Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 251 029
  • 13 719
Suosikkijoukkue
Kärpät

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nimestään huolimatta ei kuitenkaan välttämättä, sillä trailerin ja sen palmujen perusteella em. leffan tapahtumat sijoittuvat Turenkia etelämmäs.

Mies voi lähteä Turengista, vaikka Turenki ei lähtisikään miehestä.

Nykyäänhän voi helposti tehä kaikkee etätyötä palmujen alta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan massiivia poistoja tullut tässä parin viikon aikana kun olen itse ollut vähän vähemmän täällä. @Evil pääsi jo toisen kerran isoista ovista ulos, ja herra @heavy sai kyllä myös itselleen pelikiellon "käytännössä koko palstalle". Perustan tämän väitteeni siihen että eihän sieltä koskaan tullut viestejä muualle kuin vapaaseen osioon. Joo, tuli ehkä viisi viestiä viimeisen viiden vuoden aikana. Toki hyvinkin mahdollista että heavy siirtyy vänkäämään lätkäpuolelle kunhan tämä kakku on lusittu.

En valita kummastakaan moderaattoreiden ratkaisusta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ihan massiivia poistoja tullut tässä parin viikon aikana kun olen itse ollut vähän vähemmän täällä. @Evil pääsi jo toisen kerran isoista ovista ulos, ja herra @heavy sai kyllä myös itselleen pelikiellon "käytännössä koko palstalle". Perustan tämän väitteeni siihen että eihän sieltä koskaan tullut viestejä muualle kuin vapaaseen osioon. Joo, tuli ehkä viisi viestiä viimeisen viiden vuoden aikana. Toki hyvinkin mahdollista että heavy siirtyy vänkäämään lätkäpuolelle kunhan tämä kakku on lusittu.

En valita kummastakaan moderaattoreiden ratkaisusta.
MITÄ!? Eikö MI6:sen pukukopissa toiminut netti?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Evilin poistosta, ja aiemmasta Johnnyn poistosta mieleeni juolahti, että tunteeko Jatkoaika muuten tapausta, jossa joku nimimerkki on permabannien jälkeen saanut toisen mahdollisuuden, ja vaikuttaa edelleen palstalla? Tais muuan schollkin saada aikoinaan toisen tilaisuuden ja me tiedetään miten siinä(kin) kävi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Evilin poistosta, ja aiemmasta Johnnyn poistosta mieleeni juolahti, että tunteeko Jatkoaika muuten tapausta, jossa joku nimimerkki on permabannien jälkeen saanut toisen mahdollisuuden, ja vaikuttaa edelleen palstalla? Tais muuan schollkin saada aikoinaan toisen tilaisuuden ja me tiedetään miten siinä(kin) kävi.
Minä tiedän yhden, mutta en kerro sitä. Asianomaiset saavat tulla itse kertomaan jos tahtovat. Minä tahdoin vain tulla kertomaan että minä tiedän enkä aio kertoa.

Minä tiedän. En kerro.
 

Nick Neim

Jäsen
Evilin poistosta, ja aiemmasta Johnnyn poistosta mieleeni juolahti, että tunteeko Jatkoaika muuten tapausta, jossa joku nimimerkki on permabannien jälkeen saanut toisen mahdollisuuden, ja vaikuttaa edelleen palstalla? Tais muuan schollkin saada aikoinaan toisen tilaisuuden ja me tiedetään miten siinä(kin) kävi.
Kyllähän täällä ainakin yksi nimetönKäyttäjä pyörii, vaikka käsittääkseni nykyään onkin jonkin sortin legendan maineessa Palstalla.

Tosin sitä en tarkalleen muista mitä epäselvyyksiä siinä pois potkimisessa oli, mutta jonkin aikaa taisi kirjoitusoikeudet olla kokonaan hyllyllä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voiko kauniimpaa palstauraa olla kuin tämä ylläoleva? Yksi viesti, kaksi taikasanaa ja olet ikuisesti karkotettu jatkoajasta.
Nimimerkki myös helvetin hieno! Team Moderators taas pasko housuunsa Rönnin tapaan. Olisivat edes antaneet kaksi viestiä!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Voiko kauniimpaa palstauraa olla kuin tämä ylläoleva? Yksi viesti, kaksi taikasanaa ja olet ikuisesti karkotettu jatkoajasta.
Hienoa on myös että oli palstalla kuitenkin yli kuukauden, ja odotti niin kauan päästäkseen avaamaan pelin tällä viiltävällä analyysillä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Johtaakohan jäljet jonkun tutun lähtijän jäljille mutta sitä syytä ei mainittu. Nimimerkistä päätellen haiskahtaa ainakin siltä.
Eikös modeilla ole yleensä ollut tapana kertoa jos tällainen on takana, joten en ihan suoraan usko.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Kyllä hän ehdottomasti lähtijöiden top-3 pallilla on. Viestisisältö tuskin tulevaisuudessakaan olisi ollut mitään lainauskamaa, mutta hänen lyömiseensä vaaditaan/on vaadittu, että isoista ovista mennään raamit kaulassa joko yhden sanan tai numeron/välimerkin takia. En tiedä löytyykö tällaisia historian kirjoilta, joten veikkaan varmuudella top-3.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voidaankin lanseerata Stathos-hattutemppu, ettei ihan suotta jää unholaan tämä palstaura:
1 viesti
1 tykkäys
1 karkoitus
Minä pilasin sinun kaavasi.

Kyllähän tuo pitäisi Jatkoajan historiakirjoihin päästä, jonnekin sinne osastolle missä käydään läpi Tapparan kokoonpano Homola-Homov-Homonen -tyyliin, ja käydään sydänyöllä haukkumassa Kari Tyni jokaisessa Jatkoajan ketjussa.
 

Pietu10

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Sabres
Minä ilmoittaudun joukkoon: "kerran palstalta pois potkitut - > uuden mahdollisuuden saaneet - > edelleen palstalla vaikuttavat". Tosin, olen melko varma, että tällä viestilläni jään useammille mieleen kuin koko aikaisemmalla viestihistoriallani yhteensä, joten mikään palstalegenda en ihan taida olla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Minusta viime aikojen pelikiellot on annettu ihan fiksuin perustein ja tuo, että aletaan enemmän puuttua käyttäjään kohdistuvaan hyökkäykseen on hyvä linja. Toki kunhan näihin hyökkäyksiin yllyttävien trollaajien kohdalla annetaan samalla tavalla penaltia mutta ylipäätään mielestäni moderointi on toiminut viime aikoina hyvin.

Omasta mielestä palstalla on edelleen muutama käyttäjä, joiden tyyli on ihan puhdasta vittuilua ja trollausta mutta kaikkia ei voi miellyttää.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Minä ilmoittaudun joukkoon: "kerran palstalta pois potkitut - > uuden mahdollisuuden saaneet - > edelleen palstalla vaikuttavat". Tosin, olen melko varma, että tällä viestilläni jään useammille mieleen kuin koko aikaisemmalla viestihistoriallani yhteensä, joten mikään palstalegenda en ihan taida olla.
17 vuotta ja 73 viestiä. Huikea on ainakin tahti!
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Miten muuten on, onko moderaattoreissa oikeisto ja äärioikeisto hyvin edustettuna? Entä löytyykö porukasta yhtään vasemmistolaista? Vaikuttavatko modejen poliittiset mielipiteet ehkä tietoisesti tai tiedostamatta heidän jakamiinsa rangaistuksiin tai rankaisematta jättämiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös