Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 256 487
  • 13 719

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minusta hyvä sulkeminen. Nuo kaikki muut otteluparia koskevat ketjut ovat enimmäkseen lapsellista pippelinvenyttelyä. Olisi voinut puuttua jo aikaisemminkin, mutta hyvä näinkin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joka kevät pleijareissa tunteet kuumenee. Keväällä 2010 Palloseuran ja Kerhon finaalimatsiketjutkin olivat välillä sitä itseään, samaten parin vuoden takaiset väännöt meikäläisten ja jyväskyläläisten välillä. Se, että kolmen "sekoiluviestin" takia evää mahdollisuuden muilta kirjoittaa tämäniltaisesta matsista on omasta mielestäni vähän niin ja näin. Ja nuo tämänpäiväiset olivat sitäpaitsi, edelleen, täysin kieli poskessä heitettyjä, ja paransivat mielestäni keskustelun laatua.


Edit. Nappasin tuolta hauskimmat läpät-ketjusta seuraavanlaisen viestin tähän argumenttieni tueksi.

Otteluketjun tunnelma tosiaan heilahti hetkess leppoisammaksi ja hyväntuulisemmaksi, johon kurinpito odotetusti reagoi laittamalla ketjun lukkoon. Naamat kurtulle, tää on huvitilaisuus!

Kuusumun viesti sinällään oli noloa huumoria, mutta sen vaikutus keskusteluun oli positiivinen. No, eiköhän pelissä joku taas taklaa jonkun nurin, ja palstalle saadaan neljäsataa viestiä siitä, miten taklaaja oli sika ja taklattava mikkihiiripelle. Sitähän tänne kaivataan.

Enough said.
 
No niin joko avattaisiin se ketju taas? Menihän se nyt hieman yli mutta jotain rajaa sentään. Siellä pelataan finaaleja ja tuo kahden tunnin odottelu on ihan perseestä. Mielellään sitä lukisi jonkun syväanalyysin vielä ennen peliä sisältää se sitten provoa tai ei.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuusumu hassutteli ja sai kenkää.

Soo, soo, ei saa hassutella!

Ei ole tuttu persoona palstalta, mutta tuskin tuon yhden viestin perusteella on kenkää saanut. Jos tuo yksi kaikessa lapsellisuudessaan hauska viesti kengityksen aiheutti, hyppään minäkin itkemään päätöksestä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ohhoh, pelikieltoja lävähti urakalla.

Mun mielestä tuossa hassuttelussa ei ollut mitään pahaa. Helvetin paljon hienompaa tuo on kun yhdessä hassutellaan kuin tämä kokoaikainen provoilu mihin ei yhtä pahasti puututa.

Sm-Liigassa tuomarit on onnistuneet finaaleissa, jatkoajassa moderaattorit eivät ole vielä yltäneet finaalien edellyttämälle tasolle. :)
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Näin jo vuonna 2008

32 Tuomas "homo" Tarkki (mv)
33 Antti "homo" Rautiola (mv)
35 Andy "homo" Chiodo (mv)

2 Oskari "homo" Korpikari (p)
4 Antti "homo" Ylönen (p)
5 Atte "homo" Ohtamaa (p)
6 Ilkka "homo" Mikkola (p)
7 Kari "homo" Haakana (p)
9 Topi "homo" Jaakola (p)
25 Juho "homo" Jokinen (p)
26 Mikko "homo" Lehtonen (p)
27 Toni "homo" Kirén (p)
71 Jukka-Homo-Pekka Laamanen (p)


8 Hannes "himohomo" Hyvönen (lh)
12 Teemu "homo" Normio (lh)
15 Veikko "homo" Karppinen (kh)
16 Jonas "ei lempinimeä" Homoandersson (lh)
17 Kristian "homo" Kuusela (lh)
18 Mikko Alihomokoski (lh)
20 Janne "homo" Pesonen (lh)
21 Tommi Paakkolanhomovaara (kh)
24 Jari "vitun homo" Viuhkola (kh)
36 Michal "homo" Bros (kh)
41 Kalle "homo" Sahlstedt (kh)
43 Antti "emähomo" Aarnio (lh)
50 Juhahomomatti Aaltonen (lh)
81 Ondrej "ihan homona" Kratena (lh)
83 Tomi "homo" Mustonen (lh)

Vastustajia hassuttelee HomoPeeKoo - ja joku tapparamielinen homoraattori. Tääkin on aika hauska, ehkä oon vaan sitten homo.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kuusumu hassutteli ja sai kenkää.

Soo, soo, ei saa hassutella!

Kyllä tuolta viestihistoriasta yhden homoviestin lisäksi löytyy aika paljon pahoja rimanalituksia, mutta jotenkin aika helpolla silti lähti...

Ja samaan aikaan toisaalla saa suoltaa ilmeisesti mielin määrin ihan silkkaa paskaa? Enpä kuitenkaan kerro enempää.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jatkoajassa homotteluun sen verran, ettei tuommoisesta nyt kirjoitusoikeuksien poistoon mielestäni ole aineksia.Varsikaan kun säännöt palstalla ovat kohtuu tiukat, eli kun oikeudet on poistettu ei asiaa palstalle ole.

Komoon Modet, toimintatapojen upgradeus vois teilläkin olla paikallaan. Vai Korpraaleita ja alikessujako ootte kaikki tyyni?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Nyt, kun selailin näitä päätöksiä, niin tuli sitten huomattua eräs asia todeksi. Yhdellä nimimerkillä tuntuu olevan helv... jäätävän paljon muita enemmän sallivuutta heittää pas... nollaviestejä noihin otteluketjuihin. Noh, tietääpähän sitten jatkossa tämänkin.
 
Eiköhän se ole päivänselvä asia, että Kuusumu ja scorpion kengittiin siksi, että kehtasivat käyttää väärissä kohdissa homoa ja hinttiä. Kenties naurettavin tuomio tällä palstalla koskaan.

Odotan seuraavaksi kolumnia: "Moderaattoreiden kasvoton homoseksuaalisuus".
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En tiedä Kuusumusta, mutta vähän kevyesti lähti pari Ässät-osion harvoista asiakirjoittajista viikon istunnolle.
Moderaattorit 23.04.2013 kirjoitti:
Nimimerkit Bigmouth, HKoli, hoki 60, Ikävänkantaja, Mondie, mustaseiska, Näkkäri, Nännimäinen, Oijennus, Scissors, tombraider ja Viinikan Alku huilaavat viikon turhailustaan Tappara-Ässät otteluketjussa.
Siinä siis rangaistut tuosta ketjusta.

Alkuperäinen homoonpan... ei kun KOKOONpanolistaus tuli Kuusumulta 22.04.2013 13:00. Moderaattorit puhalsivat pelin poikki ja lukitsivat ketjun pariksi tunniksi 22.04.2013 15:46 - ilmoitus asiasta.

Willi veikkaukseni on, että jokainen viikon pelikiellon tuosta ketjusta saanut on kirjoittanut noiden 2h 46min aikana jonkin turhan homo-viestin kyseiseen otteluennakkoketjuun. Todennäköisesti siellä on useampi muukin nimimerkki mennyt tuohon samaan homo-neppailuun mukaan, mutta mistä syystä ei häkki heilunut. Harvinaisen yksinkertainen syy...

He kirjoittivat viesteihinsä jotain muutakin kuin pelkkää homottelua/hakamussuttelua!
He kommentoivat tulevaa peliä edes jollain tavalla = pysyivät asiassa.

Huumoria viesteissä saa ja pitääkin olla. Siinä vaiheessa kun huumori on viestin itsetarkoitus => häkki heilahtaa. Oma veikkaukseni on, että jossain viestissä olisi voinut tuota homottelua jatkaa lainauksen ja vaikkapa ensimmäisen kappaleen verran. Sitten aloittanut toisen kappaleen vaikkapa näin: "Asiaan! Jukka Rautakorpi on näemmä nostanut Jan-Mikael Järvisen ykkösen laitaan ja Ville Nieminen on siirtynyt omalle paikalleen kakkoseen..."

Pelikieltojahan jaettiin nimenomaan turhailusta - ainakin minä miellän "turhailun" sääntöjen 4§ rikkomiseksi.
"Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua."

Eli vielä yhden kerran: viikon pelikiellon saivat kirjoittajat, jotka 22.04.2013 13:00-15:46 välisenä aikana kirjoittivat tuohon otteluENNAKKOketjuun yhdenkin viestin, jossa eivät ennakoineet tulevaa ottelua millään tavalla.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Bigmouth
HKoli
hoki 60
Ikävänkantaja
Mondie
mustaseiska
Näkkäri
Nännimäinen
Oijennus
Scissors
tombraider
Viinikan Alku

Tässä rangaistut - tässä heidän tuotoksiaan ko. ketjusta 22.04.2013 aikaväliltä 13:00-15:46:
Ylä-asteella kannattaa kuunnella opettajaa.

Ässä-fanit ovat ylpeitä susta
Eikös ykkösparissa pitäisi kuitenkin pelata Homolä eikä Homola?
Toivottavasti ei opeteta. Virke tosin loppuu usein pisteeseen.
Tämähän rupeaa olemaan hauskaa nimileikkiä. Huomaa, että porukka odottaa jonkin verran illan peliä. ;)

Edelleen harmittaa hieman, että Homov ei ole kunnossa.
Onko kellään tietoa ovatko Tapparan ykkös- ja kolmospakkiparissa pelaavat Homot sukua toisilleen? Aika harvinainen sukunimi kuitenkin.
Kyllähän tämä oli ihan saamarin hyvä. Pisteet sinne.

Mutta ykkösketjun laituri Homojuntti pani hieman mietityttämään. Homothan eivät voi olla juntteja, mutta voivatko juntit olla homoja? Tähän olisi hyvä saada selvyys aika nopeasti, sillä muuten en voi keskittyä illan pelin seuraamiseen.
Siki Homola, tuo Ässien legendaarinen huoltaja. Ollut mukana jo hopeakeväästä -79.
Totta. Virke mun piti kirjottaakin, mut aivopieraisin.

Nöyrästi vetäydyn takavasemmalle saatuani näpeilleni yritettyäni olla niin vitun nokkela.
Daniel ja Petr ovat kaiketi boldaamani hyökkääjäveljekset, ja Jiri puolustaja, mutta kuka tämä mv-Homola on? Ainakaan EP:stä ei löydy mitään tietoa.
aaaaa, no nyt leikkas. Ei vaan pysty muistamaan aikoja kun kolmoskopan Taunus tuli markkinoille.
Liekö kyseessä Ameriikan mailla asusteleva Colin.

Oli kyllä niin huikea teksti ettei meinaa nauru loppua. Koko päivän jännittäny ku raumalainen testikuvaa niin tämä vapautti olon hienosti.
Vaikka Ässien organisaatiossa onkin duunissa Hero Malin tai Jacob Hyden kaltaisia vähän erikoisempia nimiä omaavia jannuja niin tuo Siki Homola on jo näihinkin verrattuna aika eksoottinen.
Tuomarinahan voisi olla Suomessa ennenkin viheltänyt Martin Homola
Vähän väsynyt tuo vastaheitto tässä sarjassa on ollut niin paljon juttua näistä joutsenista, niin itse olisin lähtenyt tälle linjalle:

Savijoutsen-Niemijoutsen-Armijoutsen
Uusijoutsen-Sammaljoutsen

Sotamiesjoutsen-Kartanojoutsen-Elojoutsen
Saunijoutse-Überjoutsen

Mutajoutsen-Sillanjoutsen-Velijoutsen
Honkajoutsen-Taimijoutsen

Juujoutsen-Aaltojoutsen-Pilejoutsen (partyman)

Raajoutsen
(Järvijoutsen)

Vähän yritystä peliin!
Nämä ovat siis kokonaisia viestejä. Olen lähes satavarma, että sisällöllisesti rangaistusta ei tullut yhdestäkään näistä. Rangaistukset tulivat siitä syystä, kun viesteissä ei ollut näiden hakamussutteluiden lisäksi YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA! Hakamussuttelu ja turhailu eivät ole kiellettyjä, mutta jos ne nousevat itsetarkoitukseksi => pelikielto.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että näiden joukossa on yksi turhaan rangaistu: Oijennus! Tässä on tapahtunut inhimmillinen virhe. En usko pelikieltoon, mikäli hän olisi kirjoittanut viimeisen lauseensa muotoon: "Edelleen harmittaa hieman, että BARKov ei ole kunnossa."

Tämä on kuitenkin hänen henkilökohtainen mielipiteensä illan ottelusta. Häntä harmitti/-aa, ettei Aleksandr Barkov ole pelikunnossa. Näin ollen hänen viestissään oli myös asiaa. Noh, vahinkoja sattuu, mutta mielestäni tässä kohtaa Moderaattoreilla olisi korjauksen paikka: Oijennuksen pelikielto oli vahinko ja se perutaan.
(tämä sillä edellytyksellä, etten missannut jotain muuta Oijennuksen "turhailua")
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä rangaistut - tässä heidän tuotoksiaan ko. ketjusta 22.04.2013 aikaväliltä 13:00-15:46:Nämä ovat siis kokonaisia viestejä. Olen lähes satavarma, että sisällöllisesti rangaistusta ei tullut yhdestäkään näistä. Rangaistukset tulivat siitä syystä, kun viesteissä ei ollut näiden hakamussutteluiden lisäksi YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA!

Sikäli kuin tämä luennointi on minulle suunnattu, niin ymmärrän kyllä pointin. Vähän kevyttä on siitä huolimatta kun tuota Bigmouthinkin viestiä katselee. Olen ylipäätään ollut pitkään sitä mieltä että kirjoittajan yleinen anti palstalle pitäisi huomoida tarkemmin rangaistuksissa. Turhakkeille bannia ja suurimmat törkeydet pois, mutta jos muuten asiallinen kirjoittaja tekee yhden pikkuvirheen, niin pakkoko siitä on heti viikko rätkäistä.

Toki asiakirjoittaja on subjektiivinen käsite, mutta joskus on tullut mieleen että voisiko noita riketilejä soveltaa myös käänteisesti, ei ainoastaan rangaistuksia koventavassa mielessä? Jos joku on ollut Ja:ssa seitsemän ja toinen kahdeksan vuotta ilman ainuttakaan bannia, niin onhan viikko jostain pikku hassuttelusta aika typerää.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sikäli kuin tämä luennointi on minulle suunnattu, niin ymmärrän kyllä pointin. Vähän kevyttä on siitä huolimatta kun tuota Bigmouthinkin viestiä katselee. Olen ylipäätään ollut pitkään sitä mieltä että kirjoittajan yleinen anti palstalle pitäisi huomoida tarkemmin rangaistuksissa. Turhakkeille bannia ja suurimmat törkeydet pois, mutta jos muuten asiallinen kirjoittaja tekee yhden pikkuvirheen, niin pakkoko siitä on heti viikko rätkäistä.

Toki asiakirjoittaja on subjektiivinen käsite.

Tähän voisi ottaa esimerkin oikeasta elämästä ja miettiä kunnon kansalaista, joka ei ole koskaan ajanut ylinopeutta, mutta kerran siihen sortuu ja saa sakot. Mielestäni voi olla vaikka kuinka asiakirjoittaja, jos jauhaa paskaa ja koko viesti on pelkkää mukahassuttelua niin sietääkin saada pienen muistutuksen.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tähän voisi ottaa esimerkin oikeasta elämästä ja miettiä kunnon kansalaista, joka ei ole koskaan ajanut ylinopeutta, mutta kerran siihen sortuu ja saa sakot.

Mutta kun tämä ei olekaan "oikeaa" elämää vaan nettikeskustelua. Ylinopeus on potentiaalinen vaaratilanne, JA pelkkää verkossa tapahtuvaa leikkiä. Ja onhan keskustelun rajaaminen pikkutarkoilla sääntötulkinnoilla lähötkohtaisestikin aika outoa. Vai eikö oikeassa elämässä välillä jauheta paskaa ja keskustelu lähde vähän räpylästä?

Mukahassuttelu on rikkeenä sieltä lievemmästä päästä, jos joku tekee sitä koko ajan, siihen sietää toki puuttua.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta kun tämä ei olekaan "oikeaa" elämää vaan nettikeskustelua. Ylinopeus on potentiaalinen vaaratilanne, JA pelkkää verkossa tapahtuvaa leikkiä. Ja onhan keskustelun rajaaminen pikkutarkoilla sääntötulkinnoilla lähötkohtaisestikin aika outoa. Vai eikö oikeassa elämässä välillä jauheta paskaa ja keskustelu lähde vähän räpylästä?

Mukahassuttelu on rikkeenä sieltä lievemmästä päästä, jos joku tekee sitä koko ajan, siihen sietää toki puuttua.

Ymmärrän kyllä, että kaikki "rikkeet" olivat hyvin kevyitä, mutta eihän modet olisivat voineet antaa vain muutamalle sitä viikkoa. Sitä paskamyrskyä olisi kestänyt kukaan. Luultavasti tulet sinä ja Bigmouth ja kaikki muutkin kestämään sen ettei he pysty viikkoon tänne kirjoittamaan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Luultavasti tulet sinä ja Bigmouth ja kaikki muutkin kestämään sen ettei he pysty viikkoon tänne kirjoittamaan.

Eihän noissa rikkeiden kommentoinnissa koskaan siitä ole ollutkaan kyse etteikö banneja pystyisi istumaan. Itse olin viime vuonna kolme kuukautta bannissa eikä se minun elämääni pilannut. Mielestäni moderoinnista ja rangaistuksista pitäisi kuitenkin pystyä keskustelemaan, koska ainahan asiat voivat olla paremminkin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Sikäli kuin tämä luennointi on minulle suunnattu, niin ymmärrän kyllä pointin. Vähän kevyttä on siitä huolimatta kun tuota Bigmouthinkin viestiä katselee. Olen ylipäätään ollut pitkään sitä mieltä että kirjoittajan yleinen anti palstalle pitäisi huomoida tarkemmin rangaistuksissa. Turhakkeille bannia ja suurimmat törkeydet pois, mutta jos muuten asiallinen kirjoittaja tekee yhden pikkuvirheen, niin pakkoko siitä on heti viikko rätkäistä.
Ei ollut sinulle suunnattu, vaikka alkuperäisesti viestiäsi lainasinkin. Ennemminkin tarkoitin keskustelun herättämistä yleisestä rangaistuslinjasta - sillä minun mielestäni Moderaattoreiden linja tässä tapauksessa oli todella selkeä.

22.04.2013 13:00 Kuusumu kirjoitti todella turhan viestin - hakamussuttelun Tapparan homoonpan... kokoonpanosta viidenteen finaaliotteluun. Turhailusta ja hakamussuttelusta huolimatta täytyy myöntää, että tuli oikein kunnolla naurettua ja hörähdettyä, kun tuon vitsin ensimmäistä kertaa luin. Itse asiassa tulee edelleenkin hieman hymyiltyä aina kun tuota homoonpan... ei kun kokoonpanoa ajattelen. Olen siinä uskossa, että näistä kentällisistä tulee vielä legenda tänne Jatkoajan keskusteluihin: Homonen - Homoranta - Homojuntti :D :D :D Muistuttaa hieman sitä legendaarista homobaarin jonoa: Lennu - Kimi - Fagerstedt...

Tästä yhdestä viestistä eteenpäin "keskustelu" alkoi rönsytä liian paljon hakamussutteluun. Ne muutama asiallinen viesti (5-7?) hukkui niiden hakamussutteluviestien (35-40?) joukkoon. Tästä syystä Moderaattorit puhalsivat pelin poikki 22.04.2013 15:46. Asiallisesta keskustelusta ei tullut enää yhtään mitään tuon hakamussuttelun vuoksi. JOS ketjun ainoa hakamussutteluviesti olisi jäänyt tuoksi Kuusumun homoonpan... kokoonpanoviestiksi, niin rangaistujahan olisi ollut ainoastaan yksi: Kuusumu. Nyt muutama nimimerkki kollektiivisesti jatkoi tätä hakamussuttelua ja turhailua useiden kymmenien viestien ajan, ja näin ollen nämä myös pilasivat asiallisen keskustelun sadoilta - ehkä jopa tuhansilta - lukijoilta. He eivät enää saaneet informatiivista antia kyseisestä otteluennakkoketjusta.

Mitä Moderaattorit saattoivat tehdä? Kollektiivinen rangaistus kaikille kollektiivisille hakamussuttajille tuon 2h 46min ajalta - edellyttäen siis, että noissa hakamussutteluviesteissä ei ollut yhtään mitään asiaa tuon hakamussuttelun lisäksi. Hakamussutella saa, kunhan viestissä on tuon turhailun lisäksi muutakin asiaa. Nyt jokainen näistä (Oijennusta lukuunottamatta - henkilökohtainen mielipide) rangaistuista kirjoitti noiden 2h 46min aikana vähintään yhden viestin tuohon ketjuun ilman yhtään mitään asiaa. Oijennuksen rangaistus oli virhe - vastaavasti mielestäni kaksi turhailijaa pääsi kuin koira veräjästä: Ressa ja Väijy
Piste unohtui sekä yläaste kirjoitetaan yhteen, ala-asteeseen tulee viiva. Nämäkin opetettiin jo ala-asteella.

Homocevic... :D
Mikä on maailman lyhin vitsi?

- Umicevitsi!

HAA HAA! Joo tota alkais peli jo. Alkaa itsekkin mennä jo levottomuuksiin ajatukset ja jutut.
Näissä viesteissä ei ole yhtään mitään asiaa tuon hakamussuttelun lisäksi. Joten... henkilökohtainen mielipiteeni on se, että jos yhtä kirjoittajaa (Oijennus) rangaistiin turhan tähden, niin ainakin kaksi kirjoittajaa (Ressa, Väijy) pääsivät pälkähästä säikähdyksellä. Ei ole helppoa toimia Moderaattorina, ei!

Mitä tästä voisi sanoa yhteenvetona? Yhdistää kaksi wanhaa sanontaa...

"Joukossa tyhmyys tiivistyy + Tyhmyydestä sakotetaan"
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Jos joku on ollut Ja:ssa seitsemän ja toinen kahdeksan vuotta ilman ainuttakaan bannia--

Jos joku on noin kauan ollut Jatkoajan keskustelupalstalla, niin luulisi jo tietävän, että mukahassuttelusta voi saada helposti jäähyä. Säännöt ovat samat kaikille. Tai ainakin pitäisi olla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tässä puhutaan nyt ylipäätään jostain hikisestä viikosta... Voisi olla ajoittain pieni (pakko)breikki paikallaan itse kullekin, koska ainakin noiden omien penaltien aikana on havainnut lähinnä sen miten paljon täällä tulee roikuttua. Pienen tauon jälkeen koko palsta myös tuntuu tuoreelta ihan uudella tavalla. Ilon kautta katsokaas.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jatkoajassa saa olla hauskaa ja hieman kevyttä muka hauskaakin. mielestäni on kuitenkin katsottava missä määrin sitä kirjoittaa ja onko se oikea ketju. Ohi aiheen kirjoittelusta antaisin herkemmin pelikieltoja. Pyrin kirjoittamaan vitsit oikeisiin ketjuihin ja yksilinjaisiakin on tullut kirjoitettua, jos siinä on sanoma mukana. Ainakin tähän asti olen pärjännyt moderaattoreiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kirjoittanut Jatkoaikaan sen verran kauan, että osaan säännöt jo hyvin. Mr.Fox väänsi varsin hyvin rautalangasta: Jos ei ole mitään lisättävää itse ketjun aiheeseen, älä kirjoita mitään. Tai jos kirjoitat, hyväksy mahdolliset sanktiot. Vaikka luultavasti nyt banaania saaneet hyväksyvätkin. En tiedä. Jos on vastustamaton tarve hassutella, tee se vapaan keskustelun puolella ja sielläkin asiaankuuluvassa ketjussa.

*edit*

Tuo on siis se ohjenuora, josta kiinni pitämällä olen välttynyt jäähyiltä. Ainakin melkein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös