Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Minä en todellakaan ole rasisti. Kaukana siitä. Mulle on kaikki ihmiset lähtökohtaisesti tasa-arvoisia, ihonväriin tai etniseen taustaan ylipäätään katsomatta. Mulla on neekereitä ihan lähipiirissä ystävinäkin. Olen nussinut varmasti lähes kaikkia rotuja mitä maailmasta löytyy. Vieraillut jokaisessa maanosassa ja kymmenissä eri maissa ja tullut aina paikallisten kanssa hyvin toimeen.Ei, nyt olet väärässä. Sulle vittuillaan koska olet rasisti
Koko alkuperäinen viestini, josta sain pelikieltoa, ymmärrettiin väärin. Mulla ei ole tarvetta sen kummemmin painottaa mitään rasistisia sanoja. Pointtini oli siinä, että arvostan vapaata ja elävää puhetapaa. Jos nyt joskus käyttää vaikka sitä neekeri-sanaa tai jäätelöpuikon nimi on eskimo niin mun mielestä sellaisesta on aivan turha vetää herneitä nenään. Se on aivan pelkkää ylireagointia eikä mitään muuta. Sitä samaa mielensäpahoittamista, mikä nykyisin on vallalla joka paikassa. Mitä helvetin merkitystä silläkään on mihinkään että esim. Washington Red Skins joutui vaihtamaan nimensä? Aivan täyttä pelleilyä. Toivottavasti Chicago Blackhawks ei ikinä suostu vastaavaan.