Tiedote: scholl is back!
[...]
Niinpä kun kätevästi oli saatu uusi päätoimittajakin, niin ilmoitin hänelle, että schollille on käyttöä ja scholl on käytettävissä. Tämän seurauksena moderaattorit päättivät, että scholl saa palata ja niinpä IFK-osiossa laitetaan jatkossa organisaatio kuntoon.
Ja se helpompi tapa on ottaa käyttöön joku aikaisemmin varmuuden vuoksi rekisteröity nimimerkki. Voi alkaa kirjoittelemaan heti.Eihän Kirjoittelijan tarvitse kuin odottaa hetki ja sitten ilmoittaa olevansa käytettävissä. Se ilmeisesti on palstan käytäntö nykyään.
Nyt oli huono poisto. Pari kertaa meni kyllä hermot siihen sosioekonomisesta asemasta ruikuttamiseen, mutta viihdearvoltaan hän oli minulle palstan ykköstyyppi. Piste. Minä sanon veli Kirjoittajalle: chapeau!
Älykkyyteen en osaa ottaa muuta kantaa, kuin että on todella helppo antaa itsestään fiksu kuva, jos keskittää kaiken energiansa puskista huuteluun ja lillukanvarsiin tarttumiseen. On erittäin yksinkertaista olla "oikeassa", jos ei koskaan ota asioihin kantaa, vaan ainoastaan vahtii pienimpiäkin asiavirheitä.Palstan älykkäimpään promilleen kuuluva jäsen joka ei logiikasta tinkinyt potkittiin pihalle. Myönsipä tuo virheensäkin kun harvoin jäi sellaisesta kiinni. Epäsuosio toki itsestäänselvyys: ihmiset harvoin pitävät siitä kun joku selvästi älykkäämpi alleviivaa heidän typeryytensä. Etenkin jos on luonut päässään kuvan että on itse kovakin älykkö tai asiantuntija. Yksi tämän ilmentymä on kertoimien keskusteluun tuomisesta valittavat.
Mitähän haittaa schollin kirjoituksista nyt taas oli kenelle. Ei niitä kaikkia pidempiä jaksanut edes lukea, mutta kuka niistä voi pulttia ottaa.
Mitähän haittaa schollin kirjoituksista nyt taas oli kenelle. Ei niitä kaikkia pidempiä jaksanut edes lukea, mutta kuka niistä voi pulttia ottaa.
Lähes jokainen hänen viesteistään oli vähintään sääntöjen rajamailla.
Näin varmaan jos liioitellaan törkeästi.
Ei törkeästi vaan schollmaisesti.
Menet siis vähintäänkin sääntöjen rajamailla. Toivottavasti sinua ei kuitenkaan potkita yhtäkkiä pellolle, vaikka lienetkin useita varoituksia ja pelikieltoja palstaurasi aikana saanut.
Itse lähinnä ihmettelen, että kun joku @Action Bronson on taas pelikiellossa (viikon) ja voisin vaikka vannoa että hänen tilillään on yli kuukaudenkin pelikielto/pelikieltoja eikä meininki selvästikään muutu mihinkään vaan provosointi, itsemoderointi ja turhuudet vain jatkuvat modejenkin mielestä vuodesta toiseen, miksi sellaiset nimimerkit kuin @Kirjoittelija, @Dee Snider ja @scholl saavat lähtöpassit vähintään vapaalta, mutta @Action Bronson saa viikon pelikiellon historiastaan huolimatta?...
Kärjistetysti parin minuutin selauksella, jos pitää kaikkia turvapaikanhakijoita koirina, kaikkia vihreitä homoina jne jne, niin...Vähän samaa ihmettelin. Vähän typerää aktivistimeininkiä nyt siellä modetiimissä. Vähän pipoa löysemmälle kiitos.