Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 247 496
  • 13 711

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö tuossa ylempänä @Moderaattorit viestittäneet että kuukausi tulee jos arvuutellaan eläväksi suomenkieliseksi henkilöksi (missä varmaan ajatuksena että edes teoriassa millään realistisuuteen pohjaavalla logiikalla ts. ilman tulkkiarmeijaa toimien arvuuteltu henkilö, esim "moi Tami":n Tami tai "moi Danny":n Danny, saattaisi jopa olla palstan muonavahvuudessa)?

Toki tuolla taisin jo aiemmin samaa pohtia että vaikka osumatarkkuus on olematon niissä suomenkielisissäkin, niin säännöt on sääntöjä ja itse tykkään ainakin siitä että anonymiteetistä pidetään kiinni. Lisäksi olen edelleen mieltä että nuo "kuulostaa kuin olisi x kirjoittamassa" on mahdollista kirjoittaa myös ilman että vihjataan vastapuolella olevan x kirjoittamassa, eikä sen puoleen että tuo sanataiteilu niin hauskaa olisi että pitäisi kuulua perusoikeuksiin.
Itse sääntöpykälähän ei erottele sitä mitä kieltä ko. henkilö puhuu. Modet tuntuvat kehittävän omia alapykäliään ihan vain suojatakseen omaa selustaa, kun annetaan pelikieltoja miten sattuu. Jos vedetään oikeasti yhtä tiukkaa linjaa kaikkien tapausten kanssa, niin näin pitäisi myös tehdä. Nyt lipsutaan linjasta miten sattuu ja selitellään sitten tilanteeseen sopivalla tavalla, että säännössä on ties mitä kirjoittamattomia alapykäliä. Välillä annetaan se kuukauden kakku täysin mitättömästä asiasta ja välillä ei tule mitään, vaikka tehty rike olisi vähintäänkin yhtä paha.

Moderaattoreiden pitäisi nyt päättää, että pidetäänkö siitä lipsumattomasta tiukasta linjasta oikeasti kiinni, vai onko tuossa säännössä tuhat alapykälää, joita ei ole kirjattu mihinkään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...

Moderaattoreiden pitäisi nyt päättää, että pidetäänkö siitä lipsumattomasta tiukasta linjasta oikeasti kiinni, vai onko tuossa säännössä tuhat alapykälää, joita ei ole kirjattu mihinkään.
Mutta se alapykälähän on kirjattu ainakin tähän ketjuun? Varmaan vähän sama kuin oikeudessakin ennakkotapausmaissa että lakikirjassa lukee pykälä ja lopunviimein tulkinta ja lausunnot tulee korkeimmasta jos on tulkinnanvarainen tapaus. Tässä nimenomaisessa tapauksessa tuntuisi ainakin ihan selkeä olevan tuo mitä on ilmoitettu, eli että kuolleeksi tai oletettavasti ulkomaankieliseksi veikkaaminen on vähemmän rangottavaa (vaikka tuollakin taisi jossain myös olla ettei suositeltavaa) kuin semmoiseksi henkilöksi kenen voidaan edes millään tolkullisella tasolla teoreettisesti voivan vaikuttaa palstalla. Eihän se toki todennäköistä ole että päiviräsäset tai teuvohakkaraiset palstalla heiluu, mutta mahdollista (koska mikseivät toisaalta heiluisi?).

Itse sain jostain jukuripuolelle kirjoittamistani viesteistä vastauksia että "taidat olla Viitikko kun tuommoista kirjoitat" tms. (siis Jukurien pääomistaja) ja tuosta tuli kirjoittajalle muistaakseni samat sakot kuin "moi Tami"sta, vaikka osumatarkkuus varmaan ainakin teoriassa voisi olla hieman korkeampi, joskin siinäkin tapauksessa viestissä oli muistaakseni enemmän kiukkuista yritystä jos nyt ei huumoriin niin johonkin vastaavaan kuitenkin. (disclaimer: en raportoinut)
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vähän kyllä naurattaa, että palstalla saa silti vetää nimimerkillä VilleLeino.
Onhan täällä aika monta teukkasalamaakin eri variaatioina, että mikäs tuossa naurattamaan? Muistelisin tuosta joskus pohtineeni että mitä jos laittaisi nimmariksi jonkun vähemmän tunnetun kiekkoilijan nimen, mutta siihen taisi tulla jopa vastaus että saa siihen nimeen sitten viitata keskusteluissa. Käytinköhän esimerkkinä että jos olisi nimmarina JesperPiitulainen tai TeemuHenritius (jompikumpi noista joka tapauksessa).

Eikä rahakiekkoilija Ville Leino ole edes todennäköisesti Suomen ainoa Ville Leino, jos sillä nyt tuossa mitään merkitystä on.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onhan täällä aika monta teukkasalamaakin eri variaatioina, että mikäs tuossa naurattamaan? Muistelisin tuosta joskus pohtineeni että mitä jos laittaisi nimmariksi jonkun vähemmän tunnetun kiekkoilijan nimen, mutta siihen taisi tulla jopa vastaus että saa siihen nimeen sitten viitata keskusteluissa. Käytinköhän esimerkkinä että jos olisi nimmarina JesperPiitulainen tai TeemuHenritius (jompikumpi noista joka tapauksessa).

Eikä rahakiekkoilija Ville Leino ole edes todennäköisesti Suomen ainoa Ville Leino, jos sillä nyt tuossa mitään merkitystä on.
Eikös P. Sihvonen ainakin ole kirjoittanut tänne omana itsenään ja omalla nimellä ja kuitenkaan henkilöllisyyttä ei varmistetaan mitenkään?

TeukkaSalamat yms. on kuitenkin aina eri kuin nimimerkki TeemuSelänne.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Moi Nico Rosberg!
Tästä on pakko tulla kuukausi. Modejen linja oli se että "elävä suomalainen tai suomea osaava", mutta ei suomea osaava suomalainen. Nicollahan on Suomen kansalaisuus ja hän on suomalainen, joten kuukauden kakku on pakko tulla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kun luen tämän ketjun viimeaikaisia viestejä, niin ei hyvää päivää. Tulee mieleen joku lastentarha tai vastaava. Kun toi Teppo (oikeasti Seppo, mutta s-haasteellisena sanoo ässän teeksi) teki noin, niin taankt määki titten tehä noin? Pakko taada, kun kellan Teppokin...

Tai sitten joku pikkupoika, joka on keksinyt, että pippeli on olemassa ja se välillä vähän jöpöttää ja se haluaa ylpeänä esitellä sitä kikkeliään muille. ”Kattokaa, mun pippeli on hassu.

Täällä vähän samalla periaatteella koitetaan keksiä keinoja, millä monen tyhmäksi kokemaa sääntöä ja sen suht selkeää tulkintaa koitetaan kyseenalaistaa ja miten sitä saisi rikottua ilman, että siitä saa jäähyn. ”Kattokaa, keksin tällaisen tavan sanoa Moi X ja tästäpä ei tulekaan bannia.” (ehkä). Tarkoituksena vain ja ainoastaan päästä osoittamaan muille ja moderaattoreille se, että keksinpäs keinon. Ja sitten jos modet ei olekaan vitsissä mukana ja läimäsevät bannia, niin sitten valitetaan, kuinka modet on tyhmiä, kun laittoivat rajat pelleilylle.

On meillä huvit.
 

Nick Neim

Jäsen
Täällä vähän samalla periaatteella koitetaan keksiä keinoja, millä monen tyhmäksi kokemaa sääntöä ja sen suht selkeää tulkintaa koitetaan kyseenalaistaa ja miten sitä saisi rikottua ilman, että siitä saa jäähyn. ”Kattokaa, keksin tällaisen tavan sanoa Moi X ja tästäpä ei tulekaan bannia.” (ehkä). Tarkoituksena vain ja ainoastaan päästä osoittamaan muille ja moderaattoreille se, että keksinpäs keinon. Ja sitten jos modet ei olekaan vitsissä mukana ja läimäsevät bannia, niin sitten valitetaan, kuinka modet on tyhmiä, kun laittoivat rajat pelleilylle.
Nyt sitten niitä valoja päälle ja keulaa rauhallisesti alas niiden omien (kaiken lisäksi väärien) oletuksien kanssa.

Olen sujut tulevan kuukauden kanssa, koska sehän tuosta tulee mikäli annettu linja pitää. Istun sen ihan mielelläni, enkä halua tässä edes leikkiä mitään marttyyria joka tarkoituksella tekee palstaitsemurhaa ja leikkii tulella.

Syy, miksi tuon viestin lähetin:

A) olen palstaa aika aktiivisestikin seuranneena ollut oikeasti siinä luulossa, että linja noissa tapauksissa on ehdoton. Tällainen (joskin ihan järkeväkin) lisäys on ihan uutta tietoa -> onko kyseiseen sääntöön muitakin poikkeuksia? Jos onkin suomalainen, joka ei osaa suomea? Miten sellainen tänne kuolluttakaan kummemmin kirjoittelisi? Tiettyä kapinaahan tuo on, mutta samalla ihan tietoista linjan testaamista

B) on oikeasti suht koomista, mikäli suomea osaamattoman Nico Rosbergin nimellä annetaan kuukausi, jos muuten vedotaan/voidaan vedota ulkomaalaisiin. Nykyisen (Rogerinkin kopioiman) linjan mukaan annetaan, mutta siltikin se on helvetin koomista. Tulevan kuukauden arvoinen helposti.

Ensi kerralla pyydän sut mukaan niihin pippelileikkeihin, mutta tietty kapinahenkisyys ja linjan testaileminen epäselvissä tapauksissa on välillä tervettä. Minä kärsin seuraukset, ja jatkossa tiedetään, onko tuo linja oikeasti niin järjetön kuin miltä se kuulostaa. Siihen ei tarvita teikäisen oletuksia pelikielloista itkemisistä.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta se alapykälähän on kirjattu ainakin tähän ketjuun? Varmaan vähän sama kuin oikeudessakin ennakkotapausmaissa että lakikirjassa lukee pykälä ja lopunviimein tulkinta ja lausunnot tulee korkeimmasta jos on tulkinnanvarainen tapaus. Tässä nimenomaisessa tapauksessa tuntuisi ainakin ihan selkeä olevan tuo mitä on ilmoitettu, eli että kuolleeksi tai oletettavasti ulkomaankieliseksi veikkaaminen on vähemmän rangottavaa (vaikka tuollakin taisi jossain myös olla ettei suositeltavaa) kuin semmoiseksi henkilöksi kenen voidaan edes millään tolkullisella tasolla teoreettisesti voivan vaikuttaa palstalla. Eihän se toki todennäköistä ole että päiviräsäset tai teuvohakkaraiset palstalla heiluu, mutta mahdollista (koska mikseivät toisaalta heiluisi?).

Itse sain jostain jukuripuolelle kirjoittamistani viesteistä vastauksia että "taidat olla Viitikko kun tuommoista kirjoitat" tms. (siis Jukurien pääomistaja) ja tuosta tuli kirjoittajalle muistaakseni samat sakot kuin "moi Tami"sta, vaikka osumatarkkuus varmaan ainakin teoriassa voisi olla hieman korkeampi, joskin siinäkin tapauksessa viestissä oli muistaakseni enemmän kiukkuista yritystä jos nyt ei huumoriin niin johonkin vastaavaan kuitenkin. (disclaimer: en raportoinut)
Pointtini on se, että lähtökohtaisesti moderaattorit antoivat ymmärtää, että tässä säännössä ei ole tulkintavaraa, vaan sitä noudatetaan poikkeuksetta samalla tapaa ja rangaistus on aina sama. Jos säännössä on tällaisia oleellisia alapykäliä, niin ne pitäisi kirjata sääntöihin, eikä vetää hatusta sopivalla hetkellä.

Mielestäni säännössä on pointtinsa, mutta siitä on lähtökohtaisesti tehty liian tiukka ja sen pohjalta on annettu tuomioita naurettavissa tilanteissa. Jos sääntö ei oikeasti olekaan niin tiukka kuin meidän on annettu ymmärtää, niin se tulisi tehdä kaikille selväksi. Itse en ainakaan koe, että tämän säännön pohjalta on jaettu tuomioita tasapuolisesti kaikille, vaan modeilla on alkanut homma lipsumaan ihan kunnolla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Kari Runk Pahoitteluni, en viitannut sinuun sillä, että olisit kiukuttelemassa mahdollisesta pelikiellosta. Vaan tähän yleiseen ilmapiiriin koko aiheen ympärillä, mikä monilla meillä palstalaisilla täällä on. Ja jos satut pelikieltoa saamaan, niin melko todennäköisesti joku asiasta kuitenkin avautuu. Ja ymmärrän jopa jollain tapaa pointtisi tuossa kokeilussa.

Jos sääntö ei oikeasti olekaan niin tiukka kuin meidän on annettu ymmärtää, niin se tulisi tehdä kaikille selväksi.

Tätä minä taas en pysty ymmärtämään ollenkaan. Ihan kuin se, että saisi hassutella sanomalla "Moi X!" tai "Terve Y!" olisi joku itseisarvo, jonka pitää saada toteutua. Mikä tuossa on niin vaikeaa. On olemassa (monien mielestä typerä) sääntö, jota noudatetaan tiukasti. Perusteltuitakin sille tiukkuudelle on käsittääkseni esitetty. Moni on sitä mieltä, että ihan typerää, että modet on niin tiukkoja tuon säännön kanssa ja nyt kun modet ovat löytäneet jonkun perusteen sille, että ihan aina ei tarvitse niin tiukka tuon säännön kanssa olla, niin sekin on ongelma. Tai ainakin se on ongelma, että sitä lievennystä ei olekaan kirjoitettu auki sääntöihin.

Eikö tuon kanssa pääse kaikista helpoimmalla, että jättää ne kommentit "Moi Z!" kokonaan kirjoittelematta, niin ei tule koskaan ongelmaa siitä, että miten sääntöä tulkitaan missäkin tilanteessa? Oli se Z sitten suomalainen, suomen kielen taitoinen tai ulkomainen ja vain ulkomaan kielen taitoinen.

Selittäkää nyt joku, miksi olisi niin tärkeää saada tehdä noita heittoja "Moi X!"? Minä en sitä pysty itse ilman selitystä käsittäään. En tiedä, pystynkö selitettynäkään, mutta se voisi auttaa. Huumorina tuo on niin huonoa, että selitys vitsi tai huumori on mielestäni huono selitys.

Aiemmin joku oli sitä mieltä, että kielto heittää noita vitsiarvauksia rajoittaa keskustelua. Koitin kysellä, että miten se rajoittaa, mutta en muistaakseni saanut siihen mitään vastausta tai selitystä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä minä taas en pysty ymmärtämään ollenkaan. Ihan kuin se, että saisi hassutella sanomalla "Moi X!" tai "Terve Y!" olisi joku itseisarvo, jonka pitää saada toteutua. Mikä tuossa on niin vaikeaa. On olemassa (monien mielestä typerä) sääntö, jota noudatetaan tiukasti. Perusteltuitakin sille tiukkuudelle on käsittääkseni esitetty. Moni on sitä mieltä, että ihan typerää, että modet on niin tiukkoja tuon säännön kanssa ja nyt kun modet ovat löytäneet jonkun perusteen sille, että ihan aina ei tarvitse niin tiukka tuon säännön kanssa olla, niin sekin on ongelma. Tai ainakin se on ongelma, että sitä lievennystä ei olekaan kirjoitettu auki sääntöihin.

Eikö tuon kanssa pääse kaikista helpoimmalla, että jättää ne kommentit "Moi Z!" kokonaan kirjoittelematta, niin ei tule koskaan ongelmaa siitä, että miten sääntöä tulkitaan missäkin tilanteessa? Oli se Z sitten suomalainen, suomen kielen taitoinen tai ulkomainen ja vain ulkomaan kielen taitoinen.

Selittäkää nyt joku, miksi olisi niin tärkeää saada tehdä noita heittoja "Moi X!"? Minä en sitä pysty itse ilman selitystä käsittäään. En tiedä, pystynkö selitettynäkään, mutta se voisi auttaa. Huumorina tuo on niin huonoa, että selitys vitsi tai huumori on mielestäni huono selitys.

Aiemmin joku oli sitä mieltä, että kielto heittää noita vitsiarvauksia rajoittaa keskustelua. Koitin kysellä, että miten se rajoittaa, mutta en muistaakseni saanut siihen mitään vastausta tai selitystä.
Ensinnäkin, et siis pysty ymmärtämään sitä, että haluaisin sääntöjen olevan selkeampiä?

Toisekseen, en ole missään vaiheessa sanonut, että "Moi X!" -heittojen pitäisi olla sallittuja. Alkaa jo vähän tympimään, että jankkaat joka asiassa samaa, että turha kirjoittaa koko palstalle, jos ei pysty olemaan sanomatta sitä ja tätä. Etenkin, kun kohdistat näitä kommentteja ihan vääriin suuntiin.

Nythän tässä on ongelma siinä, että säännön piti olla tiukka ja sama kaikille, mutta nyt se ei olekaan. Modet antavat pelikieltoja sattumanvaraisesti ja selittelevät poikkeavia rangaistuksia ties millä alapykälillä, joita ei ole kirjattu mihinkään. Jos on olemassa selkeä ja tiukka sääntö, niin sen tulisi olla kaikille sama.

Jos joku kohteliaisuutena heittää, että jonkun imitointitarkoituksessa kirjoitettu teksti vaikuttaa ihan siltä, että imitoinnin kohteena oleva henkilö olisi itse kirjoittamassa, niin on aika kohtuutonta heittää siitä kuukauden pelikieltoa. Voitko ymmärtää tätä pointtia?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Meinasin kirjoittaa ja ihmetellä miten tuollainen pelikielto voi mennä aikuisella ihmisellä niin tunteisiin kunnes muistin kuinka sain aikoinaan pelikieltoa kuvailemattomasta linkistä. Se meni myös itsellä tunteisiin joten jatkakaa toki taistelua tuulimyllyjä vastaan. Ei siitä mitään apua ole mutta pääsettepä vähän purkamaan vitutusta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasin kirjoittaa ja ihmetellä miten tuollainen pelikielto voi mennä aikuisella ihmisellä niin tunteisiin kunnes muistin kuinka sain aikoinaan pelikieltoa kuvailemattomasta linkistä. Se meni myös itsellä tunteisiin joten jatkakaa toki taistelua tuulimyllyjä vastaan. Ei siitä mitään apua ole mutta pääsettepä vähän purkamaan vitutusta.
Omien kokemusten mukaan täällä ei tarvitse taistella tuulimyllyjä vastaan, kun on modeista kyse. Palaute on yleensä mennyt perille ja palautteen pohjalta on tehty paljon hyviä muutoksia. Jos muutoksia ei ole tehty, niin se on usein perusteltu hyvin.

Eikä mulla ainakaan ole mikään mennyt erityisesti tunteisiin. Eihän tässä edes ole kyse mistään pelikielloista, jotka olisivat kohdistuneet minuun. Kunhan nyt annan palautetta ja kerron mielipiteeni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tai sitten joku pikkupoika, joka on keksinyt, että pippeli on olemassa ja se välillä vähän jöpöttää ja se haluaa ylpeänä esitellä sitä kikkeliään muille. ”Kattokaa, mun pippeli on hassu.

Niin?
 

444

Jäsen
Persuketjussa on toivottu sadoilletuhansille suomalaisille koronatartuntaa. Syynä väärä mielipide, eli että ovat menneet äänestämään nykyisiä hallituspuolueita. Jännä nähdä, miten moderaattorit reagoivat. Oma veikkaus on, että ei mitenkään.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Minä tosiaan toivon, ettei kukaan nykyisen hallituspuolueiden äänestäjä kykenisi tuolloin kesäkuussa vaaliuurnille ja sitä kautta jackpotia Kokoomukselle ja Perussuomalaisille.
Minä puolestani toivon, että kaikki Perussuomalaisten ja muittenkin puolueiden äänestäjät ovat kesäkuussa terveitä ja kykenevät vaaliuurnille. Käsitykseni demokratiasta on, että mitä useammat äänestävät, sitä paremmin se toimii. Sinun ihanteesi taitaa olla vähän erilainen järjestelmä.
 

444

Jäsen
Meneppäs palstakomisario lueskelemaan sitä viestiketjua uudemman kerran, niin ehkä se syy/seuraussuhde sisältöön löytyy vaikkapa vaalien siirrosta. Sen jälkeen voit jatkaa vääristelemättä asiaa. Minä tosiaan toivon, ettei kukaan nykyisen hallituspuolueiden äänestäjä kykenisi tuolloin kesäkuussa vaaliuurnille ja sitä kautta jackpotia Kokoomukselle ja Perussuomalaisille.

Lastentarhassa edelleen?
Minä toivon todella, et kesäkuussa kaikki hallituspuolueiden kannattajat on koronan kourissa eikä pysty äänestämään ja Kokoomukselle murskavoitto Persujen säestyksellä. Näin ei toki käy, vaan suurimmalta osin demuäänestäjät on rokoteltu ja päästään Marinin tavoitteeseen.
Kerrohan vielä, missä kohtaa se vääristely tapahtui.
Sinä toivot, että kaikki hallituspuolueiden äänestäjät ovat kesäkuussa koronan kourissa. Niinhän tuossa lukee täysin selvästi. Eli toivot sadoille tuhansille suomalaisille taudin, johon he voivat kuolla, koska ovat äänestäneet hallituspuolueita. Ei tuossa ole yhtään mitään epäselvää. Sinä toivot heille tautia, johon on nykytiedon valossa kuollut Suomessa n. 1,2% sairastuneista, koska he ovat äänestäneet jotain muuta kuin sinä.
Myönnän toki vähätelleeni, kun puhuin vain sadoistatuhansista suomalaisista. Puhutaan kuitenkin noin 1,7 miljoonasta suomalaisesta. Potentiaalisesti yli 20000 kuolonuhrista.

Ja kuittailet muille jostain lastentarhasta?
 

444

Jäsen
No ei nyt sinänsä yhtään yllätä, että tuota toimintaa ei pidetä edes rikepisteen arvoisena.
@Moderaattorit Sellainen kysymys, että onko ihan ok jos toivon koronatartuntaa yksittäiselle ihmiselle? Ihan vaikka siitä syystä, että hän on eri mieltä kanssani. Jos se on täysin hyväksyttävä toive 1,7 miljoonalle ihmiselle, niin yhdelle sen toivominen olisi huomattavasti vähäisempi paha. Ja jos ei, niin miksi ei?

Onhan tää yks vitun vitsi tää pumppu. Itse olen ollut pelikiellossa, kun totesin Åstenin tehneen enemmän maaleja kuin J. Jokinen. Mutta sen sijaan on ihan perusmeininkiä, että toivotetaan vastikään kuollut henkilö helvetin liekkeihin tai että toivotaan yli 20000 ihmiselle kuolemaa tautiin. Mutta Jussi Jokista ei saa arvostella!
 

444

Jäsen
Hysss... ei kannata hyvää tunnereaktiota faktoilla pilata.
Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi, etten ole käynyt tänään tarkistamassa tilannetta.

Sinänsä hienoa, että jos toivoo yli kahdenkymmenen ihmisen kuolevan vain siksi, että äänestivät väärin, tämä nähdään peräti yhden rikepisteen arvoisena. En toki modetiimiltä enempää odota.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinänsä hienoa, että jos toivoo yli kahdenkymmenen ihmisen kuolevan vain siksi, että äänestivät väärin, tämä nähdään peräti yhden rikepisteen arvoisena. En toki modetiimiltä enempää odota.
Onhan tämä rangaistus ihan linjassa sen kanssa kun taannoin väitin kanssapalstalaiselle että hän ei osaa käyttää internetiä, niin siitä seurasi kahden viikon porttikielto. Tai kun ajattelen tarkemmin niin eihän olekaan linjaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös