Otteluketjun tunnelma tosiaan heilahti hetkess leppoisammaksi ja hyväntuulisemmaksi, johon kurinpito odotetusti reagoi laittamalla ketjun lukkoon. Naamat kurtulle, tää on huvitilaisuus!
Kuusumun viesti sinällään oli noloa huumoria, mutta sen vaikutus keskusteluun oli positiivinen. No, eiköhän pelissä joku taas taklaa jonkun nurin, ja palstalle saadaan neljäsataa viestiä siitä, miten taklaaja oli sika ja taklattava mikkihiiripelle. Sitähän tänne kaivataan.
Kuusumu hassutteli ja sai kenkää.
Soo, soo, ei saa hassutella!
32 Tuomas "homo" Tarkki (mv)
33 Antti "homo" Rautiola (mv)
35 Andy "homo" Chiodo (mv)
2 Oskari "homo" Korpikari (p)
4 Antti "homo" Ylönen (p)
5 Atte "homo" Ohtamaa (p)
6 Ilkka "homo" Mikkola (p)
7 Kari "homo" Haakana (p)
9 Topi "homo" Jaakola (p)
25 Juho "homo" Jokinen (p)
26 Mikko "homo" Lehtonen (p)
27 Toni "homo" Kirén (p)
71 Jukka-Homo-Pekka Laamanen (p)
8 Hannes "himohomo" Hyvönen (lh)
12 Teemu "homo" Normio (lh)
15 Veikko "homo" Karppinen (kh)
16 Jonas "ei lempinimeä" Homoandersson (lh)
17 Kristian "homo" Kuusela (lh)
18 Mikko Alihomokoski (lh)
20 Janne "homo" Pesonen (lh)
21 Tommi Paakkolanhomovaara (kh)
24 Jari "vitun homo" Viuhkola (kh)
36 Michal "homo" Bros (kh)
41 Kalle "homo" Sahlstedt (kh)
43 Antti "emähomo" Aarnio (lh)
50 Juhahomomatti Aaltonen (lh)
81 Ondrej "ihan homona" Kratena (lh)
83 Tomi "homo" Mustonen (lh)
Kuusumu hassutteli ja sai kenkää.
Soo, soo, ei saa hassutella!
Tietysti olet, ainakin vähän. Jokainen on vähän homo. Jukka Takalo - Jokainen on vähän homo (official music video) - YouTubeTääkin on aika hauska, ehkä oon vaan sitten homo.
En tiedä Kuusumusta, mutta vähän kevyesti lähti pari Ässät-osion harvoista asiakirjoittajista viikon istunnolle.
Siinä siis rangaistut tuosta ketjusta.Moderaattorit 23.04.2013 kirjoitti:Nimimerkit Bigmouth, HKoli, hoki 60, Ikävänkantaja, Mondie, mustaseiska, Näkkäri, Nännimäinen, Oijennus, Scissors, tombraider ja Viinikan Alku huilaavat viikon turhailustaan Tappara-Ässät otteluketjussa.
Ylä-asteella kannattaa kuunnella opettajaa.
Ässä-fanit ovat ylpeitä susta
Eikös ykkösparissa pitäisi kuitenkin pelata Homolä eikä Homola?
Toivottavasti ei opeteta. Virke tosin loppuu usein pisteeseen.
Kuka Siki?
Tämähän rupeaa olemaan hauskaa nimileikkiä. Huomaa, että porukka odottaa jonkin verran illan peliä. ;)
Edelleen harmittaa hieman, että Homov ei ole kunnossa.
Onko kellään tietoa ovatko Tapparan ykkös- ja kolmospakkiparissa pelaavat Homot sukua toisilleen? Aika harvinainen sukunimi kuitenkin.
Kyllähän tämä oli ihan saamarin hyvä. Pisteet sinne.
Mutta ykkösketjun laituri Homojuntti pani hieman mietityttämään. Homothan eivät voi olla juntteja, mutta voivatko juntit olla homoja? Tähän olisi hyvä saada selvyys aika nopeasti, sillä muuten en voi keskittyä illan pelin seuraamiseen.
Siki Homola, tuo Ässien legendaarinen huoltaja. Ollut mukana jo hopeakeväästä -79.
Totta. Virke mun piti kirjottaakin, mut aivopieraisin.
Nöyrästi vetäydyn takavasemmalle saatuani näpeilleni yritettyäni olla niin vitun nokkela.
aaaaa, no nyt leikkas. Ei vaan pysty muistamaan aikoja kun kolmoskopan Taunus tuli markkinoille.
Liekö kyseessä Ameriikan mailla asusteleva Colin.
Oli kyllä niin huikea teksti ettei meinaa nauru loppua. Koko päivän jännittäny ku raumalainen testikuvaa niin tämä vapautti olon hienosti.
Vaikka Ässien organisaatiossa onkin duunissa Hero Malin tai Jacob Hyden kaltaisia vähän erikoisempia nimiä omaavia jannuja niin tuo Siki Homola on jo näihinkin verrattuna aika eksoottinen.
Tuomarinahan voisi olla Suomessa ennenkin viheltänyt Martin Homola
Nämä ovat siis kokonaisia viestejä. Olen lähes satavarma, että sisällöllisesti rangaistusta ei tullut yhdestäkään näistä. Rangaistukset tulivat siitä syystä, kun viesteissä ei ollut näiden hakamussutteluiden lisäksi YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA! Hakamussuttelu ja turhailu eivät ole kiellettyjä, mutta jos ne nousevat itsetarkoitukseksi => pelikielto.Vähän väsynyt tuo vastaheitto tässä sarjassa on ollut niin paljon juttua näistä joutsenista, niin itse olisin lähtenyt tälle linjalle:
Savijoutsen-Niemijoutsen-Armijoutsen
Uusijoutsen-Sammaljoutsen
Sotamiesjoutsen-Kartanojoutsen-Elojoutsen
Saunijoutse-Überjoutsen
Mutajoutsen-Sillanjoutsen-Velijoutsen
Honkajoutsen-Taimijoutsen
Juujoutsen-Aaltojoutsen-Pilejoutsen (partyman)
Raajoutsen
(Järvijoutsen)
Vähän yritystä peliin!
Tässä rangaistut - tässä heidän tuotoksiaan ko. ketjusta 22.04.2013 aikaväliltä 13:00-15:46:Nämä ovat siis kokonaisia viestejä. Olen lähes satavarma, että sisällöllisesti rangaistusta ei tullut yhdestäkään näistä. Rangaistukset tulivat siitä syystä, kun viesteissä ei ollut näiden hakamussutteluiden lisäksi YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA!
Sikäli kuin tämä luennointi on minulle suunnattu, niin ymmärrän kyllä pointin. Vähän kevyttä on siitä huolimatta kun tuota Bigmouthinkin viestiä katselee. Olen ylipäätään ollut pitkään sitä mieltä että kirjoittajan yleinen anti palstalle pitäisi huomoida tarkemmin rangaistuksissa. Turhakkeille bannia ja suurimmat törkeydet pois, mutta jos muuten asiallinen kirjoittaja tekee yhden pikkuvirheen, niin pakkoko siitä on heti viikko rätkäistä.
Toki asiakirjoittaja on subjektiivinen käsite.
Tähän voisi ottaa esimerkin oikeasta elämästä ja miettiä kunnon kansalaista, joka ei ole koskaan ajanut ylinopeutta, mutta kerran siihen sortuu ja saa sakot.
Mutta kun tämä ei olekaan "oikeaa" elämää vaan nettikeskustelua. Ylinopeus on potentiaalinen vaaratilanne, JA pelkkää verkossa tapahtuvaa leikkiä. Ja onhan keskustelun rajaaminen pikkutarkoilla sääntötulkinnoilla lähötkohtaisestikin aika outoa. Vai eikö oikeassa elämässä välillä jauheta paskaa ja keskustelu lähde vähän räpylästä?
Mukahassuttelu on rikkeenä sieltä lievemmästä päästä, jos joku tekee sitä koko ajan, siihen sietää toki puuttua.
Luultavasti tulet sinä ja Bigmouth ja kaikki muutkin kestämään sen ettei he pysty viikkoon tänne kirjoittamaan.
Ei ollut sinulle suunnattu, vaikka alkuperäisesti viestiäsi lainasinkin. Ennemminkin tarkoitin keskustelun herättämistä yleisestä rangaistuslinjasta - sillä minun mielestäni Moderaattoreiden linja tässä tapauksessa oli todella selkeä.Sikäli kuin tämä luennointi on minulle suunnattu, niin ymmärrän kyllä pointin. Vähän kevyttä on siitä huolimatta kun tuota Bigmouthinkin viestiä katselee. Olen ylipäätään ollut pitkään sitä mieltä että kirjoittajan yleinen anti palstalle pitäisi huomoida tarkemmin rangaistuksissa. Turhakkeille bannia ja suurimmat törkeydet pois, mutta jos muuten asiallinen kirjoittaja tekee yhden pikkuvirheen, niin pakkoko siitä on heti viikko rätkäistä.
Piste unohtui sekä yläaste kirjoitetaan yhteen, ala-asteeseen tulee viiva. Nämäkin opetettiin jo ala-asteella.
Homocevic... :D
Näissä viesteissä ei ole yhtään mitään asiaa tuon hakamussuttelun lisäksi. Joten... henkilökohtainen mielipiteeni on se, että jos yhtä kirjoittajaa (Oijennus) rangaistiin turhan tähden, niin ainakin kaksi kirjoittajaa (Ressa, Väijy) pääsivät pälkähästä säikähdyksellä. Ei ole helppoa toimia Moderaattorina, ei!Mikä on maailman lyhin vitsi?
- Umicevitsi!
HAA HAA! Joo tota alkais peli jo. Alkaa itsekkin mennä jo levottomuuksiin ajatukset ja jutut.
Jos joku on ollut Ja:ssa seitsemän ja toinen kahdeksan vuotta ilman ainuttakaan bannia--