahteli pelikieltoja. Kirjoittajan piti oikeasti miettiä ennen kuin painaa lähetä-nappulaa, että tuoko tuotos jotain lisäarvoa keskusteluun. Kielioppiakin piti vähän hallita.

Jos kirjoitusoikeudet saaneen historia on täynnä em. puutteita, niin historia jäi lyhyeksi. Tästä ollaan aikalailla lipsuttu ja siimaa on annettu. En ota kantaa, oliko poisto ansaittu, mutta ko. kirjoittajan historiaan peilaten ei mitenkään yllättävä.
Joo tiedossa tuo erityisseuranta. Aika paljon täälläkin on nykyään käytttäjiä, jotka ei kirjoita edes niitä onelinereita. Ehkä kaverin pidempien viestien puute oli sitten syy.

Aika lepsullaan hommat kyllä, kun trollit painaa pari viikkoa ja tekee uuden käyttäjän ja niissä kestää kauan saada pihalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En voinut käydä asiasta keskustelua edes yksityisviestitse, kun moderaattorit bannasivat senkin pelikiellon aikana.
Moderaattoreiden lähettämiin pelikielto- tai rikepisteilmoituksiin ei pystykään vastaamaan, mutta kyllä yksityisviestejä pystyy lähettämään ihan normaalisti pelikiellon aikana. Olen itsekin kritisoinut tätä joskus, mutta kyllä se keskustelu ihan hyvin onnistuu mutta se vaatii vaan sen että laitat itse sen vastineesi moderaattoreille.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen pitkään uskotellut itselleni, että Jatkoaika ei sorru nykymaailman yleiseen mielensä pahoittamiseen ja turhaan herneiden sieraimeenvetokilpailuun, mutta näköjään olen ollut väärässä.
Itse taas kummastelen tätä mielensäpahoittamista ja herneenvetämistä sieraimeen siihen liittyen, ettei saa vapaasti käyttää jotain jo useamman vuosikymmenen tiettyä ihmisryhmää halventavana ja ihmisarvoa kyseenalaistavana pidettyä termiä lätkäaiheisella keskustelupalstalla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Meikäläinen on pikku hiljaa heittämässä hanskoja tiskiin. Maailma muuttuu, minä en. Sain vastikään viikon pelikiellon ihan mitättömästä viestistä, vai kaksiko niitä viestejä oli. Kieltämättä viestini olivat ns. off-topicia, sitä en kiellä. Mutta off-topic on kohtalaisen normaalia tällä palstalla. Ja olisin kyllä uskonut ihan huomautustakin, että palataanpa aiheeseen. Yhtä kaikki, viestini eivät loukanneet ketään, enkä omasta mielestäni rikkonut yhtään mitään keskustelupalstan sääntöä. Ilmaisin vain oman mielipiteeni, joka nyt ei ehkä ollut keskusteluun liittyvä.

Pelikieltoni syyt olivat turha, typerä, varmasti off-topicia ja mahdollisesti rasistinen. Off-topicin tunnustin jo itse, turha ja typerä taas ovat moderaattoreiden omia mielipiteitä, niiden perusteella tuskin on aihetta antaa pelikieltoa. Tuo mahdollisesti rasistinen taas on hyvinkin mielenkiintoinen peruste. Missään tapauksessa omasta mielestäni viestini eivät olleet rasistisia, eikä moderaattoritkaan näköjään ole varmoja asiasta. Vittu te moderaattorit olette yksinkertaisesti pellejä! Mahdollisesti rasistinen?! Mitä helvettiä se tarkoittaa? En voinut käydä asiasta keskustelua edes yksityisviestitse, kun moderaattorit bannasivat senkin pelikiellon aikana. Oletteko te todella niin naurettavan raukkoja, ettette uskalla henkilökohtaisesti keskustella ratkaisuistanne? Voidaan sitä puida näin julkisestikin, ei siinä mitään.

Olen liittynyt tälle palstalle vuonna 2003. Kohta 20 vuotta olen vaikuttanut täällä ja antanut oman panokseni keskusteluihin. Milloin enemmän ja milloin vähemmän. Jostain syystä minusta tuntuu, että olen ollut palstalla kauemmin, kuin joillakin moderaattoreilla on ikää. Pelikieltoa on silloin tällöin kohdalleni napsunut, ja olen ne kärsinyt. Tämä viimeisin pelikielto alkaa kuitenkin menemään yli hilseen. Haistakaa nyt jo saatana paska! Ei tämä maailma yhteen neekeri-sanaan kaadu. Varsinkaan, jos sitä ei käytetä missään määrin loukkaavassa tarkoituksessa.

Olen pitkään uskotellut itselleni, että Jatkoaika ei sorru nykymaailman yleiseen mielensä pahoittamiseen ja turhaan herneiden sieraimeenvetokilpailuun, mutta näköjään olen ollut väärässä. Todellisuudessahan Jatkoaika on nykyisin yksi pahimmista tapauksista. Kun lukee noita Jatkoajan artikkeleja, niin sieltähän saa oikeita jääkiekkojuttuja ihan hakemalla hakea. Pääpaino on kaikenlaisissa jääkiekon lieveilmiöissä ja sivujuonteissa. Samoin täällä keskustelupalstalla luetaan kirjoituksia kuin piru raamattua. Jos joku mainitsee sanan neekeri tai eskimo niin pelikieltoa heiluu että pölinä käy.

Voitte te heittää mut pellolle vaikka kokonaan. Tällainen paska alkaa vaan vituttaa mua. Tai vaihtoehtoisesti te moderaattorit voisitte pikku hiljaa alkaa kasvattaa munan karvoja ja todeta, että ihan pikku risahduksiin ei ole tarvetta puuttua, eikä maailma kaadu johonkin neekeri- tai eskimo-sanoihin. Koska se ei vittu oikeastikaan kaadu, vaikka antaisitte sillä perusteella pelikieltoa ja runkkaisitte itsenne uneen.
Olet itse hyvin tuohtunut varsin mitättömästä asiasta (pelikielto) ja uliset täällä menemään jostain mielensä pahoittamisesta ja herneiden sieraimeenvetokilpailusta.
Väkisin olet näköjään vielä esimerkkien varjolla loukkaavia sanoja saanut mukaan, hienoa.
Makoisat naurut toki tarjosit, kiitos siitä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Porvoon Kärppä voi perustaa vertaistukiryhmän toisen täysin syyttömän kirjoittajan (heavy) kanssa.
No kerran pyytämällä pyysit paikalle niin otetaan kantaa...

Tämän palstan tuomaritoiminnassa on pahitten pielessä se että eri kirjoittajille sääntöjä luetaan eri tavoin. En usko että kenellekään muulle kuin minulle on annnettu parin viikon pannat sen takia että olen todennut toisesta kirjoittajasta että hän ei osaa käyttää internettiä. Paljon pahempia loukkauksia näkee palstalla päivittäin ilman, että nistä seuraa rikepisteitäkään. Mielelläni otan vastaan tähän vastatodisteet, mutta todennäköisesti sinä, kuten niin monet muutkin, jotka minun valituksiani kommentoivat, liukenet paikalta kun pitäisi jotain esittämieni argumentteja vastaan osata sanoa. Helppo on sinun puskista huudella.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Otetaanpas konteksti tuohon sun valittamiseen. Kirjoitit näin:

Henk.koht. aion uida loppuelämäni vastavirtaan ja taistella sen puolesta että puhekielessä saa käyttää sanoja neekeri, ryssä, inkkari, eskimo tai mitä tahansa nyt mieleen juolahtaakaan. Aion myös vastustaa kaikkia henkilöitä, yhteisöjä ja liikkeitä, jotka pahoittaa mielensä tämän kaltaisista epäolennaisuuksista.
Suomessa ei ole ikinä ollut oikeaa rasismia. Mitä nyt viime vuosina on alkanut tulla kun kantasuomalaiset alkaa kyllästyyn mamujen perseilyyn.
Tiedoksesi, arvoisa Porvoon Kärppä, että jos aiot todella jatkossakin käyttää noita mainitsemiasi sanoja ja mitä nyt mieleen juolahtaakaan, niin sinä olet aivan oikea rasisti. Tuo, mitä noissa viesteissäsi kuvailit, on nimenomaan pesunkestävää rasismia ja epätoivoista yritystä vääntää sitä joksikin muuksi. Tuollaisen paskamaisen, ja kuten itsekin myöhemmässä viestissäsi ilmoitat, tarkoituksellisesti loukkaavan kielenkäytön vastustaminen ei todellakaan ole epäolennaista, vaan keskeistä tasa-arvon luonnissa.

Jatkoajassa tuskin tuollaiselle toiminnalle on jatkossakaan tilaa, ainakin toivon niin. Itse ainakin raportoin joka ainoan tuollaisen sontaviestin nettipahoinpitelynä. Että jos tällainen ympäristö ei kelpaa, niin suosittelen tosiaan tekemään ne johtopäätökset. Luulenpa, että melko pian, jos ei jo nyt, tilanne on se, että sulle sopivia henkisiä koteja löytyy enää Puolasta ja Unkarista. Siellä voinee änkyröidä rasistista skeidaa vielä jonkin aikaa, pidä hauskaa!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moderaattoreiden lähettämiin pelikielto- tai rikepisteilmoituksiin ei pystykään vastaamaan, mutta kyllä yksityisviestejä pystyy lähettämään ihan normaalisti pelikiellon aikana. Olen itsekin kritisoinut tätä joskus, mutta kyllä se keskustelu ihan hyvin onnistuu mutta se vaatii vaan sen että laitat itse sen vastineesi moderaattoreille.
Yritin kyllä laittaa nimenomaan yksityisviestiä moderaattoreille, mutta eipä onnistunut kun sekin oli estetty.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Suomessa ei ole ikinä ollut oikeaa rasismia. Mitä nyt viime vuosina on alkanut tulla kun kantasuomalaiset alkaa kyllästyyn mamujen perseilyyn.
Okei, tämä on vanha, ansaittuun pelikieltoon johtanut viesti, mutta koska @Porvoon Kärppä on antanut ymmärtää seisovansa edelleen mielipiteidensä takana, vastaan tähän.

Olen naimisissa ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa, joka on asunut Suomessa yli 10 vuotta. Hän ja perheensä kohtaavat jonkinasteista rasismia lähes viikoittain. Milloin epäillään kaupassa varkaaksi ilman mitään syytä, milloin esitetään tahallisesti ymmärtämätöntä, vaikka hän puhuu hyvää suomea, milloin on tehty perättömiä valituksia tai tultu karjumaan, nimittelemään rasistisesti ja uhkailemaan parkkipaikalla, kun mukamas auto on pysäköity "väärin". Nämä siis esimerkkeinä vuosien varrelta.

Aika usein nämä tapahtuvat, jos en itse ole paikalla tai näkyvissä, ja kyllä itselläni kuohahtaa rajusti, kun joskus sitten näen ja kuulen, että tilanne on päällä. Vihaan rasismia koko sydämestäni (vihasin jo kauan ennen kuin edes tutustuin vaimooni ja hänen mahtavaan sukuunsa), ja siitä pahimpia kärsijöitä ovat aivan tavalliset, kunnialliset maahanmuuttajat, lapset, nuoret, perheenäidit ja -isät sekä varttuneemmat.

Joten älä yritä sanoa, ettei Suomessa olisi "oikeaa" rasismia. Mitä helvettiä tuo edes tarkoittaa? Pelkästään jo some on sitä täynnä.
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Rasismi on usein jotain kyvyttömyyttä sietää erilaista kanssaihmistä, tai sitten jopa pelätään muunlaista ihmistä. Se on todella tavallista, ja voin itsekin myöntää, että minussa asuu muukalaispelkoa - koetan vain hallita sitä.

On oikeastaan täysin absurdia väittää olevansa hyvissä uomissa ihmisten kohtelun kanssa, jos heittelee jossain keskustelupalstallakin, että voi sanoa neekeriksi, jos vaan yhtään huvittaa. Siis, eihän siinä ole mitään järkeä, heh. Mene sanomaan sama jollekin neekerille sitten, jos kerran on niin isot munat.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joten älä yritä sanoa, ettei Suomessa olisi "oikeaa" rasismia. Mitä helvettiä on tuo edes tarkoittaa?Pelkästään jo some on sitä täynnä.
Itsekin jäin tätä asiaa miettimään jo nimimerkin @Porvoon Kärppä alkuperäisen viestin yhteydessä. En kuitenkaan sitten sen enempää ruvennut aiheesta kuitenkaan kirjoittamaan, koska ketjun aiheena oli Kärppien huikea maalivahti Stanislav Galimov eikä niinkään rasismi Suomessa.

Kai tuon voi tulkita niin, että @Porvoon Kärppä laskee "oikeaksi rasismiksi" lähinnä vanhan, biologisen rasismin silloin kun se on äärimmilleen viety yhteiskunnallisten sovellusten kautta (esim. natsi-Saksa, erilaiset rotuerottelujärjestelmät) ja hän ei laske sitten "oikeaksi rasismiksi" niitä monia muita rasismin muotoja kuten vaikkapa arkipäivän rasismia, jota valitettavasti Suomessakin on ilmentynyt ja ilmenee edelleen huolestuttavissa määrin.

Alla hieman lukemista aiheeseen liittyen:

Me ja muut - rasismin olemuksesta (Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim)

 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Aion myös vastustaa kaikkia henkilöitä, yhteisöjä ja liikkeitä, jotka pahoittaa mielensä tämän kaltaisista epäolennaisuuksista.

Eikö sussa ole edes miestä nyt vastustamaan Jatkoaikaa ja sen keskustelupalstaa? Sen sijaan että eläisit kuten puhut, tulet tänne itkemään epäreilusta kohtelusta. Aika vässykkämäistä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläinen on pikku hiljaa heittämässä hanskoja tiskiin. Maailma muuttuu, minä en. Sain vastikään viikon pelikiellon ihan mitättömästä viestistä, vai kaksiko niitä viestejä oli. Kieltämättä viestini olivat ns. off-topicia, sitä en kiellä. Mutta off-topic on kohtalaisen normaalia tällä palstalla. Ja olisin kyllä uskonut ihan huomautustakin, että palataanpa aiheeseen. Yhtä kaikki, viestini eivät loukanneet ketään, enkä omasta mielestäni rikkonut yhtään mitään keskustelupalstan sääntöä. Ilmaisin vain oman mielipiteeni, joka nyt ei ehkä ollut keskusteluun liittyvä.

Pelikieltoni syyt olivat turha, typerä, varmasti off-topicia ja mahdollisesti rasistinen. Off-topicin tunnustin jo itse, turha ja typerä taas ovat moderaattoreiden omia mielipiteitä, niiden perusteella tuskin on aihetta antaa pelikieltoa. Tuo mahdollisesti rasistinen taas on hyvinkin mielenkiintoinen peruste. Missään tapauksessa omasta mielestäni viestini eivät olleet rasistisia, eikä moderaattoritkaan näköjään ole varmoja asiasta. Vittu te moderaattorit olette yksinkertaisesti pellejä! Mahdollisesti rasistinen?! Mitä helvettiä se tarkoittaa? En voinut käydä asiasta keskustelua edes yksityisviestitse, kun moderaattorit bannasivat senkin pelikiellon aikana. Oletteko te todella niin naurettavan raukkoja, ettette uskalla henkilökohtaisesti keskustella ratkaisuistanne? Voidaan sitä puida näin julkisestikin, ei siinä mitään.

Olen liittynyt tälle palstalle vuonna 2003. Kohta 20 vuotta olen vaikuttanut täällä ja antanut oman panokseni keskusteluihin. Milloin enemmän ja milloin vähemmän. Jostain syystä minusta tuntuu, että olen ollut palstalla kauemmin, kuin joillakin moderaattoreilla on ikää. Pelikieltoa on silloin tällöin kohdalleni napsunut, ja olen ne kärsinyt. Tämä viimeisin pelikielto alkaa kuitenkin menemään yli hilseen. Haistakaa nyt jo saatana paska! Ei tämä maailma yhteen neekeri-sanaan kaadu. Varsinkaan, jos sitä ei käytetä missään määrin loukkaavassa tarkoituksessa.

Olen pitkään uskotellut itselleni, että Jatkoaika ei sorru nykymaailman yleiseen mielensä pahoittamiseen ja turhaan herneiden sieraimeenvetokilpailuun, mutta näköjään olen ollut väärässä. Todellisuudessahan Jatkoaika on nykyisin yksi pahimmista tapauksista. Kun lukee noita Jatkoajan artikkeleja, niin sieltähän saa oikeita jääkiekkojuttuja ihan hakemalla hakea. Pääpaino on kaikenlaisissa jääkiekon lieveilmiöissä ja sivujuonteissa. Samoin täällä keskustelupalstalla luetaan kirjoituksia kuin piru raamattua. Jos joku mainitsee sanan neekeri tai eskimo niin pelikieltoa heiluu että pölinä käy.

Voitte te heittää mut pellolle vaikka kokonaan. Tällainen paska alkaa vaan vituttaa mua. Tai vaihtoehtoisesti te moderaattorit voisitte pikku hiljaa alkaa kasvattaa munan karvoja ja todeta, että ihan pikku risahduksiin ei ole tarvetta puuttua, eikä maailma kaadu johonkin neekeri- tai eskimo-sanoihin. Koska se ei vittu oikeastikaan kaadu, vaikka antaisitte sillä perusteella pelikieltoa ja runkkaisitte itsenne uneen.
Kun nyt olen lukenut tämän viestin, sekä ne pelikieltoon johtaneet viestit, niin lopputulema on hyvin selkeä. Jos päätät jättää jatkoajan, kuten tässä jatkuvasti vähän "uhkailet", niin en jää kaipaamaan. En todellakaan.

Jos nyt oikeasti kuvittelet, että tämän tason avautuminen saa modet tai muut palstalaiset kääntymään sinun puolellesi, niin rohkenen väittää, että olet pahemman kerran väärässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tiedoksesi, arvoisa Porvoon Kärppä, että jos aiot todella jatkossakin käyttää noita mainitsemiasi sanoja ja mitä nyt mieleen juolahtaakaan, niin sinä olet aivan oikea rasisti. Tuo, mitä noissa viesteissäsi kuvailit, on nimenomaan pesunkestävää rasismia ja epätoivoista yritystä vääntää sitä joksikin muuksi. Tuollaisen paskamaisen, ja kuten itsekin myöhemmässä viestissäsi ilmoitat, tarkoituksellisesti loukkaavan kielenkäytön vastustaminen ei todellakaan ole epäolennaista, vaan keskeistä tasa-arvon luonnissa.
Joo, onhan tuo sellaista klassista "en ole rasisti, mutta..." -tason sisältöä. Vai olisiko suoraan jopa "Olen rasisti, mutta..." -sisältöä, mene ja tiedä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun nyt olen lukenut tämän viestin, sekä ne pelikieltoon johtaneet viestit, niin lopputulema on hyvin selkeä. Jos päätät jättää jatkoajan, kuten tässä jatkuvasti vähän "uhkailet", niin en jää kaipaamaan. En todellakaan.

Jos nyt oikeasti kuvittelet, että tämän tason avautuminen saa modet tai muut palstalaiset kääntymään sinun puolellesi, niin rohkenen väittää, että olet pahemman kerran väärässä.
En minä mitään sellaista kuvittele, miksi ihmeessä niin tekisin? Sanoin mielipiteeni tämän keskustelupalstan moderoinnista. Mulle on ihan yksi hailee, mitä muut ovat siitä mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö sussa ole edes miestä nyt vastustamaan Jatkoaikaa ja sen keskustelupalstaa? Sen sijaan että eläisit kuten puhut, tulet tänne itkemään epäreilusta kohtelusta. Aika vässykkämäistä.
Niin, mitä minä voin tehdä? Mulla ei ole mitään muita keinoja vastustaa Jatkoaikaa kuin kirjoittaa tänne omia mielipiteitäni. En pysty vaihtamaan moderaattoreita, mulla ei ole valtaa päättää mistään Jatkoajan linjauksista, enkä myöskään pysty mitenkään lakkauttamaan koko sivustoa. Ainoa keinoni on vittuilla vastaan aina kun tarvetta ilmenee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En minä mitään sellaista kuvittele, miksi ihmeessä niin tekisin? Sanoin mielipiteeni tämän keskustelupalstan moderoinnista. Mulle on ihan yksi hailee, mitä muut ovat siitä mieltä.
Miksi kirjoittaa keskustelupalstalle viestiä, jos et välitä yhtään mitä muut siitä ajattelevat, etkä usko sen viestin vaikuttavan mihinkään?

Tätä ei nyt osta kukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös