Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 258 979
  • 13 728
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vinkki pöytälaatikkokirjoittamista suunnitteleville: jos pöytälaatikko on lakattu niin siihen ei voi kirjoittaa lyijykynällä vaan on oltava spriiliukoinen tussi.

Oliko pakko lopettaa se paperintekeminen Varkaudessa, kysyn vaan? Ovat itäsuomalaiset pöytälaatikkorunoilijat nyt täysin vailla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mielestäni schollin pitkä bänni on perusteltu sen tähden, että se ei todellakaan ole ensimmäinen hänen kohdallaan. Tuolla viestimäärällä voisi olettaa kirjoittajan kykenevän hyvin korkeaan tasoon. Hänen kohdallaan vaikeus on siinä, että hän on hyvä kirjoittaja. Hän osaa implisiittisesti vihjata, että naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä, köyhät kuuluvat kyykkyyn ja jopa kehuskelee arjalaista rotua, vaikka ei (juuri) koskaan eksplisiittisesti asiaa ilmaisekaan - vai olenko lukenut rivien välit ihan väärin? Toisaalta hänen valtavirrasta poikkeavat kirjoituksensa ovat omiaan kiihdyttämään keskustelua ja niin kaun kuin ne pysyvät hyvän maun rajoissa, niin rikastuttavathan ne palstaa. Mutta jatkuva trollauksen rajamailla kirjoittelu ja poliittinen epäkorrektius on jatkuvassa vaarassa lähteä lapasesta, ja vaikka näin ei tapahtuisikaan, niin ymmärrän kyllä tarpeen ottaa välillä liiat löysät pois. Samasta asiasta rangaistaessa pitää yleensä rangaistusten kasvaa. On selvää, ettei hänelle voitu antaa enään parin viikon bänniä. Toki kolme kuukautta on pitkä aika, mutta ehkä sen seurauksena hän ei kirjoita koko ajan niin lähellä limittiä kuin F1 kuskit aikakierroksellaan.
Schollilla lähtee aika ajoin lapasesta, totta. Toisaalta kärkeväkin kirjoittaminen ja kulmikkaat mielipiteet pitää mielestäni sallia, muuten keskustelu kuohitaan hymistelyksi. Tässä ollaan aina kuuluisalla harmaalla vyöhykkeellä. Schollin kirjoituksissa pistää jsokus silmään itsetarkoituksellinen konfliktin hakeminen, joka on juuri tätä lapasesta lähtemistä. Silloin kun ollaan puhtaasti eri mieltä ja vaikka todella eksentrisesti, niin ei siinä mitään pahaa tarvitse olla. Ellei näkemyksen esittäminen ole jollakin tapaa ristiriidassa esimerkiksi Suomen rikoslain kanssa, silloin tapauksen luonne saa toisen muodon.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tässäkin ketjussa on pari nimimerkkiä pistänyt pystyyn sellaisen juupas-eipäs väännön, että ansaitsisivat saman kolmen kuukauden kesäloman kuin scholl.

Scholl kirjoittaa persoonallisella tyylillään palstalla ja lisäksi erityismaininnan ansaitsee juuri siitä ettei juutu vänkäämään sivutolkulla. Sanoo sanottavansa ja sillä selvä. Aika monikin voisi ottaa mallia speedomiehestä tässä asiassa.

Grainger nyt joutikin huilimaan. Tyypillinen tyhjän vänkääjä ja flamettaja.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minusta alkaa oikeasti tuntua, että scholl on kokenut oikeusmurhan, koska minulla on käsitys, että tuo viesti on moderaattoreille raportoitu, ja he ovat lukeneet sen viestin yhtä väärin kuin raportoijat.

Minä taisin olla ainoa, joka tuosta varsinaisesti suuttui, mutta en raportoinut, ja jos olisin raportoinut, en olisi raportoinut siksi, että scholl näki viestissään natsien toimet vammaisten ja mielenterveyspotilaiden suhteen positiivisina vaan siksi koska mitä ilmeisimmin ei nähnyt. Kommentti liittyy juuri minimiltään aiheeseen, siihen liitetään täysin asiaan kuulumaton aspekti, vammaiset, ja mielipiteen muodosta voi päätellä, että asia on yhtä tyhjän kanssa kirjoittajalle.

Huvikseen heittelee, kuten vaikka myöhemmin ketjussa sen, että vaikka uhreja on julkisuudessa kuvattu "lahjakkaiksi" niin toinen opiskeli lähihoitajaksi ja toinen sähkömieheksi. Tämäkin liittyy vain muodollisesti aiheeseen ja ainoa tarkoitus on provota aikaan riita, josta todennäköisesti itse nopeahkosti poistuu, koska aihe on ilmeisesti ihan yhdentekevä. Minusta tämä on puhdasta trollausta, josta jostain syystä schollia ei ole kauheasti rangaistu, vaikka harrastaa sitä joka välissä.

Minä sitten suutuin tuosta trollaamisesta: minusta voi hyvinkin olla vakava ja perusteltu mielipide eugeniikan ja vaikka anti-semitismin puolesta ja se on oikeus esittää täysin vapaasti. Se mikä vituttaa on, että nämä sinänsä kuolemanvakavat asiat totaalisen välinpitämättömästi karnevalisoidaan trollauksen ja provouksen välineiksi, joista sinänsä ei ole kiinnostunut edes vähän aluksi. Ei olekaan pakko olla kiinnostunut tälläisistä vakavista aiheista ja voi pitää vakavaa keskustelua niistä koomisena, mutta sen keskustelun voisi edes jättää rauhaan. Tämä lienee hyväksyttävä vaatimus.

Se että näin tosikkomaisesti sitten vedin herneen nenään juuri tuosta provosta (enkä esimerkiksi lähihoitajista ja sähkömiehistä tai lippalakeista, hevi-musiikista ja pitkistä hiuksista), kun schollilla on niitä muutenkin kolmetoista tusinassa liittyy myös yksityiselämään. 3-vuotiaalta kuopuksellamme todettiin autismi viime joulukuussa - minusta on ihan ok toivoa, ettei hän lisääntyisi tai elämällään kuluttaisi valtion kalliita verovaroja (tai vieläpä menisi johonkin vammaisopistoon Järvenpäähän), mutta jotenkin ei jaksa nähdä tätä asiaa jonain välinpitämättömän ja satunnaisen provoilun välikappaleena. No, tämä on henkilökohtainen rasitteeni, mutta en usko että tämä aspekti tekee trollauksesta ja provoilusta ei-trollausta ja ei-provoilua. Tämä riittää tästä aiheesta omalta osaltani, nyt vain nauttimaan scholl-vapaasta JA:sta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä ilmeisemmin nimimerkki scholl ei saanut penaltiaan yhden tai kahden viestin perusteella, vaan yleisestä "schollailusta" eli tyylikkäästi sääntöjen rajamailla, mutta spämmitahtiin seikkailevasta provokatiivisesta otteestaan.

Juuri näin. Oikeassa livekeskustelussakin muodostuu todennäköisemmin rasitteeksi tyyppi joka räpättää koko ajan kaikesta kaikille vähän väliä vittuillen ja itseään häpeämättä korostaen kuin joku joka murahtaa asiattomuuden kerran kymmenessä minuutissa. Näin ainakin pitkän aikavälin kuluessa. En siis koe schollin kärsineen oikeusmurhasta, koska hän on aika pitkään taas saanut harjoittaa toimenkuvaansa ilman mitään sanktioita ja luultavasti häneltä on myös katsottu useamman kuin yhden kerran asioita sormien läpi. Jatkoajan ekosysteemin tasapainon kannalta on aivan hyvä että yksi räpättäjä on hetken hiljaa; tulee vähän lepoa puolin ja toisin.

Schollin puolustajien sopisi myös muistaa että Jatkoajassa ovat lukemattomat nimimerkit saaneet banneja tasan yhden henkilökohtaisuuden tai mauttomuuden takia. Ehkä ne ovat sitten schollia huonompia kirjoittajia, mutta hei, eikö sääntöjen pitäneetkin olla kaikille samat?
 

Fordél

Jäsen
Schollin puolustajien sopisi myös muistaa että Jatkoajassa ovat lukemattomat nimimerkit saaneet banneja tasan yhden henkilökohtaisuuden tai mauttomuuden takia. Ehkä ne ovat sitten schollia huonompia kirjoittajia, mutta hei, eikö sääntöjen pitäneetkin olla kaikille samat?

Ja niin on saanut myös scholl. Nyt ei kuitenkaan ollut kyse ensisijaisesti siitä, että olisiko schollille pitänyt antaa kirjoituskieltoa (valtaosan mielestä kirjoituskielto on ok) vaan kiellon pituudesta ja perusteluista. Modeilla tuppaa olemaan se tapa, että aluksi heitetään kieltoa ja kun pikkasen laajempia perusteluja aletaan penäämään niin ne ilmestyvät myöhemmin. En ymmärrä miksei asioita voi alunperin perustella jo vähän kattavammin. Tuskin modet ihan tuulesta temmaten antaa kolmen kuukauden kakkuja, joten kun perusteet on niin ne voi hyvin julkaista.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt ei kuitenkaan ollut kyse ensisijaisesti siitä, että olisiko schollille pitänyt antaa kirjoituskieltoa (valtaosan mielestä kirjoituskielto on ok) vaan kiellon pituudesta ja perusteluista. Modeilla tuppaa olemaan se tapa, että aluksi heitetään kieltoa ja kun pikkasen laajempia perusteluja aletaan penäämään niin ne ilmestyvät myöhemmin. En ymmärrä miksei asioita voi alunperin perustella jo vähän kattavammin. Tuskin modet ihan tuulesta temmaten antaa kolmen kuukauden kakkuja, joten kun perusteet on niin ne voi hyvin julkaista.

En oikein tiedä kuinka kattavia perustelujen pitäisi olla ettei joku niistä aina mussuttaisi. Jatkoajassa on älytön määrä nimimerkkejä ja hyvin harvoin täällä jaetaan banneja joista kaikki olisivat yhtä mieltä. En suoraan sanoen usko kattavampien perustelujenkaan muuttavan mitään, sama poru täällä olisi silti, ainakin kun bannauksen kohteena olisi nimimerkki jolla on myös "faneja".

Tässä schollin tapauksessa olisi tietysti voinut lisätä tuon perinteisen "aiempi rikehistoria vaikutti koventavasti"-lausekkeen joka lienee suurin syy kolmen kuukauden banniin; kenties tätäkään keskustelua ei tarvitsisi silloin näin pitkästi käydä. Ehkä modet ovat ajatelleet kaikkien tuntevan schollin any case tai jotain sinne päin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Grainger nyt joutikin huilimaan. Tyypillinen tyhjän vänkääjä ja flamettaja.

Aavistuksen provoavista viesteistään huolimatta Graingerilla oli kumminkin tuomista varsin heikolle futispohjalle tälle palstalle. Mun mielestä erittäin ylimitoitettu ja turha rangaistuks, koko EM-turnee palaa siinä ohessa. Mies takaa kumminkin laatua futispohjalle. Toki tästä voi jokainen sitten olla eri mieltä, kenet hän on faktoillaan lyönyt nurkkaukseen tai muuten vain herättänyt.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
.... Toki tästä voi jokainen sitten olla eri mieltä, kenet hän on faktoillaan lyönyt nurkkaukseen tai muuten vain herättänyt.

En ole ollut osallisena, mutta silti heitän (edelleen) ilmoille kysymyksen, miksi jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla keskustellaan näin raivokkaasti jalkapallosta?

On provo tämä kyllä ja turpaan tulee ihan saletisti, mutta että se vastaus?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Aavistuksen provoavista viesteistään huolimatta Graingerilla oli kumminkin tuomista varsin heikolle futispohjalle tälle palstalle. Mun mielestä erittäin ylimitoitettu ja turha rangaistuks, koko EM-turnee palaa siinä ohessa. Mies takaa kumminkin laatua futispohjalle. Toki tästä voi jokainen sitten olla eri mieltä, kenet hän on faktoillaan lyönyt nurkkaukseen tai muuten vain herättänyt.
En ole muistaakseni koskaan kiistellyt jalkapalloon liittyvistä asioista Graingerin kanssa, mutta siitä huolimatta luen ehdottomasti mieluummin esim. Eaglen ja J.Grönvallin välistä keskustelua eri maiden pelityyleistä, kuin Graingerin ja Tifosin välistä tyhjänpäiväistä nollanokittelua milloin mistäkin satunnaisesta aiheesta. Molemmat ovat joko niin typeriä tai tylsistyneitä, että nuo väittelyt venyvät tolkuttoman pitkiksi, jolloin asiallisen ja mielenkiintoisen keskustelun syntyminen käy hyvin vaikeaksi.

Mielestäni se ei ole mikään puolustus kenellekään (koskee myös Schollia), että roskan ohella kirjoittaa myös laatua. Jos kerran osaa kirjoittaa laatua, niin miksei sitten kirjoittaisi sitä kokoajan, tai edes suurimman osan ajasta? Jos ei tuohon kykene, niin en jää tälle palstalle kaipaamaan. Schollin kirjoituskielto kyllä harmittaa siinä mielessä, että merkittävä osa hänen kirjoituksistaan on viihdyttävää tekstiä jossa on pointtinsa, mutta kyllä noista tietyistä viesteistä löytää helpostikin perusteet rangaistukselle. Grainger taas on nykyään lähinnä provokone, jonka lähes jokaiseen viestiin nähtävästi täytyy lisätä joku vittuilu, johon sitten joku toinen typerä tarttuu. Ei tule ikävä.

EDIT: Lisättäköön vielä, etten todellakaan kaipaa Jatkoajasta mitään pelkkää kuivaa analyysi-palstaa, ja mielestäni täältä on virheratkaisuina poistettu muutamia hyviä nimimerkkejä. Värikkään ja viihdyttävän keskustelun mittari ei kuitenkaan mun kirjoissani todellakaan ole aivoton provoaminen, jota Grainger edustaa. Scholl heittelee usein monipuolisia piikkejä, mutta toisaalta on aika raskasta ja turhauttavaa, kun varmaan sinänsä ihan älykäs tyyppi tekee itsestään tyhmän lukuisissa topiceissa. Menee mun mielestäni helposti provoamisen/trollaamisen alle tuo hälle tyypillinen käyttäytyminen. Molemmat kuitenkin pystyvät parempaan, toivottavasti sitä nähdään jatkossa.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole muistaakseni koskaan kiistellyt jalkapalloon liittyvistä asioista Graingerin kanssa, mutta siitä huolimatta luen ehdottomasti mieluummin esim. Eaglen ja J.Grönvallin välistä keskustelua eri maiden pelityyleistä, kuin Graingerin ja Tifosin välistä tyhjänpäiväistä nollanokittelua milloin mistäkin satunnaisesta aiheesta...

Mikäli Grainger keskustelee jalkapallosta samaan tyyliin kuin pesäpallosta, niin en ihmettele pelikieltoa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole ollut osallisena, mutta silti heitän (edelleen) ilmoille kysymyksen, miksi jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla keskustellaan näin raivokkaasti jalkapallosta?

On provo tämä kyllä ja turpaan tulee ihan saletisti, mutta että se vastaus?
Luulen että todellisuudessa kyselemättäkin tämän ymmärrät, ottaen huomioon että pelkästään viimeisen kuluneen vuorokauden aikana olet näköjään kirjoittanut palstalle n. 50-60 viestiä joista vain pari vai olikohan kolme jääkiekko-osioon. Loput vapaan keskustelun puolelle.

Ja kaikki tämä siis jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla, en ymmärrä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole ollut osallisena, mutta silti heitän (edelleen) ilmoille kysymyksen, miksi jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla keskustellaan näin raivokkaasti jalkapallosta?
Raivokkaammin täällä keskustellaan homoliitoista, aselainsäädännöstä, monikulttuurisuudesta ja siitä, pitäisikö ihmisen tehdä lapsia vaiko ei.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Luulen että todellisuudessa kyselemättäkin tämän ymmärrät, ottaen huomioon että pelkästään viimeisen kuluneen vuorokauden aikana olet näköjään kirjoittanut palstalle n. 50-60 viestiä joista vain pari vai olikohan kolme jääkiekko-osioon. Loput vapaan keskustelun puolelle.

Ja kaikki tämä siis jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla, en ymmärrä.
- Ei meillä lasketa, mutta tuo oli muuten jo kuudeskymmenes pulla jonka otit, puheli emäntä vieraalle kahvipöydässä.

Ei tämän nyt ole ollenkaan eka kerta, mutta ihmettelen että ahkerasta ei-jääkiekollisiin aiheisiin sekaantumisesta tehdään numeroa. Etenkin kun kyseistä keskustelua käydään vapaan puolella, paikassa johon tällainen sanailu kuuluu. Joskus keskustelemme jääkiekosta, toisinaan jostakin muusta. Yhdessä elämänvaiheessa jääkiekko voi näytellä isompaa roolia, toisessa pienempää. Näin on käynyt myös minulle ajoittain, ja ehkä parhaillaankin on menossa jokin hiljaisempi vaihe. Tällaista vuoristorataa tämä on.

Jatkoajan jääkiekon ystävät ovat kuitenkin ensi sijassa ihmisiä. Ihmisiä joita yhdistää palava kiinnostus lajia kohtaan. Useimmilla meistä on muitakin kiinnostuksen kohteita, enemmän ja vähemmän tähdellisiä. Niitäkin porukka haluaa jakaa keskenään, ja siinä sivussa opimme tuntemaan toisemme entistä paremmin. Olisiko tämä sitä paljon puhuttua yhteisöllisyyttä.

Kesälukemiseksi suosittelen Veijo Meren romaania Jääkiekkoilijan kesä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Ja kaikki tämä siis jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla, en ymmärrä.

Kirjoitan tänne jääkiekosta suhteellisen vähän (varsinkin näin kesäkuussa), koska en seuraa sitä loppujen lopuksi kovinkaan aktiivisesti, siis penkkiurheilumielessä. Palstalla on monia minua paremmin aiheeseen perehtyneitä, jotka käyvät katsomassa kaikki joukkueensa kotipelit ja ison osan vieraspeleistäkin. Kunnioitan heitä ja lajia siinä määrin, etten halua sekaantua (paitsi joskus) heidän asiantunteviin keskusteluihinsa.

Miksi sitten ylipäänsä kirjoittelen tänne? Siksi, että rakastan edelleen jääkiekon pelaamista yli kaiken ja koen, että Jatkoaika on minun palstani ja yhteisöni. Ihmettelen vain niitä reaktioita, joita jalkapallon esiin ottaminen poikkeuksetta tällä palstalla aiheuttaa. Minusta jalkapallo on tylsää katsottavaa, koska en pelaa sitä itse, enkä näin ollen ymmärrä siitä tarpeeksi.

Kysymys on kuitenkin vain minun mielipiteestäni, miksi sitä ei voi sanoa ääneen jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla ilman, että ollaan heti kertomassa, kuinka se on pelien kuningas ja että jääkendo on marginaalilaji, jota harrastaa maailmassa todellisuudessa vain noin 0,6 maata?
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kysymys on kuitenkin vain minun mielipiteestäni, miksi sitä ei voi sanoa ääneen jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla ilman, että ollaan heti kertomassa, kuinka se on pelien kuningas ja että jääkendo on marginaalilaji, jota harrastaa maailmassa todellisuudessa vain noin 0,6 maata?

Kukas näin on todennut ja missä?

Jalkapalloa seurataan Jatkoajalla aktiivisesti, koska isoa osaa palstalaisista, kuten minua, viehättää yleisesti pallopelit, ei pelkästään jääkiekko. Useita, mukaan lukien minua, jalkapallo kiinnostaa jääkiekon jälkeen tai sen rinnalla eniten. Niin yksinkertaista se on.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jalkapalloa seurataan Jatkoajalla aktiivisesti, koska isoa osaa palstalaisista, kuten minua, viehättää yleisesti pallopelit, ei pelkästään jääkiekko. Useita, mukaan lukien minua, jalkapallo kiinnostaa jääkiekon jälkeen tai sen rinnalla eniten. Niin yksinkertaista se on.

Kyllä minä kuitenkin näkisin, että jääkiekkoaiheisella palstalla jääkiekolla pitäisi olla edes jonkinlainen kotikenttäetu. Jos jalkapallo kiinnostaa, niin siitä vaan, mutta yhtälailla pitäisi saada sanoa, jos se ei kiinnosta.
 

RDivis

Jäsen
Syy miksi minä kirjoitan nimenomaan tänne jalkapallosta, enkä esimerkiksi Futisforumille on yksinkertaisesti se, että täällä tuo jalkapallopuoli sisältää järkevää porukkaa. Littipeukkuilut yms. turhailut jäävät minimiin. Jos se jotakuta häiritsee, niin se on ikävää. Minä pidän kummastakin lajista, enkä ymmärrä miksi lajien seuraaminen olisi toisensa poissulkevaa toimintaa. Kukaanhan ei ole kieltänyt sanomasta, että jalkapallo ei kiinnosta.

Samalla tavalla minä varaan oikeuden siitä tänne kirjoittaa, elleivät modet tee sen kieltävää linjavetoa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sen kun diggailette jalkapalloa siellä jalkapallopuolella, ei se minua häiritse millään muotoa (olen sentään ymmärtänyt pysyä poissa sieltä). Olen vaan pariin otteeseen saanut nenilleni muissa ketjuissa, kun olen maininnut, ettei jalkapallon seuraaminen minua kiinnosta.

Niinkun ei hirveästi kiinnosta penkkiurheilu muutenkaan, ml jääkiekko. 120 kg painava humalainen keski-ikäinen mies, joka ei eläessään ole itse pukenut varusteita ylleen, on jäähallin katsomossa jokseenkin säälittävä näky. Minun mielestäni.

Se on tietysti ulkopuolisen silmin melko mielenkiintoista, että ilmeisesti jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla keskustellaan tasokkaammin jalkapallosta kuin jalkapalloaiheisella keskustelupalstalla.
 

RDivis

Jäsen
Se on tietysti ulkopuolisen silmin melko mielenkiintoista, että ilmeisesti jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla keskustellaan tasokkaammin jalkapallosta kuin jalkapalloaiheisella keskustelupalstalla.

Kyse ei välttämättä niinkään ole siitä minkälaisella palstalla aiheen puolesta ollaan. Veikkaan asian olevan ennemmin riippuvainen siitä, että tänne ei ihan jokainen PeTTeRi96 saa kirjoitusoikeuksia. Kyllähän FF2:lla varmasti myös asia keskustelua on. Minä en vain jaksa sitä näkemääni trollolol- meininkiä mitä olen nähnyt siellä joskus käydessäni.

Jokatapauksessa, rauhaa. Kunnioitan mielipidettäsi ja kiitän, että et ole tullut kirjoittamaan ketjuihin, jotka eivät sinua kiinnosta. Siitä ei seuraa mitään hyvää ikinä jos moiseen sortuu.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyse ei välttämättä niinkään ole siitä minkälaisella palstalla aiheen puolesta ollaan. Veikkaan asian olevan ennemmin riippuvainen siitä, että tänne ei ihan jokainen PeTTeRi96 saa kirjoitusoikeuksia.
Täsmälleen näin. Jatkoajan keskustelut ovat edelleenkin niin korkeatasoisia, että luen sata kertaa mieluummin EM-kisaturinani täältä kuin FF2:sesta. FF2:sen naurettavan huonoon tasoon on toki osallisena myös olematon moderointi, joka oikein kannustaa onelinereihin, suoraan vittuiluun ja turhaan päänaukomiseen & mukahassutteluun. Lisäksi vielä järjetön alemmuuskompleksi jääkiekkoa kohtaan, joka purkautuu jatkuvasti oli aihe mikä tahansa. Jotain toki on pielessä, jos valtakunnan parhaat futiskeskustelut joutuu lukemaan lätkäfoorumilta. Tästä tietty kiitokset moderaattoreille. Vaikken aina heidän kanssaan samaa mieltä olekaan, on asiat tehty aika helvetin oikein jos keskustelen mistä tahansa aiheesta mieluiten nimenomaan täällä.

Schollgatesta sen verran, että kyllähän speedomies kerjää verta nenästään päivittäin viesteillään. Samasta asiasta on tullut pelikieltoa jo aiemmin, joten eipä mies voi syyttää kuin itseään. Sääli toki tuo pelikiellon pituus, arvostan kyllä nimimerkkiä ja kaverilla on sen kaiken provoilun takana oikeasti helvetin fiksuja juttuja. Toivottavasti tulee takaisin syksyllä ja leikkaa trollailuistaan sen ihan terävimmän kärjen pois, ettei kenenkään tarvitse kaivella palkokasveja nenästään.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Toivottavasti tulee takaisin syksyllä ja leikkaa trollailuistaan sen ihan terävimmän kärjen pois, ettei kenenkään tarvitse kaivella palkokasveja nenästään.

Muuten samaa mieltä, mutta jos tuon tekee, niin se on vähän sama kuin jos Esa Tikkaselta ois aikoinaan leikattu provoilu ja trollaaminen pois. Jäljelle olisi jäänyt vain ihan hyvä pelaaja.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Miten ihmeessä voi olla mahdollista,että Wildin ketjua jo toista kautta putkeen sotkee tuo eräs "pula-geeämmä",eikä moderaattoreilla ole siihen mitään sanottavaa?Sateentekijä sai banaaninsa mielestäni erittäin paljon helpommalla ja pienemmällä määrällä paskaa sisältäviä viestejä.En ymmärrä,ymmärtääkö kukaan?Mitä annettavaa kyseisellä geeämmällä on tälle palstalle?
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Miten ihmeessä voi olla mahdollista,että Wildin ketjua jo toista kautta putkeen sotkee tuo eräs "pula-geeämmä",eikä moderaattoreilla ole siihen mitään sanottavaa?Sateentekijä sai banaaninsa mielestäni erittäin paljon helpommalla ja pienemmällä määrällä paskaa sisältäviä viestejä.En ymmärrä,ymmärtääkö kukaan?Mitä annettavaa kyseisellä geeämmällä on tälle palstalle?
Aika vähän apulais-GM on kirjoitellut, 125 viestiä vähän yli 2.5 vuodessa. Eikö täällä ole joku ignore mihin voi palstalaisia laittaa, jos heidän juttujaan ei arvosta? Tai sitten muuten vaan jättää ne jutut ja niihin vastaukset lukematta.

Sateentekijä mielestäni alkoi kyllä kirjoittaa aika ihmeellistä "stream of consciousness" tekstiä vähän joka puolelle yhtäkkiä. Eihän ne hänen juttunsa kai kaikkia ole aina ennenkään miellyttäneet, mutta itse olin monessa asiassa samaa mieltä hänen kanssaan Ducksien ketjussa, joten vähän harmitti, kun hän ei enää voinut pidätellä itseään, vaan antoi kaiken tulla ulos.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kuten on käynyt ilmi, ette halua puuttua sm-liigan huhuketjun paskanjauhantaan. Mutta oisko nyt oikeesti millään muotoa mahdollista saada tuota länsi-rannikon hegemointia saada katkaistua.

Nimimerkillä: "huhuja odottelen"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös